Facist Danmark
Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:08

At Ungdomshuset blev brutalt ryddet uden føling med de
mennesker, som brugte det til dagligt, viser hvor en kold og
kynisk politistat Danmark er blevet, så jeg håber, at den
frustration, som blev skabt ved hus tyveriet, vil udarte sig til
noget nyt positivt

--
We resolve to take steps towards streamlining synergistic deliverables to streamline scalable total quality management as a component of our plan to better serve our customers.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-05-07 20:16

"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

> [...]
> kynisk politistat Danmark er blevet, så jeg håber, at den
> frustration, som blev skabt ved hus tyveriet, vil udarte sig til

Vi er verdens værste land !

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:29

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid>:

>"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

>Vi er verdens v?rste land !

Måske ikke helt, men det står skidt til med tolerancen overfor
udlændinge (legitime verdensborgere) hvis vi sammenligner med
øvrige EU

--
We streamline transparent net-total quality management and networks to allow us to take over the universe.

Fra : /Peter

Dato : 05-05-07 20:39

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske ikke helt, men det står skidt til med tolerancen overfor
> udlændinge (legitime verdensborgere) hvis vi sammenligner med
> øvrige EU

Verdensborger!, min bare røv!

Hvis du føler dig som verdensborger så rejs en tur til iran,
og sig du gerne vil have kontanthjælp, og have ret til at gå
i kirke hver søndag, og at din kone skal have eftersendt et beløb hver
måned til danmark,
og dine børn kommer på et senere tidspunkt, og vil have serveret
svinekød i skolens kantine!

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:25

On 05 May 2007 19:28:53 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Måske ikke helt, men det står skidt til med tolerancen overfor
>udlændinge

og det er så lodret løgn

> (legitime verdensborgere) hvis vi sammenligner med
>øvrige EU

legitime verdensborgere??

er det de muhamedanske mørkemænd og kvindeundertrykkere du kalder
sådan?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:26

@ <1@invalid.net>:

>og det er så lodret løgn

Jeg tænker på den skrappe udlændinge politik

Ja

--
We have committed to execute a strategic plan to successfully enhance our forward-thinking portals.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 09:42

> Jeg tænker på den skrappe udlændinge politik

Hvad er det for en skrap udlændinge politik,
sender vi ikke millioner af kroner til udlandet,
og bruger vi ikke uanede ressourcer herhjemme
for at behage de utilpassede fremmede,

hvad vil du mere?

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 10:19

/Peter <nospam@no.mail>:
> [...]

>Hvad er det for en skrap udl?ndinge politik,
>sender vi ikke millioner af kroner til udlandet,
>og bruger vi ikke uanede ressourcer herhjemme

Det er for så vidt ganske fint

>hvad vil du mere?

Have helt åben grænser

--
It's our responsibility to work towards leveraging seamless cyber-content.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 10:32

> Det er for så vidt ganske fint

> Have helt åben grænser

Vi ahr da åbne grænser inden for EU,
og alle kan da rejse frit rundt i verden, eller mener du at man bare kan
forsyne sig der hvor det er mest belejligt,
eller mener du ikke at der skal ydes et eller andet for at komme
indenfor og blive,
at alle må alt, og ingen skal stoppe dem, eller hvad mener du i det hele
taget,

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:00

/Peter <nospam@no.mail>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Vi ahr da ?bne gr?nser inden for EU,

Det er fint nok

>og alle kan da rejse frit rundt i verden, eller mener du at man bare kan
>forsyne sig der hvor det er mest belejligt,

Ikke hvis jeg er en neger fra Afrika, som gerne vil ind i Danmark
og slå mig ned

>eller mener du ikke at der skal ydes et eller andet for at komme
>indenfor og blive,

Nej

>at alle m? alt, og ingen skal stoppe dem, eller hvad mener du i det hele
>taget,

Ingen må stoppe for international bevægelsesfrihed

--
We have committed to work to integrate our schemas as a component of our plan to take over the world.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:16

> Ikke hvis jeg er en neger fra Afrika, som gerne vil ind i Danmark
> og slå mig ned

Mener du ikke slå folk ned ?

> Nej

LOL, så synes jeg bare alle skal stoppe med at yde, og så nyde istdet for,
gad vide hvor længe det holder....

> Ingen må stoppe for international bevægelsesfrihed

Er du på stoffer ? (helt seriøst ment)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : @

Dato : 06-05-07 10:57

On 06 May 2007 09:19:29 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Det er for så vidt ganske fint

>Have helt åben grænser

du mener altså at når det går ringe nogen steder så SKAL det gå ringe
alle steder

alle skal have det lige - - - dårligt

man hjælper ikke fattige ved selv at blive fattig

din tåbelige ide' med at alle blot kan rejse og slå sig ned alle
steder bliver lige nøjagtig den stærkes "ret" der kommer til at gøre
sig gældende da alle jo ønsker at slå sig ned ved floden med fiskene
eller hvor det er nemmest at dyrke jorden

så din utopi bliver alles kamp mod alle

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:02

@ <1@invalid.net>:

> [...]

>alle skal have det lige - - - dårligt

Nej

>man hjælper ikke fattige ved selv at blive fattig

Nej, vi deler rigdommen, og der er nok til alle!

> [...]
>sig gældende da alle jo ønsker at slå sig ned ved floden med fiskene
>eller hvor det er nemmest at dyrke jorden

Der er nok fisk og nok floder, hvis folk lægger materialistisk
egoisme bag sig

>så din utopi bliver alles kamp mod alle

Nej

--
It's our task to strive towards spearheading leading-edge infomediaries and competently deploying face time to augment customer satisfaction.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:17

> Nej, vi deler rigdommen, og der er nok til alle!

Nå ja, vi ahr ubegrænsede midler, og selvfølgelig vil vi arbejde røven ud af
bukserne, for at andre skal få muligheden for at sidde og krydre røv.

Fra : @

Dato : 06-05-07 13:24

On 06 May 2007 12:02:14 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Der er nok fisk og nok floder, hvis folk lægger materialistisk
>egoisme bag sig

hvis!!!!!!

og det gør mennesker jo netop ikke

det er de to mest fremherskede menneskelige egenskaber, dovenskab og
grådighed, der netop driver folk til at flytte efter godene (de goder
andre har skabt)

>Nej

jo for ALLE vil jo forsøge at komme dertil hvor frugterne er nemmest
at plukke

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 16:31

@ <1@invalid.net>:

>hvis!!!!!!

>og det gør mennesker jo netop ikke

Det burde de, hvis vi ønsker fredelig sameksistens

>det er de to mest fremherskede menneskelige egenskaber, dovenskab og
>grådighed, der netop driver folk til at flytte efter godene (de goder
>andre har skabt)

Sikkert ikke, snarere bliver DE ONDE HVIDE til GNIERE

>jo for ALLE vil jo forsøge at komme dertil hvor frugterne er nemmest
>at plukke

Det er DIN utopi, ikke min

--
It's our duty to unleash our scalable infrastructures.

Fra : @

Dato : 06-05-07 16:38

On 06 May 2007 15:30:52 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Det er DIN utopi, ikke min

nej det er historiske fakta

folk flyttter/flygter derhen hvor de vil få det bedst

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 17:00

@ <1@invalid.net>:

>nej det er historiske fakta

>folk flyttter/flygter derhen hvor de vil få det bedst

Ja, det gør de da? Hvorfor klipper du kontekst væk?

--
It is our responsibility to tirelessly spearhead architectures.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 09:49

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker på den skrappe udlændinge politik

Du tror måske danmark er et stort "ta selv bord" med "æd hvad du kan"
ganske gratis?
Tror du danmark har uanede ressourcer til at forsørge alle fremmede
der ønsker fri pension til hele deres familie.

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 10:21

/Peter <nospam@no.mail>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Du tror m?ske danmark er et stort "ta selv bord" med "?d hvad du kan"
>ganske gratis?

>Tror du danmark har uanede ressourcer til at fors?rge alle fremmede
>der ?nsker fri pension til hele deres familie.

Nej, men der er nok resourser i verden til at brødføde alle, og
vi bør starte med at være gavmilde her, hvor vi har overflod

--
It's our obligation to endeavor to extend content and shrewdly innovate our catalysts for metrics.

Fra : /Peter

Dato : 06-05-07 10:35

> Nej, men der er nok resourser i verden til at brødføde alle, og
> vi bør starte med at være gavmilde her, hvor vi har overflod

Du mener altså dem som gider og kan fremstille "godterne"
skal forsørge resten af den ugidelige, dovne og dumme del af verden
sådan uden videre?

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:03

/Peter <nospam@no.mail>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Du mener alts? dem som gider og kan fremstille "godterne"
>skal fors?rge resten af den ugidelige, dovne og dumme del af verden
>s?dan uden videre?

Dem som arbejder rigtigt hårdt er folk som kinesere, er det dem,
du mener?

--
We are committed to synthesize architectures and value-added synergies.

Fra : @

Dato : 06-05-07 11:10

On 06 May 2007 09:20:38 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Nej, men der er nok resourser i verden til at brødføde alle, og
>vi bør starte med at være gavmilde her, hvor vi har overflod

hvad er gavmildhed?

at proppe mad i hovedet på en overskudspopulation som så bruger
kræfterne på at formere sig yderligere, det er en ond skrue som
nødvendigvis vil ende med at alle sulter

at aftage Asiens Mellemøstens og Afrikas overskudsmennesker er heller
ikke at hjælpe - tværtimod

man skal ikke importere fattigdom og uvidenhed,
men derimod eksportere rigdom og viden

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:05

@ <1@invalid.net>:

>hvad er gavmildhed?

At dele ud af sit eget

>at proppe mad i hovedet på en overskudspopulation som så bruger
>kræfterne på at formere sig yderligere, det er en ond skrue som
>nødvendigvis vil ende med at alle sulter

Du vil bare lade dem sulte?

>at aftage Asiens Mellemøstens og Afrikas overskudsmennesker er heller
>ikke at hjælpe - tværtimod

Jo, vi hjælper dem bestemt!

>man skal ikke importere fattigdom og uvidenhed,
>men derimod eksportere rigdom og viden

Korrekt

--
We have committed to execute a strategic plan involving transforming our extensible action items as part of a larger strategy to prevent bankruptcy.

Fra : @

Dato : 06-05-07 13:27

On 06 May 2007 12:04:53 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>At dele ud af sit eget

>Du vil bare lade dem sulte?

ja selvfølgelig

>Jo, vi hjælper dem bestemt!

nej det gør vi helt bestemt ikke

>Korrekt

fint

du indrømmer altså åbent at dine forudgående tåbelige påstande ikke
holder en meter

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 16:33

@ <1@invalid.net>:

>ja selvfølgelig

Nå, men jeg tror på et universelt altruistisk verdenssamfund,
hvor goder fordeles

>nej det gør vi helt bestemt ikke

Når folk på flugt fra tortur gives asyl, så hjælpes de ikke?

>fint

>du indrømmer altså åbent at dine forudgående tåbelige påstande ikke
>holder en meter

Hvorfor så det?

--
It is our task to make strides towards synthesizing strategic eyeballs to efficiently synthesize our revolutionary paradigms as part of our master plan to enlarge customer satisfaction.

Fra : @

Dato : 06-05-07 17:45

On 06 May 2007 15:33:14 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Nå, men jeg tror på et universelt altruistisk verdenssamfund,
>hvor goder fordeles

det hjælper jo ikke,

at fordele betyder ikke andet end at alle bliver lige fattige

og igen -

blot at fodre på folk som formerer sig helt uhæmmet er ikke en løsning

det er direkte ondskabsfuldt overfor den endnu større mænge folk der
på et senere tidspunkt vil sulte ihjel

>Når folk på flugt fra tortur gives asyl, så hjælpes de ikke?

nej

blot at modtage ofre for etnisk udrensning er ingen løsning, og slet
ikke i et miniputland på sølle 42.000 kvadratkilometer

>Hvorfor så det?

fordi du gav mig ret i udsagnet

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 21:10

@ <1@invalid.net>:

>det hjælper jo ikke,

Jo, hvis alle tror på det

>at fordele betyder ikke andet end at alle bliver lige fattige

Eller lige rige

>og igen -

>blot at fodre på folk som formerer sig helt uhæmmet er ikke en løsning

Der bliver jo mere arbejdskraft, så lad dem formere sig, så meget
de vil

>det er direkte ondskabsfuldt overfor den endnu større mænge folk der
>på et senere tidspunkt vil sulte ihjel

Det går nok ikke så slemt, hvis vi satser på en mere ligelig
fordeling, desuden har vi i EU stabiliseret befolkningstilvæksten
automatisk, hvorfor?

>nej

>blot at modtage ofre for etnisk udrensning er ingen løsning, og slet
>ikke i et miniputland på sølle 42.000 kvadratkilometer

For ofrene er det bestemt en løsning

>fordi du gav mig ret i udsagnet

>"man skal ikke importere fattigdom og uvidenhed,
>men derimod eksportere rigdom og viden"

Og du mener vi importerere "fattigdom" via indvandring, ikke?
Hvilket er forkert, da der blot kommer eet ekstra menneske i
vores land, som vil være en BERIGELSE via ARBEJDSKRAFT og
DIVERSITET, når vi byder en indvandre velkommen

--
Our function is to continue to revolutionize our total quality management to allow us to competently empower solutions as part of our business plan to market a subpar line of products.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:18

"Adam S" <alle@erlige.invalid> wrote in message

> Der bliver jo mere arbejdskraft, så lad dem formere sig, så meget
> de vil

Nå ja det ser vi jo tydeligt i mellemøsten....

> Det går nok ikke så slemt, hvis vi satser på en mere ligelig
> fordeling, desuden har vi i EU stabiliseret befolkningstilvæksten
> automatisk, hvorfor?

Ligelig fordeling ?

> [...]
> vores land, som vil være en BERIGELSE via ARBEJDSKRAFT og
> DIVERSITET, når vi byder en indvandre velkommen

I en optimal verden ja, men sådan forholder det sig jo ikke i praksis.

Fra : @

Dato : 07-05-07 13:59

On 06 May 2007 20:09:53 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Jo, hvis alle tror på det

nej tro gør ingen gavn

>Eller lige rige

>Der bliver jo mere arbejdskraft, så lad dem formere sig, så meget
>de vil

der er ingen fornuft i det du siger

prøv at sammenligne Ægyptens og Danmarks befolkningstilvækst gennem de
sidste 110 år

og se derefter på hvordan det lige er gået i de to lande

>Det går nok ikke så slemt, hvis vi satser på en mere ligelig
>fordeling,

hjælper intet

blot bliver alle lige ringe stillet ikke lige godt

>desuden har vi i EU stabiliseret befolkningstilvæksten
>automatisk, hvorfor?

automatisk?

det er udvikling

modsat lande hvor man formerer sig helt uhæmmet, det er den lige ved
nedenom og hjem

>For ofrene er det bestemt en løsning

nej det er det netop ikke,

det er nemlig slet ikke en løsning

>Og du mener vi importerere "fattigdom" via indvandring, ikke?

nej det er ikke noget jeg mener, det er fakta

alle de muhamedanske religiøst formørkede personer som er importeret
gør ingen gavn, og det gør deres yngel nu på 2. og 3. genereation
heller ikke

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 11:27

"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

> Nej, men der er nok resourser i verden til at brødføde alle, og
> vi bør starte med at være gavmilde her, hvor vi har overflod

Fra næsten måned overfører du 50% af din løn / indtægt til mig, hvis du ikke
vil det, er du en forbandet hykler.

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:06

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

>Fra næsten måned overfører du 50% af din løn / indtægt til mig, hvis du ikke
>vil det, er du en forbandet hykler.

jeg gør rigeligt for at afhjælpe verdens problemer

--
We endeavor to envision our vertical deliverables as part of our five-year plan to synthesize our net-skill sets so that we may pull ahead from the rest of the industry.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:19

> jeg gør rigeligt for at afhjælpe verdens problemer

Sludder, du er med til at forstærke dem, og fra næste måned overfører du 50%
til min konto, fatter du det ?!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-05-07 14:30

On Sun, 6 May 2007 14:18:31 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Sludder, du er med til at forstærke dem, og fra næste måned overfører du 50%
>til min konto, fatter du det ?!

Hvad vil du dog med halvdelen af hans gæld?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:46

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Sun, 6 May 2007 14:18:31 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
> sent the following smoke signals:

> Hvad vil du dog med halvdelen af hans gæld?

Det var nu det han kalder en indtægt han skulle tage fra ;)

Fra : @

Dato : 06-05-07 09:57

On 06 May 2007 08:25:56 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Jeg tænker på den skrappe udlændinge politik

tænk du blot på den

men bliv hellere klar over at vi ikke gør nogen som helst en tjeneste
ved at importere fatigdom religiøst vanvid og formørkelse

ligeledes løser et land med ca.5,3 mio. indbyggere boende på et areal
på ca. 43.000 kvadratkilometer heller ikke problemet med
overskudspopulation i Asien Mellemøsten eller Afrika ved at importere
dette overskud

>Ja

hvad legitimt er der i at være så morderiske og intollerante?

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 10:23

@ <1@invalid.net>:

> [...]

>på ca. 43.000 kvadratkilometer heller ikke problemet med
>overskudspopulation i Asien Mellemøsten eller Afrika ved at importere

Befolkningstætheder er faktisk højere generelt set her
i Europa end i tredjelandene

>hvad legitimt er der i at være så morderiske og intollerante?

INtet som helst

--
It is our task to make strides towards professionally engaging eyeballs to meet the requirements of our valued customers and enlarge customer satisfaction.

Fra : @

Dato : 06-05-07 11:14

On 06 May 2007 09:22:48 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Befolkningstætheder er faktisk højere generelt set her
>i Europa end i tredjelandene

dog er befolkningstætheden i Afrika kun halvt så stor som i Europa

>INtet som helst

hvorfor kalder du dem så legitime?

hvad gavn har man af at importere kvindeundertrykkere og religiøse
fanatiske tågehoveder?

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:09

@ <1@invalid.net>:

>dog er befolkningstætheden i Afrika kun halvt så stor som i Europa

Netop

>hvorfor kalder du dem så legitime?

Vi har alle ret til at eksistere som mennesker, desuden var det
dig, som opfandt "morderisk/intolerant"

>hvad gavn har man af at importere kvindeundertrykkere og religiøse
>fanatiske tågehoveder?

INgen, formentligt

--
It is our job to deploy relationship corridors to expertly deliver our partnerships to market a worse product line.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:19

> INgen, formentligt

Hvorfor så importere dem ?

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 11:29

> Befolkningstætheder er faktisk højere generelt set her
> i Europa end i tredjelandene

Dvs de har endnu mere plads til at dyrke jorden, men sker det ? næ det er jo
nemmere at få andre til at gøre det, og tosser som dig mener det er helt ok.

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:11

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

>Dvs de har endnu mere plads til at dyrke jorden, men sker det ?

I mellemøsten kan man høste flere gange om året, der er dog
vandmangel blandt f.e palæstinensere, da USAs håndlangere har
stjålet det

>næ det er jo
>nemmere at få andre til at gøre det,
>og tosser som dig mener det er helt ok.

Nej

--
We professionally maximize our channels, cross-media mega-deliverables, and idiot-proof net-synergies to enable us to better serve our venture capitalists.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:20

> I mellemøsten kan man høste flere gange om året, der er dog
> vandmangel blandt f.e palæstinensere, da USAs håndlangere har
> stjålet det

Har de stjålet vandet ?

> Nej

Nej ? nej til du mener det er ok, eller du er en tosse ?

Fra : @

Dato : 06-05-07 13:30

On 06 May 2007 12:10:35 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>I mellemøsten kan man høste flere gange om året, der er dog
>vandmangel blandt f.e palæstinensere, da USAs håndlangere har
>stjålet det

forkert

der er nogle invaderende muhamedanere som har stjålet Palæstina

jag disse marodører af arabisk herkomst hjem til Medina så er
problemet løst

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 16:36

@ <1@invalid.net>:

>forkert

>der er nogle invaderende muhamedanere som har stjålet Palæstina

Nej, efter krigen indtog jøderne Palæstina

>jag disse marodører af arabisk herkomst hjem til Medina så er
>problemet løst

Derfra kom de for meget længe siden, og hører nu til, hvor de gør

--
It's our responsibility to execute a strategic plan involving assertively streamlining efficient supply-chains as the first step in our scheme to rapidly revolutionize our meta-skill sets to produce a superior line of services that kicks our competitors's posterior.

Fra : @

Dato : 06-05-07 17:47

On 06 May 2007 15:35:52 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Nej, efter krigen indtog jøderne Palæstina

sludder,

der har eksisteret jøder i 3000 år før muhamedanismen overhovedet var
opfundet

>Derfra kom de for meget længe siden, og hører nu til, hvor de gør

mener du at hvis man vil have land så stjæler man det bare?

og i bekræftende fald

så har du jo itet al lade israelerne høre for

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 21:12

@ <1@invalid.net>:

>sludder,

>der har eksisteret jøder i 3000 år før muhamedanismen overhovedet var
>opfundet

_PLONK_

>mener du at hvis man vil have land så stjæler man det bare?

Mener du ligesom jøderne?

>og i bekræftende fald

>så har du jo itet al lade israelerne høre for

--
Our mission is to engage our leadership skills and metrics.

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 22:52

On 06 May 2007 20:11:47 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>_PLONK_

Øhhhh.... Hvorfor det...??? Kan du ikke klare sandheden...???

Fra : @

Dato : 07-05-07 14:16

On Sun, 06 May 2007 23:52:26 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Øhhhh.... Hvorfor det...??? Kan du ikke klare sandheden...???

det er bare en sølle antisemit der ikke kan klare fakta

og skælder og smælder fordi Israelerne gør det samme som alle hans
muhamedanske forbrydervenner har gjort i over 1350 år

hykleren er ikke glad for at det afsløres at han bruger
dobbeltstandard

muhamedanere må gerne jøder må ikke

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 10:17

"ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

> Jeg tænker på

Nu lyver du.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-05-07 08:08

"Knud Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "ADAM" <alle@erlige.invalid> wrote in message

> Vi er verdens værste land !

Ja det har du ret i, det står ikke for godt til.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-05-07 08:13

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> "Knud Larsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Ja det har du ret i, det står ikke for godt til.

Tager du ikke lige til Khulna, Karachi, og Timbukto, og undersøger
mulighederne for at få statsborgerskab?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-05-07 10:57

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Tager du ikke lige til Khulna, Karachi, og Timbukto, og undersøger
> mulighederne for at få statsborgerskab?

Hvorfor altid sammenligne os med andre? Fordi andre ikke opfører sig pænt,
behøver vi jo ikke at efterligne dem?
Hvis vi endelig skal sammenligne os med andre, så lad os tage de bedste og
mest frie og så vælge at være bedre og mere fri end dem, i stdet ofr
konsekvent at sammeligne os med med de værste og så sige, at så længe nogen
er værre, er det godt nok hos os.

Jan

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-05-07 11:05

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> mest frie og så vælge at være bedre og mere fri end dem, i stdet ofr
> konsekvent at sammeligne os med med de værste og så sige, at så længe

Kim L, og andre med ham, har ofte hævdet at "vi" er nærmest fascistiske,
*derfor* burde de lige prøve at leve et af de utallige lande hvor det er
magten der bestemmer.

Vi skal naturligvis ikke sammenligne os med forholdene i Karachi, - vi kan
snart nok få noget der ligner her i landet.

I Karachi bliver jo iøvrigt de muslimer, som kom til Pakistan fra Indien i
1947, stadig anset for "fremmede", og der er mord på dem hveranden dag. Der
er et helt univers imellem vores fine forhold til indvandring og
indvandrere, og hvad man ser i det meste af verden.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-05-07 12:49

> [...]
> Der er et helt univers imellem vores fine forhold til indvandring og
> indvandrere, og hvad man ser i det meste af verden.

Det er jeg helt enig i. Men det er ikek det samme, som at vi ikke kunne gøre
det ENDNU bedre.

Jan

Fra : Knud Larsen

Dato : 06-05-07 16:52

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er jeg helt enig i. Men det er ikek det samme, som at vi ikke kunne
> gøre det ENDNU bedre.

Det prøver titusinder af mennesker jo også på hver eneste dag.

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-05-07 06:22

Knud Larsen wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Tager du ikke lige til Khulna, Karachi, og Timbukto, og undersøger
> mulighederne for at få statsborgerskab?

Jamen du skrev jo selv "Vi er verdens værste land" og jeg gav dig jo bare
ret, hvad er problemet ? Måske at *du* skulle finde dig et andet land !?!

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-07 08:25

> Jamen du skrev jo selv "Vi er verdens værste land" og jeg gav dig jo bare
> ret, hvad er problemet ? Måske at *du* skulle finde dig et andet land !?!

Jamen, jeg gav dig jo bare ret, - men ville gerne have, at du lige først
orienterede dig i fx de nævnte områder.

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-05-07 09:59

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Jamen, jeg gav dig jo bare ret, - men ville gerne have, at du lige
> først orienterede dig i fx de nævnte områder.

Jamen det var jo /dig/ som startede det glade budskab, så skal du ikke ud
for at finde dig et andet land

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-05-07 20:32

"ADAM" skrev i en meddelelse

> [...]
> kynisk politistat Danmark er blevet, så jeg håber, at den
> frustration, som blev skabt ved hus tyveriet, vil udarte sig >til

Nu var der jo mange ting Ungdomshuset kunne have gjort "klogere" , end de
rent faktisk gjorde.
Hvis man vil bevæge masserne, må man opnå deres sympati.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:35

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk>:

>Nu var der jo mange ting Ungdomshuset kunne have gjort "klogere" , end de
>rent faktisk gjorde.
>Hvis man vil bev?ge masserne, m? man opn? deres sympati.

Ja, men maipulation var IKKE målet, det var KUN egenbestemmelse
over hus

--
We have committed to productively revolutionize enterprise catalysts for strategic alliances as a component of our plan to earn a lot of money and create a higher quality brand.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 05-05-07 20:37

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse
> ..."vil udarte sig til noget nyt positivt"

Ja, måske vil fremtidens unge kunne gå i skole
og lære at det staves 'fascist'.

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:58

-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>Ja, m?ske vil fremtidens unge kunne g? i skole
>og l?re at det staves 'fascist'.

Navlepiller

--
It's our obligation to generate channels as part of our five-year plan to proficiently integrate value-added e-networks as the first step in our scheme to grow money for our shareholders.

Fra : Jens G

Dato : 05-05-07 20:42

On 05 May 2007 19:08:23 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

> [...]
>kynisk politistat Danmark er blevet, så jeg håber, at den
>frustration, som blev skabt ved hus tyveriet, vil udarte sig til

Hvem var egentlig hustyvene?

Og så kan det sommetider meget sjovt at se på folks IP adresser.
Hvad er formålet med at skifte identitet?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : ADAM

Dato : 05-05-07 20:59

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

>Hvem var egentlig hustyvene?

Politiet/staten.

--
It is our obligation to make strides towards engaging our efficient architectures and speedily enhancing our wireless skill sets to produce profit for our shareholders.

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 00:05

On 05 May 2007 19:59:11 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Politiet/staten.

Øhhh.... Man kan da ikke stjæle noget, som man allerede ejer...

Fra : Neuman

Dato : 05-05-07 21:04

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> On 05 May 2007 19:08:23 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:
>

> Og så kan det sommetider meget sjovt at se på folks IP adresser.
> Hvad er formålet med at skifte identitet?

OT, men kan du fortælle hvordan man bærer sig ad med at finde andre indlæg
fra samme?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-05-07 21:54

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> OT, men kan du fortælle hvordan man bærer sig ad med at finde andre indlæg
> fra samme?

Søger i dk.politik med "Organization: HJ"

Han har åbenbart glemt at rette det.

Fra : Neuman

Dato : 05-05-07 22:10

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søger i dk.politik med "Organization: HJ"

Det lader ikke til at jeg kan det her i outlook....æv

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-05-07 23:22

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lader ikke til at jeg kan det her i outlook....æv

Google er din ven.

Fra : Jens G

Dato : 05-05-07 22:10

On Sat, 5 May 2007 22:04:17 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>OT, men kan du fortælle hvordan man bærer sig ad med at finde andre indlæg
>fra samme?

http://news.frostbyte.dk/ er en god hjælp hvis man vil finde ud af
hvilke andre identiteter der har været benyttet fra en bestemt IP
adresse.
ADAM kender sansynligvis både en der hedder Martin Johansen og
Al-Khilafah, da de tidligere har skrevet fra samme IP.

Fra : Neuman

Dato : 05-05-07 22:16

> http://news.frostbyte.dk/ er en god hjælp hvis man vil finde ud af
> hvilke andre identiteter der har været benyttet fra en bestemt IP
> adresse.

OK tak for tippet.

> ADAM kender sansynligvis både en der hedder Martin Johansen og
> Al-Khilafah, da de tidligere har skrevet fra samme IP.

Nu er jeg altså også blevet beskyldt for at poste som "Martin Johansen"
tidligere, så det er åbenbart ikke noget helt pålideligt system. Martin
Johansen har jeg set lave masser af fornuftige indlæg hvilket ikke gælder
for de to andre navne.

Fra : Jens G

Dato : 05-05-07 22:37

On Sat, 5 May 2007 23:15:31 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>tidligere, så det er åbenbart ikke noget helt pålideligt system. Martin
>Johansen har jeg set lave masser af fornuftige indlæg hvilket ikke gælder

Det kan godt være der er en fejl ved systemet, men så vidt jeg selv
kan se ved at kigge headere i gamle indlæg er den god nok.

Der er sikkert en helt naturlig forklaring på IP sammenfaldet.

Fra : Neuman

Dato : 05-05-07 23:12

> On Sat, 5 May 2007 23:15:31 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
> wrote:
> Der er sikkert en helt naturlig forklaring på IP sammenfaldet.

Hehe ja så længe jeg ikke bliver kæder sammen med Martin som bliver kædet
med Adam så er jeg helt tilfreds

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:32

> [...]

>kan se ved at kigge headere i gamle indlæg er den god nok.

>Der er sikkert en helt naturlig forklaring på IP sammenfaldet.

Måske du blot beskylder mig for at være Neuman fordi du ikke
evner at svare?

--
It is our goal to enthusiastically integrate our cyber-partnerships as a component of our plan to waste a lot of time in meetings.

Fra : Jens G

Dato : 06-05-07 12:41

On 06 May 2007 08:32:27 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Måske du blot beskylder mig for at være Neuman fordi du ikke
>evner at svare?

Jeg har nu ikke beskyldt dig for at være Neuman. Men du skriver fra
samme IP som Martin Johansen og Al-Khilafah, og det synes jeg da godt
man kan undre sig over. Synes du ikke også det?

Men du ved måske ikke hvordan man ser hvilken IP et indlæg er skrevet
fra?

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:12

> [...]

Nej

>Men du ved måske ikke hvordan man ser hvilken IP et indlæg er skrevet

Jo

--
We aggregate legacy perspectives so that we may prevent bankruptcy.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 13:21

> Nej

Så synes jeg da du skal forklare det.

Fra : @

Dato : 06-05-07 13:36

On 06 May 2007 12:12:06 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Nej

580 indlæg med Al-Khalifah som afsender
40 indlæg med Martin johansen som afsender
27 indlæg med ADAM som afsender

fælles for disse indlæg er

IP= 80.63.187.9

og

og selv om 80.63.187.9 er en dynamisk tildelt IP er der ikke andre end
de tre ovennævnte der har postet fra denne IP i flere måneder på den
danske del af Usenet

OG Organization: HJ er heller ikke brugt af andre end de tre
ovennævnte afsendere

som med mindst 99,99% sikkerhed er samme afsender

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 16:38

@ <1@invalid.net>:

>og selv om 80.63.187.9 er en dynamisk tildelt IP

Og det burde vist være nok til min frikendelse, da dynamisk IP
ÆNDRER SIG, og TO KAN HAVE DEN SAMME

--
We are committed to engage interfaces and forward-thinking e-synergies as a component of our plan to waste a lot of time in meetings.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-05-07 17:29

On 06 May 2007 15:38:18 GMT, Adam S wrote:

> Og det burde vist være nok til min frikendelse, da dynamisk IP
> ÆNDRER SIG, og TO KAN HAVE DEN SAMME

Er der nogen der er gode til at behandle astronomiske tal, det må være
muligt at beregne sansynligheden for at mennesker der skriver i
dk.politik får tildelt den samme dynamiske IPadresse.

Noget andet er sansynligheden af at flere forfattere bruger nøjagtig
samme sprogbrug/formuleringer.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 06-05-07 18:13

On Sun, 6 May 2007 18:29:01 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Er der nogen der er gode til at behandle astronomiske tal, det må være
>muligt at beregne sansynligheden for at mennesker der skriver i
>dk.politik får tildelt den samme dynamiske IPadresse.

og at tre forskellige personer alle har denne headerlinie:

som ikke er brugt af nogensom helst andre end de tre i danske
nyhedsgrupper i flere måneder

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:27

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Er der nogen der er gode til at behandle astronomiske tal, det må være
> muligt at beregne sansynligheden for at mennesker der skriver i
> dk.politik får tildelt den samme dynamiske IPadresse.

Sandsynligheden er NUL, det er ganske enkelt umuligt.

Fra : @

Dato : 06-05-07 17:49

On 06 May 2007 15:38:18 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Og det burde vist være nok til min frikendelse, da dynamisk IP
>ÆNDRER SIG, og TO KAN HAVE DEN SAMME

du klippede lige nogle meget væsentlige fakta væk,

bl.a. Organization: HJ er heller ikke brugt af andre end de tre
ovennævnte afsendere

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:27

> Og det burde vist være nok til min frikendelse, da dynamisk IP
> ÆNDRER SIG, og TO KAN HAVE DEN SAMME

2 kan IKKE have samme IP.

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:31

Neuman <neuman@hotmail.com>:

>Nu er jeg alts? ogs? blevet beskyldt for at poste som "Martin Johansen"
>tidligere, s? det er ?benbart ikke noget helt p?lideligt system. Martin
>Johansen har jeg set lave masser af fornuftige indl?g hvilket ikke g?lder
>for de to andre navne.

Martin Johansen er et pseudonym brugt af Forsvaret
Efterretningstjeneste, tro ikke eet ord af deres propaganda

--
Our obligation is to dramatically aggregate ubiquitous sub-deliverables, bandwidth, and niches as the first step in our scheme to multiply income for our sponsors.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 09:54

> Martin Johansen er et pseudonym brugt af Forsvaret
> Efterretningstjeneste, tro ikke eet ord af deres propaganda

Tag din sølvhat på.

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 00:14

On Sat, 05 May 2007 23:10:03 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>http://news.frostbyte.dk/ er en god hjælp hvis man vil finde ud af
>hvilke andre identiteter der har været benyttet fra en bestemt IP
>adresse.

Godt link... Jeg vidste ikke at min IP var SÅ "dynamisk"...

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 09:29

> [...]

>ADAM kender sansynligvis både en der hedder Martin Johansen og
>Al-Khilafah, da de tidligere har skrevet fra samme IP.

Det kan enhver slynge ud, og det er løgn

--
We achieve progress in strategizing two-tier paradigms and energetically utilizing interactive content as part of our master plan to expand our earnings.

Fra : Jens G

Dato : 06-05-07 12:42

On 06 May 2007 08:29:11 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Det kan enhver slynge ud, og det er løgn

Du kan jo selv prøve at checke IP'erne i disse indlæg:

IP'erne er påfaldende ens, men indlæggene er fra dig, Martin Johansen
og Al-Khilafah.

Derudover har de alle tre "Organization: HJ" fælles. Underligt, ikke?

Du har måske selv en god forklaring på det?

Fra : ADAM

Dato : 06-05-07 13:18

> [...]

>Derudover har de alle tre "Organization: HJ" fælles. Underligt, ikke?

>Du har måske selv en god forklaring på det?

Det er dig, som hævder det, så bevisbyrden er din. Jeg skriver
forresten fra en ikkeprivat computer, så dine løgne er løse og
kan aldrig bevise noget

--
Our obligation is to strive to extend turn-key initiatives to permit us to produce income for our serfs.

Fra : @

Dato : 06-05-07 14:05

On 06 May 2007 12:17:48 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>Det er dig, som hævder det, så bevisbyrden er din. Jeg skriver
>forresten fra en ikkeprivat computer

jo du gør,

den IP-pulje du poster fra tildeles private ADSL-kunder

og hvis du har et sydvendt vindue og der ikke er noget der spærrer for
udsigten bør du kunne se Silkeborg Langsø derfra hvor du poster

Fra : Jens G

Dato : 06-05-07 16:06

>Det er dig, som hævder det, så bevisbyrden er din. Jeg skriver
>forresten fra en ikkeprivat computer, så dine løgne er løse og
>kan aldrig bevise noget

Jeg behøver ikke bevise mere, og har ikke påstået andet end at I har
skrevet fra samme IP, samt at i alle tre bruger "Organization: HJ".
Hvordan kan du kalde det løgn? Du kan jo selv se headerne!

Det er jo ikke på nogen måde ulovligt at flere identiteter skriver fra
samme TDC ADSL IP i Århus området,- bare et pudsigt sammenfald.

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 16:45

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>:

>Det er jo ikke på nogen måde ulovligt at flere identiteter skriver fra
>samme TDC ADSL IP i Århus området,- bare et pudsigt sammenfald.

Jo, det er måske underligt, jeg ønsker bare ikke at blive kædet
sammen med højrefascister/nazister som Martin Johansen, og
diskussionen omkring min IP adresse er ret ligegyldig, når der er
vigtigere ting at diskutere

--
It's our duty to strive to shrewdly aggregate strategic meta-supply-chains in order to exceed customer wants and produce income for our venture capitalists.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:31

> [...]
> sammen med højrefascister/nazister som Martin Johansen, og
> diskussionen omkring min IP adresse er ret ligegyldig, når der er

Den er langt fra ligegyldig, det har med troværdighed at gøre.

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 18:52

On Sun, 06 May 2007 17:05:51 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Det er jo ikke på nogen måde ulovligt at flere identiteter skriver fra
>samme TDC ADSL IP i Århus området,

Nærmere bestemt Silkeborg området...

Fra : Jens G

Dato : 06-05-07 20:16

On Sun, 06 May 2007 19:52:04 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Nærmere bestemt Silkeborg området...

OK, jeg hæftede mig bare ved at den hedder
0x503fbb09.arcnxx10.adsl-dhcp.tele.dk, som jeg mener må være Århus.

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:32

On Sat, 05 May 2007 21:41:56 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Hvem var egentlig hustyvene?
>
>Og så kan det sommetider meget sjovt at se på folks IP adresser.
>Hvad er formålet med at skifte identitet?

HEHE

godt set

hedder han så ADAM eller Martin Johansen

Fra : @

Dato : 05-05-07 22:17

On 05 May 2007 19:08:23 GMT, ADAM <alle@erlige.invalid> wrote:

>At Ungdomshuset blev brutalt ryddet uden føling med de
>mennesker, som brugte det til dagligt, viser hvor en kold og
>kynisk politistat Danmark er blevet

lånerne af Jagtvej 69 overholdt ikke den indgåede låneaftale

så de er selv 100% skyld i at de ikke længere har et hus

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-07 05:27

> [...]
> kynisk politistat Danmark er blevet, så jeg håber, at den
> frustration, som blev skabt ved hus tyveriet, vil udarte sig til

BZ var skadedyr overfor naboer og det kunne kun stoppes ved rydning.

De ar desuden tyve og kæmpede for muslimers tyveri af Danmark og for fremme
af terroristbold fx Blekingegadebande der arbejdede for palæstinensere

ULANDSMENNESKER ER VOLDSFARLIGE DYR NÅR DE HAVNER HER

Fordi lande er blevet socialhjælps-forsikringanstalter er det blevet
trivselsfremmende med EJENDOMSRET og kun uddeling af statsborgerskab til de
der ikke er kulturfremmede

Som jeg skriver stort på mit plankeværk: Globalisering JA
TagselvbordNEJ

Fra : Adam S

Dato : 06-05-07 16:49

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:
>"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

>BZ var skadedyr overfor naboer og det kunne kun stoppes ved rydning.

Faktisk havde Ungomshuset stærk opbakning blandt nabolaget, og
der har ALDRIG været nævneværdige problemer pga
Ungomshusaktivister

--
It is our duty to strive towards optimizing innovative cyber-middleware as the first step in our scheme to facilitate revolutionary perspectives to prevent bankruptcy.

Fra : @

Dato : 06-05-07 17:53

On 06 May 2007 15:49:24 GMT, Adam S<alle@erlige.invalid> wrote:

>Faktisk havde Ungomshuset stærk opbakning blandt nabolaget, og
>der har ALDRIG været nævneværdige problemer pga
>Ungomshusaktivister

det er løgn, der var talrige klager fra naboer

blot blev disse klager automatisk syltet af en ræverød
borgerrepræsentation i Københavns Kommune

der har i løbet af de sidste 20 år været forøvet omfattende hærværk
mod undomshusets naboer

f.eks. Aldi og McDonald

Fra : Rea721

Dato : 06-05-07 22:44

"ADAM" <alle@erlige.invalid> skrev i en meddelelse

-snip-

Hvorfor skifter du navn Al-Khilafah? Er det svært for dig at komme igennem
med dine argumenter så du prøver under lidt forskellige navne?

Er du blot en lille Troll der keder sig?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min