Vi skal have et verdenspoliti
Fra : dktekno

Dato : 06-05-07 16:21

Vi bør angribe Nordkorea og Iran og befrie befolkningen fra undertrykkelse.

Men modstanderne af dette siger, at de er suveræne stater, og at vi ikke
skal blande os i hvad andre stater gør.

Men hvorfor skal vi ikke det? Det er mennesker vi taler om! De mennesker der
bor der og er undertrykte har jo ikke selv valgt at bo der. De kan ikke
slippe ud.

Vi kan da ikke bare tillade, at stater kan få lov til at behandle deres
borgere som de har lyst til!

Vi har brug for et verdenspoliti!

Fra : dktekno

Dato : 06-05-07 16:23

http://www.guardian.co.uk/korea/article/0,2763,1136483,00.html

His testimony is backed up by Soon Ok-lee, who was imprisoned for seven
years. 'An officer ordered me to select 50 healthy female prisoners,' she
said. 'One of the guards handed me a basket full of soaked cabbage, told me
not to eat it but to give it to the 50 women. I gave them out and heard a
scream from those who had eaten them. They were all screaming and vomiting
blood. All who ate the cabbage leaves started violently vomiting blood and
screaming with pain. It was hell. In less than 20 minutes they were quite
dead.'

Defectors have smuggled out documents that appear to reveal how methodical
the chemical experiments were. One stamped 'top secret' and 'transfer
letter' is dated February 2002. The name of the victim was Lin Hun-hwa. He
was 39. The text reads: 'The above person is transferred from ... camp
number 22 for the purpose of human experimentation of liquid gas for
chemical weapons.'

Fra : @

Dato : 06-05-07 16:33

On Sun, 6 May 2007 17:21:12 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Vi bør angribe Nordkorea og Iran og befrie befolkningen fra undertrykkelse.

og muhamedanerne bør angribe os, fordi vi er nogle stakkels vanførte
stakler som endnu ikke er blevet givet Allahs nåde !!!!!!!

>Vi har brug for et verdenspoliti!

og HVEM skal så afgøre hvor dette politi skal indsættes?

det kan jeg udmærket forestille mig at der vil være endog meget delte
meninger om

Wilstrup som verdens politimester ***** GRU og RÆDSEL

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Pjensen73

Dato : 06-05-07 16:44

@ kom med denne ide:

> Wilstrup som verdens politimester ***** GRU og RÆDSEL

Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan verden ville se ud, hvis Wilstrup
skulle bestemme, hvordan verden skulle se ud. Så ville hele verden vel
ligne Nordkorea.

Fra : dktekno

Dato : 06-05-07 17:01

> og HVEM skal så afgøre hvor dette politi skal indsættes?

USA og EU skal være verdenspoliti, da de er de eneste der respekterer NOGLE
menneskerettigheder i det mindste. De er de MINDST slemme.

Og så fordi USA og EU-landene har resourcerne til det.

Det er et ansvar vi bør påtage os. At sikre menneskers frihed!

Uanset hvor meget i så hader USA kan i ikke komme uden om, at det er langt
bedre at være underlagt amerikansk styre end Kim Jong Il styre eller
præstestyre!

Fra : @

Dato : 06-05-07 17:58

On Sun, 6 May 2007 18:01:14 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>USA og EU skal være verdenspoliti, da de er de eneste der respekterer NOGLE
>menneskerettigheder i det mindste. De er de MINDST slemme.

måske

men det vil ikke forhindre hverken EU-landene eller USA at gøre som de
hidtil har gjort
nemlig at fremme egne interesser

>Og så fordi USA og EU-landene har resourcerne til det.

det bliver desværre ikke ved

>Det er et ansvar vi bør påtage os. At sikre menneskers frihed!

de VIL jo ikke have hverken frihed og langt mindre demokrati

bare se til Iraq

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 07-05-07 08:01

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Uanset hvor meget i så hader USA kan i ikke komme uden om, at det er langt
> bedre at være underlagt amerikansk styre end Kim Jong Il styre eller

USA har ikke travlt med at efterleve konventioner fra FN. Det bør man
forlange af de lande, som skulle stille folk til en sådan politistyrke.

http://en.wikipedia.org/wiki/Convention_on_the_Rights_of_a_Child

Det medfører groteske situationer og overgreb fra børnenes egne forældre. Se
dette indlæg om en far, som havde et barn anbragt hos WWASP, som er
nordamerikask førende firma, som forældrene kan sende deres børn til, når
der er problemer.

http://schoolsforteens.com/index/Schools/Tranquility+Bay/Parent+Support+News/The+Program+woke+us+up

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/SecretPrisonsforChildren.htm (hemmelige
fængsler for børn)
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Char Lee

Dato : 06-05-07 17:29

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> [...]
> slippe ud.
>
> Vi kan da ikke bare tillade, at stater kan få lov til at behandle deres

Hmm, jaeh.
Hvordan synes du det går i Irak? Ikke utrolig godt, vel?
Afganistan-indsatsen må siges at være lidt mere internationalt støttet, og
der er det også op ad bakke hele vejen.
Lad os lære at gøre det noget bedre (og afslutte Irak og Afganistan) inden
vi kaster os ud i en ny etisk problematisk invasion. Som tingene ser ud nu
var irakerne jo næsten bedre tjent med deres tidligere psykopatiske leder.

Jeg forstår din velmenende idé, men det lader sig ikke gøre foreløbigt, og
selv hvis vi mangedoblede den vestlige verdens militære indsats ville det
tage mange årtiers verdenskrig.