Nedbryd elitedannelser
Fra : dktekno

Dato : 05-05-07 13:58

http://www.din-debat.dk/forum/viewtopic.php?t=10217

Her ser vi hvorledes en elitedannelse faktisk kan sørge for, at elitens
hemmelighedsstemplede bøger ikke kommer frem i offentlighedens lys pga.
brugen af copyrightloven.

Jeg mener, at lovgivningen på mange områder bør ændres, således, at der
bliver undtagelser for f.eks. copyrightbrud. Dvs. at man ikke skal kunne
blive straffet for at offentliggøre Jehovas Vidners elite's håndbog.

Sålænge en handling er med til, at holde elitedannelser nede, bør disse
handlinger være iorden og lovlige!

Elitedannelser giver ingen mening. Det er ikke godt for borgerne i
samfundet, at vi har elitedannelser med hemmelighedskræmmeri!

Ligeledes bør det også være et lovkrav, at Folketinget's medlemmer også
diskutere alle lovforslag og laver aftaler, i fuld offentlighed så alle kan
se, hvad hvert medlem har sagt ja til, og evt. har givet afkald på, og
hvorledes diskussionen forløb.

Anders Fogh Rasmussen samt en række andre danske politikere har desuden
deltaget i Bilderberggruppen. Bilderbergruppen er gruppe hvor fremtrædende
forretningsfolk og statsledere fra verden mødes, for at diskutere tingens
tilstand. De beslutter faktisk bag scenerne hvordan politiske aftaler skal
laves - og pressen har ingen adgang!

Det bør være forbudt for folketingsmedlemmer at deltage i
hemmelighedsstemplede møder der har at gøre med politik!

Vi skal elitedannelser og pyramidestrukturer til livs!

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-05-07 14:54

On Sat, 5 May 2007 14:57:56 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>

>Vi skal elitedannelser og pyramidestrukturer til livs!

Næh, hvorfor dog det?

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 05-05-07 15:11

> Det bør være forbudt for folketingsmedlemmer at deltage i
> hemmelighedsstemplede møder der har at gøre med politik!

Måske lige generelt nok...
Der er masser af eksempler på hemmeligt stemplede møder inden for dansk
politik.
Mår politikere mødes for at orientere hinanden om dansk sikkerheds
politik har pressen f.eks. ikke adgang.
At visse politkere åbenbart ikke kan styre sig og lækker information fra
møderne er så en anden sag.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 15:44

> Vi skal elitedannelser og pyramidestrukturer til livs!

Har du problemer med at blive optaget i en af disse 'eliter' ?

Hvad er årsagen til din tågesnak?

Fra : dktekno

Dato : 05-05-07 16:23

> Har du problemer med at blive optaget i en af disse 'eliter' ?
>
> Hvad er årsagen til din tågesnak?

Kan du da ikke selv se, at elitedannelser har skabt nok problemer for folk?
Middelalderen, renæssancen, reformationen - elitedannelser har medført
katastrofer for menneskeheden.

Politikerne skal være åbne. Deres møder skal være åbne.
Og ondskabsfulde organisationer som Jehovas Vidner, der holder deres
medlemmer som gidsler, skal kunne blive afsløret ved at folk skal have lov
til at kopiere Ældstehåndbogen, som beskriver organisationens opbygning, som
medlemmerne ikke selv må få at vide.

Der skal være mere åbenhed!

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-07 17:23

> [...]
> til at kopiere Ældstehåndbogen, som beskriver organisationens opbygning,

Flintrende ligeglad.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-07 17:29

"Hans Christian Vang" <> skrev i en meddelelse

> Hvad er årsagen til din tågesnak?

For få psykopharmaka/for mange psykedelika?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-05-07 13:24

dktekno skrev:
> [...]
> bliver undtagelser for f.eks. copyrightbrud. Dvs. at man ikke skal kunne
> blive straffet for at offentliggøre Jehovas Vidners elite's håndbog.

Man kan bare lægge bogen på internettet i et land uden copyright.
Det er måske svært at finde. Men de findes.