Homo-afvænning får igen støtte
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 11-05-07 09:47

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6930025.html

Jeg er til det modsatte køn, men jeg bliver forarget over at denne forening
får adgang til Lotto-midlerne, som skulle hjælpe med fornuftige sociale
formål.

Folk må have lov til at udleve deres seksualitet inden for lovens rammer og
så er den ikke længere.

Hvis folk har svært ved at leve med sig selv, så kan de bede om hjælp til at
acceptere det, som de ser i spejlet. Ikke til at få hjernevasket sig selv
til at tro at de er noget andet.

Hvem sikrer at hver eneste patient gør det frivilligt? Mange amerikanske
børn havner i private fængsler - kaldet boot camps eller terapeutisk
kostskole - mod deres vilje, fordi at forældrene ikke bryder sig om deres
valg af partner. Jvf. en tråd i dk.videnskab.jura har et barn i Danmark ikke
den store indflydelse på det skolevalg, som forældrene tager. Dvs. at denne
forening i princippet godt kunne oprette en indhegnet kostskole, for at
foreskrifterne om kvaliteten i undervisningen bliver overholdt, samtidig med
at de hjernevaskede de stakkels børn.

Det er skræmmende og ikke værdigt for vores nation.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/SecretPrisonsforChildren.htm (hemmelige
fængsler for børn)
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-07 11:02

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6930025.html
>
> Jeg er til det modsatte køn, men jeg bliver forarget over at denne
> forening får adgang til Lotto-midlerne, som skulle hjælpe med
> fornuftige sociale formål.

Det er ganske enkelt at være til grin, enten piver de over de diskrimineres,
eller piver de over de ikke er som alle andre, jøsses en gang fucked up
mennesker.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-05-07 17:09

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse news:46442d7e$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6930025.html

"amerikansk psykologi, der hjælper klienten med at ændre sin homoseksuelle drift,
hvis den er smertefuld for personen."

Er det ikke bare et spørgsmål om glidecrem,,,

"Ole Rabjerg i en mail skrev, at han gerne ville hjælpe en kristen,
lesbisk pige med at blive heteroseksuel"

Det kunne jeg da også godt tænke mig, specielt hvis hun tager sin veninde med,,,

"homo-terapi", det er da ikke deres sexsualitet der er noget i vejen med, men
den hjernevask der får dem til at føle skam der skal uddrives.

Jan Rasmussen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-05-07 19:02

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> [...]
>
> "homo-terapi", det er da ikke deres sexsualitet der er noget i vejen med,
> men den hjernevask der får dem til at føle skam der skal uddrives.

I øvrigt er det umuligt at gøre homoseksuelle til heteroseksuelle, men
naturligvis er det muligt for biseksuelle at undertrykke den
homoseksuelle side af dem selv.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 12-05-07 20:59

On 2007-05-11 10:46:52 +0200, "Carsten Overgaard"
<info@carstenovergaard.dk> said:

> Det er skræmmende og ikke værdigt for vores nation.

Hvad med værdigheden af de individer som skal udsættes for denne
fjollede diskrimination ved at få deres seksualitet kategoriseret som
sygdom?

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The