Jødene babler
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 07-05-07 13:30

Atomsprengning!
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:18

Hvorfor bør vesten foreta noen kontrollerte "prøve-sprengninger" i
Irak og Iran?

Jo sett i forhold til historisk effekt av en slik sprengning vil
folket begynne summe seg litt og kanskje begynne tenke seg om. Les:
Hvordan Japan våknet etter et par smell i knollen!

Tror nok den eneste medisin som vil virke i sandynene er noen reale
smeller...!

Falske kødd
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:25

Så du mener at enda mer sprenging i Irak vil få de døde til å våkne?

Kanskje Østen burde ta noen prøvesprengninger i kjelleren din på
natterstid for å se om ikke du våkner.

Du er falsk
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:30

Jeg mener seriøst at et par reale smell i sandynene der nede vil
kanskje skremme sandalfolket såpass at de skjønner at de sinnsyke
lederne deres driver et farlig spill og undertrykkelse av dem.
Japanerne fant det best å la sin kaiser miste all makt. USA
avmilitæriserte hele landet og hva hae skjedd der nede? Ja vet du ikke
det så er du så dum jeg faktisk misstanker deg for å være.

Etter en krig kommerog utvikling, det sier historien oss alt om.

Se deg om i verden så ser du i hvilke samfunnslag i verden det er mest
leven.

Ta Afrika, et kontinent syden full av ressurser, man hva faen er det
som er skjedd der etter avkolloniseringen? Jo nagergutta har faen ikke
gjort annet enn å sloss seg i mellom...

Nei skal vi få stabilisert situasjonen i sanden der nede trenger de en
smell i knollen!

Hva du ville gjøre i min kjeller vil allikevel ikke bedre situasjonen
der nede, reaksjon korrekt mulig, men utbytte særdeles lite...

Så det så gamle pølse-jøden Halvorsen!

Seriøst
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:34

Jeg mener seriøst at vi burde lage såpe av deg så vi kan få brukt deg
til noe nyttig.

Var det
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:37

det beste du hadde å fare med? Seriøst?

lampeskjerm
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:51

Foretrekker du å være lampeskjerm? På den måten kan du gi ikkejøder en
mer behagelig belysning hjemme i stuene sine.

I motsetning til deg
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:58

er jeg ikke av jødisk ætt.

Jog tvojemadj! Hvordan er det med jødeblodet i dine årer Halvorsen?

Oppdater meg gjerne
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:56

jeg er alltid mottagelig for konstruktiv kritikk og ny lærdom.
Kunnskaps tørst som få *mo ha ha *

NAV thinks...
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:30

NAV thinks of the Star of David and the Temple Mount as his moms
asshole and he likes to lick it clean and then fuck it!

NAV thinks of Solomons Temple as his Dads cock and he likes to suck
it.

Cock sucking Ass licking mother fucking JEW!

I hate you!

Here is something you should do:
(hebraisk)

Jeg er imponert
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:33

over din intellektuell kapasitet. Å i hele tatt kunne komme på slike
perversiteter sier vel mest om deg.

Hvorfor hater du jødene så Halvorsen, takler du ikke det jødiske
blodet som renner i dine årer? Er du som Hitler, takler ikke ditt eget
opphav. Jeg vet hvem du er og jeg vet hvor jødeblodet i årene din
kommer fra.

Ha ha--- Jøde, hat deg selv!

sykelig opptatt
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:39

Dere er jo sykelig opptatt av sprenging og knusing. Nå må du snart
skjønne at det er hodene deres som er sprengte.

According to Jewish myth, the King of Jews will bring all Gentile
nations, cultures and religions to ruins through world wars. The King
of Jews, whom the Jews call "Messiah", will then rule the world from
Jerusalem.

http://www.livevideo.com/video/2D1CACA6EC3C46F193E971A7
D709003E/judaism-teaches-smashing.aspx
"The thing that makes Judaism dangerous to everybody, to every race,
to every nation to every Idea is that we smash things that are not
true. We don't believe in the boundaries of a nation state. We don't
believe in the ideas these individual Gods that protect individual
groups of people. These are all artificial constructions. Judaism
really teaches us how to see that. In a sense our detractors have us
right, in that we are a corrosive force. We are breaking down the
false Gods of all nations and all people because they are not real and
that's very upsetting to people."

This crazy motherfucker is high on some very dangerous drugs.
Silverstein told this destroyed person that everybody else are wrong
and that they must be smashed.

Of course, this lunatic can understand that those who are about to be
smashed are a bit upset by this crazy idea.

Still, he is just eager to start the smashing!

Can somebody bring this maniac to a mental hospital?

Norsk lov
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:42

Vet ikke jøden Halvorsen at det ihht Norsk lov ikke er tillatt å
plukke flein-sopp? Langt mindre innta den i så store doser du
tydeligvis har gjort.

Kan jo lite annet enn å le av deg da! *Mo ha ha * Job tvojemadj
eplejøden Halvorsen, job tvojemadj!

Crazy motherfucker
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:46

"We are breaking down the false Gods of all nations and all people
because they are not real and that's very upsetting to people."

=

"We are breaking down all the Gentiles because they are not real and
that's very upsetting to to the Gentiles."

Galskapen lenge leve
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 13:48

JOb tvojemadj Jøden Halvorsen. Har du lyst til å fortelle alle her
inne hvordan ditt jødiske blod svir i dine årer? Vil du din feige
satan av en halv-jøde...gidder du?

** mo ha ha ha **

Betegnelser
Skrevet av Trond Halvorsen 7.mai.2007, kl 13:56

Jeg synes du babler. Alle grupper har sine betegnelser/navn. Men dere
har også en felles betegnelse for alle ikkejøder (kristne, buddhister,
muslimer, ateister). Eric Jew Hufschmid mener at jeg er en "Goyim".

Betyr det da
Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 14:02

halvjøde som hater jøder?

Jeg babler ikke, jeg sier bare hvordan et reelt problem skal løses med
handling.

--
Trond Halvorsen

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 13:36

On 7 Maj, 14:29, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:
> [...]
> Skrevet av NAV 7.mai.2007, kl 14:02
>
> halvjøde som hater jøder?
>
> Jeg babler ikke, jeg sier bare hvordan et reelt problem skal løses med

Du har det ikke helt let med de - der jøder, hva Trond Halvorsen -
Har de en verdensomspændende konspiration igang, efter din mening ?
Kan du iagttage den til daglig ?

mvh. Niels Bruun.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-05-07 14:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Du har det ikke helt let med de - der jøder, hva Trond Halvorsen -
Har de en verdensomspændende konspiration igang, efter din mening ?

Sjovt vi har også en landsbytosse her i gruppen dk.politik der har skrevet
omkr 400 antisemitiske og holocaustbenægtende indlæg, han hedder patruljen.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 08-05-07 13:12

On 7 May 2007 05:36:05 -0700, Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du har det ikke helt let med de - der jøder, hva Trond Halvorsen -

Eric Jew Hufschmid marked some tanks with V's
and blamed Zionists for it:
http://www.youtube.com/watch?v=C5PAnn6NjlU

- Michael Piper said that Christopher Bollyn did it.
- Bollyn suggested that Israel was involved.
- Alex Jones claimed that the Bohemian Grove did it.
- Professor Steven E. Jones thought that Bush might have done it.
- Professor Fetzer was convinced that it was done using Space Beams
- - regardless of where the chips fell.

- Bush told FOX Jews that Muslims did it.

Finally, Larry Jew Silverstein took full responsibility for it:
http://www.youtube.com/watch?v=Jov4Vxq6i_M

Alexander Emerich Jones then said that everything would go to hell:
http://www.youtube.com/watch?v=RXmHql-ygU4

Then he went completely insane:
http://blog.MySpace.com/trond6

And Morgan Reynolds started seeing invisible planes:
http://www.youtube.com/watch?v=qdr8j9ORxo8

- In September 2000, Paul Jew Wolfowitz said he needed a catastrophe.
- Obviously, that's how it came to be...

--
Trond Halvorsen

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 14:36

On 7 Maj, 15:25, "Poul Nielsen" <m...@n.com> wrote:

> [...]
> omkr 400 antisemitiske og holocaustbenægtende indlæg, han hedder patruljen.

De er hverken antisemitiske eller benægtende.

Jeg er nemlig hverken antisemit eller benægter. Jeg har aldrig
benægtet holocaust. Endvidere sad min morfar i KZ lejr.
Anholdt og udleveret af det danske politi, iøvrigt -
Det ville være mere korrekt, at kalde min tilgang til elementer i
historien omkring holocaust for kritisk.

Der er tilsyneladende mange løse ender -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-07 19:21

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Jeg er nemlig hverken antisemit eller benægter. Jeg har >aldrig
>benægtet holocaust.

Jeg må nu give Poul Nielsen ret,
Måske du ikke ligefrem har "benægtet"
men spørgsmålstegne har nok været så mange , at det ser sådan ud.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 20:42

On 7 Maj, 20:20, "Michael Meidahl Jensen"
<mmjFJERNDE...@tidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg må nu give Poul Nielsen ret,
> Måske du ikke ligefrem har "benægtet"
> men spørgsmålstegne har nok været så mange , at det ser sådan ud.

At stille spørgsmål ved en begivenhed eller et forløb - er ikke det
samme som at benægte den.
Og spørgsmål er der somend nok af -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-07 22:56

> [...]
> men spørgsmålstegne har nok været så mange , at det ser sådan ud.

At stille spørgsmål ved en begivenhed eller et forløb - er ikke det

På usenet og mange andre steder er holocaust minimalisme oftest uden
antisemitisme - fx Patruljen, Bent Jensen og jeg - og Dave Irving

Kun Ole Kreiberg og Jonni Hansen og lignende lever op til de stupide
antirevisionisters latterlige fordomme.

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 20:49

> [...]
>
> Jeg må nu give Poul Nielsen ret,
> Måske du ikke ligefrem har "benægtet"
> men spørgsmålstegne har nok været så mange , at det ser sådan ud.

Hvordan vil du reagere og svare, præsenteret for eksempelvis denne
video ?
http://www.youtube.com/watch?v=hzIO8QYSC64

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Jim

Dato : 08-05-07 23:04

> [...]
> men spørgsmålstegne har nok været så mange , at det ser sådan ud.

Hvordan vil du reagere og svare, præsenteret for eksempelvis denne

***
De film er naturligvis intet andet end antisemitisk propaganda.
Og så burde det være strafbart at så tvivl om fakta.
Det er i bedste fald injurierende.

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 14:13

On 7 Maj, 23:56, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
>
> På usenet og mange andre steder er holocaust minimalisme oftest uden
> antisemitisme - fx Patruljen, Bent Jensen og jeg - og Dave Irving

Minimalisme - Jeg ved ikke. Det har ingen betydning for mig, om der
døde 6 millioner eller 100.000.
Det var nok stadig ikke så vældigt morsomt. Jeg betragter det
materiale, jeg møder og tænker selv -
Patruljen er: Niels Bruun.

> Kun Ole Kreiberg og Jonni Hansen og lignende lever op til de stupide
> antirevisionisters latterlige fordomme.

Ole Kreiberg har en særdeles solid portion viden, som jeg ser det.
Hvilken baggrund han iøvrigt har, ved jeg ikke. Og er dybest set
ligeglad. Jeg vægter den viden, han repræsenterer.
Hvilke motiver, Ole Kreiberg har til at interessere sig for emnet,
mindsker ikke hans viden -
Jeg har personligt opfattet ham som et venligt og imødekommende
menneske.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 14:39

On 7 Maj, 21:48, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> [...]

> men spørgsmålstegne har nok været så mange , at det ser sådan ud.

Hvordan vil du reagere og svare, præsenteret for eksempelvis denne

Jeg bemærker, at du ikke har svaret -
Det bliver værre endnu mht Sobibor. Så slemt, at det er umuligt ikke
at undre sig.
Det vil ihvertfald blive vanskeligt for en - skolelærer eller en
pædagog endnu at kunne forklare, hvor logikken er blevet af -

Så jeg venter på DIN forklaring

Her beskriver historikeren Yitzhak Arad, at en gruppe fanger, som
gravede en flugt - tunnel, ikke kunne grave dybere ved Sobibor end ca.
1.55 m. Dybere end 155 cm ville man risikere, at møde grundvands
spejlet.

I samme bog vil Yitzhak Arad lade os vide, at massegravene var mellem
5 og 7 meter dybe. Altså kunne man samme sted, grave mellem 3.45 og
5.45 meter under grundvandspejlet ?

http://www.youtube.com/watch?v=UYK1TBbEl1o&NR=1

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 08-05-07 21:48

> [...]

Det vil ihvertfald blive vanskeligt for en - skolelærer eller en
pædagog endnu at kunne forklare, hvor logikken er blevet af -

Hvem er det du spørger??

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 14:57

On 8 Maj, 14:12, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> [...]
>
> - In September 2000, Paul Jew Wolfowitz said he needed a catastrophe.
> - Obviously, that's how it came to be...

Hvad er dette ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 09-05-07 02:22

On 8 May 2007 06:56:39 -0700, Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Hvad er dette ?

Tekst og linker. Sånt man finner på nett. Nettopp kommet ut av fitta
til mora di du eller?

--
Trond Halvorsen

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 23:25

On 9 Maj, 00:03, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:
> [...]
> De film er naturligvis intet andet end antisemitisk propaganda.
> Og så burde det være strafbart at så tvivl om fakta.

Hvor i alverden består det antisemitiske ? Er det at hade alle jøder,
at stille nogle logiske spørgsmål ?
Og hvori består propagandaen ?

Er det at så tvivl om fakta, at gøre opmærksom på at historikeren Arad
på den ene side fortæller, at der ikke kan graves dybere end 155 cm af
risiko for at ramme vandspejlet, for på en anden side at beskrive
massegrave som graves mellem 345 cm og 545 cm under vandspejlet ?

Jeg har engang arbejdet som jord og betonarbejder. Ved du, hvor meget
det kræver at grave 4 meter under vandspejlet i form af afvanding og
afstivning ? Her befinder sig så rundt regnet 83.000 lig, som graves
op igen, for at blive kremeret - På noget der ligner maks 75 kvm -
Hvis vi taler om injurier, så vil jeg mene, det er injurierende for
min intelligens at Yiczhak Arad skriver noget sådant og, at det
forventes, at jeg som pædagog skal kunne forsvare den slags -
selvmodsigelser som faktuelle oplysninger -

Medmindre du måske kan forklare mig logikken ?

Mvh. Niels Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 23:26

Fra : Patruljen

Dato : 10-05-07 12:49

On 9 Maj, 03:22, Trond Halvorsen <tron...@chello.no> wrote:

> Tekst og linker. Sånt man finner på nett. Nettopp kommet ut av fitta
> til mora di du eller?

Er du lidt konkret operationel ?
Jeg kan somend godt genkende ord, tekst og links. Det er nok mere
indholdet, jeg spørger til -

Mvh. Niels Bruun.