Nu igen
Fra : Malene P

Dato : 03-05-07 16:59

Hun skulle nok lige ned og tvangsgiftes, inden hun lige pludselig stod her
igen med mand og børn på vej på vores regning.
http://www.bt.dk/article/20070503/KRIMI/705030392/0/A

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 03-05-07 17:20

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>Hun skulle nok lige ned og
> [...]

eeeh ... er pointen ikke det stik modsatte?

Fra : Ingolf

Dato : 03-05-07 19:45

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Hun skulle nok lige ned og tvangsgiftes, inden hun lige pludselig stod her
> igen med mand og børn på vej på vores regning.
> http://www.bt.dk/article/20070503/KRIMI/705030392/0/A
>
> Malene P

Damn Malene! Kan du ikke se det overordnede billede ? Du bliver ved med at
udstille dig selv og din frygt for fremmede her på dk.politik, som var det
en ideologi alle Danskere skulle være fælles om.

Hvis du nu mener at muslimer hader alle andre ikke-muslimer, kan du så ikke
se hvordan du skråler med? Du er sunket til det niveau, du selv frygter...

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-07 23:01

> [...]
>
> Hvis du nu mener at muslimer hader alle andre ikke-muslimer, kan du så
> ikke se hvordan du skråler med? Du er sunket til det niveau, du selv

Hvad galt er der i at udtrykke sin harme over de kriminelle sataner der
kommer herop nede fra sandbunkerne, og bliver forsørget i hoved og røv af
vores skattepenge?

Hvis vi alle holdt vores kæft i den politiske korrektheds navn, hvad så?
Hvor er friheden til at ytre sin mening - uanset om den er populær eller ej?
Vi kan jo ikke alle være forelskede i muhammedanerne, og kysse dem alle i
røven af bar respekt, når vi er dybt uenige i den ideologi en stor
procentdel af dem repræsenterer, vel?

tsk tsk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-05-07 08:11

On Thu, 3 May 2007 20:44:33 +0200 "Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com>
sent the following smoke signals:

>Damn Malene! Kan du ikke se det overordnede billede ? Du bliver ved med at
>udstille dig selv og din frygt for fremmede her på dk.politik, som var det
>en ideologi alle Danskere skulle være fælles om.

Nu ved jeg hvorfor alle I halal-hippier er så vilde med at lade jer
bolle i røven af muhamedanerne...

For når den er helt i bund, så er det det tætteste I nogensinde kommer
på at have en rygrad.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Malene P

Dato : 04-05-07 09:36

"Ingolf" <Dont@spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> udstille dig selv og din frygt for fremmede her på dk.politik, som var det
> en ideologi alle Danskere skulle være fælles om.

Jeg ER bange for nogle af de fremmede og jeg vil gerne medvirke til, at
andre gode danskere også indser den fare.

Malene P