OBS på dem der virker mest integrerede!
Fra : Andreas

Dato : 10-05-07 19:39

Hvis man tænker på, at dem der har fungeret som selvmordsbomber, rundt om i
verden, altid har været dem, der har virket som godt integrerede, skal vi så
ikke bræmse lidt op, i forhold til Khadar?!
Jeg tror ikke, at vi kan stole på ham!
Der er ingen, der kender hans sande jeg.
Han virker integreret, ligesom alle selvmordsbomberene gjorde....
Khadar får aldrig min stemme.
Hvis Khadar får magt, så går det galt for Danmark.

Fra : Kim2000

Dato : 10-05-07 19:52

"Andreas" <Christensen@F> skrev i en meddelelse
> [...]
> Khadar får aldrig min stemme.
> Hvis Khadar får magt, så går det galt for Danmark.

Så hvis Khader bliver statsminister frygter du han slår statsministeren
ihjel

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 19:57

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Så hvis Khader bliver statsminister frygter du han slår
> statsministeren ihjel

Det ville være et noget underligt politisk mål, men på den anden side, man
ser det jo dagligt i Irak.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 19:53

"Andreas" <Christensen@F> wrote in message

> Hvis Khadar får magt, så går det galt for Danmark.

Det frygter jeg også, men underligt nok har folk ikke lært noget af
ordsproget "hellere forebygge end heldbrede".

Fra : Lynge-parabol servic~

Dato : 10-05-07 20:07

> [...]
> Jeg tror ikke, at vi kan stole på ham!
> Der er ingen, der kender hans sande jeg.
> Han virker integreret, ligesom alle selvmordsbomberene gjorde....

En detalje ingen har skrevet om er: hvad siger de danske muhamedanere til al
den her virak med Naser?

Fra : qx

Dato : 10-05-07 20:51

"Lynge-parabol service" skrev i en meddelelse
> "Andreas" skrev i en meddelelse

> En detalje ingen har skrevet om er: hvad siger de danske muhamedanere til
> al den her virak med Naser?

Tjah - alle de mange der slet ikke ønsker at blive integreret, de har
garanteret heller ikke så meget føling med dansk politik, at de fatter hvad
der foregår.

Men så er der alle de andre . . .

qx