hvornår fatter de det?
Fra : Snuden

Dato : 08-05-07 21:47

Vi vil IKKE have udlændinge i landet, heller ikke selvom vedkommende har
hjulpet politiet med at optrævle bagmændene til sexslaveri. Fat det! Vi er
fucking ligeglade med dig, så længe du ikke er ingeniør eller vi på anden
måde kan bruge din arbejdskraft/viden, så har du INTET at gøre her i landet.
Sådan er vi nemlig.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/08/215856.htm?wbc_purpose=update%2b-%2b81k%2b-

Snuden

Fra : Alucard

Dato : 08-05-07 23:01

On Tue, 8 May 2007 22:47:29 +0200, "Snuden" <snudens@gmail.com> wrote:

> [...]
>måde kan bruge din arbejdskraft/viden, så har du INTET at gøre her i landet.

Tal for dig selv din klovn....

Fra : Snuden

Dato : 08-05-07 23:19

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tal for dig selv din klovn....

Det var sarkasme til orientering!

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 05:18

On Wed, 9 May 2007 00:19:22 +0200, "Snuden" <snudens@gmail.com> wrote:

>Det var sarkasme til orientering!

Det var sgu ikke til at se....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-05-07 23:56

On Tue, 8 May 2007 22:47:29 +0200 "Snuden" <snudens@gmail.com> sent the
following smoke signals:

> [...]
>måde kan bruge din arbejdskraft/viden, så har du INTET at gøre her i landet.

That's right.
Men mellem linierne forsøger du at fremstille det som noget negativt.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Snuden

Dato : 09-05-07 01:13

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Tue, 8 May 2007 22:47:29 +0200 "Snuden" <snudens@gmail.com> sent the
> following smoke signals:

> That's right.
> Men mellem linierne forsøger du at fremstille det som noget negativt.

Jeg er lidt forarget over vores arrogante integrationsminister. Hvordan vil
sexslaver i DK fremover turde fortælle om bagmænd når de alligevel bliver
udvist? Næh, så hellere holde sin kæft og lade bagmændende få frit spil...

Fra : Jesper

Dato : 09-05-07 06:19

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil sexslaver i DK fremover turde fortælle om bagmænd når de alligevel
> bliver udvist? Næh, så hellere holde sin kæft og lade bagmændende få frit
Jeg er ret sikker på at vores minister er Langballes sockpuppet.

Fra : C. Overgaard

Dato : 09-05-07 04:52

On 9 Maj, 02:13, "Snuden" <snud...@gmail.com> wrote:

> [...]
> udvist? Næh, så hellere holde sin kæft og lade bagmændende få frit spil...

Jeg ved ikke hvordan at I har det, men jeg betaler gerne for en
uddannelse i deres hjemland i et beskyttet miljø, men desværre skal vi
op på EU-niveau for at kunne presse disse kvinders hjemlande for at
passe på dem i noget tid, så de ikke blot bliver sendt tilbage.
Området burde iøvrigt reguleres lidt så stramt som markedet for spil,
for at staten kan få et overblik. Se forslag:

http://www.center-validering.dk/prostitution.htm

Mvh
C.Overgaard