Hvis Khader får magt til at bestemme noget~
Fra : P.L.

Dato : 08-05-07 23:04

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/08/223651.htm?rss=true

Jeg er bestemt ikke fremmed fjendtlig, men dette lyder som det glade
vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.

Ud fra den oplysning ser jeg ikke ret gerne han får fodfæste.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : qx

Dato : 08-05-07 23:48

"P.L." skrev i en meddelelse

> Jeg er bestemt ikke fremmed fjendtlig, men dette lyder som det glade
> vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.

Gosch - det havde jeg da aldrig troet. Jeg troede han så Danmark som et
rigtig godt lille land, der for alt i verden skal bevares som det er.

qx

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 00:23

On Wed, 9 May 2007 00:47:42 +0200, qx wrote:

> Gosch - det havde jeg da aldrig troet. Jeg troede han så Danmark som et
> rigtig godt lille land, der for alt i verden skal bevares som det er.

Ja, men han har åbenbart en "skjult" dagsorden det er så det vi er ved at
få et lille glimt af nu.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-05-07 23:59

On Wed, 9 May 2007 00:04:14 +0200, "P.L." <Not@Valid.invalid> wrote:

> [...]
>vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.
>
>Ud fra den oplysning ser jeg ikke ret gerne han får fodfæste.

NA (det er ikke en engelsk forkortelse ) er jo blot et parti der
består af folk der vil føre krig mod DF. Det må da blive en fuser på
lidt længere sigt.

Mvh
Martin

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 00:21

On Wed, 09 May 2007 00:59:13 +0200, Martin Larsen wrote:

> NA (det er ikke en engelsk forkortelse ) er jo blot et parti der
> består af folk der vil føre krig mod DF. Det må da blive en fuser på
> lidt længere sigt.

Håber du har ret, for ellers ser det sgu sort ud for lille DK.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Neuman

Dato : 09-05-07 00:27

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse
> On Wed, 09 May 2007 00:59:13 +0200, Martin Larsen wrote:
>
> Håber du har ret, for ellers ser det sgu sort ud for lille DK.

Bogstavelig talt....

Fra : @

Dato : 09-05-07 15:46

On Wed, 9 May 2007 01:26:35 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

>Bogstavelig talt....

som jeg skrev i et tidligere indlæg

stol aldrig på en muhamedaner

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Kert Rats

Dato : 09-05-07 00:11

> [...]
> vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.
>
> Ud fra den oplysning ser jeg ikke ret gerne han får fodfæste.

Jeg vil ikke blive overrasket over, at hvis Naser Kahder får politisk magt
med NA, da vil vi se hans sande, muslimske ansigt.

Venligst

Kert Rats

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 00:22

On Wed, 9 May 2007 01:11:08 +0200, Kert Rats wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke blive overrasket over, at hvis Naser Kahder får politisk magt
> med NA, da vil vi se hans sande, muslimske ansigt.

Håber sgu ikke NA overlever, og ja du har ret så kommer den sande mand frem
og det tror jeg ikke vi har gavn af.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 09-05-07 05:27

P.L. skrev:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/08/223651.htm?rss=true
>
> Jeg er bestemt ikke fremmed fjendtlig, men dette lyder som det glade
> vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.

Jeg kan ikke få øje på noget om at åbne grænserne det mindste i den
artikel. Kan du uddybe?

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 07:13

On Wed, 09 May 2007 06:27:23 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> Jeg kan ikke få øje på noget om at åbne grænserne det mindste i den
> artikel. Kan du uddybe?

Læs artiklen igen, læg så de ting sammen der skal løsnes/fjernes til fordel
for "gæsterne".

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 09-05-07 17:44

P.L. skrev:

> Læs artiklen igen, læg så de ting sammen der skal løsnes/fjernes til fordel
> for "gæsterne".

Ja, han taler om at gøre det bedre for dem der allerede er her, ikke om
at slippe flere ind. Der er altså intet om at åbne grænserne mere.

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 18:21

On Wed, 09 May 2007 18:43:38 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> Ja, han taler om at gøre det bedre for dem der allerede er her, ikke om
> at slippe flere ind. Der er altså intet om at åbne grænserne mere.

<-Start
Ny Alliance vil have et "serviceeftersyn" af hele udlændingeområdet. Hvis
det viser sig, at den omdiskuterede 24-årsregel ikke virker, så skal den
væk.
<-Slut

Hvad mon det vil komme til at betyde, du tror ikke det er det samme som at
åbne porten på vid gab, det tror jeg, jeg er også overbevist om at det ikke
er det eneste.

Forøvrigt hans egen mor har været her i landet i 32år men er stadig
analfabet, hvorfor er hun det, måtte hun ikke lærer noget, vi har da gode
muligheder her i DK for at blive undervist, så når det kommer til stykket
er hans åhh så åbne arme mod den vestlige verden nok bare en facade.

Personligt tror jeg at han er MEGA skummel.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-05-07 05:23

P.L. skrev:

> [...]
> åbne porten på vid gab, det tror jeg, jeg er også overbevist om at det ikke

At ophæve en regel der ikke virker er ikke det samme som at åbne
grænserne. Det er at fjerne unødig bureaukrati. Er du modstander af det?

> [...]
> muligheder her i DK for at blive undervist, så når det kommer til stykket
> er hans åhh så åbne arme mod den vestlige verden nok bare en facade.

Lægger du ansvaret for morens undervisning hos sønnen?

> Personligt tror jeg at han er MEGA skummel.

Naturligvis tror du det.

Fra : P.L.

Dato : 10-05-07 08:37

On Thu, 10 May 2007 06:22:37 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> At ophæve en regel der ikke virker er ikke det samme som at åbne

Den virker fint, der har da været hylet en del over den regel, så jo den
fungerer.

> grænserne. Det er at fjerne unødig bureaukrati. Er du modstander af det?

Du mener altså at den ophævelse + dette

<-Start
Det skal også være nemmere at få statsborgerskab
<-Slut

Er uden betydning, og ikke vil øge indvandringen.

Så må jeg kalde dig enormt naiv.

> Lægger du ansvaret for morens undervisning hos sønnen?

Nej, den placerer jeg på hele familien, for nogen har altså forhindret
hende i at få bare en smule uddannelse, og det er så u-dansk/vestligt som
det kan blive.

Du er altså en af dem der ikke kan se problemerne med de "gæster" vi har,
godt for dig, lad so ikke håbe du render ind i en flok af dem en mørk
aften, det kunne jo få din illusion til at briste.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-05-07 18:14

P.L. skrev:

> Den virker fint, der har da været hylet en del over den regel, så jo den
> fungerer.

Du sætter altså hyleri som et succeskriterie?
Danskeren, der efter et antal år i udlandet ikke kan få sin kone og børn
med tilbage til Danmark, hyler fordi 24-års reglen forhindrer ham i det.
Det er efter din mening en fornuftig lov?

> [...]
> Det skal også være nemmere at få statsborgerskab
> <-Slut
>
> Er uden betydning, og ikke vil øge indvandringen.

Hvordan skulle det at behandle folk der allerede er her give øget
indvandring hvis man ikke giver mulighed for det?

> Nej, den placerer jeg på hele familien, for nogen har altså forhindret
> hende i at få bare en smule uddannelse, og det er så u-dansk/vestligt som
> det kan blive.

Det kan jo være morens eget valg. Du kan i hvert fald ikke bebrejde
sønnen for det.

> Du er altså en af dem der ikke kan se problemerne med de "gæster" vi har,

Det kan du på ingen måde læse ud af det jeg har skrevet.

> godt for dig, lad so ikke håbe du render ind i en flok af dem en mørk
> aften, det kunne jo få din illusion til at briste.

Jeg har ingen illusioner desangående, men det lader det til du har.

Fra : P.L.

Dato : 10-05-07 19:25

On Thu, 10 May 2007 19:13:34 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> [...]
>
> Hvordan skulle det at behandle folk der allerede er her give øget
> indvandring hvis man ikke giver mulighed for det?

At gøre det nemmere at få familiesammenføring plus lettere adgang til dansk
statsborgerskab er det samme som at åbne grænsen for fri indvandring, kan
du ikke se det så er du farveblind på den dårlige måde.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-05-07 21:56

P.L. skrev:

> At gøre det nemmere at få familiesammenføring plus lettere adgang til dansk
> statsborgerskab er det samme som at åbne grænsen for fri indvandring, kan
> du ikke se det så er du farveblind på den dårlige måde.

Det hænger overhovedet ikke sammen det du skriver.

Hvis 24-års reglen ikke fungerer, så forhindrer den ikke
familiesammenføring.
Hvad er meningen med at have en regel der ikke fungerer efter hensigten?

At give folk statsborgerskab har intet som helst med antal indvandrere
at gøre.

Hvis du ikke kan se det, så er jeg bange for at du ikke ville bestå en
danskprøve.

Fra : P.L.

Dato : 10-05-07 22:04

On Thu, 10 May 2007 22:55:32 +0200, Frank E. N. Stein wrote:

> Det hænger overhovedet ikke sammen det du skriver.

Hvis ikke du forstår det er jeg bange for at jeg ikke har pap nok til at
klippe det ud så selv du kan forstå det.

> Hvis 24-års reglen ikke fungerer, så forhindrer den ikke
> familiesammenføring.
> Hvad er meningen med at have en regel der ikke fungerer efter hensigten?

Den virker, den forhindrer familiesammenføring og dermed uhindret adgang
til DK, det er jo netop det de kære "gæster" er trætte af.

> At give folk statsborgerskab har intet som helst med antal indvandrere
> at gøre.

Det har ALT med det at gøre, med dansk statsborgerskab og ingen begrænsning
på familiesammenføring vil vi få en hel del flere "gæster" det er da
tydeligt selv for en blind.

> Hvis du ikke kan se det, så er jeg bange for at du ikke ville bestå en
> danskprøve.

Du skulle måske kigge lidt på dine egne færdigheder før du vurdere andres,
for som jeg ser det, er der større chance for at få en fornuftig debat med
en dør, end med dig.

Da jeg ikke agter at spilde mere tid på dit vrøvl, så stopper denne del af
tråden her.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 11-05-07 07:16

P.L. skrev:

> Hvis ikke du forstår det er jeg bange for at jeg ikke har pap nok til at
> klippe det ud så selv du kan forstå det.

Jeg ville da også nødigt have at du begyndte at klippe i dit hoved.

> Den virker, den forhindrer familiesammenføring og dermed uhindret adgang
> til DK, det er jo netop det de kære "gæster" er trætte af.

Ok, hvis den virker, hvor mange familieammenføringer har den så forhindret?
Hvor mange familiesammenføringer foretages der på trods af loven?

> Det har ALT med det at gøre, med dansk statsborgerskab og ingen begrænsning
> på familiesammenføring vil vi få en hel del flere "gæster" det er da
> tydeligt selv for en blind.

Javist, men nu var det jo heller ikke det der blev foreslået.

> Du skulle måske kigge lidt på dine egne færdigheder før du vurdere andres,
> for som jeg ser det, er der større chance for at få en fornuftig debat med
> en dør, end med dig.

Jeg kunne også forestille mig at det er en af dine nære bekendtskaber.

> Da jeg ikke agter at spilde mere tid på dit vrøvl, så stopper denne del af
> tråden her.

Sådan er det jo gerne når man har en dårlig sag.

Fra : Rane

Dato : 09-05-07 07:25

<flatus@mail.is> wrote:

>Jeg kan ikke få øje på noget om at åbne grænserne det mindste i den
>artikel. Kan du uddybe?

Tror der menes, at Khader mener det skal være nemmere at få
statsborgerskab.

Fra : El Trabajador

Dato : 09-05-07 06:11

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke få øje på noget om at åbne grænserne det mindste i den
> artikel. Kan du uddybe?

»Udlændingepolitikken skal have et mere humant ansigt, mener Naser Khader,
formand for Ny Alliance«

"Human udlændingepolitik" plejer at dække over, at det skal være nemmere
for muhamedanere at komme til Danmark, og dermed vil der komme flere.
--
El Trabajador

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-05-07 07:55

On Wed, 9 May 2007 07:10:49 +0200 "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com>
sent the following smoke signals:

> [...]
>
>"Human udlændingepolitik" plejer at dække over, at det skal være nemmere
>for muhamedanere at komme til Danmark, og dermed vil der komme flere.

Ja, naturligvis, ellers bliver Khader sgu da aldrig Kalif i stedet for
Kaliffen...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-05-07 06:36

"P.L." greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/08/223651.htm?rss=true
>
> Jeg er bestemt ikke fremmed fjendtlig, men dette lyder som det glade
> vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.

Ja hvad havde du regnet med? Det er jo hvad jeg hele tiden har sagt: Ny
Alliance er intet andet end Det Radikale Venstre version 2.0, efter min
mening et af de mest overflødige partier som landet har set.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 09-05-07 06:38

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sagt: Ny Alliance er intet andet end Det Radikale Venstre
> version 2.0, efter min mening et af de mest overflødige

atter en fornuftig analyse - jeg er personlig træt af Khader- og
jeg har endda mødt ham personligt, han har været elev på den
skole hvor jeg underviste en gang og de kolleger jeg kendte der
havde ham som elev -det var ikke just rosende ord jeg hørte om
ham dengang.

Fra : Pernille

Dato : 09-05-07 06:58

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> underviste en gang og de kolleger jeg kendte der havde ham som elev -det
> var ikke just rosende ord jeg hørte om ham dengang.

Jeg er i Wilstrups filter, men jeg vil da lige gøre opmærksom på, at som
folkeskole lærer, har han tavshedspligt. Wilstrup har ingen ret, til at
udtale sig om tidligere elever.

Khader virker som en fin fyr, - men det kan da godt være, at vi ikke har set
hans sande jeg..

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 07:19

On Wed, 9 May 2007 07:58:28 +0200, Pernille wrote:

> Khader virker som en fin fyr, - men det kan da godt være, at vi ikke har set
> hans sande jeg..

Virker er nok det rigtige ord at bruge har du set filmen "ikke uden min
datter", hendes mand var også en "fin" fyr, men det ændrede sig godt nok.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-05-07 11:39

On Wed, 9 May 2007 08:18:43 +0200, "P.L." <Not@Valid.invalid> wrote:

>Virker er nok det rigtige ord at bruge har du set filmen "ikke uden min
>datter", hendes mand var også en "fin" fyr, men det ændrede sig godt nok.

Jeg måtte lige på nettet og se hvad det var. En film fra 1991 om
blandet ægteskab hvor manden er iraner.
Og så ser jeg en interessant velmener-kommentar, der naturligvis er
negativ fordi filmen "glemmer" at muhamsere ikke kan lovprises nok:

"En film som idag ville være utænkelig i denne realisering, da den
tydeligt afslører en opfattelse af muslimer, som kan direkte
sidestilles med opfattelsen af afrikanere i trediverne. Pinligt....
Ole Blokin "

Det jeg læser af denne kommentar er hvor succesfulde de røde og
velmenerne har været med at indlulle os i den politisk korrekte
giftgas.
Ole Blokin siger i realiteten at man aldrig ville komme igennem med en
beskrivelse af muhammedanerne som de faktisk er - ikke engang i
fiktion

Mvh
Martin

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 11:59

On Wed, 09 May 2007 12:38:59 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
> Ole Blokin siger i realiteten at man aldrig ville komme igennem med en
> beskrivelse af muhammedanerne som de faktisk er - ikke engang i

Det værste er at filmen skam ikke er fiktion, den er baseret på en virkelig
hændelse, skræmmende at der stadig er folk der falder for den falske charme
og fin fyr stil.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : @

Dato : 09-05-07 15:56

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 09-05-07 16:31

"@" <1@invalid.net> writes:

> stol aldrig på en muhamedaner

Ved du hvordan man får en hund til at være agressiv og bide alle den
ser?

Det gør man ved at tæve den, hver gang man ser den.

Hvordan tror du at de folk du skærer over en kam har det med dig?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 16:41

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det gør man ved at tæve den, hver gang man ser den.
>
> Hvordan tror du at de folk du skærer over en kam har det med dig?

Er det derfor de render og slår hinanden ihjel konstant overalt i verdenen ?
fordi de opfører sig som hunde eller ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 09-05-07 16:48

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> Er det derfor de render og slår hinanden ihjel konstant overalt i
> verdenen ? fordi de opfører sig som hunde eller ?

I de fleste tilfælde fordi de er underlagt nogle diktatoriske regimer
af religiøs eller verdslig art. Du skal ikke mange år tilbage i
historien, før du kan finde den samme adfærd i europa.

Fra : Malene P

Dato : 09-05-07 17:03

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det gør man ved at tæve den, hver gang man ser den.
>
> Hvordan tror du at de folk du skærer over en kam har det med dig?

Hvis vi skal holde os til trådstarten, er Khader vist aldrig blevet "tævet"
eller er blevet "skåret" over én kam. Tværtimod har han ikke mindst siden
den fjollede "Muhammed-krise" været båret i guldstol af medierne og nydt
stor sympati fra selv hans værste politiske modstandere. Han virker som en
flot, sympatisk og "udglattende" fyr midt mellem dansk og islamsk kultur. Og
med sit lidt kejtede danske sprog, har mange danskere jo svært ved ikke at
falde for ham -bare en lille smule. Men med det seneste udspil, ligner han
desværre nu en trojansk hest -og mange, der har meldt sig til NA, vil nok
tænke sig om endnu engang inden næste valg.

Malene P

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 18:24

On Wed, 9 May 2007 18:02:49 +0200, Malene P wrote:

> [...]
> desværre nu en trojansk hest -og mange, der har meldt sig til NA, vil nok
> tænke sig om endnu engang inden næste valg.

Helt enig, det kunne ikke siges bedre.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 09-05-07 19:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Hvis vi skal holde os til trådstarten, er Khader vist aldrig blevet
> "tævet" eller er blevet "skåret" over én kam.

Nu var det ikke mig der gjorde det oprindelige indlæg til endnu et af
mange i rækken af "Tæv alle muslimer", men lad det nu ligge...

> Men med det seneste udspil, ligner han desværre nu en trojansk hest
> -og mange, der har meldt sig til NA, vil nok tænke sig om endnu
> engang inden næste valg.

Du møder op med mistro her, og det er du ikke ene om. I har ikke
fremført et eneste argument for jeres holdninger, andet end at han er
muslim.

Jeg har set din reaktion, når andre kalder dig racistblondine, og jeg
tvivler på at du har så lille en indfølelsesevne, at du ikke kan
forstå at andre også kan blive kede af det.

Fra : @

Dato : 09-05-07 18:05

On 09 May 2007 17:31:18 +0200, Anders Wegge Jakobsen
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> [...]
>
> Det gør man ved at tæve den, hver gang man ser den.
>
> Hvordan tror du at de folk du skærer over en kam har det med dig?

uanset ovenstående så

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 09-05-07 19:13

"@" <1@invalid.net> writes:

> uanset ovenstående så

> stol aldrig på en muhamedaner

Det er aldrig faldet dig ind at den holdning du repræsenterer, rent
faktisk er med til at skabe de - relativt få - tilfælde af mærkværdig
adfærd, du bruger til at generalisere ud fra?

Fra : @

Dato : 09-05-07 19:35

On 09 May 2007 20:13:01 +0200, Anders Wegge Jakobsen
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> Det er aldrig faldet dig ind at den holdning du repræsenterer, rent
>faktisk er med til at skabe de - relativt få - tilfælde af mærkværdig
>adfærd, du bruger til at generalisere ud fra?

nej

at du vælger at "Spænde vogen foran hesten" ændrer intet ved at
verdenshistoriske fakta viser at

man skal aldrig stole på en muhamedaner

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 20:25

> Det er aldrig faldet dig ind at den holdning du repræsenterer, rent
> faktisk er med til at skabe de - relativt få - tilfælde af mærkværdig
> adfærd, du bruger til at generalisere ud fra?

Relativt få ????

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 09-05-07 20:48

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> Relativt få ????

Ja. Der er en markant forskel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-07 08:52

<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

> Ved du hvordan man får en hund til at være agressiv og bide alle den
>ser?

Du skal skelne mellem hunde af fin race og vildhunde.
Køb ikke en vildhund - de kan ikke opdrages.

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-05-07 08:29

> [...]

> skole hvor jeg underviste en gang og de kolleger jeg kendte der
> havde ham som elev -det var ikke just rosende ord jeg hørte om

Du gør virkeligt dit fag som skolelærer ære med en udtalelse som herover.
Gad vide, hvad ledelsen på din arbejdsplads, Amager Fælled Skole, siger til,
du på usenet offentliggører information og løse rygter, der tangerer
"defamering" og æreskrænkelser, om tidligere elever?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-07 20:06

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

>og de kolleger jeg kendte der havde ham som elev -det var ikke just
>rosende ord jeg >hørte om ham dengang.

Hans skole karakterer må da have været lidt bedre end
nogenlunde
a.. Cand.Polit., Københavns Universitet 1993
b.. Mellemøststudier, Odense Universitet 1993
c.. Fjernstudier i islam, bla. i Egypten og Jordan.
d.. Supplerende fjernuddannelse i retorik og formidling, Århus Universitet
1994-95
e.. Kurser i minoritetsstudier ved Københavns Universitet, åben uddannelse
f.. Flere studierejser til Mellemøsten
g.. Tolkekurser

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Pernille

Dato : 09-05-07 20:24

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46421b9b$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Universitet 1994-95
> e.. Kurser i minoritetsstudier ved Københavns Universitet, åben

Har han en uddannelse som skuespiller....?

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 20:37

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Har han en uddannelse som skuespiller....?

Nej det er en medfødt evne.

Fra : Vidal

Dato : 09-05-07 09:24

On 9 Maj, 07:38, "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> wrote:

> [...]
> skole hvor jeg underviste en gang og de kolleger jeg kendte der
> havde ham som elev -det var ikke just rosende ord jeg hørte om

Har du insider-viden om andre kendte? Det er altid rart at
kunne trække på den slags.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 09-05-07 12:57

On 9 Maj, 12:59, "P.L." <N...@Valid.invalid> wrote:
> [...]

[...]

> Det værste er at filmen skam ikke er fiktion, den er baseret på en virkelig
> hændelse, skræmmende at der stadig er folk der falder for den falske charme
> og fin fyr stil.

Det har man altid gjort, med eller uden muslimer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 13:13

On 9 May 2007 04:57:17 -0700, Vidal wrote:

> [...]
>
> Det har man altid gjort, med eller uden muslimer.

Helt enig, men lige med den extreme del af muslimerne er det nok en tand
farligere, også set i lyset af at det er meget vanskeligt at skille de
dårlige fra de gode, for selv blandt muslimer er der mennesker som er ok.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-05-07 14:04

On Wed, 9 May 2007 14:12:50 +0200 "P.L." <Not@Valid.invalid> sent the
following smoke signals:

>...for selv blandt muslimer er der mennesker som er ok.

Det siges at der også findes ædruelige grønlændere...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 14:15

On Wed, 09 May 2007 15:04:28 +0200, Hr. Jensen wrote:

> On Wed, 9 May 2007 14:12:50 +0200 "P.L." <Not@Valid.invalid> sent the
> following smoke signals:

> Det siges at der også findes ædruelige grønlændere...

Lol, og det kan jeg så bekræfte at der gør, ikke mange, men de findes

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : @

Dato : 09-05-07 17:12

<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Wed, 9 May 2007 14:12:50 +0200 "P.L." <Not@Valid.invalid> sent the
>following smoke signals:

>Det siges at der også findes ædruelige grønlændere...

og vittige svenskere

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 17:37

On Wed, 09 May 2007 18:11:57 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>og vittige svenskere

og kloge socialister

Fra : @

Dato : 09-05-07 18:22

On Wed, 09 May 2007 18:36:52 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>og kloge socialister

nævn en

bare en

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 18:48

On Wed, 09 May 2007 19:22:19 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>nævn en
>
>bare en

Øhhhhh................. Egon er da klogere end en "almindelig"
venstreorienteret.....

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-07 08:37

On Wed, 09 May 2007 19:47:36 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Øhhhhh................. Egon er da klogere end en "almindelig"
>venstreorienteret.....

Men han er vist også ved at forlade det rottebefængte narreskib

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 10-05-07 10:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:jri543dlf855fnqi62tegp4g20nrg529mk@4ax.com...

> Men han er vist også ved at forlade det rottebefængte narreskib
>
> Mvh
> Martin

Nix.
Det er partiet, der har forladt den sande vej.
Og ladet sig trænge ud i uføret af akademikerfjolser.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 10-05-07 15:19

On Thu, 10 May 2007 09:37:10 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Men han er vist også ved at forlade det rottebefængte narreskib
>
>Mvh
>Martin

<<<
klogere end en "almindelig" venstreorienteret
<<<

jeg er ikke helt sikker på hvor positivt ovenstående er

folk over sinkestadiet er da betydeligt klogere en alle
venstreorienterde

Fra : Alucard

Dato : 10-05-07 16:31

On Thu, 10 May 2007 16:19:29 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

><<<
>klogere end en "almindelig" venstreorienteret
><<<
>
>jeg er ikke helt sikker på hvor positivt ovenstående er

Så skift "almindelig" ud med "gennemsnit"....

>folk over sinkestadiet er da betydeligt klogere en alle
>venstreorienterde

Selvom jeg tit er uenig med Egon, så kan han da i det mindste holde en
sober tone.....

Argumenter's værdi, brugbarhed og relevans, kan jo altid diskuteres,
men de slår ord som "underyder" og "højrefjols" til enhver tid.....

Fra : @

Dato : 10-05-07 19:01

On Thu, 10 May 2007 17:30:53 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Argumenter's værdi, brugbarhed og relevans, kan jo altid diskuteres,
>men de slår ord som "underyder"

du får ALDRIG Wilstrup til at indrømme at første gang han bruge ordet
ville han have skrevet underkrydder

man må da håbe at Wilstrup er i stand til at skifte en sikring,
ellers riskerer hans husstand blot at han indfører mørke som ny
standard

Fra : Alucard

Dato : 10-05-07 19:38

On Thu, 10 May 2007 20:00:30 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>du får ALDRIG Wilstrup til at indrømme at første gang han bruge ordet
>ville han have skrevet underkrydder

Du får ikke Wilstrup til at indrømme noget som helst, punktum....

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 19:32

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Argumenter's værdi, brugbarhed og relevans, kan jo altid diskuteres,
> men de slår ord som "underyder" og "højrefjols" til enhver tid.....

desværre er han nu også begyndt at bruge baby ordet underyder...

Fra : Alucard

Dato : 10-05-07 20:01

On Thu, 10 May 2007 20:31:43 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>desværre er han nu også begyndt at bruge baby ordet underyder...

Egon...??? Så må han have et tilbagefald...

Fra : Egon Stich

Dato : 10-05-07 10:24

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:ep0443ddkmfelu9e5j6rsqqt3lbtrd1fho@4ax.com...

> nævn en
>
> bare en

Har du glemt mig?

Egon

Fra : Alucard

Dato : 10-05-07 11:58

LOL.....

Fra : Malene P

Dato : 09-05-07 16:45

> [...]
> vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er fri adgang.
>
> Ud fra den oplysning ser jeg ikke ret gerne han får fodfæste.

Er selv noget overrasket over den udmelding. Har vi at gøre med en trojansk
hest?

Malene P

Fra : P.L.

Dato : 09-05-07 18:26

On Wed, 9 May 2007 17:45:10 +0200, Malene P wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Er selv noget overrasket over den udmelding. Har vi at gøre med en trojansk
> hest?

Jeg har mine bange anelser, men godt han har åbnet lidt for posen, så må vi
jo håbe at folk har bare en lille smule omløb i pæren og tænker sig om en
ekstra gang.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-07 18:40

"P.L." skrev i en meddelelse

> Jeg er bestemt ikke fremmed fjendtlig, men dette lyder >som det glade
> vanvid, han ønsker jo at lukke DK op så der stort set er >fri adgang.
>
> Ud fra den oplysning ser jeg ikke ret gerne han får >fodfæste.

Hvis hans mor har været her i landet i 32 År, og stadig er analfabet , Ja
så er der sku et eller andet råddent i staten Danmark.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Pernille

Dato : 09-05-07 18:55

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46420766$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvis hans mor har været her i landet i 32 År, og stadig er analfabet , Ja
> så er der sku et eller andet råddent i staten Danmark.
>

> --
Ja, hun skulle have været tvunget på skolebænken.
Jeg selv gik engang på et aftenskolekursus. På holdet var en 22 årig tyrkisk
mand.
Han talte ikke ret meget dansk, og jeg havde ondt af ham, fordi han ikke
kunne følge med.
En dag faldt jeg i snak med ham. Jeg spurgte ham, hvor længe han havde boet
i Danmark.
Jeg tænkte at han havde boet her i ca 2 - 3 år. Men så var det at han
svarede mig på meget dårligt dansk: "Jeg er født i Danmark". Lige pludselig
havde jeg altså ikke så ondt af ham længere. Han fortalte også, at når han
engang skulle have børn, så skulle det selvfølgelig være med en tyrkisk
pige.
Tja, - jeg tænkte mit...

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-07 20:01

"Pernille" skrev i en meddelelse

> Ja, hun skulle have været tvunget på skolebænken.

For min skyld kunne hun være dumpet ned fra himlen
og være blå i hovedet og tro på en gede hyrde fra Ukraien
som hendes messias.
Men hun skulle jo gerne kunne læse på pilleglaset hvis hendes børn bliver
syge.
Det springende punkt er at ingen , familie venner , kollegaer
åbenbart har opmuntret hende til at lære at læse for hendes egen skyld .
Men hendes søn har fået en universitet's uddannelse ?!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen