'Ledere mangler hjernekapacitet': Det fork~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 03-05-07 15:42

....dette gælder selvfølgelig også politikerner, juristerne, mediefolk & co:

http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=4387130/

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Brumle Måseegg

Dato : 03-05-07 16:12

On 3 Mai, 16:41, "Michael Laudahn eOpposition" <ch805...@yahoo.com.mx>
wrote:
> ...dette gælder selvfølgelig også politikerner, juristerne, mediefolk & co:

Hva er det du er leder for forresten???

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 03-05-07 16:14

"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> Hva er det du er leder for forresten???

Jeg er aktuelt på halvlederkurs. Hvis jeg klarer det, skal jeg til
holdlederkurs.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 19:14

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i
meddelelsen

> "Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> schrieb im
> Newsbeitrag

> Jeg er aktuelt på halvlederkurs. Hvis jeg klarer det, skal jeg
> til holdlederkurs.

halvleder? er det ikke noget med elektronik?

Fra : Usenet Rulez

Dato : 03-05-07 21:35

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev följande dynga, news:463a26ac
$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:, i swnet.politik, den to 03 maj
2007 08:14:15p :

> "Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i
> meddelelsen

> halvleder? er det ikke noget med elektronik?

http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=
84039&Itemid=1861&lang=se

--
Torleif Krantz AKA TKiGBG 37b5ffa1.96534866@news.telia.net>
"Akta dig du för att fortsätta smutskasta folk. Annars PUL'as du snart.

Fra : Usenet Rulez

Dato : 03-05-07 21:35

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev följande
dynga, news:CYGdnW4f6OWqYaTbnZ2dnUVZ8tSdnZ2d@giganews.com:, i
swnet.politik, den to 03 maj 2007 05:13:56p :

Fra : Usenet Rulez

Dato : 03-05-07 21:34

Brumle Måseegg <herman.brumle@gmail.com> skrev följande dynga,
news:1178205122.688333.133160@p77g2000hsh.googlegroups.com:, i
swnet.politik, den to 03 maj 2007 05:12:03p :

Fra : Chrisjoy

Dato : 03-05-07 20:21

On May 3, 8:14 pm, "Arne H. Wilstrup" <n...@invalid.com> wrote:
> "Michael Laudahn eOpposition" <ch805...@yahoo.com.mx> skrev i
> meddelelsennews:CYGdnW4f6OWqYaTbnZ2dnUVZ8tSdnZ2d@giganews.com...

> halvleder? er det ikke noget med elektronik?

Det var en morsom kommentar fra Michael for å parkere
idioten Brumle som antyder at man selv må være leder
for med rette kritisere ledere.

Var det foresten kun faget elektronikk du kunne komme
på hvor halvledere er veldig vanlig?

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 04-05-07 09:45

"Chrisjoy" <ultralibertarianer@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

-----------------------------

Halvt og holdent. >.)

Fra : Olof palme

Dato : 03-05-07 21:33

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev följande
dynga, news:HcCdndcbftUoaaTbnZ2dnUVZ8vWdnZ2d@giganews.com:, i
swnet.politik, den to 03 maj 2007 04:41:53p :

Fra : C. Overgaard

Dato : 03-05-07 21:56

On 3 Maj, 17:13, "Michael Laudahn eOpposition" <ch805...@yahoo.com.mx>
wrote:

> [...]
> (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
> growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

Tag du bare på leder kursus:

http://www.boss-inc.com/0228day.html

men prøv at komme levende hjem:

http://www.msnbc.msn.com/id/18443746/

Mvh
C.Overgaard

Fra : Usenet Rulez

Dato : 03-05-07 22:17

"C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev följande dynga,
news:1178225789.682850.300360@p77g2000hsh.googlegroups.com:, i
swnet.politik, den to 03 maj 2007 10:56:29p :

wwww.viasatsport.com

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 06-05-07 19:05

Thu, 03 May 2007 16:41:53 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

> ...dette gælder selvfølgelig også politikerner, juristerne, mediefolk & co:

Hur kan våra kära grannfolk stillatigande acceptera att den här idioten
bombar Usenetgrupper med sina eländiga skitpostningar? Borde inte
någonting göras mot nätterrorismen innan han förstör våra respektive
diskussionsfora helt och hållet?

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : @

Dato : 06-05-07 19:18

On Sun, 06 May 2007 18:05:06 GMT, Marcus Strömberg <m9370@abc.se>
wrote:

>Hur kan våra

hvis du ikke tåler sandheden så sæt filter på afsenderen

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre