Når mennesket bliver til dyr.....
Fra : Allan Knaap

Dato : 05-05-07 08:40

http://www.lucaswashier.nl/?p=3104

Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde et
synspunkt om religiøs uskadelighed?

Allan Knaap

Fra : Malene P

Dato : 05-05-07 09:35

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde
et
> synspunkt om religiøs uskadelighed?

Ingen grund til panik -bare et enkeltstående tilfælde. Snart vil beroligende
toner nok lyde fra Folketingets talersol.

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-05-07 09:41

On Sat, 5 May 2007 09:39:34 +0200, "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com>
wrote:

>http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
>Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde et
>synspunkt om religiøs uskadelighed?

Der virker mildest talt ekstra vanvittigt at se hvordan disse galninge
står og trænges for at filme med deres videotelefon - måske for senere
på en af deres talrige helligdage at vise opbyggelige filmklip for
familien?

De kommunister som poserer som professorer i menneskeret og som sammen
med deres ideologiske slægtninge, er hovedansvarlige for importen af
disse afstumpede religiøse galninge, til det der engang var et
fredeligt Europa, er de værste psykopater menneskeheden har kendt.

Mvh
Martin

Fra : Keyser Soze

Dato : 05-05-07 09:49

> [...]
> disse afstumpede religiøse galninge, til det der engang var et
> fredeligt Europa, er de værste psykopater menneskeheden har kendt.

Rolig nu.. det er jo deres kultur.. og vi ved jo nu at alle kulturer er lige
gode.. rent faktisk vil det berige vores egen hvis vi kunne overtage nogle
af deres værdier...

NOT!!!!

Fra : Tveskaeg

Dato : 05-05-07 09:53

wrote:

>http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
>Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde et
>synspunkt om religiøs uskadelighed?
>
>Allan Knaap

Klippet viser en islamisk stening af en 17 årig kurdisk kvinde på
grund af en forhold til en mand.

Enhedslistens nye venner.

Fra : Thomas H.

Dato : 05-05-07 09:53

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde
> et synspunkt om religiøs uskadelighed?

At der er nogen der overhovedet kan se det klip færdigt forstår jeg ikke,
jeg stoppede sgu hurtigt!
Fuck hvor de syge i pæren!! Tænk at en af de mænd en dag måske er din nabo
eller en der stiller op for Enhedslisten...

Fra : Allan Knaap

Dato : 05-05-07 13:39

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Fuck hvor de syge i pæren!! Tænk at en af de mænd en dag måske er din nabo
> eller en der stiller op for Enhedslisten...

Jeg må også sige at jeg ikke så det hele. Man er nok med al den gru, mord og
andre forfærdeligheder der vises frem i diverse medier nok (desværre) blevet
noget hård. Men for satan hvor jeg fik det skidt.

Kunne ikke lade være med at tænke på en usædvanlig sød og køn tidligere
kollega med hvem jeg havde fornøjelsen at arbejde sammen med. Hun er muslim
og kun nogle år ældre. Godt nok er hun fra et område hvor den slags
hændelser nok ikke sker. Men var hun fra det område kunne det snildt havde
været hendes skæbne da hun har en meget pro-vestlig livsopfattelse.

Og lige en kommentar til Jens Bruun. Ordet "dyr" var valgt af mangel på
andet. Kunne nok have valgt et andet havde jeg ikke siddet og dirret af
foragt og afsky.

Nu ville jeg nu sætte pris på om dem der i denne gruppe har for vane at
forsvare den religion der står bag denne forfærdelighed stod frem, og klart
og entydigt gav sin mening til kende.

Allan Knaap

Fra : TBC

Dato : 05-05-07 13:48

> Nu ville jeg nu sætte pris på om dem der i denne gruppe har for vane at
> forsvare den religion der står bag denne forfærdelighed stod frem, og
> klart og entydigt gav sin mening til kende.

For det første har jeg ikke set nogle der har forsvaret den Yezidiske
religion her i gruppen (det var i dette tilfælde tragikomisk i forhold til
indstillingerne hos gruppens muslimhadende debbatører en der havde
konverteret til islam, der blev slået ihjel af Yezidi'er), og for det andet
har jeg ikke fantasi til at forestille mig nogen forsvare en afskyelig
gerning som denne. ...Det nærmeste vi kommer her i gruppen, er at nogle rent
faktisk går ind for dødsstraf.

TBC

Fra : Egon Stich

Dato : 06-05-07 11:28

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse news:f1httf$2irk$1@newsbin.cybercity.dk...

> [...]
> forsvare den religion der står bag denne forfærdelighed stod frem, og klart

Mon ikke, det ville lyde nogenlunde således:

"Det er jo naturligvis forfærdeligt, MEN--
Hun kunne jo bare have ladet være med at provokere---"

Er det ikke således, de plejer at udtale sig?

Egon

Fra : Bruno Christensen

Dato : 05-05-07 19:16

On Sat, 5 May 2007 10:53:22 +0200, Thomas H. wrote:

> At der er nogen der overhovedet kan se det klip færdigt forstår jeg ikke

Heller ikke her.

At mennesker der er i besiddelse af mobiltelefoner er i stand til at
gøre dette, jeg fatter intet.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 09:28

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Heller ikke her.
>
> At mennesker der er i besiddelse af mobiltelefoner er i stand til at
> gøre dette, jeg fatter intet.

Frygteligt at nogen kan stå og filme, mens det sker... Men på den
anden side, så er det jo godt nok, at vi i vesten får det at se.

Alt for mange lukker øjnene for, hvad islam egentlig er.

Enhedslisten tager sig da ikke bare latterlige ud. Gad vide hvad
tilhængere af det parti har at sige, om klippet her?

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 09:49

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> anden side, så er det jo godt nok, at vi i vesten får det at se.
>
> Alt for mange lukker øjnene for, hvad islam egentlig er.

Læste du det hele?? hun blev muslim, det blev hendes død

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 09:58

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Læste du det hele?? hun blev muslim, det blev hendes død

Det kan godt være at der skal være plads til alle, her i lille
Danmark.... Men, hvor bliver jeg rasende når jeg ser sådan
et klip.
Faktisk er det ikke så sært, hvis danskere bliver racister, når
de har set sådan et klip!
Jeg vil ikke sammenligne de onde mennesker med dyr. Dyr
handler ikke sådan. De er ikke bevidste om ondskab. Men det er
mennesker...

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:02

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Læste du det hele?? hun blev muslim, det blev hendes død

Ja ligesom det på sigt vil blive alle andres død også.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 14:33

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ja ligesom det på sigt vil blive alle andres død også.

Og det kan du bevise?? Ellers er det bare ord uden virkning du skriver.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 14:46

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og det kan du bevise?? Ellers er det bare ord uden virkning du
> skriver.

Beder du mig om at bevise fremtiden ? (ikke at det undrer mig, du er jo
komplet idiot)

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 15:07

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Beder du mig om at bevise fremtiden ? (ikke at det undrer mig, du er jo
> komplet idiot)

Hvorfor påstår du det det så?? Kan du se man kan ikke bare smide en
påstand, så mister den indhold.

husk du skrev
[[[ Ja ligesom det på sigt vil blive alle andres død også.]]]]

nej du kan nemlig ikke bevise fremtiden, derfor er din påstand = Null value

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 15:14

> Hvorfor påstår du det det så?? Kan du se man kan ikke bare smide en
> påstand, så mister den indhold.

Hvornår beviser du at mine drømme er din virkelighed, det har du jo påstået
nok 50-100 gange, kom igang med at bevis det.

> husk du skrev
> [[[ Ja ligesom det på sigt vil blive alle andres død også.]]]]
>
> nej du kan nemlig ikke bevise fremtiden, derfor er din påstand = Null
> value

Dvs vi kan så konkludere at alt hvad du fremkommer med af påstande er uden
værdi ? (det er jo kendetegnet ved dig, du er jo direkte værdiløs).

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 16:17

> [...]
>
> Dvs vi kan så konkludere at alt hvad du fremkommer med af påstande er uden
> værdi ? (det er jo kendetegnet ved dig, du er jo direkte værdiløs).

Jeg påviser jo min påstand, det gør du ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 20:46

> Jeg påviser jo min påstand, det gør du ikke.

LOL ja du påviser dine påstande om hvad jeg drømmer ? du er en idiot.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 21:35

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> LOL ja du påviser dine påstande om hvad jeg drømmer ?

Ja jeg ved, at min virkelighed er din drøm. længerer er den ikke ....

>du er en idiot.

Ja efter din term, men alle ved jo, at du ikke har betydning for andre end
dig selv, så hvem har interesse i det? Andre end dig. Synd for dig, at du
skal bevæge dig i en virkelighed, som du slet ikke er i stand til at
forstår. kaldes det ikke ... virkelighedsflugt ....

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:55

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja jeg ved, at min virkelighed er din drøm. længerer er den ikke ....

Ergo er du en løgnhals.

> [...]
> for dig, at du skal bevæge dig i en virkelighed, som du slet ikke er
> i stand til at forstår. kaldes det ikke ... virkelighedsflugt ....

Er det derfor du lever i en fantasi verden ?

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:44

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ergo er du en løgnhals.

Bevise at jeg er en løgnhals, du påstår det, så du kan jo også bevise det,
eller ????

> Er det derfor du lever i en fantasi verden ?

Jeg behøver ikke at holde mig til en fantasi, jeg har en rigtig god hverdag.
Har du også det ???

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 22:47

On Sun, 6 May 2007 22:35:02 +0200, "Notion"

>Ja jeg ved, at min virkelighed er din drøm. længerer er den ikke ....

Du VED ikke en skid....))

Jeg VED til gengæld at jeg IKKE kender noget til N_B_DK's drømme...

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:48

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du VED ikke en skid....))

Jo da, og du ved jo at jeg ved rigtig meget.

> Jeg VED til gengæld at jeg IKKE kender noget til N_B_DK's drømme...

Så du lyver engang imellem???

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 18:07

On Mon, 7 May 2007 18:48:02 +0200, "Notion"

>Jo da, og du ved jo at jeg ved rigtig meget.

Nej, det gør jeg IKKE....!!!!

>Så du lyver engang imellem???

????????

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 18:53

> Nej, det gør jeg IKKE....!!!!

> ????????

Du har da udtalt noget om mareridt, på en sådan måde, at du gav udtryk for
at du kender til N_B drømme

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 19:26

On Mon, 7 May 2007 19:53:18 +0200, "Notion"

>Du har da udtalt noget om mareridt, på en sådan måde, at du gav udtryk for
>at du kender til N_B drømme

Nu er det på høje tid at du kommer på det dansk-kursus.....

Jeg har klart og tydeligt sagt at jeg IKKE kender noget til N_B_DK's
drømme....

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 20:55

> Nu er det på høje tid at du kommer på det dansk-kursus.....
>
> Jeg har klart og tydeligt sagt at jeg IKKE kender noget til N_B_DK's
> drømme....

I denne tråd ja, men var der ikke lige en anden tråd hvor du skrev noget
andet ???

Fra : Alucard

Dato : 07-05-07 21:38

On Mon, 7 May 2007 21:55:09 +0200, "Notion"

Nej.... !!!!!

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 18:26

> Nej.... !!!!!

Så du vil ikke stå ved denne her??

[[[Jeg skal ikke kunne sige det, men jeg tror ikke at han har SÅ slemme
mareridt..... ]]]]

Mareridt equal drømme, ikke en god drøm, men søvtilstand

Fra : Alucard

Dato : 08-05-07 21:08

On Tue, 8 May 2007 19:25:49 +0200, "Notion"

>Så du vil ikke stå ved denne her??
>
>[[[Jeg skal ikke kunne sige det, men jeg tror ikke at han har SÅ slemme
>mareridt..... ]]]]
>
>Mareridt equal drømme, ikke en god drøm, men søvtilstand

Hvad er der ved ordet "ikke", som du ikke forstår...???

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 21:15

> Hvad er der ved ordet "ikke", som du ikke forstår...???

Hver er der ved, at du ikke tro at han har så slemme mareridt?? Altså tror
du du ved noget om hans søvntilstand ikke sandt.

Fra : Alucard

Dato : 08-05-07 22:50

On Tue, 8 May 2007 22:14:52 +0200, "Notion"

> Hver er der ved, at du ikke tro at han har så slemme mareridt?? Altså tror
>du du ved noget om hans søvntilstand ikke sandt.

Præcis...!!! Jeg TROR det, jeg VED det IKKE.... Fortsæt i samme stil
og du kan måske forstå et ord mere i næste uge.... ))

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 17:43

> Præcis...!!! Jeg TROR det, jeg VED det IKKE.... Fortsæt i samme stil
> og du kan måske forstå et ord mere i næste uge.... ))

Den sætning har voldt dig mange problemer kan jeg se, så hvis jeg beder
dig læse om metafor, så kan du se muligheden, for netop at skrive den
sætning længere er den, men sjovt hvor mange tråde i bringer den ud i
så måske tænker i rigtigt meget over betydningen af den sætning ??? LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 17:55

> Den sætning har voldt dig mange problemer kan jeg se, så hvis jeg
> beder dig læse om metafor,

Metafor for HVAD ?

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 19:33

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Metafor for HVAD ?

Kender du opstilling, overført betydning. Er der et billedlige element af
virkeligheden.?

hvad du ønsker skal du få?

Gør dine drømme til virkelighed?

Din drøm er min virkelighed?

Udfra kognitativ metaforforståelse, får man flere eftertænksomme analyser,
kun i mindre grad empirisk analyser. Og du skal se det som "sprog"filosofi.

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 18:44

On Wed, 9 May 2007 18:42:52 +0200, "Notion"

> Den sætning har voldt dig mange problemer

Næh.... Det er da vist DIG der har problemer med at læse simpelt
dansk...

<snip tågesnak>

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 19:33

Fra : Alucard

Dato : 09-05-07 20:39

On Wed, 9 May 2007 20:33:19 +0200, "Notion"

LOL for en bortforklaring.... )))

Fra : Notion

Dato : 10-05-07 18:11

> LOL for en bortforklaring.... )))

Okay så du forstår ikke opstillingen, var der ord i teksten som din
oversættelsesprocedure ikke kan overskue?

Så må jeg skrive ord som misundelse, jaloux. Kan du så oversætte

Din drøm er min virkelighed.

Hvordan opstår ordsprog? Prøv nu at læse lidt om de gode stikord du får, lav
dine lektier. It is "access to knowledge"

Fra : Alucard

Dato : 10-05-07 19:35

On Thu, 10 May 2007 19:10:56 +0200, "Notion"

>Okay så du forstår ikke opstillingen, var der ord i teksten som din
>oversættelsesprocedure ikke kan overskue?

Korrekt... Jeg forstår ikke dit sygelige fantasi-univers....

>Så må jeg skrive ord som misundelse, jaloux. Kan du så oversætte
>
>Din drøm er min virkelighed.

IGEN lyver du.....

<snip tvangstanker>

Fra : Pernille

Dato : 07-05-07 08:12

> [...]
> skal bevæge dig i en virkelighed, som du slet ikke er i stand til at
> forstår. kaldes det ikke ... virkelighedsflugt ....

Så vidt jeg kan se, så er du ikke den rigtige til at beskylde andre for at
lide af 'virkelighedsflugt'. - For mig at se, så lider du da selv af det.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-07 08:57

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> Så vidt jeg kan se, så er du ikke den rigtige til at beskylde andre
> for at lide af 'virkelighedsflugt'. - For mig at se, så lider du da
> selv af det.

I aller højeste grad, alene det faktum at han mener at hvis man ikke kan
modbevise at hans virkelighed er ens drømme, ja så må det jo være rigtigt,
manden burde indlægges.

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:50

> [...]
> modbevise at hans virkelighed er ens drømme, ja så må det jo være rigtigt,

DU kan da bevise det, hvis du mener det ikke passer, jeg har givet dig min
virkelighed, nu mangler du bare at komme med din drøm. Det er lige til.

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:49

> [...]
> lide af 'virkelighedsflugt'. - For mig at se, så lider du da selv af det.

Hmm kan du lige pege det sted ud, hvor jeg giver udtryk for det ??

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:53

> [...]
> lide af 'virkelighedsflugt'. - For mig at se, så lider du da selv af det.

Må nok lige for din skyld skrive.

Du mener at det er forkert at sige.
Din drøm er min virkelighed ??

Kender du ordet Metafor og kender du idiomatisk udtryk, så behøver jeg ikke
sige mere vel.

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 21:22

On 8 Maj, 22:14, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Hver er der ved, at du ikke tro at han har så slemme mareridt?? Altså tror
> du du ved noget om hans søvntilstand ikke sandt.

N B DK har selv afkræftet dine sære ideer -

Så enten ved NB Dk ikke hvad han drømmer, mens du med usvigelig
sikkerhed kender N B DK`s drømme.
Eller også kender N B DK sine drømme, mens du leger heksedoktor, har
visioner ( læs psykotiske gennembrud ) og spår i theblade,
hønseekskrementer eller noget i den dur -

Hvad er mest sandsynligt ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 17:40

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>visioner ( læs psykotiske gennembrud ) og spår i theblade,
>hønseekskrementer eller noget i den dur -

At hvis jeg skriver om metafor, så ved jeg hvad han drømmer .. prøv at
læse lidt om det så vil du vide meget mere om den sætning, som giver N_B
søvnløse nætter og uhyggelige mange bekymringer , lol måske tror han at
jeg går rundt i hans hoved for reel

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 17:55

> lol måske tror han at jeg går rundt i hans hoved for reel

Ja klart jeg tror det *G* (så kunne man da med rette sige jeg har rotter på
loftet hvis det var tilfældet...)

Fra : Notion

Dato : 09-05-07 19:03

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ja klart jeg tror det *G* (så kunne man da med rette sige jeg har rotter
> på loftet hvis det var tilfældet...)

Det behøver du ikke engang at fortælle os andre, det er viden hos os
allerede :D .....

Fra : N_B_DK

Dato : 09-05-07 20:38

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det behøver du ikke engang at fortælle os andre, det er viden hos os
> allerede :D .....

Os ? dvs dig og de andre personligheder ?

Fra : Notion

Dato : 10-05-07 18:04

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Os ? dvs dig og de andre personligheder ?

Nej de få der stadig kan se dig, dem som ikke har dig i sin cleanbox

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 19:35

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej de få der stadig kan se dig, dem som ikke har dig i sin cleanbox

Aha så nu ved du hvem der har hvem i deres killfilter ? er det krystalkuglen
du har haft gang i igen ?

Fra : Notion

Dato : 10-05-07 19:43

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Aha så nu ved du hvem der har hvem i deres killfilter ? er det
> krystalkuglen du har haft gang i igen ?

Det generer dig meget, hva´ LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-07 19:46

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det generer dig meget, hva´ LOL

Nej jeg finder det morsomt at du gang på gang udstiller dig selv som en
komplet idiot.

Fra : Notion

Dato : 10-05-07 19:57

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Nej jeg finder det morsomt at du gang på gang udstiller dig selv som en
> komplet idiot.

Det er da kun dig der udstiller dig som idiot, du behøver ikke svare, men
jeg kan holde dig gående LOL. se nu at komme vider i dit liv mand, ud i
solen, du skal ikke holde dig tilbage med frisk luft i lungerne.

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 14:49

On 8 Maj, 15:20, Alucard <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Also Known As

Tak -

He.

Så det er mig, som er Notion. Javel, ja.
Tak for oplysningen. Det må stå værre til end jeg havde forestillet
mig

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Alucard

Dato : 06-05-07 09:59

On Sun, 6 May 2007 10:27:32 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Enhedslisten tager sig da ikke bare latterlige ud. Gad vide hvad
>tilhængere af det parti har at sige, om klippet her?

Mon ikke de siger at det bare er et enkeltstående tilfælde, eller også
er det propaganda som CIA står bag....

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 11:36

> Mon ikke de siger at det bare er et enkeltstående tilfælde, eller også
> er det propaganda som CIA står bag....

Åh ja! Selvfølgelig er det propaganda som CIA står bag!
Skøre lille mig, at jeg ikke havde tænkt på det!

Fra : Egon Stich

Dato : 06-05-07 11:26

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse news:463c460e$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> Fuck hvor de syge i pæren!! Tænk at en af de mænd en dag måske er din nabo
> eller en der stiller op for Enhedslisten...

Tjah-
Det er så dem, man ikke må kalde "muhammedanere", fordi det sårer deres følelser--
Er der nogle "humanister", der mener---

Egon

Fra : Thomas H.

Dato : 05-05-07 09:56

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde
> et synspunkt om religiøs uskadelighed?

Hov, jeg skal lige være HELT sikker, det var mennesker af den slags, der
blev foraget over, at nogle tegnere 2000 km væk, tegnede nogle tegninger de
ikke kunne li at se på, ikke?

Fra : TBC

Dato : 05-05-07 13:38

> [...]

Det kommer da sandelig an på religionen, og dennes forskrifter, og så ikke
mindst den kultur og den politiske scene og sammenhæng den indgår i, og evt.
misbruges i forhold til, ganske ligesom det at spille på f.eks. etniske
eller nationalistiske følelser kan blive misbrugt til grusomheder. Man kan
ikke tage ting ud af kontekst hvis man skal bedømme dem, f.eks om de i
konteksten er skadelige eller ej. I den rette kontekst er det åbenlyst
evident at både religion og nationalisme er skadelige elementer i flere
sammenhænge.

Forsimplede man ville man således kunne påstå at både religion og
nationalisme bare *er* noget meget skadeligt, men det er mere komplekst end
som så. F.eks er det åbenlyst skadeligt og afskyvækkende at slå andre ihjel
med baggrund i religiøse eller nationalistiske følelser, men for andre
mennesker i en anden kontekst er det f.eks. ikke just skadeligt at bestræbe
sig på at følge religiøse kærlighedsbud, eller gå efter de Danske pølser,
frem for de Tyske eller Polske medicinstænger i supermarkedet. Kontekst er
og bliver altså væsentlig.

> Hov, jeg skal lige være HELT sikker, det var mennesker af den slags, der
> blev foraget over, at nogle tegnere 2000 km væk, tegnede nogle tegninger
> de ikke kunne li at se på, ikke?

Dem der stenede var Yezidi'er, en religiøs retning der er langt ældre end
Islam. Pigen der blev stenet havde konverteret til islam, og blev stenet af
dem der tidligere var hendes "egne", Yezidi'erne. ....Det står alt sammen at
læse på siden.

Det fortæller alt sammen først og fremmest at det ikke nødvendigvis er
religionen i sig selv, men også i høj grad kulturen og dennes status der har
stor betydning og rigtigt meget at sige. Ligesom Jøderne f.eks. ikke længere
stener bestemte lovovertrædere, som det ellers er befalet i moseloven. Og
kristne holder heller ikke længere slaver, selv om det var den kulturelle
virkelighed der var aktuel i datiden da de kristne græske skrifter blev
skrevet, og de kristne græske skrifter således f.eks har påbud om hvordan
man skal behandle sin slave pænt, ordentligt og "kærligt" (selve begrebet
"slave" ville få resten af begreberne til at stå som modstridende dette i
vores nutidige kultur, hvor det nærmeste vi kommer slaver nok er
lønmodtagere ....Altså igen, kontekst er helt og aldeles afgørende, og
der kan religiøse følelser, ligesom f.eks etniske eller nationalistiske
siges at være meget skadelige, afhængige af sammenhængen.

Derfor er der alt mulig grund til at være opmærksomme og agtpågivende,
naturligvis i forhold til ethvert had, men ikke mindst et had hvor religiøse
eller nationalistiske følelser er en del af sammenhængen ....Husk nu på
dette, også for egen parts vedkommende! ....Please!

TBC

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-05-07 14:49

On Sat, 5 May 2007 14:38:18 +0200, "TBC" <sutmin@2night.fakemail>
wrote:

> [...]
>som så. F.eks er det åbenlyst skadeligt og afskyvækkende at slå andre ihjel
>med baggrund i religiøse eller nationalistiske følelser,

Det var dog en forbandet masse formørket ævl du belemrer os med.
Der er ikke tale om et nationalistisk spørgsmål, men om et etnisk.
En temmelig grov fejltagelse at lægge ud med som alvidende orakel,
hva´r?

>Dem der stenede var Yezidi'er, en religiøs retning der er langt ældre end
>Islam.

Næh, det er nu ikke helt rigtigt. Yezedierne var i høj grad influeret
af Sheikh Adî ibn Mustafa som var sufi 1162. Hans grav er nu
pilgrimssted for Yezedierne. Der er altså tale om synkretisme.

[snip uvedkommende pladder om slaver]

>....Altså igen, kontekst er helt og aldeles afgørende, og
>der kan religiøse følelser, ligesom f.eks etniske eller nationalistiske
>siges at være meget skadelige, afhængige af sammenhængen.

Det er altså ikke religiøse følelser det drejer sig om. Det er
teokratiske lovbud! Prøv nu at forstå det.

Og nationalisme var ikke den skadelige faktor - tværtimod.
Regeringshæren kom til stede, men desværre for sent.

Mvh
Martin

Fra : Allan Knaap

Dato : 05-05-07 15:10

"TBC" <sutmin@2night.fakemail> skrev i meddelelsen
> [...]
> de i konteksten er skadelige eller ej. I den rette kontekst er det
> åbenlyst evident at både religion og nationalisme er skadelige elementer i

At religion i denne her sammenhæng er skadelig må da i de grad være evident.
Medmindre man da vil påstå steningen var en kultrel handling.

> [...]
> bestræbe sig på at følge religiøse kærlighedsbud, eller gå efter de Danske
> pølser, frem for de Tyske eller Polske medicinstænger i supermarkedet.

At det er mere afskyvækkende at slå hjel end at udbede kærlighed og gå efter
danske pølser kan alle nok give dig ret i.

> [...]
> afgørende, og der kan religiøse følelser, ligesom f.eks etniske eller
> nationalistiske siges at være meget skadelige, afhængige af sammenhængen.

Så det er kort fortalt et spørgsmål om evolution contra stagnation. Eller
sagt på en anden måde et samfnd der lever i fortiden og religionens klamme
klør contra et samfund der har formået at implementere de kristne
grundværdier i et moderne samfund med demokratiske standarder.

> [...]
> religiøse eller nationalistiske følelser er en del af sammenhængen
> ....Husk nu på dette, også for egen parts vedkommende! ....Please!

Mener ikke had har været reaktionen blandt nogen der har set dette filmklip.
Blot en erkendelse i det faktum at havde det ikke været for religion ville
Du'a Khalil Aswad have været i live i dag.

Allan Knaap

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-07 17:24

> Blot en erkendelse i det faktum at havde det ikke været for
> religion ville Du'a Khalil Aswad have været i live i dag.

Næppe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 09:29

> [...]
>

> Hov, jeg skal lige være HELT sikker, det var mennesker af den slags, der
> blev foraget over, at nogle tegnere 2000 km væk, tegnede nogle tegninger

Det viser, hvor sindsyg islam er.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:10

> Det viser, hvor sindsyg islam er.

Enig, men den episode med den 17 årige pige hjalp bestemt heller ikke på min
opfattelse af Islam.

Fra : Knud Larsen

Dato : 05-05-07 11:41

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> wrote in message
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde
> et synspunkt om religiøs uskadelighed?

Jeg er næsten sikker på, at fx AHW kan "forklare", at stening aldrig har
været en del af islam?

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-07 12:02

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104

Jeg går ud fra, du linker til steningen af en 17-årig kurdisk pige?

Mht. din overskrift: Mennesket *er* et dyr. Kæden hopper først for alvor af,
når vi forsøger at bilde os ind, vi er andet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-05-07 15:16

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mht. din overskrift: Mennesket *er* et dyr. Kæden hopper først for alvor
> af, når vi forsøger at bilde os ind, vi er andet.

"Vi"? Kan du ikke nøjes med at konstatere, at DU er et dyr? Man bliver, hvad
man tror, man er...

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-07 17:22

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Vi"? Kan du ikke nøjes med at konstatere, at DU er et dyr? Man
> bliver, hvad man tror, man er...

Whatever. Når man - som du - er navngivet efter hvirveldyrs
tarmåbning/kønsorgan, skal der være plads til lidt tolerance.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-05-07 17:51

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Whatever. Når man - som du - er navngivet efter hvirveldyrs
> tarmåbning/kønsorgan, skal der være plads til lidt tolerance.

Nå, der stoppede din argumentationsevne? Hahahaha.......

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-07 17:58

> Nå, der stoppede din argumentationsevne? Hahahaha.......

Dejligt at se, jeg kan muntre dig lidt op.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malene P

Dato : 05-05-07 12:33

> [...]
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde

Jeg er selv en stor dyreven og kan ikke forestille mig, hvilke dyr der
opfører sig sådan. Føj for satan.

Malene P

Fra : N_B_DK

Dato : 05-05-07 12:57

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> wrote in message
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil
> vedholde et synspunkt om religiøs uskadelighed?

Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal sige, ordet dyr kan ikke bruges, dyr gør
ikke sådan noget bare for "sjov".

Fra : TBC

Dato : 05-05-07 17:12

On 5 Maj, 15:49, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> Der er ikke tale om et nationalistisk spørgsmål, men om et etnisk.
> En temmelig grov fejltagelse at lægge ud med som alvidende orakel,

Det er ikke nogen fejltagelse, men en i lyset af verdenshistorien en
helt relevent absraktion.

At et forhold fremlægges abstrakt er kendetegnet ved at det ikke i
præmis er fasttømret udelukkende til den oprindelige applikation, og
ikke er fast er association til den specifikke situation. Den abtrakte
tanke udtrykker altså en kvalitet der er uafhængigt af den oprindelige
specifikke situation.

Den eneste fejl er altså at du ikke har tænkt abstrakt, som mit indlæg
var beregnet til.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-05-07 17:43

On 5 May 2007 09:11:41 -0700, TBC <-sutmin@2night.dk> wrote:

> [...]
>specifikke situation.
>
>Den eneste fejl er altså at du ikke har tænkt abstrakt, som mit indlæg

I så fald ville jeg tro at din mulighed for applaus ville være
betydelig større hos en af dine medpatienter end her.

Mvh
Martin

Fra : TBC

Dato : 05-05-07 17:30

On 5 Maj, 16:10, "Allan Knaap" <naucle...@msn.com> wrote:

> At religion i denne her sammenhæng er skadelig må da i de grad være evident.
> Medmindre man da vil påstå steningen var en kultrel handling.

Som det fremgår af hvad jeg skrev kan vi om den specifikke situation
kun være enige om den part. Jeg har også underskrevet "International
Campaign against killings and stoning of women in Kurdistan"

> At det er mere afskyvækkende at slå hjel end at udbede kærlighed og gå efter
> danske pølser kan alle nok give dig ret i.

Fint, så er det jeg ønskede at tilføre denne debat trængt igennem. Man
kan ikke skære al religion og alle religiøse udtryk eller f.eks. al
nationalisme og alle nationalistiske udtryk under en kam og sige at
det alt sammen er dårligt.

En god måde at udtrykke det på!

TBC

Fra : Kert Rats

Dato : 06-05-07 06:10

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> klør contra et samfund der har formået at implementere de kristne
> grundværdier i et moderne samfund med demokratiske standarder.

**************

Vesterlandsk kultur er præget af progressiv tænkning, f.eks. videnskabelig,
mens islamisk kultur er præget af regression.

I Vesten er progressiv tænkning i højsædet.
I Mellemøsten og andre religionsstyrede lande er regressiv tænkning i
højsædet.

Derfor er Vesten i fremgang, til forskel fra Mellemøsten og andre lande med
religionen som primus motor i samfundsudviklingen.

Vinderen i denne udvikling er Vesten - medmindre Mellemøsten m.fl. tager sig
gevaldigt sammen.

Venligst

Kert Rats

Fra : TBC

Dato : 05-05-07 19:04

On 5 Maj, 18:43, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> I så fald ville jeg tro at din mulighed for applaus ville være
> betydelig større hos en af dine medpatienter end her.

Jeg formoder at du med et sådant udsagn insinuerer at jeg måtte være
sindsyg/psykotisk. Men det afslører så blot din uvidenhed om at
sindsyge/psykotiske mennesker faktisk oftest har store problemer med
at tænke abstrakt, og omvendt ofte konkretiserer mere end
hensigsmæssigt.

....Så med en sådan insinuering scorer du om noget blot et excellent
selvmål

TBC

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-07 05:22

> [...]

hensigsmæssigt.

....Så med en sådan insinuering scorer du om noget blot et excellent

ULANDSMENNESKER ER VOLDSFARLIGE DYR NÅR DE HAVNER HER

Fordi lande er blevet socialhjælps-forsikringanstalter er det blevet
trivselsfremmende med EJENDOMSRET og kun uddeling af statsborgerskab til de
der ikke er kulturfremmede

Som jeg skriver stort på mit plankeværk: Globalisering JA
TagselvbordNEJ

Fra : JBH

Dato : 05-05-07 21:17

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde
> et synspunkt om religiøs uskadelighed?

"Fredens religion" ? Det er ikke andet end dyr i menneske kroppe som kan
finde på at opføre sig sådan. De skulle aflives hele bundtet.

mvh
JBH

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-05-07 00:03

On Sat, 5 May 2007 22:16:40 +0200, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

>"Fredens religion" ? Det er ikke andet end dyr i menneske kroppe som kan
>finde på at opføre sig sådan. De skulle aflives hele bundtet.

Det blev de også. En bus med yezidinere blev bortført og de blev alle
eksekutioneret. Det er desværre nok tvivlsomt om det var de samme, men
skidt pyt - muhamsere behøver ikke at være nøjeregnende i alle
spørgsmål ;-|

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 11:37

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> "Fredens religion" ? Det er ikke andet end dyr i menneske kroppe som kan
> finde på at opføre sig sådan. De skulle aflives hele bundtet.

Faktisk ja. De er ikke mennesker!

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 12:18

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Faktisk ja. De er ikke mennesker!

Grunden var en som konverteret til muslim, hun døde (aflivning). Nu er de så
blevet til dyr og de skal også aflives, hvor er logikken i jeres måde, at
aflive på? Hvem har mest ret til at aflive? Vi kan blive enig om at det er
helt forkert, at hun er blevet slået ihjel men at vi skal til at aflive
fordi andre afliver er da en falliterklæring af samfundet 2007. Er vi blevet
World Police.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 14:45

> [...]
> er helt forkert, at hun er blevet slået ihjel men at vi skal til at aflive
> fordi andre afliver er da en falliterklæring af samfundet 2007. Er vi

Hvor er det nemt for dig at sidde her i lille Danmark og sige sådan.
Har du set filmen?
Fik du også kvalme og var ved at kaste op.
Er det i orden, at nogle mennesker opfører sig, som de gjorde?
Det kan godt være, at du selv synes at du har det rigtige synspunkt..
Men, hvordan mon de involverede har det?
Pigen, som jo ender med at dø!
Pigens familie? Alle andre, som bare gerne vil leve frit.
Jeg synes, at du lukker øjnene.
Jeg går ikke ind for dødsstraf.
Men vil vi have den slags mennesker i Danmark?
Mange herboende muslimer ville synes at deres handling var OK.

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 15:21

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det nemt for dig at sidde her i lille Danmark og sige sådan.

Det er da mere nemt for dig, bare at fremkomme med ordet straf uden at
skulle være ansvarlig for virkningen, eller manglende virkning.

> Har du set filmen?
ja
> Fik du også kvalme og var ved at kaste op.

nej jeg blev chokeret, selv om jeg vidste hvad jeg ville får at se, en del
af chokket var over, at nogen af de "mentalinvalide", følte sig seksuel
opstemt, de ville jo se hende lide, se hendes trusser, se blodet.

> Er det i orden, at nogle mennesker opfører sig, som de gjorde?

jeg har skrevet andetsteds omkring det forkerte i mordet på den pige.
Samtidig gav jeg min mening til kende omkring, at Tyrkiet ikke kan være en
del af EU

> Det kan godt være, at du selv synes at du har det rigtige synspunkt.

Vi kan ikke begynde at likviderer folk. Så er vi som dem. -->
"mentalinvalide"

> Men, hvordan mon de involverede har det?

De som er vammelt, er at der står 100 - 200 mennesker og ikke en af dem
stopper galskaben. Så de er alle skyldige. Der kan ikke være tvivl om at
det meste af de mandlige indbygger skal straffes, af Tyrkiet love.

> Pigen, som jo ender med at dø!
> Pigens familie? Alle andre, som bare gerne vil leve frit.

Tror det er faderen som smider de dræbende sten ??

> Jeg synes, at du lukker øjnene.

Hvor er det at jeg lukker øjnene, jeg åbner da forhåbentligt dine øjne, da
du ellers ville likviderer andre gennem et had, altså er du akkurat som dem
som du hader.

> Jeg går ikke ind for dødsstraf.

Du siger ja til aflivning, det er dødsstraf.

> Men vil vi have den slags mennesker i Danmark?

Nej da, forhåbentligt kan alle sige fra over for denne type likvidering. Vi
accepterer ikke den form for straf her.

> Mange herboende muslimer ville synes at deres handling var OK.

Det var ikke muslimer som dræbte hende, men nej ikke mange nogen vil, det er
en væsentlig forskel.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 15:35

> [...]
> dem som du hader.

> Du siger ja til aflivning, det er dødsstraf.

Nej, jeg siger ikke ja til aflivning. Men min følelse, når jeg ser filmen
er: Gør det samme ved dem, der tager del i det! Ja, jeg føler had til dem,
der tager del i det!

Fra : Notion

Dato : 06-05-07 16:16

> [...]
> er: Gør det samme ved dem, der tager del i det! Ja, jeg føler had til dem,

men så kan du ikke sige ja til aflivning uden at begrunde, at det er med
forbehold, af had opstået af afmagt. Der er en "tidsvalid" begrænsning for
det opstået had. en effekt, som bringes til ophør en normalisering af
situationen.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-07 21:21

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Grunden var en som konverteret til muslim, hun døde (aflivning).

Det var ikke en aflivning, det var et bestialsk mord. (en aflivning er i min
opfattelse en human handling)

Fra : Notion

Dato : 07-05-07 17:58

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Det var ikke en aflivning, det var et bestialsk mord. (en aflivning er i
> min opfattelse en human handling)

Kald det hvad du vil, der er ikke nogen ord som kan retfærdiggøre denne
handling og der er ingen ord som kan bringe hende tilbage.

Fra : Notion

Dato : 05-05-07 22:54

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde
> et synspunkt om religiøs uskadelighed?

Vi ved jo at forekommer og vi kan sagtens blive enig om at der er forket og
ulækkert, men at nogen mener at der skal forhandles seriøs omkring, at
optage Tyrkiet i EU må da være på baggrund af politisk kedsomhed. Hvis EU er
en kvinde, må hun da begynde at samle sine ben.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 09:12

> [...]
> http://www.lucaswashier.nl/?p=3104
>
> Er der nogen der efter at have set dette filmklip kan eller vil vedholde

Det er noget at det aller værste, jeg nogensinde har set!
Jeg kunne ikke klare at se det hele, - men det var heller
ikke nødvendigt, tror jeg..
Jeg vil ikke foreslå, at vi skal gøre det, men, hvad nu, hvis
vi her i landet begyndte at behandle kvinder, som bærer
burka sådan.
Tænk, hvis den stakkels pige kunne have boet her, og vi kunne
sende nogle af de burka-klædte tilbage, hvor de hører til!

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 11:49

On 7 Maj, 09:12, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> Så vidt jeg kan se, så er du ikke den rigtige til at beskylde andre for at
> lide af 'virkelighedsflugt'. - For mig at se, så lider du da selv af det.

Notion er psykotisk. Som er noget fundamentalt anderledes end
virkelighedsflugt -
Et menneske som bilder sig ind, at vide hvad andre drømmer, lider af
en psykose.
Han er ikke værd at spilde tid og energi på, og det vil ikke afhjælpe
hans besvær.

Det vil kræver en længerevarende behandling.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-05-07 12:55

> [...]
> hans besvær.
>
> Det vil kræver en længerevarende behandling.

*LOL*

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 18:38

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL*

> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Er Niels Jørgen = Nils Brun? Jeg spurgte dig i en anden tråd, men fik ikke
svar og du må da ikke lave en blanding mellem ham og mig, nej nej så er du
tarvelig, jeg udgiver mig da ikke for at være heksedoktor.

Fra : Notion

Dato : 08-05-07 18:34

> [...]

>en psykose.
>Han er ikke værd at spilde tid og energi på, og det vil ikke afhjælpe

Ohh er du bange for at jeg igen begynder at referer fra din egen journal
Men ud kan jo lige fortælle hvad denne betyder

Min virkelighed er din drøm
Eller
din drøm er min virkelighed.

Måske skal du læse lidt om metaforer og Idiomatiske udtryk Ogglem nu lidt
dit dit heksedoktor indbildning. Start på den PGU og få en uddannelse.

>Det vil kræver en længerevarende behandling.

Jeg har det fint, men du kan godt trænge til en snak med en voksen, born
person (et menneske), for du virker lidt uligevægtig.

Fra : Patruljen

Dato : 08-05-07 13:53

On 8 Maj, 13:55, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> *LOL*

> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Jep. Grin bare.
Jeg overskred vist - en forsvarlig etisk tilgang. Ikke desto mindre er
det min vurdering.
Take it or leave it -

Hvad betyder - aka ?

Og hvem er Niels-Jørgen ?