Asmaas politiske mål
Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 19:31

"Mit mål er at sætte fokus på kvinder og kvinders
ligestilling. Jeg synes stadig ikke, at kvinderne
er nået til, hvor vi burde være i forhold til løn
og topposter. Den fulde ligestilling er ikke opnået"

- ifølge Ritzau

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Hauge

Dato : 07-05-07 19:37

Vidal wrote:
> "Mit mål er at sætte fokus på kvinder og kvinders
> ligestilling. Jeg synes stadig ikke, at kvinderne
> er nået til, hvor vi burde være i forhold til løn
> og topposter. Den fulde ligestilling er ikke opnået"

Så skulle hun nok starte med at få fremtvunget at kvinder burde aftjene
deres værnepligt, i stil med dem som hun ikke mener hun er lige med.

/Hauge

Fra : /Peter

Dato : 07-05-07 19:40

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> "Mit mål er at sætte fokus på kvinder og kvinders
> ligestilling. Jeg synes stadig ikke, at kvinderne
> er nået til, hvor vi burde være i forhold til løn
> og topposter. Den fulde ligestilling er ikke opnået"

Nej, den fuldkomne ligestilling opnås den dag islam bestemmer,
for det er jo ordre direkte fra din gud, ikke kære Astma.

Fra : @

Dato : 07-05-07 19:50

On Mon, 07 May 2007 20:31:27 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>er nået til, hvor vi burde være i forhold til løn
>og topposter. Den fulde ligestilling er ikke opnået"

så burde kællingen da selv være den første til at smide det
muhamedanske tegn på kvinders undertrykkelse langt væk,
samt undsige en religion som dikterer at kvinden er manden underlegen
på alle områder

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 20:00

@ wrote:

> [...]
> muhamedanske tegn på kvinders undertrykkelse langt væk,
> samt undsige en religion som dikterer at kvinden er manden underlegen

Pointen er nok, at hun ikke selv ser det som et
tegn på undertrykkelse i forhold til mænd.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 21:37

> Pointen er nok, at hun ikke selv ser det som et
> tegn på undertrykkelse i forhold til mænd.

Nej, Villy. Det er *ikke* pointen. Ikke at jeg er forbavset over, at du
*ikke* har fanget pointen. Det er længe siden, jeg har set noget, der bare
ligner eftertænksomhed fra din side. For meget koketteri med at spille dum,
måske?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 22:05

Jens Bruun wrote:

> [...]
> ligner eftertænksomhed fra din side. For meget koketteri med at spille dum,

Vil du så ikke være rar at oplyse mig? Det gør
det måske nemmere for mig at forstå din pointe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 22:12

> Vil du så ikke være rar at oplyse mig? Det gør
> det måske nemmere for mig at forstå din pointe.

Nædu. Start du med at redegøre for *din* pointe med at skrive en række
ukommenterede indlæg, hvor du bevidsløst citerer Asmaa Abdol-Hamid. Så kan
vi tage den derfra.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 22:28

Jens Bruun wrote:

> [...]
>

> Nædu. Start du med at redegøre for *din* pointe med at skrive en række
> ukommenterede indlæg, hvor du bevidsløst citerer Asmaa Abdol-Hamid. Så kan

Det har jeg gjort i et andet indlæg.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 22:50

> Det har jeg gjort i et andet indlæg.

Nå.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : El Trabajador

Dato : 08-05-07 04:47

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i

> [...]
> du *ikke* har fanget pointen. Det er længe siden, jeg har set noget,
> der bare ligner eftertænksomhed fra din side. For meget koketteri med

Jeg tror ikke at han spiller dum. Jeg tror at manden er en sindsforvirret,
virkelighedsfjern halalhippie.
--
El Trabajador

Fra : Kert Rats

Dato : 07-05-07 19:46

> [...]
> er nået til, hvor vi burde være i forhold til løn
> og topposter. Den fulde ligestilling er ikke opnået"

Asmaa er stadig en patologisk løgner - ligesom andre koranfascister!

Om Asmaa pludselig ikke var blandt os længere, da ville jeg føle glæde. Dog,
en afløser ville prompte indfinde sig på arenaen. Og det er i virkeligheden
problemet i en nøddeskal: Vi har i dag MEGET svært ved at slippe af med
muhamserne. Deres indvandring er vist en irreversibel proces.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 21:34

> [...]
> er nået til, hvor vi burde være i forhold til løn
> og topposter. Den fulde ligestilling er ikke opnået"

"Det islamiske klæde er obligatorisk for muslimske kvinder", og videre: "At
den muslimske kvinde vælger at opfylde det obligatoriske krav kan og må
kunne respekteres".

- Ifølge Asmaa Abdol-Hamid.

Måske du skulle nøjes med at kokettere lidt mere med din uvidenhed, Villy?`

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 22:06

Jens Bruun wrote:

> [...]
>
> - Ifølge Asmaa Abdol-Hamid.
>
> Måske du skulle nøjes med at kokettere lidt mere med din uvidenhed, Villy?`

Vil du uddybe?

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 22:14

> Vil du uddybe?

Nej.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 07-05-07 22:28

Jens Bruun wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

Det er jo klart også det nemmeste.

--
Venlig hilsen,

Vlly Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-07 22:53

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

Asmaa bruger Taquia for at fremme Islams erobringsmål

Hun mener næppe at politik og tro skal adskilles , den dag Islam har magt
som agt.

Hendes perfide bevidste hykleri bør være indlysende for alle

Fra : El Trabajador

Dato : 08-05-07 04:52

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> magt som agt.
>
> Hendes perfide bevidste hykleri bør være indlysende for alle

Det er det jo desværre ikke. Flertallet af vore medborgere er inderst inde
nogle naive og godtroende halalhippier. Det kan da godt være at det jeg
lige skrev ikke er korrekt, men ud fra de stemmetal, der er blevet afgivet
til de muhamedanervenlige partier til folketingsvalgene de seneste 20-25
år, tyder det på at min påstand er korrekt.
--
El Trabajador

Fra : Vidal

Dato : 08-05-07 20:40

Bo Warming wrote:

> Asmaa bruger Taquia for at fremme Islams erobringsmål

Det ved man jo ikke.

> Hun mener næppe at politik og tro skal adskilles , den dag Islam har magt
> som agt.

Det ved man jo ikke.

> Hendes perfide bevidste hykleri bør være indlysende for alle

Alle politikere er bevidste hyklere, med få undtagelser.

--
Venlig hilsen

Fra : Vidal

Dato : 08-05-07 08:36

On 8 Maj, 05:46, "El Trabajador" <notrab...@gmail.com> wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> skrev inews:v5ednf6KjoNBEKLbRVnyggA@giganews.com...

> Jeg tror ikke at han spiller dum. Jeg tror at manden er en sindsforvirret,
> virkelighedsfjern halalhippie.

Det tror jeg ikke.

--
Venlig hilsen,