hjælp til newbie ;-)
Fra : Leon Jessen

Dato : 10-01-01 22:22

Hejsa, nu vil jeg også lære lidt om alt det her netværks halløjsa!

2 stationære
1 bærbar
1 netværkskabel surfboard modem

Idéen er at forbinde dem så de alle kan bruge modemet.
Hvordan forbinder jeg disse? Hvad koster det? evt. forslag til løsning?
ps. det er til hjemmebrug, så prisen har betydning
På forhånd mange tak for hjælpen
Leon I. Jessen
Søhøjen 60, st. lejl. 11, 8381 Tilst
phone: +45 86248505, mobile: +45 24238505
E-mail: Leon_Jessen@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Leon.I.Jessen

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 00:46

Fra : Ole Hansen

Dato : 11-01-01 00:46

vendetta@avenging-nerds.dk ("Vendetta") writes:

tsk, tsk.. at poste som HTML, fyha! Det gør man ikke! Læs eventuelt på
<http://www.usenet.dk>

> Og med billig menes her GRATIS..!! Jeps, programmet koster ikke en bøjet
> femøre.

Er det nyt? Stort set alle de programmer, jeg kører på min Linux-box
er gratis...

--
Ole Hansen

Fra : Leon Jessen

Dato : 11-01-01 10:34

øhhh... jeg synes ikke jeg kan genkende min posting?
mvh Leon

Ole Hansen <moped@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:87elybc6op.fsf@droopy.raindogs...

--