ægte muhamedansk "dialog"
Fra : @

Dato : 05-05-07 09:29

det viser jo netop klart og tydeligt at muhamedanerne ikke vil dialog,
de stiller blot det ene krav efter det andet,

den største ulykke i dette er dog at der desværre er mange som er klar
til at bøje nakken for disse totalitære diktatorspirer

<<<<<
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4390210/
Imamer siger nej til fodbold imod kvindelige præster
Det mellemfolkelige kirkeråd i Norge har bøjet sig for pres fra
muslimske imamer, der nægter at deltage i en fodboldkamp til fremme af
dialog imellem forskellige religioner, hvis imamerne kommer til at
spille imod kvindelige præster.
<<<<<
--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Alucard

Dato : 05-05-07 10:40

On Sat, 05 May 2007 10:28:49 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>muslimske imamer, der nægter at deltage i en fodboldkamp til fremme af
>dialog imellem forskellige religioner, hvis imamerne kommer til at

Tænk på hvilket prestige-tab det ville være hvis imamerne tabte til
nogle kvinder.... ))

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 08:59

> [...]
> muslimske imamer, der nægter at deltage i en fodboldkamp til fremme af
> dialog imellem forskellige religioner, hvis imamerne kommer til at
Det siger jo ikke så lidt.
Skal vi ikke få indført, at kvinder skal tie i forsamlinger?!
Det står der jo, et eller andet sted, at vi skal.
Bør vi så ikke rette os efter det?!
Forlad for pokker Danmark, Norge og hele vesten, hvis kvinders
"magt" her er for meget.

Fra : @

Dato : 06-05-07 09:43

On Sun, 6 May 2007 09:59:14 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det siger jo ikke så lidt.

det siger jo igen en gang at venstrefløjen og de raikales mantra med
dialog ikke har noget hold i virkeligheden, muhamedanere vil ikke i
dialog, muhamedanere vil kun diktere og stille krav om at andre skal
indrette sig efter muhamedanernes regler

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 11:38

> [...]
> dialog,

>muhamedanere vil kun diktere og stille krav om at andre skal
> indrette sig efter muhamedanernes regler

Hvor er det lige, at du finder det i den artikel, det eneste jeg ser, er at
de norske præster diskriminer kvindelige præster, ved ikke at spille kampen,
de kunne jo vinde uden kamp, det ville da fortælle meget mere om Imamerne,
end det at bakke ud af kampen kun fordi kvindelige præster også kan spille
fodbold. Det er de norske mandlige præster der diskriminerer.

Fra : @

Dato : 06-05-07 12:33

On Sun, 6 May 2007 12:37:35 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> [...]

muslimske imamer, der nægter at deltage i en fodboldkamp til fremme af
dialog imellem forskellige religioner, hvis imamerne kommer til at

hvad er det i ovenstående du ikke VIL forstå

det fremgår klart og tydeligt for alle som kan læse at imamerne nægter
at spille fodbold hvis de kan risikere at komme til at spille mod
kvinder

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 13:43

> [...]
>

> det fremgår klart og tydeligt for alle som kan læse at imamerne nægter
> at spille fodbold hvis de kan risikere at komme til at spille mod
ja og`??

Det var jo de mandlige Norske præster som valgte ike at tage de kvindelige
præster med i kampen, så det er da de mandlige norske præster som
diskriminerer. Hvis Imamerne ikke vil spille ,kan de da bare gå hjem og
kampen ville være vundet uden kamp, så enkelt er det.

Fra : @

Dato : 06-05-07 14:10

On Sun, 6 May 2007 14:42:54 +0200, "Notion"
> [...]

>diskriminerer. Hvis Imamerne ikke vil spille ,kan de da bare gå hjem og
>kampen ville være vundet uden kamp, så enkelt er det.

og du har som sædvanlig ikke fattet noget som helst

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 17:02

> og du har som sædvanlig ikke fattet noget som helst

læs andre artikler om emnet, så kan du se, at jeg har ret. jeg er ikke den
eneste som siger det vel.

Fra : @

Dato : 06-05-07 18:00

On Sun, 6 May 2007 18:01:54 +0200, "Notion"
> [...]

>eneste som siger det vel.

og du har som sædvanlig ikke fattet noget som helst

se på subject
og på

<<<<
http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4390210/
Imamer siger nej til fodbold imod kvindelige præster
<<<<<

og du VIL stadigvæk ikke se at det er imamernes holdning der er
hovedproblemt

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 18:50

> [...]
> <<<<<
>
> og du VIL stadigvæk ikke se at det er imamernes holdning der er

nej, for den dialog ville helt sikkert komme bagefter, hvis alle præsterne
var gået på banen, så var "bolden" spillet over til Imamerne og de havde
pligt til at "besvare / forsvare" sin manglende deltagelse.

Derfor var det en fejl at de Norske mandlige præster ikke gik på banen
sammen med de kvindelige præster, nu er dialogen meldt uafgjort. en fejl.

En dialog er flere ting. Der er den nærværende dialog, som her og nu
synspunkter. Så er der fremtidsdialog, en "opsparede" vidensammenkomst af
meningsudveksling. Bygger på den erfaring som er opstået eks. gennem den
nærværende dialog. derfor er det en fejl at præsterne ikke gik på banen, for
at have adgang til fremtidsdialogen. Dialog er en åben kommunikation og den
tilvejebringer ofte genside synspunkter, som også indeholde accept,
forståelse, forskellighed, enighed osv.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:01

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> [...]
> Derfor var det en fejl at de Norske mandlige præster ikke gik på banen
> sammen med de kvindelige præster, nu er dialogen meldt uafgjort. en

Sludder, det viser at de Imaner er idioter, måske du er i familie med dem ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:00

> læs andre artikler om emnet, så kan du se, at jeg har ret. jeg er
> ikke den eneste som siger det vel.

Det beviser bare der er flere end en der burde være tvangsindlagt.

Fra : @

Dato : 06-05-07 12:38

On Sun, 6 May 2007 12:37:35 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvor er det lige, at du finder det i den artikel, det eneste jeg ser,

hvordan bærer du dig ad med altid at undgå at fokusere på det
væsentlige?

<<<<<<

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 13:55

> hvordan bærer du dig ad med altid at undgå at fokusere på det
> væsentlige?

Er du i en børnehave ?? Jeg gider ikke lege det du vil, jeg vil kun lege det
jeg vil, så er den ikke længer, eller skal den også oversættes for dig.

Hvis du ikke vil spille så gå hjem, ellers kan du prøve at udkæmpe slaget og
vinde, men hvis det ene hold beslutter at VIL udkæmpe en kamp, men de kan
ikke bruge alle spiller, ja så er det jo "hjemmeholdet" som diskriminerer.

> <<<<<<
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4390210/
> Imamer siger nej til fodbold imod kvindelige præster

Det fik det mellemfolkelige kirkeråd i Norge til at bøje sig for pres fra
imamer, der nægtede at deltage i fodboldkampen til fremme af dialog imellem
forskellige religioner på grund af kvindelige modspillere.

Så meldte de kristne præsters kaptajn, Trond Bakkevig, fra.
- Vores hold vil ikke være repræsentativt for den norske kirkes præster,
sagde kaptajnen.
Ved middagstid rapporterede Vårt Land så, at opgøret på grønsværen var
aflyst.

Hvis de Norske præster stod sammen med de kvindelige præster og forlangte
kampen, så havde de kvindelige præster jo været med ud at spille, dog uden
kamp sikkert, men de ville have vundet, nu fik Imamerne deres "vilje", men
det er at diskriminerer de kvindelige præster, ikke at holde på at kampen
skulle spilles.

Jeg siger jo ikke at det var rigtigt, men at de Norske mandlige præster
diskriminere de kvindelige præster, ved ikke at sige, vi er ligeværdige lad
os tage kampen mand / kvinde mod Imamerne.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:01

> Er du i en børnehave ?? Jeg gider ikke lege det du vil, jeg vil kun
> lege det jeg vil

Ja du lever jo alligevel i en fantasi verden.

> Jeg siger jo ikke at det var rigtigt, men at de Norske mandlige
> præster diskriminere de kvindelige præster, ved ikke at sige, vi er
> ligeværdige lad os tage kampen mand / kvinde mod Imamerne.

Det er rablende ligegyldigt hvad de mandlige præster siger, Imanerne vil jo
ikke spille mod kvinderne.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 17:11

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ja du lever jo alligevel i en fantasi verden.

> Det er rablende ligegyldigt hvad de mandlige præster siger, Imanerne vil
> jo ikke spille mod kvinderne.

Det er der du fejler, hvis det mandlige norske præster holder på at de
kvindelige præster er ligeværdige, ville de jo sige. kom lad os spille, hvis
Imamerne ikke vil spile, så vinder vi uden kamp, men vi er et hold og alle
er lige på holdet. Det vat det som de norske mande præster ikke gjorde, de
stod ikke fast på at kvinderne er ligeværdige med / modspiller.

Fra : @

Dato : 06-05-07 18:05

On Sun, 6 May 2007 18:11:13 +0200, "Notion"
> [...]

>kvindelige præster er ligeværdige, ville de jo sige. kom lad os spille, hvis
>Imamerne ikke vil spile, så vinder vi uden kamp,

er den stadigvæk gal med tænkeevnen?

det er sgu da ikke resultatet af en fodboldkamp det drejer sig om

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 18:53

> er den stadigvæk gal med tænkeevnen?
>
> det er sgu da ikke resultatet af en fodboldkamp det drejer sig om

Hvordan kan du få det oversat, til et resultat af en fodboldkamp? Du har set
dig blind på et had, prøv at abstrahere fra hadet og se den spildte chance
for fremtidsdialog, så kan du forstå det der er skrevet.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:37

> [...]
> har set dig blind på et had, prøv at abstrahere fra hadet og se den
> spildte chance for fremtidsdialog, så kan du forstå det der er

Du er stiv.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 21:30

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
> stadigvæk gal med tænkeevnen?

> Du er stiv.

Næ jeg drikker ikke så det kan jeg ikke være, nej jeg er ikke hellig, men
alkohol har aldrig sagt mig noget.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:54

> Næ jeg drikker ikke så det kan jeg ikke være, nej jeg er ikke hellig,
> men alkohol har aldrig sagt mig noget.

Svampe har er jeg sikker på (de hallucinations fremkaldene af dem)

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:38

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Svampe har er jeg sikker på (de hallucinations fremkaldene af dem)

Du kender åbenbart til hvilken svampe som giver en eller anden form for
virkning som du har søgt, så hvem er det som er på svampen LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:37

> [...]
> kvindelige præster er ligeværdige, ville de jo sige. kom lad os
> spille, hvis Imamerne ikke vil spile, så vinder vi uden kamp

Det er sagen 100% ligegyldigt hvem der vinder, det interessante i sagen er
at der var nogle der nægtede at spille mod nogen andre.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 21:32

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Det er sagen 100% ligegyldigt hvem der vinder, det interessante i sagen er
> at der var nogle der nægtede at spille mod nogen andre.

Nej det har du fuldstændig misforstået. sagen er at en fremtidsdialog
muligvis er gået i stå, det er sagens kerne, men det kan du ikke se, da du
aldrig analyserer tingene, for at få en betydning / forståelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:54

> Nej det har du fuldstændig misforstået. sagen er at en fremtidsdialog
> muligvis er gået i stå, det er sagens kerne, men det kan du ikke se,
> da du aldrig analyserer tingene, for at få en betydning / forståelse.

Ja klart jeg og har misforstået det hvis DU siger det *GG*

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:39

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Ja klart jeg og har misforstået det hvis DU siger det *GG*

Tak for tilkendegivelsen

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 18:09

On Mon, 7 May 2007 18:39:17 +0200, "Notion"

>Tak for tilkendegivelsen

Tja, ironi fatter du åbenbart heller ikke...

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 20:36

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja, ironi fatter du åbenbart heller ikke...

Jo da og hvad med dig ??

Fra : @

Dato : 07-05-07 14:07

On Sun, 6 May 2007 22:31:39 +0200, "Notion"
> [...]

>muligvis er gået i stå, det er sagens kerne, men det kan du ikke se, da du
>aldrig analyserer tingene, for at få en betydning / forståelse.

og hvem var det(som altid) der absolut skulle stille krav?

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:41

> og hvem var det(som altid) der absolut skulle stille krav?

Hvem "spillede" uafgjort?

Chancen for at vinde var stor, men de mandlige Norske præster opgav.

Fra : @

Dato : 07-05-07 19:43

On Mon, 7 May 2007 18:40:48 +0200, "Notion"

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 20:52

> hvem var det(som altid) der absolut skulle stille krav?

var det et krav eller en betingelser??

Krav er noget man ønsker.

Betingelse er noget, som skal være opflydt,. Her der er plads til
forhandling, her snakkes om en dialog, hvem smed den væk, hvem vandt eller
fik uafgjort.

Du ser kun, at du kan holde på din idé om at muslimerne stiller krav om alt,
(at pege finger) så det er et krav for dig, at opnå de samme, kan du se
ligheden, mens det at indgå i dialog, er at "enes" i en eller anden formel /
uformel dialog.

Jeg tror det vil være bedre hvis alle præsterne gik på banen, holdt på at
det er alle da præsterne er et hold. Derefter var det jo op til Imamerne, at
tage den "udfordring" op.

Hvad får du ud af, bare at få svar om, at Imamerne satte en betingelse, hvis
de ikke fik deres betingelse opfyldt, så ville de ikke spille fodbold. Jeg
tænker over, hvorfor var de mandlige præster parate til at spille kampen
uden de kvindelige præster, var det fordi de egentlig godt kunne undværes?
Tænk på hvilken sejr det ville være for Imamerne.... skræmmende at tænke på
ikke sandt.

Hvis imamerne ikke stillede til kamp, hvad ville de så gøre efterfølgende?

Fra : @

Dato : 07-05-07 21:20

On Mon, 7 May 2007 21:51:45 +0200, "Notion"

ja

Fra : @

Dato : 06-05-07 14:36

On Sun, 6 May 2007 14:55:05 +0200, "Notion"

ja og?

ser du slet ingen fejl hos imamerne?

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 17:21

> ja og?
>

> ser du slet ingen fejl hos imamerne?

Fejlen opstår ved, at de mandlige norske præster ikke ser de kvindelige
præster som ligeværdige. At Imamerne ikke vil spille mod kvinderne,
fortæller da mere om imamerne, men at de mandlige Norske præster ikke ser
kvinderne som ligeværdige er en fejl. De norsk præster var jo parate til at
spille kampen uden de kvindelige præster, det var forkert.

Bagefter kan man rapsodisk / tilsige imamerne fejl / fejhed set med Vestlige
øjne.

Men det var en fejl, at alle præsterne ikke gik på banen sammen.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-05-07 19:48

On Sun, 6 May 2007 18:20:39 +0200, Notion wrote:

> [...]
> øjne.
>

> Men det var en fejl, at alle præsterne ikke gik på banen sammen.

Enig.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 13:13

On 6 Maj, 20:48, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> Enig.

Hvorfor dog det ?

Imamerne kunne vel have stillet et tilsvarende hold bestående af
kvindelige imamer - ?

Mvh. Niels Bruun