/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Alt handler efter hånden om muslimere..
Fra : Anne


Dato : 02-05-07 21:11

Nyhederne kører lige nu, på TV2.

Hvor er det dog irriterende, at stort set alt, i medierne,
på en eller anden måde, har noget med muslimer
at gøre.

Tilslørede dagplejere, tørklædeklædte politiker osv.
Hvor er det træls, at problemerne med muslimer
fylder så meget!

Kan de dog ikke bare flytte tilbage til deres
ophavsland? Så vil de blive glade og alle andre
vil få det meget bedre.

Muslimer og problemerne med dem fylder for meget!
Mvh




 
 
@ (02-05-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-05-07 21:27

On Wed, 2 May 2007 22:11:01 +0200, "Anne" <abc@co> wrote:

>Nyhederne kører lige nu, på TV2.
>
>Hvor er det dog irriterende, at stort set alt, i medierne,
>på en eller anden måde, har noget med muslimer
>at gøre.

det må du se at vænne dig til

det bliver meget værre


>Tilslørede dagplejere, tørklædeklædte politiker osv.
>Hvor er det træls, at problemerne med muslimer
>fylder så meget!

læs noget verdenshistorie,
og du vil finde ud af at muhamedanere er indbegrebet af problemer



>Kan de dog ikke bare flytte tilbage til deres
>ophavsland? Så vil de blive glade og alle andre
>vil få det meget bedre.

jeg er bange for at der så vil blive trængsel i Medina


>Muslimer og problemerne med dem fylder for meget!

sig det til de socialiser som er hovedansvarlige for
muhamedanerimporten


man løser ikke overbefolknings/sociale problemer ved at importere dem

man løser heller ikke fattigdomsproblemer ved at importere fattigdom,
men ved at eksportere rigdom


problemet er at man ikke i løbet af få år og med begrænsede midler kan
indføre den skandinaviske velfærdsmodel i samfund hvor klanen/familien
er individets eneste tryghed/sociale sikkerhed


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Peter Heide (02-05-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 02-05-07 21:32



> Tilslørede dagplejere, tørklædeklædte politiker osv.
> Hvor er det træls, at problemerne med muslimer
> fylder så meget!
>
> Kan de dog ikke bare flytte tilbage til deres
> ophavsland? Så vil de blive glade og alle andre
> vil få det meget bedre.

Ja. Der er virkelig store problemer med muslimerne :
tilslørede dagplejer og tørklædte politikere.

store store problemer .



pm (02-05-2007)
Kommentar
Fra : pm


Dato : 02-05-07 21:47

Peter Heide wrote:
>> > Ja. Der er virkelig store problemer med muslimerne :
> tilslørede dagplejer og tørklædte politikere.
>
> store store problemer

OK, så er jeg endelig med og på det rene..du er fatsvag
pm.



Peter Heide (02-05-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 02-05-07 22:03


"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
news:4638f8b7$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Peter Heide wrote:
>>> > Ja. Der er virkelig store problemer med muslimerne :
>> tilslørede dagplejer og tørklædte politikere.
>>
>> store store problemer
>
> OK, så er jeg endelig med og på det rene..du er fatsvag
> pm.

.....og du kender ikke til ironi.



BigBother (03-05-2007)
Kommentar
Fra : BigBother


Dato : 03-05-07 09:48

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
news:4638f53d$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja. Der er virkelig store problemer med muslimerne :
> tilslørede dagplejer og tørklædte politikere.
>
> store store problemer .

Der er også større problemer, f.eks. vold. Se blot på Frankrig, for et
skrækeksempel på, hvor galt det kunne have været gået her, hvis vi ikke
havde vågnet op i tide.

Men Anne's post handlede i virkeligheden ikke om, at der var for mange
problemer med muslimer, men om at de fyldte for meget i mediebilledet. Og
selvom det er vigtigt at forholde sig til de problemer, der nu en gang er,
kan jeg kun erklære mig enig i at det er ærgeligt, at muslimproblemerne
fylder så meget i medierne, for dermed skubber de andre vigtige emner ud.

Man kan måske sammenligne det lidt med Maslow's behovspyramide, som er en
model over de menneskellige behov. I bunden har vi de basale behov som mad
og ilt, og jo længere op i hierakiet vi kommer, desto mere avancerede bliver
behovene. I toppen finder vi moral, kreativitet, og den slags, der for alvor
adskiller os fra dyrene, og gør os til civiliserede mennesker. Maslow's
påstand er, at menneskets behov skal dækkes fra bunden og opad. Hvis der er
et udækket behov i bunden af pyramiden, f.eks. hvis man ikke kan trække
vejret, så bliver det det, som er det vigtigste, og dermed tager det fokus
fra de mere avancerede behov i toppen.

Det samme gør sig gældende for mediebilledet og i det hele taget
samfundsdebatten og den kollektive bevidsthed. Lige nu handler det meget om
nogen så basale behov som at undgå vold og terror, hvor det måske ellers
kunne handle om at opbygge et bæredygtigt samfund med en højere moral og
bedre plads til kreativitet. Den slags emner var faktisk i højere grad på
dagsordenen for et par årtier siden, før muslimernes indtog, så
multietnificeringen af samfundet har altså betydet, at vi bevæger os nedad i
behovspyramiden - fra civilisation i retning af dyrestadiet.

--
The right is wrong, the left is stupid



Jakob (03-05-2007)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 03-05-07 19:51

I princippet er der ikke engang "for mange muslimer" Men de "få" der
er, fylder alt alt for meget. Enten i form af
kriminalitetsstatistikkerne eller ved denne afvisning af integration
og muslimske særkrav.

Vi kunne i morgen hente 2 millioner kineser til landet og vi vil
praktisk talt aldrig opdage det. Det siger vel det meste.

Tveskaeg (03-05-2007)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 03-05-07 19:10

On Thu, 03 May 2007 19:51:02 +0100, Jakob <ative@lable.com> wrote:

>Vi kunne i morgen hente 2 millioner kineser til landet og vi vil
>praktisk talt aldrig opdage det. Det siger vel det meste.

Antallet er måske lidt af en overdrivelse men det er rigtigt at der er
langt færre problemer med indvandrere af asiatisk afstamning.


@ (03-05-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 03-05-07 15:17

On Wed, 2 May 2007 22:32:17 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>
>
>> Tilslørede dagplejere, tørklædeklædte politiker osv.
>> Hvor er det træls, at problemerne med muslimer
>> fylder så meget!
>>
>> Kan de dog ikke bare flytte tilbage til deres
>> ophavsland? Så vil de blive glade og alle andre
>> vil få det meget bedre.
>
> Ja. Der er virkelig store problemer med muslimerne :
>tilslørede dagplejer og tørklædte politikere.
>
>store store problemer .

ikke endnu

men det kommer


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

N_B_DK (03-05-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-05-07 20:14

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:alrj339m158500fvrb8nane4o0t2j0dpg1@4ax.com

> ikke endnu
>
> men det kommer

Ja og da det er bedre at forebygge end helbrede, er det smartest at gøre
noget allerede nu.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Ralph (02-05-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 02-05-07 21:48

"Anne" <abc@co> skrev i en meddelelse
news:4638f05b$0$13930$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Nyhederne kører lige nu, på TV2.
>
> Hvor er det dog irriterende, at stort set alt, i medierne,
> på en eller anden måde, har noget med muslimer
> at gøre.

Ja og de snyder med moms, og køber billige sodavand i Bilka, man skulle
næsten tro de var jyder hele bundtet, hvad bliver det næste? At de
allesammen køber en Weber, nej det kan sandeligt ikke gå for hurtigt med at
få dem ALLESAMMEN hjem. Lad os så få nogle ærlige polakker op til at fylde
arbejdsmarkedet og hugge vores bilradioer - nårh nej, vi kan jo sagtens
selv - hæv folkepensionsgrænsen til 83 år, så går det jo nok.

--
Ralph



El Trabajador (03-05-2007)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 03-05-07 05:49


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i
news:4638f8ea$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Anne" <abc@co> skrev i en meddelelse
> news:4638f05b$0$13930$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Nyhederne kører lige nu, på TV2.
>>
>> Hvor er det dog irriterende, at stort set alt, i medierne,
>> på en eller anden måde, har noget med muslimer
>> at gøre.
>
> Ja og de snyder med moms, og køber billige sodavand i Bilka, man
> skulle næsten tro de var jyder hele bundtet, hvad bliver det næste?
> At de allesammen køber en Weber, nej det kan sandeligt ikke gå for
> hurtigt med at få dem ALLESAMMEN hjem. Lad os så få nogle ærlige
> polakker op til at fylde arbejdsmarkedet og hugge vores bilradioer -
> nårh nej, vi kan jo sagtens selv - hæv folkepensionsgrænsen til 83
> år, så går det jo nok.

Oraklet fra minkfarmen på Mors har talt.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


markens (03-05-2007)
Kommentar
Fra : markens


Dato : 03-05-07 06:44

"Anne" <abc@co> skrev i en meddelelse
news:4638f05b$0$13930$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Nyhederne kører lige nu, på TV2.
>
> Hvor er det dog irriterende, at stort set alt, i medierne,
> på en eller anden måde, har noget med muslimer
> at gøre.
>
> Tilslørede dagplejere, tørklædeklædte politiker osv.
> Hvor er det træls, at problemerne med muslimer
> fylder så meget!
>
> Kan de dog ikke bare flytte tilbage til deres
> ophavsland? Så vil de blive glade og alle andre
> vil få det meget bedre.
>
> Muslimer og problemerne med dem fylder for meget!
> Mvh

Sjovt nok har de tanker strejfet mig for længe længe siden

Håber den opstår hos alle etniske danskere sætter sig fast og
huskes af til næste valg, så vi kan komme til at ligne Danmark igen.



Peter Bang (03-05-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 03-05-07 17:45

Anne <abc@co> skrev:
>Nyhederne kører lige nu, på TV2.
>
>Hvor er det dog irriterende, at stort set alt, i medierne,
>på en eller anden måde, har noget med muslimer
>at gøre.
>
>Tilslørede dagplejere, tørklædeklædte politiker osv.
>Hvor er det træls, at problemerne med muslimer
>fylder så meget!
>
>Kan de dog ikke bare flytte tilbage til deres
>ophavsland? Så vil de blive glade og alle andre
>vil få det meget bedre.
>
>Muslimer og problemerne med dem fylder for meget!
>Mvh

Korrekt. Hvis der er noget der bare er irriterende, så er det
tørklæder. Det holder mig vågen om natten. Angst om dagen.
Stjæler al min tid. Æder mig op indefra.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408905
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste