t-shirt
Fra : René Keldorff

Dato : 08-05-07 13:51

hejsa

Jeg har ledt alle vegne men kan ikke finde en sted hvor jeg kan købe
en blå EU t-shirt. Kan I hjælpe?

Fra : Tveskaeg

Dato : 08-05-07 14:13

On 08 May 2007 12:50:50 GMT, René Keldorff <keldorff@GM4QHmail.dk>
(slet GM4QH) wrote:

>hejsa
>
>Jeg har ledt alle vegne men kan ikke finde en sted hvor jeg kan købe
>en blå EU t-shirt. Kan I hjælpe?

Kan du ikke bare bruge almindeligt toiletpapir?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-05-07 14:16

On Tue, 08 May 2007 15:13:28 +0200 Tveskaeg <nobody@noone.com> sent the
following smoke signals:

>Kan du ikke bare bruge almindeligt toiletpapir?

Ja, eller stjæl et par flag fra Movia's busser i morgen, hvis du er i
dækningsområdet.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Rea721

Dato : 08-05-07 15:42

"René Keldorff (slet GM4QH)" <keldorff@GM4QHmail.dk> skrev
i en meddelelse

> Jeg har ledt alle vegne men kan ikke finde en sted hvor
> jeg kan købe en blå EU t-shirt. Kan I hjælpe?

Alle vegne.... i dine skuffer eller....

Har du overvejet at skrive "blå eu t-shirt" på Google ???? Gæt selv.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 08-05-07 16:09

On Tue, 8 May 2007 16:42:09 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>"René Keldorff (slet GM4QH)" <keldorff@GM4QHmail.dk> skrev
>i en meddelelse

>Alle vegne.... i dine skuffer eller....
>
>Har du overvejet at skrive "blå eu t-shirt" på Google ???? Gæt selv.

hvad skal man overhovedet med sådan en klud?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre