Asmaa i Folketinget 2009
Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-07 17:14

Lidt af et genistreg at Enhedslisten fik den ide at opstille Asmaa. Hun
bliver
en stemmesluger af rang til det kommende valg.

Alt det pis med at hun er uklar ifbm med sine holdninger omkring
dødstraf og religion holder ikke :

klar formulering hér fra hende:

" Jeg er ikke tilhænger af dødsstraf, og jeg er ligeglad hvilket
samfund vi snakker om, eller hvilken tid vi snakker om.
Det er ikke noget jeg støtter eller har til hensigt at støtte"

"Kirke og stat er 2 forskellige ting, der skal holdes adskilt, og
jeg stiller op for et parti, som er det eneste, der går ind for en total ad-
skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 17:24

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ad-
> skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
> det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Du er noget naiv! Men du sætter nok også dit kryds ved de
radikale eller enhedslisten.....

Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-07 17:26

> Du er noget naiv! Men du sætter nok også dit kryds ved de
> radikale eller enhedslisten.....

ikke mere naiv end dig ; der går mere op i det tørklæde end hvad hun siger.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 17:37

> ikke mere naiv end dig ; der går mere op i det tørklæde end hvad hun
> siger.

Og du tror ikke, at hun siger noget, med sit tørklæde?!

Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-07 17:54

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og du tror ikke, at hun siger noget, med sit tørklæde?!

Jo selvfølgelig, men man kan vel også prøve at sætte fokus på noget andet
end tørklædet. Den debat er efterhånden så gennemgnasket.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 18:00

> Jo selvfølgelig, men man kan vel også prøve at sætte fokus på noget andet
> end tørklædet. Den debat er efterhånden så gennemgnasket.

Det er jeg slet ikke enig i. Vi skal blive ved med at snakke om de
tørklæder, lige indtil, at kvinder i Danmark ikke behøver at bruge
dem mere.
Det tørklæde siger meget mere, end det hun selv siger!

Fra : Jim

Dato : 06-05-07 19:52

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jo selvfølgelig, men man kan vel også prøve at sætte fokus på noget andet
> end tørklædet. Den debat er efterhånden så gennemgnasket.
Ja, det tørklæde er vel nærmest din sutteklud.

Fra : Egon Stich

Dato : 07-05-07 09:50

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:463e0829$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

> Jo selvfølgelig, men man kan vel også prøve at sætte fokus på noget andet
> end tørklædet. Den debat er efterhånden så gennemgnasket.

Naturligvis er den "gennemgnasket".
Det er blot i denne forbindelse komplet ufatteligt, at så mange stadig ikke har kunnet klare, at forstå hvad der er tale om.

Egon

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 08:27

Pernille wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og du tror ikke, at hun siger noget, med sit tørklæde?!

Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 08:43

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message

> Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske
> landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

Jøsses....

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-07 08:54

Pernille wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og du tror ikke, at hun siger noget, med sit tørklæde?!

Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske
landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

Hun siger: "Sharia er islam og islam er sharia" og "Det danske velfærds- og
skattesystem kommer fra sharia"

Og "Koranen siger" osv osv. Derudover er hun jo så tilpas mærkelig, at
man endnu ikke aner, hvad hun står for, hvis overhovdet andet end en lyst
til at være *på*. Som Jette Hansen sagde i går på Deadline 2, så er hun jo
ihverfald en hykler og stærkt utroværdig. Hykler bl.a fordi hun hævder - med
mange andre muslimske unge piger - at hijab'en er for at mænd ikke skal se
på hende, - og så opnår hun at tusinder netop studerer hende nøje
Utroværdig fordi hun jo har løjet flere gange.

Jeg tror EL bitterligt vil komme til at fortryde hendes opstilling, MEN hun
når formodentlig at afsløre sig inden 2009, så de slipper med skrækken, - og
ikke som RV og de Konservative nå at vælge folk, som er imod demokratiet.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 09:05

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> Jeg tror EL bitterligt vil komme til at fortryde hendes opstilling,
> MEN hun når formodentlig at afsløre sig inden 2009, så de slipper med
> skrækken,

Jeg så ellers gerne hun nåede at få lavet noget skade, så folk virkelig
kunne se hvilken ånd det var EL havde frigjort, det ville få det wannabee
parti til at krakelere.

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:00

Pernille wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og du tror ikke, at hun siger noget, med sit tørklæde?!

Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske
landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

-
Skal man tro på, hvad hun siger.....? Eller skal man tro på, hvad hendes
tørklæde siger?
Eller, hvad det betyder, at hun ikke vil give hånd, når hun hilser på mænd?
Det er ikke hendes ord, vi skal være opmærksomme på, men snarere hendes

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 09:06

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message
> Skal man tro på, hvad hun siger.....?

Det er jo umuligt, hun skifter jo mening som vinden blæser *G*

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 09:25

Pernille wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og du tror ikke, at hun siger noget, med sit tørklæde?!

Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske
landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

***
Jeg havde troet, du havde haft en større IQ end som så. Det er åbenbart ikke
tilfældet.
Du er åbenbart en af naivisterne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-07 13:00

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske
> landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

Tja, lad os se, hvad hun rent faktisk selv siger:

“Det islamiske klæde er obligatorisk for muslimske kvinder”, og videre: “At
den muslimske kvinde vælger at opfylde det obligatoriske krav kan og må
kunne respekteres”.

Synes du selv, hun identificerer sig med hjemmegående, danske landbokvinder
i 70'ernes vendsyssel med ovenstående udtalelse, eller kan du finde på en ny
måde at fordreje sagen på?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 07-05-07 14:25

On Mon, 7 May 2007 09:26:44 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Hvad siger hun da? Hun identificerer sig med hjemmegående danske landbokvinder i 70'ernes Vendssyssel?

spiller du dum eller ..

hende koran-nazisten bærer ikke tørklæde men derimod hijab

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Jim

Dato : 06-05-07 19:51

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ikke mere naiv end dig ; der går mere op i det tørklæde end hvad hun
> siger.

Det er ikke afgørende, hvad hun siger. Det er ren taqqyia.
Det er afgørende, hvad hun mener.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 19:55

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> ikke mere naiv end dig ; der går mere op i det tørklæde end hvad hun
> siger.

LOL hun skifter jo mening fra dag til dag, så den der var god.

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-07 17:26

Den 06-05-2007, skrev Peter Heide:
> Lidt af et genistreg at Enhedslisten fik den ide at opstille Asmaa. Hun
> bliver
> en stemmesluger af rang til det kommende valg.

Ja, du stemmer vel på hende?

> [...]
> Det er ikke noget jeg støtter eller har til hensigt at støtte"
>
> "Kirke og stat er 2 forskellige ting, der skal holdes adskilt,

Hvorfor fanden vil hun så reklamere for Islam inde i folketinget?

> og
> jeg stiller op for et parti, som er det eneste, der går ind for en total ad-
> skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
> det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Ja, det undre ikke, men enhedslistens partiprogram går jo også ind for
flere islamister.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 08:28

Pjensen73 wrote:

> Hvorfor fanden vil hun så reklamere for Islam inde i folketinget?

Det siger hun jo netop at hun ikke vil gøre. Så hvad får dig til at tro at hun vil gøre det modsatte af hvad hun siger?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 08:43

> Det siger hun jo netop at hun ikke vil gøre. Så hvad får dig til at
> tro at hun vil gøre det modsatte af hvad hun siger?

At hun konstant lyver, men det er nok ikke så nemt at forstå for dig.

Fra : @

Dato : 07-05-07 14:25

On Mon, 7 May 2007 09:27:44 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Det siger hun jo netop at hun ikke vil gøre.

tror du hun fjerner reklamekluden hvis hun bliver valgt?

Fra : Pjensen73

Dato : 07-05-07 18:48

Efter mange tanker skrev Konrad:

> Det siger hun jo netop at hun ikke vil gøre. Så hvad får dig til at tro at
> hun vil gøre det modsatte af hvad hun siger?

Så har jeg ikke fulgt ordentlig med. Vil det sige, at hun vil smide
tørklædet i folketinget, og give hånd til mænd?

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 21:13

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Så har jeg ikke fulgt ordentlig med. Vil det sige, at hun vil smide
> tørklædet i folketinget, og give hånd til mænd?

Nej da! Hvordan kunne du dog tro det?

Fra : El Trabajador

Dato : 06-05-07 17:45

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i

> Lidt af et genistreg at Enhedslisten fik den ide at opstille Asmaa.
> Hun bliver en stemmesluger af rang til det kommende valg.

Ja, selvfølgelig gør hun det. Muhamedanerne vil da selvfølgelig hellere
stemme på en rigtig muhamedaner i stedet for at stemme på en vantro eller
en muhamedaner-light som Nasar Khader

> [...]
> total ad- skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
> det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Kun en tåbe tror på hende. Hun venter kun på at muhamedanerne bliver stærke
nok til at kunne tvinge islamiske sharia-love ned over hovedet på os.
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 08:29

El Trabajador wrote:

> Kun en tåbe tror på hende. Hun venter kun på at muhamedanerne bliver
> stærke nok til at kunne tvinge islamiske sharia-love ned over hovedet
> på os. --

Claus Hjort ser ud til at komme hende i forkøbet, med sine iransk-inspirerede fatwaer omkring korrekt beklædning og hilsemåde.

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-07 08:55

El Trabajador wrote:

> [...]

Claus Hjort ser ud til at komme hende i forkøbet, med sine
iransk-inspirerede fatwaer omkring korrekt beklædning og hilsemåde.

Han er ulidelig at høre på.

Fra : @

Dato : 06-05-07 18:16

On Sun, 6 May 2007 18:14:26 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>en stemmesluger af rang til det kommende valg.
>
>Alt det pis med at hun er uklar ifbm med sine holdninger omkring

nej hun er ganske klar og tydelig

så længe hun bærer den koran-nazistiske reklameklud signalerer hun
krig mod alle ordentlige folk

samtisdig med at hun signalerer kvindeundertrykkelse og relkame for
sharia'ens indførelse i Danmark

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-05-07 18:33

> [...]
> ad-
> skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
> det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Så du holder på at hendes "tunge to" er den rigtige, og ikke "tunge et" som
hun havde fremme i Politiken, OG i andre aviser tidligere?

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:04

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Så du holder på at hendes "tunge to" er den rigtige, og ikke "tunge et"
> som hun havde fremme i Politiken, OG i andre aviser tidligere?

Hun er aldeles utroværdig! Man skal være mere end almindelig naiv, hvis man
tror, at hun har noget til overs for vores demokrati.
Hun taler med to tunger. Dermed kan man ikke stole på hende.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 09:08

> Hun er aldeles utroværdig! Man skal være mere end almindelig naiv,

Nej man skal være direkte hjernedød for ikke at kunne se det.

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 09:29

> [...]
> man tror, at hun har noget til overs for vores demokrati.
> Hun taler med to tunger. Dermed kan man ikke stole på hende.

Hun er Labans kvindelige modstykke.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-05-07 19:04

"Peter Heide" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> Lidt af et genistreg at Enhedslisten fik den ide at opstille Asmaa.

Lige ordet /genistreg/ kan nok diskuteres men det er en rød klud lige midt i
fjæset på Dansk Folkeparti og det kan jeg rigtig godt lide. Asmaa kan i
øvrigt takke Dansk Folkeparti for den store støtte i form af en enorm
eksponering afledet af deres fokus på hende og jeg synes faktisk at Asmaa
skal sende DF en stor buket blomster hvis hun bliver valgt ind i folketinget
for at DF har givet hende en langt større omtale end hendes politiske talent
fortjener.

> Hun bliver
> en stemmesluger af rang til det kommende valg.

Problemet er at mange af dem som kunne tænkes at stemme på hende ikke har
stemmeret (ikke er danske statsborgere) idet jeg forestiller mig at det
typisk vil være fremmedetniske. Så det er ikke sikkert at det blive en
succes for hverken Asmaa eller Enhedslisten men det vil valget jo vise.

> [...]
> total ad- skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
> det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Ja hun er blevet mere klar i mælet. Jeg synes dog at det er lidt for sent at
hun er blevet det og hun skal i hvert fald ikke ud i ret meget slingrekurs
før at hendes kandidatur bliver væltet ved EL´s næste årsmøde IMHO.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-05-07 20:03

On Sun, 6 May 2007 20:04:19 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"Peter Heide" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>
>Lige ordet /genistreg/ kan nok diskuteres men det er en rød klud lige midt i
>fjæset på Dansk Folkeparti og det kan jeg rigtig godt lide.

Ha, ha - sikke noget sludder kimse. Hun flytter måske lidt stemmer fra
RV til EL.

Hoseas 8:7

De sår vind
og høster storm.
Korn uden kerne
giver ikke mel,
og hvis det gør,
æder fremmede det op.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-05-07 21:59

"Martin Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Ha, ha - sikke noget sludder kimse. Hun flytter måske lidt stemmer fra
> RV til EL.

Nej, det er ikke, Martinse (Martinse elsker bøsse-tiltaleform, ja han kan
ganske enkelt ikke forstå andet, så husk det, når I skriver til
Martinse-basse-manse).

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:07

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal sende DF en stor buket blomster hvis hun bliver valgt ind i
> folketinget for at DF har givet hende en langt større omtale end hendes

Men, så er der sådan nogle som mig... Jeg har, endnu, aldrig stemt på Dansk
Folkeparti, men som det er gået med Asmaa, så tror jeg da, at jeg vil gøre
det næste gang. Det er på tide, at der kommer noget modvægt.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 09:16

> [...]
> Dansk Folkeparti, men som det er gået med Asmaa, så tror jeg da, at
> jeg vil gøre det næste gang. Det er på tide, at der kommer noget

Det er ihvertfald nødvendigt, når venstrefløjen i den grad forsøger at skade
DK.

Fra : Jim

Dato : 06-05-07 19:50

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt af et genistreg at Enhedslisten fik den ide at opstille Asmaa.

Og du er selvfølgelig en af hendes røvslikkere.
Jeg gør mit til at give hende modspil.
Dansk Folkeparti giver hende ikke eet sekund ro.
Hun vil blive sat i dårligt lys og hængt ud med det samme, hun træder ind på
Christiansborg iført sin nazi-klud om knoppen.

Fra : Peter Heide

Dato : 06-05-07 21:18

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hun vil blive sat i dårligt lys og hængt ud med det samme, hun træder ind
> på Christiansborg iført sin nazi-klud om knoppen.

Meget passende at Messersmidt så forhåbentlig ryger ud .S å har han
samtidig også mere tid til at rende rundt og heile på diverse
udskænknings-steder.
Et godt bytte IMHO

Fra : Kim2000

Dato : 06-05-07 21:34

> [...]
>
> Meget passende at Messersmidt så forhåbentlig ryger ud .S å har han
> samtidig også mere tid til at rende rundt og heile på diverse

Argggg, er det ikke bedre at have en halvnazist på tinge end en terrorist

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-05-07 22:05

"Kim2000" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Argggg, er det ikke bedre at have en halvnazist på tinge end en
> terrorist

Hvem er terroristen ? Er det Statsministeren ? Er det Finansministeren ?
Er det Arbejdsministeren (der ligesom en sort Imam fra Teheran vil diktere
påklædning (Arbejdsministeren vil diktere påklædning i forbindelse med
kontanthjælp)) ?

Fra : Kim2000

Dato : 06-05-07 22:15

> [...]
> Er det Arbejdsministeren (der ligesom en sort Imam fra Teheran vil diktere
> påklædning (Arbejdsministeren vil diktere påklædning i forbindelse med

smily Kim, der var en smily

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-05-07 07:32

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> smily Kim, der var en smily

OK

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 07:38

> [...]
>
> Meget passende at Messersmidt så forhåbentlig ryger ud .S å har han
> samtidig også mere tid til at rende rundt og heile på diverse

Hvad mener du med, at Messerschmidt så skal ud?
Hvad har han med nazi-symboler at gøre?
Har du set ham heile på diverse udskænkningssteder?
Det må du jo lige dokumentere, inden jeg overdrager sagen videre til
kriminalpolitiet.

Fra : Peter Heide

Dato : 08-05-07 01:25

> [...]
> Har du set ham heile på diverse udskænkningssteder?
> Det må du jo lige dokumentere, inden jeg overdrager sagen videre til
gør du det, din kæmpe idiot, det er så anden gang.

arh. det var vist ikke kriminalpolitiet første gang.

du er og bliver den største narrøv i dk.politik

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 08:30

Jim wrote:
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og du er selvfølgelig en af hendes røvslikkere.
> Jeg gør mit til at give hende modspil.

Ihja. Det ser vi tydeligt herover

> Dansk Folkeparti giver hende ikke eet sekund ro.

De har nok mere brug for at rydde op i egne rækker, og evt passe på ikke at blive splittet af alt for mange utilfrtedse vælgere.

> Hun vil blive sat i dårligt lys og hængt ud med det samme, hun træder
> ind på Christiansborg iført sin nazi-klud om knoppen.

Du er da til grin.

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 09:28

Jim wrote:
> [...]

> Hun vil blive sat i dårligt lys og hængt ud med det samme, hun træder
> ind på Christiansborg iført sin nazi-klud om knoppen.

**
Og det skulle komme fra dig?

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:11

> [...]
> Hun vil blive sat i dårligt lys og hængt ud med det samme, hun træder ind
> på Christiansborg iført sin nazi-klud om knoppen.

Hvis Enhedslisten vil ind og have magt, så har de begået en stor fejl. Mange
ser dette som en provokation, og vil gå helt over i den modsatte side og
stemme på Dansk Folkeparti.
De virker, trods alt, mere troværdige!

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 09:20

> Hvis Enhedslisten vil ind og have magt, så har de begået en stor
> fejl.

Ja det minder mere om politisk selvmord.

> Mange ser dette som en provokation, og vil gå helt over i den
> modsatte side og stemme på Dansk Folkeparti.

Det kan du meget nemt få ret i. (må man da håbe)

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 09:32

> [...]
>>
> Hvis Enhedslisten vil ind og have magt, så har de begået en stor fejl.
> Mange ser dette som en provokation, og vil gå helt over i den modsatte

Det har DF altid gjort.. ;0)
Men mon ikke mogle vil nøjes med at stemme på ass'ma-modstandere i SF.

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:41

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Det har DF altid gjort.. ;0)
> Men mon ikke mogle vil nøjes med at stemme på ass'ma-modstandere i SF.

Selvfølgelig er det ikke stemmer, der vil gå fra EL til DF. Men folk, som
ligger og svæver ind imellem. Jeg tror, de fleste vil trække imod højre.

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 09:57

> [...]
> ligger og svæver ind imellem. Jeg tror, de fleste vil trække imod højre.

Det tror jeg så, du har meget ret i.

Fra : Jens G

Dato : 06-05-07 20:21

wrote:

> [...]
>samfund vi snakker om, eller hvilken tid vi snakker om.
>Det er ikke noget jeg støtter eller har til hensigt at støtte"

Det havde været mere klart hvis hun havde sagt at hun er imod
dødsstraf.

Der er da også mange ting jeg ikke er tilhænger af eller støtter, men
alligevel accepterer.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Kim2000

Dato : 06-05-07 21:33

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Lidt af et genistreg at Enhedslisten fik den ide at opstille Asmaa. Hun
> bliver
> en stemmesluger af rang til det kommende valg.

Forhåbentlig er der ingen muslimer der stemmer på hende _fordi_ hun er
muslim. Hvilket i og for sig er irrelevant da hun stiller op for et parti
der er imod al religion - gad vide om hun husker at sige det til
vælgermøder....

Fra : Kert Rats

Dato : 07-05-07 03:41

> [...]
> muslim. Hvilket i og for sig er irrelevant da hun stiller op for et parti
> der er imod al religion - gad vide om hun husker at sige det til

Asmaa og EL er en sælsom cocktail. Det kan nok blive ret underholdende, hvad
den konstellation kan kaste af sig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 08:31

Kim2000 wrote:
> [...]
>>

> Forhåbentlig er der ingen muslimer der stemmer på hende _fordi_ hun er
> muslim. Hvilket i og for sig er irrelevant da hun stiller op for et

Jeg tror hun vil rive nogle indvandrerkvinder-stemmer, men også støde andre vælgere væk fra partiet. Akkurat som med Naser Khader er hendes vælgerbase næppe at finde blandt indvandrerne.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 08:26

Peter Heide wrote:
> [...]
> total ad- skillelse. Det vil jeg gerne slå fast, at
> det gør jeg også. Jeg går ind for Enhedslistens partiprogram"

Drop det, Peter, Det er ganske umuligt for folk at forstå, at man altså sagtens kan bære tørklæde og alligevel være demokratisk funderet.

Det ville være passende om nogle måske vendte kikkerten indad, og begyndte at spørge sig selv, hvor demokratiske og dansksindede de i grunden selv er, når nu de i ramme alvor vil nægte folk at deltage i demokratiet, på baggrund af deres valg af klædedragt.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 08:52

> [...]
> grunden selv er, når nu de i ramme alvor vil nægte folk at deltage i
> demokratiet, på baggrund af deres valg af klædedragt.

Ja det kunne jo slet ikke skyldes hendes konstante tvetydige udmeldinger, og
direkte løgne vel ?

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-07 08:57

Peter Heide wrote:
> [...]

Drop det, Peter, Det er ganske umuligt for folk at forstå, at man altså
sagtens kan bære tørklæde og alligevel være demokratisk funderet.

Selvfølgelig kan man det, - men hun har jo været ude med helt andre signaler
før hun fik kniven på struben af EL.

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:21

> [...]
> sagtens kan bære tørklæde og alligevel være demokratisk funderet.
>
> Selvfølgelig kan man det, - men hun har jo været ude med helt andre

Ja, det er helt tydeligt. Enheds Listen bestemmer, endnu. Senere, kommer
hendes sande jeg frem, igen!

Fra : Peter Heide

Dato : 08-05-07 01:52

> [...]
>
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, det er helt tydeligt. Enheds Listen bestemmer, endnu. Senere, kommer

....og så overtager hun magten i EL ? eller hvad mener du ?

Fra : @

Dato : 08-05-07 14:29

On Tue, 8 May 2007 02:52:28 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

>...og så overtager hun magten i EL ? eller hvad mener du ?

du husker måske ikke så godt?

hvordan er det lige det er gået med alliancen mellem
venstreorienterede og koran-nazister i Iran efter at de i fællesskab
fik smidt shaen på porten

hvilken indfyldelse har socialisterne i Iran nu?

Fra : Peter Heide

Dato : 08-05-07 15:27

> [...]
> fik smidt shaen på porten
>
> hvilken indfyldelse har socialisterne i Iran nu?

dvs du mener hun får smidt Fogh porten ?

Fra : @

Dato : 08-05-07 16:08

On Tue, 8 May 2007 16:27:15 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>dvs du mener hun får smidt Fogh porten ?

er det virkelig det eneste du tænker på?

næ, jeg mene at så længe venstre(ikke)orienterde folk ikke kommer op
af starthullerne og begynder at modarbejde koran-nazisterne så ender
det hurtigt med at danmarks styre bliver en tro kopi det iranske

din bemærkning om at få smidt Fogh på porten afslører jo tydeligt at
venstrefløjen ikke er kræsne hvad angår politiske sengekammerater så
længe det blot kan resultere i at Fogh ikke længere er landets leder

i Iran opdagede socialisterne(desværre for sent) at fjendens fjende
ikke nødvendigvis er ven

hvad med om danske socialister prøvede at tage ved lære?

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 09:16

Peter Heide wrote:
> [...]

når nu de i ramme alvor vil nægte folk at deltage i demokratiet, på baggrund
Og hvorfor er det nu lige, at hun ikke vil give hånd, når hun hilser på
mænd.

Fra : Jim

Dato : 07-05-07 09:24

Peter Heide wrote:
> [...]

når nu de i ramme alvor vil nægte folk at deltage i demokratiet, på baggrund

Og hvis Jonni Hansen fra Greve valgte at stille sig op på folketingets
talerstol med nazi-armbind, så ville det være ok med dig?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-07 19:03

"Konrad" skrev i en meddelelse

>Drop det, Peter, Det er ganske umuligt for folk at forstå, >at man altså
>sagtens kan bære tørklæde og alligevel være >demokratisk funderet.

Hvis vi kigger ud i den store verden, er der jo faktisk
ikke meget demokratisk i det tørklæde , er der ?

> [...]
>er, når >nu de i ramme alvor vil nægte folk at deltage i >demokratiet, på

Ja eller måske var det passende om venstrefløjen spurgte sig selv, om
grunden til deres manglende vilje til at diskuterer " tørklædet " som symbol
på noget meget
udemokratisk.

--
Venlig Hilsen