Silverstein tar på seg skylden
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-05-07 07:55

Jewish Eric Hufschmid marked some tanks with V's and blamed the
Zionists:
http://www.youtube.com/watch?v=W4-xQ_Fl-y0

-Michael Piper said that Christopher Bollyn did it.
-Bollyn suggested that Israel was involved.
-Alex Jones claimed that the Bohemian Grove did it.
-Professor Steven E. Jones thought that Bush must have done it.
-Professor Fetzer was convinced that it was done using Space Beam
Weapons,
regardless of where the chips may fall.

-Bush told FOX Jews that the Muslims did it.

Finally, Larry Jew Silverstein took full responsibility for it:
http://www.youtube.com/watch?v=PN1UtBMuk7A

Alexander Emerich Jones then said that everything would go to hell:
http://www.youtube.com/watch?v=aXxQlyyLnyA

Then he went completely insane:
http://blog.MySpace.com/trond6

And Morgan Reynolds started to see invisible planes:
http://www.youtube.com/watch?v=SvHRI5wqmpE

-In September 2000, Paul Jew Wolfowitz said we needed a catastrophe.
-Obviously, that's how it came to be.

JewLiar911 og Jew300nwo en jøde som med sine begge identiteter hevdet
at jeg var Jesus Kristus og at jeg hadde gjenoppstått fra det døde.

---
I got a message telling me to block Trondh. They said he was a
government agent spreading propaganda. I checked his profile and he
had a list of Jewish media owners and the networks they own. I just
went back to his channel to copy the information and HIS ACCOUNT IS
SUSPENDED!

Just like Jesus his power grows now the Jews killed him. He did rise
again just like JESUS CHRIST.
---

Jeg har etterhvert forklart dem/ham at jeg bare åpnet en ny konto og
uploadet filene på nytt. Ingenting å hoppe i taket for. Det betyr ikke
at jeg kan redde sjela hans eller noe liknende.

Jeg fortalte ham også at jøden Jesus er død og begravet for lengst, og
at all annen informasjon om saken bare er jødiske ønskedrømmer.

Den schizofrene
Duane072968/JewLiar911/Jew300nwo/ProudhonXL/ProtocolofZION gir seg
ikke med å gi meg litt støtte. 1. Mai ble også NWOjewUSA med på listen
over tilbedere av meg. I en videokommentar skriver han:

All these so called "suicide bombers" are Jews with remote control
explosives.

911 was a JEW job.

No Jewish World Government!
No Jewish mind media control!
No Zionist Occupied Governments!
-------------------------------

Ser ut som han prøver å fortelle at 11. september var en 80% Jødejøbb
og ca 20% Zionist jobb.

Den snille Silverstein har vært gasset og vært lampeskjerm i tillegg
til at han er dyslektiker. Så han er snill.

Det er de onde Zionistene som har okkupert de jødiske myndighetene som
er de slemme. Det er antagelig en ond Zionist på kontoret til
Silverstein som peker på hodet hans med en skarpladd pistol mens han
sier: "Vær slem nå Silverstein! Ellers skyter jeg deg!"

Vi må jø skjønne det at disse jødene er lei av å være lampeskjermer så
når de får valget mellom å være lampeskjerm eller slem, så kan vi lett
forstå den stakkars Silverstein sitt valg.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-05-07 08:54

Den nyopprettede NWOjewUSA sendte meg en email med ny info til jødene.
Det som står på hebraisk der får ekspertene ta seg av:

Jews think of the Star of David and the Temple Mount as their moms
asshole and they like to lick it clean and then fuck it! Jews think of
Solomons Temple as their Dads cock and they like to suck it.

Cock sucking Ass licking mother fucking JEW!

I hate you.

Here is something you should do:
תעשה טובה לאנושות ותתאבד

--
Trond Halvorsen

Fra : N/A

Dato : 02-05-07 10:39

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-05-07 10:39

On 2 May 2007 01:32:28 -0700, Vidal <viidal@gmail.com> wrote:

>Jeg tror, det er en opfordring til at begå selvmord til gavn for
>alle andre.

Jeg postet det på SOL debatt og det ble slettet før StineBurgern rakk
å si noe. Antagelig er det noen i SOL-redaksjonen som kan hebraisk.

--
Trond Halvorsen

Fra : Joakim

Dato : 02-05-07 11:31

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no> skrev i en meddelelse

> Jeg postet det på SOL debatt og det ble slettet før StineBurgern
> rakk
> å si noe. Antagelig er det noen i SOL-redaksjonen som kan
> hebraisk.

Der står ordret:

"gør menneskeheden en tjeneste og begå selvmord"

Må jeg anbefale en indlæggelse på psykiatrisk afdeling i stedet...

mvh

Joakim

Fra : John

Dato : 03-05-07 03:25

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der står ordret:
> "gør menneskeheden en tjeneste og begå selvmord"

Det er det, muhammedaner-fascisterne gør hver dag i Irak.

> Må jeg anbefale en indlæggelse på psykiatrisk afdeling i stedet...

Uha nej, så sprænger de bare dén i luften også!

John

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-05-07 14:51

On Wed, 02 May 2007 11:38:39 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>Jeg postet det på SOL debatt og det ble slettet før StineBurgern rakk
>å si noe. Antagelig er det noen i SOL-redaksjonen som kan hebraisk.

Har fått stått en stund nå:
http://www.sol.no/sgo/C2/http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=299&posting=20500000002073288

jahaja
Skrevet av mulin 2.mai.2007, kl 13:08

Og hvor fikk du denne meldingen fra liksom????? Og hvordan kan du
skrive hebraisk på din pc? Hvilken David er det du refererer til? Er
du liksom en klarsynt eller? VELDI SÆRIØST DA

Hilsen Kong David
Skrevet av Trond Halvorsen 2.mai.2007, kl 13:53

- "Hvilken David er det du refererer til?"

Det sto bare "Vennlig Hilsen Kong David". Han har sikkert brukt et
sånt translation program. Det var iallefall bare det som sto på norsk.
Han hadde dessuten vedlagt en billedfil hvor det var et bilde av en
julestjerne. Håper det kan hjelpe deg til å finne ut hvilken konge det
er snakk om.

Skrev den selv
Skrevet av Stine 'Burger King' Stinesen 2.mai.2007, kl 15:32

Han skrev den nok selv. Trond Jødesen er av naturlige årsaker vel
bevandret i hebraisk.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-05-07 15:29

On Wed, 02 May 2007 15:50:50 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>Har fått stått en stund nå:
>http://www.sol.no/sgo/C2/http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=299&posting=20500000002073288

Før tråden slettes legger jeg inn de innsiktsrike svarene fra jødene
her:

Beskjed fra Kong David
Skrevet av Trond Halvorsen 2.mai.2007, kl 12:50

Jeg har ingen anelse hva som står på hebraisk der, men jeg skal ikke
blande meg opp i det heller. Dette er beskjed til jødene, som jeg
mottok fra David tidligere:

[...]

(Hebrew)

[...]

hei stineburger
Skrevet av orm 2.mai.2007, kl 16:10

kong david er en annen gærning, han deler rom med på asylet.

JEJE! Jøder SUGER PIKK!! JEJE!!!
Skrevet av Ateissst 2.mai.2007, kl 13:15

Og RUMPER, sine mødres RUMPEHULL!!! JA, og ved klagemuren later de
som de puler FAR SIN i RÆVVA!!! JEPP, det stemmer nok!!! DISSA JØDENE
ER TEITE!!!! AMEN!!!! GUD SUGER PIKKEN MIN!!!

V's and tanks
Skrevet av Trond halvorsen 2.mai.2007, kl 13:36

Jewish Eric Hufschmid marked some tanks with V's and blamed Zionists
for it:
http://www.youtube.com/watch?v=W4-xQ_Fl-y0

-Michael Piper said that Christopher Bollyn did it.
-Bollyn suggested that Israel was involved.
-Alex Jones claimed that the Bohemian Grove did it.
-Professor Steven E. Jones thought that Bush might have done it.
-Professor Fetzer was convinced that it was done by Space Beam
[...]

And Morgan Reynolds started seeing invisible planes:
http://www.youtube.com/watch?v=SvHRI5wqmpE

The Jewish Paul Wolfowitz, who became the 10th President of The World
Bank Group on March 31 2005, stated in September 2000 that we needed a
catastrophic and catalyzing event.

One year later, the Jewish Larry Silverstein blew up his World Trade
Centers with Americans in them and told Bush to blame the Arabs. Then
he collected the insurance money.

9/11 was a Jew Job!
http://blog.MySpace.com/trondh

* * Jewish Eliphas Levi was the first to identify * *
* * * * * the inverted pentagram with Evil * * * * *
Pentagon's groundbreaking ceremony was held 9/11-41
* * * * * *60 years later Jews celebrated* * * * * *

http://home.chello.no/~liberal/Pentagram2.jpg

stengt linja ja??
Skrevet av glupingen 2.mai.2007, kl 13:49

LOOOOOL

hehe,jaja trond,nå har dem altså tatt ifra deg internettoppkoblingen
din og du springer nå rundt på internettkafeer akkurat som en viss
sigurd!!LOOL

jaja,d har alt jeg og flere her har sagt lenge altså skjedd, så nå
spør jeg deg: hvorfor gir du deg bare ikke sålenge du fortsatt er et
fritt menneske??for alternativet er jo solekalart for de fleste av
oss, du vil bli sperra inne som psykriatrisk pasient, tungt
medesinert!!men d fatter ikke du nei

mvh glupingen
%)

Diagnostisering
Skrevet av Trond Halvorsen 2.mai.2007, kl 14:16

Tydelig at alle koblingene oppi hjernen din har blitt deg fratatt der
du er skråsikker på jeg ikke har internett til tross for at du svarer
på meldinger jeg akkurat har skrevet.

Du er ikke den eneste jødedoktoren som diagnostiserer meg, men dere
burde ta en sjekk selv innimellom også.

spørsmål
Skrevet av glupingen 2.mai.2007, kl 14:26

hvorfor poster du ikke inlegga i ditt vanlige registrete nick da??LOL
hilsen glupingen
%)

Svar
Skrevet av Trond Halvorsen 2.mai.2007, kl 15:09

Internett er litt mer enn SOL. Hvordan tør du å kalle deg glupingen?
De andre må jo føle seg ganske dumme hvis du er en av de smarteste...

jøde-tronds fantasi
Skrevet av orm 2.mai.2007, kl 16:13

han har tidligere innrømmet at han finner på alt selv, og gruppen
hans kun består av jøde-trond, og muligens noen romkompiser på asylet.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-05-07 16:12

Dette ene innlegget i tråden ble plutselig nå slettet:

Fra : Chrisjoy

Dato : 02-05-07 14:04

On May 2, 12:30 pm, "Joakim" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> Der står ordret:
>
> "gør menneskeheden en tjeneste og begå selvmord"
>
> Må jeg anbefale en indlæggelse på psykiatrisk afdeling i stedet...

Hva kan disse konspirasjonshypotetikere brukes til i
næringslivet under presumpsjonen, til noe som helst?

Fra : Terje Henriksen

Dato : 03-05-07 04:16

"Chrisjoy" <ultralibertarianer@gmail.com> skrev i melding
> [...]

Hva kan disse konspirasjonshypotetikere brukes til i
næringslivet under presumpsjonen, til noe som helst?

Finne konspirasjoner eller hindre folk i å finne de sanne konspirasjoner?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Vidal

Dato : 02-05-07 19:27

Trond Halvorsen wrote:

> On 2 May 2007 01:32:28 -0700, Vidal <viidal@gmail.com> wrote:
>
> Jeg postet det på SOL debatt og det ble slettet før StineBurgern rakk
> å si noe. Antagelig er det noen i SOL-redaksjonen som kan hebraisk.

Jeg svarede via google og svaret er ikke dukket op i TDCs (min
internet-
udbyder) nyhedsgrupper, selvom det findes op på Google groups.

Det er faktisk underligt

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : John

Dato : 02-05-07 19:40

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg svarede via google og svaret er ikke dukket op i TDCs (min
> internet-
> udbyder) nyhedsgrupper, selvom det findes op på Google groups.

Jeg oplever jævnligt ikke at kunne se egne indlæg.

Prøv evt følgende (i OE6):

Højreklik (i det aktuelle tilfælde) dk.politik og vælg: Egenskaber>Lokal
fil>Nulstil.

Det løser problemet for mig.

John

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 03-05-07 16:25

On 2 May 2007 11:27:00 -0700, Vidal <viidal@gmail.com> wrote:

>Jeg svarede via google og svaret er ikke dukket op i TDCs (min
>internet-
>udbyder) nyhedsgrupper, selvom det findes op på Google groups.

SOL debatt og usenet fungerer ikke på samme måte. Usenet har ingen
moderator. Det er riktignok noen som prøver seg på abuse@chello.no,
men fortsatt et stykke unna SOL Debatt.

>Venlig hilsen,
>Villy Dalsgaard

Øh. Jeg er ca 98% sikker på hvem du er.

--
Trond Halvorsen

Fra : Vidal

Dato : 03-05-07 05:52

On 2 Maj, 20:40, "John" <n...@pladderballe.ok> wrote:

> Jeg oplever jævnligt ikke at kunne se egne indlæg.

Kan du se mit indlæg, altså det med de 4 hebræiske skrifttegn
og oversættelsen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Alucard

Dato : 03-05-07 08:41

On 2 May 2007 21:52:12 -0700, Vidal <viidal@gmail.com> wrote:

>Kan du se mit indlæg, altså det med de 4 hebræiske skrifttegn
>og oversættelsen?

Hvis det er news:1178094748.250976.125010@u30g2000hsc.googlegroups.com
så nej....

Fra : John

Dato : 03-05-07 13:18

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse

Kan du se mit indlæg, altså det med de 4 hebræiske skrifttegn

Nej :(