ha ha ha ha
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 13:17

Fra : Neuman

Dato : 02-05-07 13:21

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4385082/

Fnis....hun er da godt nok en tøjte som hun flirter med mændene hende
lærerinden. Mon hun bliver udstødt af hendes landsby nu?

Fra : Pernille

Dato : 02-05-07 13:33

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fnis....hun er da godt nok en tøjte som hun flirter med mændene hende
> lærerinden. Mon hun bliver udstødt af hendes landsby nu?

Måske skal hun stenes!

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 13:46

> Måske skal hun stenes!

Ja! INGEN mindre straf ville være nok til at bøde for denne akt!

Og nu vi er igang - Ahmedinejad skal ha' skåret dilleren af! Han er jo
tydeligvis et liderligt dyr, der ikke kan håndtere hans egne drifter!!!

:)

Fra : Kert Rats

Dato : 02-05-07 14:12

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4385082/

Hvis muhamserne vil føre krigen over i egen lejr, så slipper vi jo for at
gøre det. Og det ser ud til, at de er godt på vej.

Krig i fjendens lejr er vejen til sejr! Citat: Kert Rats

Venligst

Kert Rats

Fra : markens

Dato : 02-05-07 14:20

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4385082/

Der er intet at grine af !
Tænk et logisk hændelsesforløb til ende:

Danmark
Indvandringen af muhamedanere starter
Muhamedaneren kræver særbehandling
Moskeer og minaretter skyder op
Astma-Baboh kommer på tinge
Muhamedanerne er mange nok

Fra : Kert Rats

Dato : 02-05-07 18:51

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

> Der er intet at grine af !
> Tænk et logisk hændelsesforløb til ende:

> [...]

Vi må nok redefinere vores Sankt Hans-tradition med at brænde en heks af.
Fremover må vi brænde en muhamser af

Venligst

Kert Rats

Fra : Kert Rats

Dato : 02-05-07 18:53

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> "markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

> Vi må nok redefinere vores Sankt Hans-tradition med at brænde en heks af.
> [...]

Måske Kim Larsen og Wilstrup kan gøre det ud for en muhamser?

Venligst

Kert Rats

Fra : Rea721

Dato : 02-05-07 19:35

> Måske Kim Larsen og Wilstrup kan gøre det ud for en
> muhamser?

Så skal det være samtidigt...der går 2 Dhimmier på èn Muhammedaner, ellers
gæls det ik.:)

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 02-05-07 20:43

On Wed, 2 May 2007 20:35:07 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

>Så skal det være samtidigt...der går 2 Dhimmier på èn Muhammedaner, ellers
>gæls det ik.:)

når de er de to kan der kun blive til en enkelt dummie

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Rea721

Dato : 02-05-07 21:23

> når de er de to kan der kun blive til en enkelt dummie

Hmmm, ja det har du ret i.......så må der spædes op med...en fotograf fra
JV69...nårhhh nej...han er vist i fængsel.....så bruges lidt "Notion"..i
passende mængde.

Fra : @

Dato : 02-05-07 21:30

On Wed, 2 May 2007 22:23:19 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

> [...]
>JV69...nårhhh nej...han er vist i fængsel.....så bruges lidt "Notion"..i

og vi andre tager lidt natron mod alle de venstreorienterede sure
opstød

Fra : Kert Rats

Dato : 02-05-07 21:20

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Så skal det være samtidigt...der går 2 Dhimmier på èn Muhammedaner, ellers
> gæls det ik.:)

Fin pointe! Det skal jeg huske til Sankt Hans.

Venligst

Kert Rats

Fra : N_B_DK

Dato : 02-05-07 21:10

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message

> Måske Kim Larsen og Wilstrup kan gøre det ud for en muhamser?

Ja, men de skal på kommune kemi, det vil være uforsvarligt at brænde de to
sataner af i naturen.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : /Peter

Dato : 02-05-07 19:06

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> "markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

> Vi må nok redefinere vores Sankt Hans-tradition med at brænde en heks
> af. Fremover må vi brænde en muhamser af

Ja brændt af ovenpå et par hundrede eksemplarer af koranen.

Fra : @

Dato : 02-05-07 19:10

On Wed, 2 May 2007 14:17:06 +0200, "Hans Christian Vang" <......>
wrote:

>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4385082/

et kindkys til en kvinde anses for en uanstændighed uden lige

det viser jo hvorfor "dialog" og forståelse mellem koran-nazister og
ordentlige folk er en umulighed