Hetrosexistiske minoritetsundertrykkere
Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:16

Nej til hetrosexisme og den tvangshetroseksualisering, vi bliver
indoktrineret med i f.e medier og skolen, hvor det fremstilles
som det eneste rigtige, at få kone og barn - det er blot ikke det
rigtige for alle

--
We endeavor towards skillfully aggregating our best-of-breed deliverables as the first step in our scheme to grow customer satisfaction.

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:23

On 05 May 2007 19:15:42 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

> [...]
>indoktrineret med i f.e medier og skolen, hvor det fremstilles
>som det eneste rigtige, at få kone og barn - det er blot ikke det

sig det til muhamedanerne,

det er dem som går ind for drakoniske straffe for homoseksualitet

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-05-07 22:50

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> indoktrineret med i f.e medier og skolen, hvor det fremstilles
> som det eneste rigtige, at få kone og barn - det er blot ikke det

Ja til hetrosexisme og tvangshetroseksualisering, gud skabte ADAM og Eva og
ikke ADAM og Evald.

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 23:13

On Sun, 6 May 2007 23:50:03 +0200, "Poul Nielsen" <meget@n.com> wrote:

>Ja til hetrosexisme og tvangshetroseksualisering, gud skabte ADAM og Eva og
>ikke ADAM og Evald.

ROTFL.....

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-07 23:23

"Poul Nielsen" <meget@n.com> skrev i en meddelelse

> "ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja til hetrosexisme og tvangshetroseksualisering, gud skabte ADAM og Eva
> og ikke ADAM og Evald.

BW: Lad os vende tilbage til tiden fra FØR VERDEN GIK AF LAVE, dvs før 1914.
Næsten alle fremskridt siden da skyldes opfindere, ingeniører, investorer -
ikke politikere.

Sexfrigørelse har drevet sig selv og politikerne har ikke ære for den.Og den
er ret uvæsentlig og dansk hetz mod bøsser var aldrig slem.

Mangfoldighed er en god ting - ligesom globalisering,
*når der ikke spildes statsstøtte på det*

RØD TUBORG kører idag en festlig annoncekampagna i aviserne, og jeg klippede
ud og satte på mit plankeværk sammen med en 1970 plakat for den søde mørke
øl og med sloganet "FRA FØR VERDEN GIK AF LAVE"