Gæt en skribent
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-05-07 10:45

Minder nedenstående beskrivelse om nogen i kender her i gruppen.

http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2345

Af Anni Løndal de Lichtenberg

Mange af os støder på et eller andet tidspunkt ind i en psykopat, eller en
person med svære psykopatiske tilbøjeligheder, og så kan nedennævnte være
godt at vide.
Nogle af disse psykopater er ledere i dansk erhvervsliv, andre er mødre,
fædre, ægtefæller, kærester, politikere, og en hel del er kolleger. Hvis du
er vokset op med en forælder, som er psykopat, så har du her en meget stor
del af forklaringen på nogle af de ting, som du går og tumler med - bl.a.
vil du sandsynligvis have mindre selvtillid og selvværd end normalt.

2. De ydmyger og nedgør systematisk for at nedbryde andres selvtillid og det
lykkes dem temmelig ofte, både fordi de netop også kan være yderst
charmerende på rette tidspunkt og i rette sammenhæng - f.eks. udadtil og
fordi de ofte er meget fagligt dygtige. De er ofte gode værter, de er ofte
midtpunkt og holder morsomme taler. De tager aktivt del i diskussioner om
politik, kunst og andre emner. De har en entusiastisk og selvsikker måde at
fremsætte deres synspunkter på og de fleste normale lader sig fascinere og
narre - blot ikke ham/hende som også kender psykopatens tyranniske side, og
denne viden kan til tider være en meget ensom viden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-07 12:34

"Poul Nielsen" <meget@n.com> skrev i en meddelelse

> Minder nedenstående beskrivelse om nogen i kender her i gruppen.
> http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2345

Nej, ikke umiddelbart. Derimod minder det mig om, at man sjældent skal tage
den slags pis alvorligt, når "psykopati" forsøges forklaret og populariseret
af lægfolk.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-05-07 14:42

> [...]
>
> Nej, ikke umiddelbart. Derimod minder det mig om, at man sjældent skal
> tage den slags pis alvorligt, når "psykopati" forsøges forklaret og

<

Men var det ikke dig der mente at KZ lejrene var sådan en slags
feriekolonier hvor fangerne hyggede sig med fangevogterne. Sandheden var at
uskyldige sagesløse mennesker døde i millionvis og at du dermed forhåner og
nedgør deres lidelser ved at antyde direkte eller indirekte at
koncentrationslejrene slet ikke gassede
jøderne. Undskyld men var der nogen der sagde psykopat og kriminel her!. Jeg
tror at når EU lovene bliver harmoniseret så ryger du ned til
forbundsdomstolen i Karlsruhe og så ryger du ind og sidde Jens.

Fra : Martin Johansen

Dato : 03-05-07 15:05

Poul Nielsen <meget@n.com>:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

><

>Men var det ikke dig der mente at KZ lejrene var s?dan en slags
>feriekolonier hvor fangerne hyggede sig med fangevogterne. Sandheden var at
>uskyldige sagesl?se mennesker d?de i millionvis

De døde af sult grundet de alieredes bombninger

> og at du dermed forh?ner og
>nedg?r deres lidelser ved at antyde direkte eller indirekte at
>koncentrationslejrene slet ikke gassede
>j?derne.

Det eneste som blev gasset var lus, og zyklon B er IKKE giftigt,
og jeg ville væde 100 kr på at jeg kunne indånde denne "giftgas"
uden at tage skade af det

> Undskyld men var der nogen der sagde psykopat og kriminel her!.

Det er IKKE kriminelt at holocaustbenægte, desuden er bevisbyrden
DIN

>Jeg
>tror at n?r EU lovene bliver harmoniseret

Er du tilhænger af denne EU facisme? Lad os da få ytringsfrihed
istedet for dhimmiagtig bøjning i støvet

>s? ryger du ned til
>forbundsdomstolen i Karlsruhe og s? ryger du ind og sidde Jens.

Hvis han gør det, har vi endnu en martyr sammen med Germar Rudolf
og David Irving

KNUS BOLSJEVISMEN
SIEG HEIL

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-05-07 15:42

Patruljens mentale tvilling: "Martin Johansen" <invalid@invalid.invalid>
skrev i en meddelelse news:4639ec14$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> istedet for dhimmiagtig bøjning i støvet

> Hvis han gør det, har vi endnu en martyr sammen med Germar Rudolf

Endnu en politisk ekstremist har talt.

Fra : Martin Johansen

Dato : 03-05-07 17:17

Poul Nielsen <meget@n.com>:

>Patruljens mentale tvilling: "Martin Johansen" <invalid@invalid.invalid>

>Endnu en politisk ekstremist har talt.

Så du kunne ikke svare, og har markerer derved dit nederlag

Fra : Vidal

Dato : 03-05-07 20:13

Martin Johansen wrote:

> Så du kunne ikke svare, og har markerer derved dit nederlag

Er du den Martin Johansen, der mener, man kan
se på folks tøj, om de er kristne?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-05-07 08:45

Vidal <vidal@webspeed.dk>:

>Er du den Martin Johansen, der mener, man kan
>se på folks tøj, om de er kristne?

Nej

Fra : Alucard

Dato : 03-05-07 18:22

On 03 May 2007 14:05:09 GMT, Martin Johansen <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>SIEG HEIL

Plonk....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-05-07 08:03

On Thu, 03 May 2007 19:22:10 +0200 Alucard <alucard44@hotmail.com> sent
the following smoke signals:

>Plonk....

Må man nu ikke hylde en sejr mere?
Så må du have haft travlt med at plonke i sommeren 1992, især dagen
efter at DK vandt EM i bold, for da blev sejren (der Sieg) hyldet
(heil)...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-05-07 19:10

"Martin Johansen" skrev i en meddelelse

> Det eneste som blev gasset var lus, og zyklon B er >IKKE giftigt,
> og jeg ville væde 100 kr på at jeg kunne indånde denne >"giftgas"
> uden at tage skade af det

Du er gal i låget mand , intet mindre.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-05-07 08:48

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk>:

>Du er gal i l?get mand , intet mindre.

Gå efter bold-ej-mand

Fra : N_B_DK

Dato : 04-05-07 09:32

"Martin Johansen" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Gå efter bold-ej-mand

Det er umuligt at gå efter bolden, når det dit postulat er så langt ude.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : @

Dato : 04-05-07 11:00

wrote:

>Det eneste som blev gasset var lus, og zyklon B er IKKE giftigt,
>og jeg ville væde 100 kr på at jeg kunne indånde denne "giftgas"
>uden at tage skade af det

mærkeligt at du kan påstå det når der stadigvæk findes levende vidner
i hundredevis(vagter og fanger) som ved bedre

og prøv du bare at indånde Cyklon B

Blausäure sowie alle Cyanide sind sehr giftig. Blausäure verdunstet
bei Raumtemperatur schnell. Eine Vergiftung kann deshalb durch
Einatmen (inhalativ) erfolgen. Schon 1-2 mg Blausäure pro kg
Körpergewicht wirken tödlich. Eine Resorption über die Haut ist
möglich, sie wird durch körperliche Arbeit (welche mit Schweiß
verbunden ist) begünstigt, da Blausäure eine hohe Wasserlöslichkeit
besitzt.

Die primäre Giftwirkung besteht in der Blockade der
Sauerstoff-Bindungsstelle durch die irreversible Bindung des Cyanids
an das zentrale Eisen(III)-Ion des Häm a3 Kofaktors in der Cytochrom c
Oxidase der Atmungskette in den Mitochondrien der Zelle. Durch die
Inaktivierung dieses Enzyms kommt die Zellatmung zum Erliegen, die
Zelle kann den Sauerstoff nicht mehr zur Energiegewinnung verwerten
und es kommt damit zur sog. „inneren Erstickung“. Im Gegensatz zur
landläufigen Meinung ist eine hellrote Färbung der Haut ein typisches
Anzeichen einer Vergiftung mit Cyaniden: Das venöse Blut ist noch mit
Sauerstoff angereichert, da der Sauerstoff von den Zellen nicht
verwertet werden konnte.

Aus gleichem Grund finden sich nach dem Tod durch Blausäure bei dem
Toten Leichenflecke (Livores), die ähnlich denen bei Vergiftung durch
Kohlenmonoxid leuchtend rot sind, neben dem genannten
Bittermandelgeruch ein wichtiges Indiz auf einen nicht natürlichen Tod
bei der Leichenschau.

Die Bindung des Cyanids an Eisen(II)-Ionen ist vergleichsweise gering.
Die Inaktivierung des Hämoglobins durch Bindung des Eisen(II)-Ions
spielt daher bei Vergiftungen eine untergeordnete Rolle.

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N/A

Dato : 04-05-07 16:19

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-07 16:19

> Men er der ikke noget med at du mener at KZ lejrene hvor uskyldige
> sagesløse mennesker døde i millionvis var sådan en slags
> feriekolonier hvor de hyggede sig og og at du dermed og forhåner og
> nedgør deres lidelser ved at antyde direkte eller indirekte at
> koncentrationslejrene slet ikke gassede jøderne.

Nej, men det er noget med, at jeg mener, du er alvorligt syg, og at du skal
søge hjælp hurtigst muligt, hvis du ikke allerede er inde under
distriktspsykiatrien.

> Undskyld men var der
> nogen der sagde psykopat og kriminel her!. Jeg tror at når EU lovene
> bliver harmoniseret så ryger du ned til forbundsdomstolen i Karlsruhe
> og så ryger du ind og sidde Jens.

Hehe. Ja, det kan da godt være, at det sker.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-05-07 16:32

> [...]
>
> Nej, men det er noget med, at jeg mener, du er alvorligt syg, og at du
> skal søge hjælp hurtigst muligt, hvis du ikke allerede er inde under

Jamen hvorfor skulle jeg dog det, det er ikke mig er syg her, det er jo ikke
mig der er holocaustbenægter eller psykopat her.

> Hehe. Ja, det kan da godt være, at det sker.
> -Jens B.

Jamen Jens vi glæder os til den dag når den kommer.

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 03-05-07 12:44

On May 3, 1:34 pm, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Nej, ikke umiddelbart. Derimod minder det mig om, at man sjældent skal tage
> den slags pis alvorligt, når "psykopati" forsøges forklaret og populariseret
> af lægfolk.

Lige mine ord. Men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvem Poul
Nielsen "lader sig fascinere og narre" af.

Fra : Alucard

Dato : 03-05-07 14:39

On Thu, 3 May 2007 11:44:54 +0200, "Poul Nielsen" <meget@n.com> wrote:

> [...]
>narre - blot ikke ham/hende som også kender psykopatens tyranniske side, og
>denne viden kan til tider være en meget ensom viden.

Umiddelbart havde jeg en kandidat, men efter at have læst punkt 2, så
må jeg sige Nej, jeg kan ikke sammenkæde beskrivelsen men nogen
herinde....