En typisk velmener i forhold til islam
Fra : Knud Larsen

Dato : 04-05-07 14:39

Politisk korrekte velmenere sætter åbenbart en ære i intet at vide om islam.

Man kunne for et par dage siden se Troels Kløvedal stå i Malaysia og spørge
en imam - "hvorfor kan I leve fredeligt med andre religioner, og have fuld
lighed, når andre ikke kan" - eller noget i den stil.

I dag kan man på The Guardian se at et malaysisk par er blevet tvunget til
skilsmisse efter 21 års ægteskab, fordi man har opdaget at kvinden er muslim
og manden har ikke konverteret, hvilket loven kræver i Malaysia. Man må
heller ikke konvertere fra islam i mønsterlandet Malaysia, - men Radikale
kan sikkert ikke se noget problem med det "vi kunne jo heller ikke
konvertere for 300 år siden"

The couple cannot live together because the husband did not convert to Islam
as required by law for their marriage to be legal. In a country where 60% of
the population is Muslim, the law also stipulates that the children must be
brought up to observe Islam. Anyone born into a Muslim family cannot legally
convert.

Hvad mon vores velmenere her kan finde på mht at vise at "det er det samme
som" et eller andet i Danmark? "Jehovas Vidner kan jo heller ikke ditten
og datten" ? Eller?

Og jihad betyder åndelig anstrengelse for at blive et bedre menneske

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-05-07 15:32

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in message

> Og jihad betyder åndelig anstrengelse for at blive et bedre menneske

Jeg har lige læst alle fire essays om jihad på
http://www.opendemocracy.net/faith-europe_islam/jihad_4579.jsp

Det kan anbefales, hvis man ikke har besvær med engelsk. Det er den bedste
gennemgang af fænomenet, *jeg* nogensinde har set, og er jo ikke bare om
"jihad", men om islams (og Vestens) historie generelt.

Der er masser af sammenligninger med "vores" egne historiske "jihad-er", OG
en glimrende kritik af USAs form for jihad, - så selv en AHW, - hvis han
ikke havde så travlt med at holde sig dum - kunne læse artiklerne uden at få
en black out, han skulle bare mumle: "USA er den skyldige, den skyldige, den
skyldige", mens han læste så skulle det nok gå.

På med vanten, dem der vil blive klogere på islam ! - Jeg kunne ligefrem
tænke mig at oversætte den, men så skulle man jo kommunikere med
copy-righterne om at måtte offentliggøre, og det ville man nok ikke få lov
til.

-------

Noget helt andet - Nu skal Kofi Anan så også til at have 250.000 kr, for at
stå en halv time og sige: "We are very concerned about this issue", som han
plejer.
Folk ER fjollede, - altså dem der betaler, mon man kan få tilskud fra
kommunen til at gå til fremvisningen af ham og Clinton?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-05-07 16:14

On Fri, 4 May 2007 16:31:35 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>tænke mig at oversætte den, men så skulle man jo kommunikere med
>copy-righterne om at måtte offentliggøre, og det ville man nok ikke få lov

Kan du ikke bare gøre som Frank Esmann )

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 04-05-07 15:48

On Fri, 4 May 2007 15:39:18 +0200, "Knud Larsen"
<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

>Politisk korrekte velmenere sætter åbenbart en ære i intet at vide om islam.
>
>Man kunne for et par dage siden se Troels Kløvedal

kunne du se ham helt tydeligt gennem al hashrøgen

> stå i Malaysia og spørge
>en imam - "hvorfor kan I leve fredeligt med andre religioner, og have fuld
>lighed, når andre ikke kan" - eller noget i den stil.

Troels Kløvedal er da en 100% rendyrket narrehat og idiot

han syntes i ramme alvor at det da var så synd for hele denne verdens
koran-nazister at den onde Jyllandspost kunne få sig til at bruge
deres grundlovssikrede frihed til at trykke en tegning som viste helt
korrekt at muhamedanisme og terrorisme er to sider af samme grimme sag

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-05-07 17:05

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> kunne du se ham helt tydeligt gennem al hashrøgen

Man sejler ikke en gaffelrigget båd rundt i verden i hashtåger.

> Troels Kløvedal er da en 100% rendyrket narrehat og idiot

Han har mange gode kvaliteter, men han ER overordentlig politisk korrekt.

Han mener det samme som mange "kunstnere", at alle andre lande end lige
Danmark er vidunderlige.

Fra : @

Dato : 04-05-07 17:17

On Fri, 4 May 2007 18:05:01 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Man sejler ikke en gaffelrigget båd rundt i verden i hashtåger.

han må så være undtagelsen der bekræfter reglen

>Han har mange gode kvaliteter, men han ER overordentlig politisk korrekt.

det er han nødt til at være, ellers kunne han jo risikere at nogle
lande forbød ham at anløbe havn

>Han mener det samme som mange "kunstnere", at alle andre lande end lige
>Danmark er vidunderlige.

de er skidefulde alle sammen

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-07 18:35

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Han mener det samme som mange "kunstnere", at alle andre lande end
> lige Danmark er vidunderlige.

Tja. Manden bruger det meste af sin tid på at besejle de syv verdenshave med
en flok letpåklædte kvinder, der næsten ikke kan lukke munden af bar
benovelse over at være på samme fartøj som ham. Nogle af kvinderne er så
endda så heldige, at de beæres med hans nattelige besøg. Ikke underligt, han
udviser en vis distance til lokale, danske forhold

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.