"Debat" i dk.politik.
Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 12:36

Det hele er ved at være så rodet, så jeg
begynder lige på ny:

Wilstrup bliver ved med at kalde mig, Pernille, for
tilhænger af DF, uden at have bevis for det.

Wilstrup bliver ved med at sige, at jeg ikke er gammel
nok til at vide noget som helst.

Wilstrup bliver ved med at fortælle mig at jeg har en
lav IQ.

Wilstrup bliver ved med at sige, at jeg har noget imod
alle muslimer.

Wilstrup, alle dine udsagn er forkerte. Har intet med
virkeligheden at gøre.

Derfor, vælger jeg også at tro, at alt andet som du kommer
med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Og nej, du lyder ikke som en glad mand.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 12:46

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Og nej, du lyder ikke som en glad mand.

Eller særlig intelligent.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 12:53

On Tue, 1 May 2007 13:36:25 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

> [...]
>med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
>Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Han har skrevet det samme om mig, hvilket også punkt for punkt er
forkert....

For Wilstrup er der kun 2 slags mennesker....

Dem der giver Wilstrup ret i ALT og så unge, uvidende DF'ere med lav
IQ, som hader ALLE muslimer... )))

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-05-07 12:51

> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Efter gennem længere tid at have stiftet bekendtskab med Wilstrup, kom jeg
til den konklussion at manden er bindegal. Og det mener jeg faktisk.

Tag dig ikke af ham men håb på at ende i filteret.

Thorkild

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-05-07 13:03

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse
> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Jeg kan med min faglige ekspertise med sikkerhed sige at Wilstrup er en
miserabel mand der trænger til hjælp. Grunden til de mange bitre angreb på
alt og alle skyldes uden tvivl at AHW lider af tilbagevendene depressioner
pga en elendig barndom.

Fra : @

Dato : 01-05-07 13:34

On Tue, 1 May 2007 14:03:13 +0200, "Poul Nielsen" <meget@n.com> wrote:

> [...]
>alt og alle skyldes uden tvivl at AHW lider af tilbagevendene depressioner

hans forældre får krisehjælp endnu

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 17:46

> [...]

> alt og alle skyldes uden tvivl at AHW lider af tilbagevendene depressioner

Du lyder faktisk som en parodi på en psykoanalytiker ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 19:47

"Poul Nielsen" <meget@n.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> til de mange bitre angreb på alt og alle skyldes uden tvivl at
> AHW lider af tilbagevendene depressioner pga en elendig

ROTFLMAO- hvis du virkelig tror det, så forstår jeg ikke
hvorfor du er så ramt af mine indlæg at du ligefrem bebuder en
demonstration mod min person

Der er ingen her der er i tvivl om at du simpelthen har en
skrue løs.

Og din faglige ekspertice?
hahahahahahahahahahhahahahahahahhhahhahahahahahahahhahahahah -
det er dog det bedste jeg har hørt. Cykelsmeden med
en-dags-kurset i psykoterapi taler om "faglig ekspertice"
hohohohohohohohohohohohohohohohoh! hold på mig -jeg dør af grin
)))))

Du er nu sjov! Men jeg vidste ikke at din selvironi var så
udtalt! ))

Jo, jeg har brug for hjælp - til at undgå at dø af grin ))))

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 19:57

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Jo, jeg har brug for hjælp - til at undgå at dø af grin ))))

Så heldige er vi nok ikke.

Fra : Malene P

Dato : 01-05-07 20:01

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Jo, jeg har brug for hjælp - til at undgå at dø af grin ))))

Den får du ikke herfra.

Malene P

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-05-07 21:16

> [...]
>
> Du er nu sjov! Men jeg vidste ikke at din selvironi var så udtalt! ))
>
> Jo, jeg har brug for hjælp - til at undgå at dø af grin ))))

Her er karaktertrækkende hos en psykopat:
http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2345

Af Anni Løndal de Lichtenberg

Mange af os støder på et eller andet tidspunkt ind i en psykopat, eller en
person med svære psykopatiske tilbøjeligheder, og så kan nedennævnte være
godt at vide.
Nogle af disse psykopater er ledere i dansk erhvervsliv, andre er mødre,
fædre, ægtefæller, kærester, politikere, og en hel del er kolleger. Hvis du
er vokset op med en forælder, som er psykopat, så har du her en meget stor
del af forklaringen på nogle af de ting, som du går og tumler med - bl.a.
vil du sandsynligvis have mindre selvtillid og selvværd end normalt.

At have en chef eller en kollega der er psykopat (eller har svære
psykopatiske tilbøjeligheder) er den største trussel mod et godt psykisk
arbejdsmiljø. At have en psykopat tæt inde på livet er direkte
sygdomsfremkaldende - dette gælder også på arbejdspladsen.

Dagligt at omgås en psykopat eller en person med svære psykopatiske
tilbøjeligheder er en ekstrem stor belastning, bl.a. fordi:

1. De svinger mellem at være yderst charmerende, muntre, snaksomme,
sprudlende og livlige og så tyranniske, hvilket får de fleste normale
mennesker til at overveje deres del af skylden, når psykopaten enten er
charmerende eller tyrannisk. De fleste af os ved jo, at der i reglen er
"skyld" på begge sider, men dette gælder ikke, når man har med en psykopat
at gøre, og det kan være meget, meget frustrerende og også det, som er endnu
værre. Psykopaten kan være, og er, både charmør og tyran på beregning.

2. De ydmyger og nedgør systematisk for at nedbryde andres selvtillid og det
lykkes dem temmelig ofte, både fordi de netop også kan være yderst
charmerende på rette tidspunkt og i rette sammenhæng - f.eks. udadtil og
fordi de ofte er meget fagligt dygtige. De er ofte gode værter, de er ofte
midtpunkt og holder morsomme taler. De tager aktivt del i diskussioner om
politik, kunst og andre emner. De har en entusiastisk og selvsikker måde at
fremsætte deres synspunkter på og de fleste normale lader sig fascinere og
narre - blot ikke ham/hende som også kender psykopatens tyranniske side, og
denne viden kan til tider være en meget ensom viden.

Bestyrelsen kender kun psykopaten fra den charmerende side (ellers var han
blevet fyret) mens f. eks. medarbejderne også kender den tyranniske side.

Den psykopatiske medarbejder udviser i reglen kun den charmerende side over
for f.eks. chefen og de kolleger, som "har noget at skulle have sagt". Da
psykopaten samtidig i reglen er fagligt dygtig, så vil de medarbejdere, som
jævnligt rammes af psykopatens negative sider, ofte fremstå som nogle
brokrøve eller de får stemplet: "misundelige", "jantelovstilhænger",
"kværulantiske" eller "sladrehanke".

3. De skaber altid konflikter og de er eksperter i at mobbe og skabe
intriger - især elsker de at dele folk op i dem de kan lide og dem de ikke
kan lide - og til disse folks store fortvivlelse, så hører de om mandagen
til i den ene bås og om tirsdagen - måske allerede mandag eftermiddag i den
anden.

4. De vil bestemme, de vil have deres vilje og de lyver og manipulerer for
at få den, og deres humør, reaktioner og temperament er eksplosivt og ofte
uforudsigeligt og uberegneligt. De råber, kommer med trusler og slår måske.
De reagerer ganske urimeligt og med barnlig trodsighed. De pludselige
raserianfald, som ofte ingen årsag har, går pludselig over, hvorefter de
fortsætter, som om intet var hændt.

5. De er ekstremt følsomme over for kritik og de indrømmer aldrig egne fejl
af den simple grund, at de aldrig mener, at de har fejl - de er simpelthen
eksperter i, at give andre skylden - især indadtil - også selvom det er
totalt ulogisk og får alle andre til at ryste på hovedet. De kræver - og
mener selv at dette krav er ganske rimeligt - at andre accepterer dem som de
er og at det er de andre, som må "lave sig om". Disse er markante træk og
det er disse træk der umuliggør en helbredelse, for du kan ikke -
ligegyldigt hvor mange eksempler og logiske argumenter du har - få
psykopaten til at indse, at han er ansvarlig for sine egne handlinger -
psykopaten lærer ikke af sine fejl, for han mener ikke, at han har nogen, og
han overvejer yderst sjældent om hans handlinger er rigtige eller forkerte.
Det er også disse træk, som især ødelægger det psykiske arbejdsmiljø.

6. De er meget kontrollerende (men kan ikke selv fordrage regler, faste
aftaler og retningslinier) og sjældent tilfreds med andres indsats, og deres
kritik er ikke logisk da de vender rundt på tallerknen utallige gange. De
har en dyb og ekstrem mistillid til andre og det er meget, meget få
mennesker, som de kan lide, hvis nogen overhovedet. Internt i familien
forbyder de al omtale af problemer - både indadtil og udadtil, hvilket fører
til at tilliden til hinanden forsvinder. I arbejdslivet betragter de
drøftelsen af problemer som illoyalitet.

7. De kører deres løb uden tanker for andres ønsker og behov af den ene
grund, at de ikke evner at føle hverken skam, skyld, anger eller sympati -
de mangler i ekstrem grad både den intra- og interpersonelle intelligens
(evnen til at forstå sig selv og andre). De er ligeglade med, at andre har
det skidt. Forpligtigelser og ansvar betyder intet for dem.

8. De KAN godt være venlige og betænksomme, men kun når de vil opnå noget.
Der er i reglen slående forskel på det psykopaten siger, og det han gør i
virkeligheden. De mangler følelsesdybde, men kan ofte udtrykke dybe følelser
med ord. De reflekterer sjældent og de evner ikke at mærke deres egne
følelser.

9. De er ofte rastløse, impulsive, irritable, vrede, ganske urimelige i
deres krav og handlinger og de er ikke sjældent voldelige - nogen lærer med
tiden at styre de voldelige tilbøjeligheder, men kommer de i affekt, hvilket
de ofte gør, så kan de igen reagere voldeligt.

10. De opfatter ofte følelser som en svaghed. De kan kun møde andre ud fra
handlinger og ikke følelser. De er både nedladende og arrogante i samværet
med andre - især i samværet med folk, som de føler sig overlegne over for.
Psykopater er ofte meget sårbare, misundelige og autoritetstro, hvorfor de
skruer op for charmen, når de står over for en person, som de føler sig
underlegen over for.

11. De lyver og bedrager og uanset hvor mange beviser du står med, så enten
bagatelliserer de, benægter de eller også giver de andre skylden. Men det er
først, når du lærer psykopaten at kende, at du opdager løgnene. I starten
vil du sikkert stole på ham, blive fascineret af ham og finde ham meget
sympatisk.

12. Af andre typiske ting kan nævnes, at psykopaten ofte lider af
depressioner. De har 30 gange så stor risiko for stofmisbrug/alkoholisme end
normale. Deres problemløsningsevne er elendig og de har ofte mange
skilsmisser. De er ekstremt mistroiske og jaloux. De tænker meget i
konkurrence og absolutte modsætninger.

Jeg ser Wilstrup beskrevet i den ovenstående beskrivelse også i den grad

Fra : Pernille

Dato : 02-05-07 21:29

"Poul Nielsen" <meget@n.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> og narre - blot ikke ham/hende som også kender psykopatens tyranniske
> side, og denne viden kan til tider være en meget ensom viden.

",
> [...]

> konkurrence og absolutte modsætninger.
>

> Jeg ser Wilstrup beskrevet i den ovenstående beskrivelse også i den grad

Sjovt nok, var der lige en bestemt person, som
optræder her i gruppen, rigtig meget, som jeg kom
til at tænke på...

Kan psykopater hjælpes?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 06:26

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> Kan psykopater hjælpes?

P.N. kan ikke hjælpes! Med dig vil det også være problematisk!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 06:37

"Poul Nielsen" <meget@n.com> skrev i meddelelsen

> Jeg ser Wilstrup beskrevet i den ovenstående beskrivelse også
> i den grad

Det er lidt ligesom avisernes "stjernetegn" - de er skrevet så
de stort set kan passe på alle.

Du opkaster dig til terapeut, men dine kompetencer svarer til en
cykelsmeds. Så fabrikerer du en lang, kedelig smøre som passer
på dig selv og tror at der er noget begavet menneske i denne
gruppe der overhovedet kan se andet end din biografi her.

At fjolser som Pernille sluger det råt, er omtrent de eneste du
får til at hoppe på dine besværgelser og pejorativer. Men hun er
jo også så nem, at jeg af høflighedsgrunde vil undlade at
fortælle hvordan hun bliver opfattet af begavede mennesker, men
det er noget med visse lyshårede damer og deres såkaldte
hjerner.

Det mest ynkværdige ved dig er at du græder som et barn, der
ikke kan få sin vilje. Når du bliver sat til vægs -og det sker
hver gang, så piber du og kalder folk for "onde" - ak, ja -
du lever i en sær overtroisk eventyrverden hvor der er de gode
og de onde - så hver gang du taler om hvem der er ond, så må jeg
trække vejret tungt for ikke at komme med endnu et latterbrøl.

Du er simpelthen så ynkelig at læse at det kun kan være fjolser
som Pernille og kvinder med samme slags hårfarve der kan synes
at du er interessant. Men hva '- der er også visse kvinder med
et Florence Nightingale-kompleks der har en enorm trang til at
forsøge at hjælpe alkoholikere og andre underydere - Pernille
er en af dem, så hvorfor udveksler I to så ikke adresser så du
kan komme ind i varmen hos hende - Det kan da være at der falder
noget af, som gør dig mindre agressiv. Dit testosteronspejl er
jo blevet til en stormflod - det sker jo når autoerotikken
bliver for ensformig. Det er synd for dig, men der er jo også
Istedgade og diverse massagesteder, du kan frekventere, hvis det
bliver for meget.

Indtil da, så besøg www.kinagrill.dk

Fra : Neuman

Dato : 01-05-07 13:02

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse
> Det hele er ved at være så rodet, så jeg
> begynder lige på ny:

Ja, det er desværre tendensen herinde at en del skribenter vælger at gå
efter personer og dermed opildne til had.
Jeg har utallige gange forsøgt at holde en debat på et sobert leje til trods
for tilsvninger, hvorefter jeg har ladet mig glide med på deres
provokationer og gået til modangreb. Personligt er det venstreorienterde
personer som er gået til angreb på mig som person, nok fordi jeg ikke har
valgt deres side. Af gode grunde ved jeg ikke hvordan det er at være
venstreorienteret, om højrefløjen angriber ved hjælp af sjofle skriverier.
Højrefløjen holder sig heller ikke for god, men det kan jo være det samme
som i mit tilfælde, at det ikke var dem som lagde ud.

Dét du har været ude for er nøjagtigt det samme som jeg, at fordi jeg er
ryger har jeg en lav IQ, at jeg er fjender af muselmænd, generelt nazistisk,
en underyder og "skinger højrefløjser". Ingen af disse angribere kan dog
svare mig på hvordan det så hænger sammen med at jeg ansætter muslimer såvel
som almindelige danskere i faktisk ret gode stillinger, hvorfor jeg
overhovedet er i stand til at bestride en position som arbejdsgiver trods
min angivelige lave IQ og hvorfor en iværksætter som mig er en underyder.

Desværre får du nok ingen af dem til at sige "Undskyld, jeg tog fejl af
dig". Det er ikke min erfaring at den slags gå-efter-manden-personer evner
at se objektivt på tilværelsen. Der er sikkert en videnskabelig forklaring
på hvorfor deres tanker er så forvrængede og resistente overfor facts der
ikke stemmer overens med deres ideologi.

Mvh
Neuman

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 01-05-07 13:10

On 1 Maj, 14:03, "Poul Nielsen" <m...@n.com> wrote:

> [...]
> alt og alle skyldes uden tvivl at AHW lider af tilbagevendene depressioner

Din faglige ekspertise skal du formentlig ikke prale for meget med.
Alene det faktum, at du overvejer at slæbe klienter med til
demonstartion på Wilstrups bopæl fortæller, at du er en ren amatør

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-05-07 13:30

Efter mange tanker skrev Pernille:
> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Hej Pernille.
Folk som ham, Bo Warming, BoMM og nogen andre har jeg placeret i
filteret, ellers er det overhovedet ikke til at finde hoved eller hale
i noget.
Alt deres vrøvl og persontilsvininger fjerner alt fokusen fra debatten.
Hvis jeg var vild efter at læse sådan noget, så ville jeg opsøge et
eller andet fritidshjemsforum.
Der er masser af folk der har meget modstridende meninger af mine (som
Kim Larsen) som jeg stadig nyder at læse, da de nogen gange kan bringe
en øjenåbner, eller i hvert fald en anden vinkel på noget som jeg har
set mig blind på.
Selvom jeg ikke kan udstå Rosenkrans-Theil og hendes parti, så kan jeg
også godt lide at høre hendes skæve meninger, så der kommer flere
nuancer i debatten.
Den dag usenet (generelt) finder et sobert niveau er den dag jeg
faktisk også vil begynde at skrive nogen indlæg, som det er nu, læser
og kigger jeg mest.
God fornøjelse med usenet, trods alt.
Kai

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 13:54

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> [...]
> i noget.
> Alt deres vrøvl og persontilsvininger fjerner alt fokusen fra

Meget kan du sige om B.W men person tilsvininger har jeg ALDRIG set fra ham.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-05-07 18:34

N_B_DK tastede følgende:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Meget kan du sige om B.W men person tilsvininger har jeg ALDRIG set fra ham.

Det har du ret i, og jeg vil gerne undskylde overfor ham.
Alle hans utallige indlæg om alt mellem himmel og jord vælger jeg dog
at få sorteret fra, alligevel.
Kai

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 18:55

> Alle hans utallige indlæg om alt mellem himmel og jord vælger jeg dog
> at få sorteret fra, alligevel.

Arhh der er da lidt fornuftigt imellem noget af det.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-05-07 14:41

Pernille kom med følgende:
> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Kim Larsen kan skam også være med. Man skulle nærmest tro, at de to er
i familie med hinanden.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 14:58

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Kim Larsen kan skam også være med. Man skulle nærmest tro, at de to er
> i familie med hinanden.

Kimlarsen er intet uden Wilstrup til at bakke ham op, er sikker på de
telefonerer sammen, og Wilstrup instruerer K.L, K.L har jo ikke en
selvstændig tanke, manden er i den grad en kludedukke.

Fra : @

Dato : 01-05-07 15:22

On Tue, 01 May 2007 15:40:30 +0200, Pjensen73

bare de ikke begynder at yngle ((

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-05-07 14:48

> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Og sådan, Pernille, starter man en tråd som kun har det ene formål at svine
folk til.
Velkommen i klubben af personsvinere.

Michael

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 15:00

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse

> Og sådan, Pernille, starter man en tråd som kun har det ene formål at
> svine folk til.
> Velkommen i klubben af personsvinere.

Det er ikke rigtigt! Tvært imod, prøver jeg på at forsvare mig selv. Jeg har
kun sagt, at Wilstrups udsagn om mig, ikke er rigtige.
Jeg vil bare give ham klar og direkte besked om, at han skal holde op med at
komme med alle sine meninger om MIG. Meninger, som intet har med
virkeligheden at gøre!
- Det er da ikke at svine til!!

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 15:05

> - Det er da ikke at svine til!!

Hvis du modsiger Wilstrup, er det pr definition (i hans verden) at svine ham
til!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-05-07 15:32

> [...]
> Jeg vil bare give ham klar og direkte besked om, at han skal holde op med
> at komme med alle sine meninger om MIG. Meninger, som intet har med

Du laver tråden helt offentligt, så alle jubelsvinerne rigtig kan få gang i
mindreværdskomplekserne. Det er ikke direkte besked.
Direkte besked er at sende ham en personlig mail, ikke et indlæg på usenet.
Kig på indlæggene i denne tråd, syntes du at alle indlæg er fri for svinere?

Så hold dit private fnidder for dig selv eller bered dig på at blive
modargumenteret.

Fra : @

Dato : 01-05-07 15:25

On Tue, 1 May 2007 15:48:11 +0200, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

>"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse

>Og sådan, Pernille, starter man en tråd

som oplyser om at Wilstrup endnu engang går efter mand og ike bold

Fra : Notion

Dato : 01-05-07 15:36

> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Hvis tomme tønder buldre mest, så er din tønde meget tom. Det må være din
egen restitution som nu skal hæves, men den missede du muligheden for nu.
Hvorfor ikke gå i dialog frem for, at komme med noget personligt.

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 15:41

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> egen restitution som nu skal hæves, men den missede du muligheden for nu.
> Hvorfor ikke gå i dialog frem for, at komme med noget personligt.

HALLO! Hvis du lige prøver at læse, hvad dette handler om!!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-05-07 15:55

> HALLO! Hvis du lige prøver at læse, hvad dette handler om!!

Det handler om dig og din måde at lave svineren på. Man kan mene om Wilstrup
som man har lyst, men at starte en tråd udelukkende baseret på at "komme
overens" med en navngiven person er usselt.

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 16:56

> [...]
> Wilstrup som man har lyst, men at starte en tråd udelukkende baseret på at
> "komme overens" med en navngiven person er usselt.

Tænk, det synes jeg ikke!
Det er ham, der, konstant, sviner mig til!
Jeg begyndte en ny tråd, netop for at Wiltrup og andre
som angriber én personligt, skulle se det i "sin egen tråd",
så netop dette gående-efter-personen, fik fokus.
Jeg har det ikke med at angribe folk.
Kun at forsvare mig, når jeg bliver angrebet.
Hvis du lige læser tidligere ting, som Wilstrup har
skrevet, vil du snart se, at han angriber MIG, HVER
gang mit navn kommer frem.
Det synes JEG er usselt!

Fra : sdsf

Dato : 01-05-07 19:29

> [...]
> Hvis du lige læser tidligere ting, som Wilstrup har
> skrevet, vil du snart se, at han angriber MIG, HVER
Han har bare forelsket sig i dig, tanken om dig giver ham
sædblærespænding og fornyet energi.

Citater, vælg frit:
"Den man elsker tugter man." af ukendt, men klog som Wilstrup

"Min moral er fortræffelig, medens din stinker." Wilstrup

"Alle mænd "lider" af sædblærespænding - at du ikke vil erkende det,
kan jeg sådan set ikke gøre for." Wilstrup

"Sædblærespænding er dog noget velkendt noget." Wilstrup

"Nu er jeg jo både intelligent og klog- at jeg også er smuk
og ikke-ryger samt venstreórienteret hører så med til billedet.
Jeg hører til socialklasse I, så jow, jeg er meget klog
Men det er ikke just studenterhuen, der trykker hos dig." Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 21:05

On Tue, 1 May 2007 20:28:54 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Han har bare forelsket sig i dig, tanken om dig giver ham
>sædblærespænding og fornyet energi.

Nu kaster Pernille sgu nok op i tastaturet...

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 21:13

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu kaster Pernille sgu nok op i tastaturet...

Py-ha! Sikke et arbejde at få renset sit tastatur!
Hvordan kunne du gætte, at jeg pludselig kastede op?!
Det kom som et lyn fra en klar himmel!!

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 21:24

On Tue, 1 May 2007 22:12:31 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>Py-ha! Sikke et arbejde at få renset sit tastatur!
>Hvordan kunne du gætte, at jeg pludselig kastede op?!

Det ville ALLE normale mennesker gøre...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 22:43

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i meddelelsen

> Py-ha! Sikke et arbejde at få renset sit tastatur!
> Hvordan kunne du gætte, at jeg pludselig kastede op?!
> Det kom som et lyn fra en klar himmel!!

anorexi?

Fra : Notion

Dato : 01-05-07 17:10

> HALLO! Hvis du lige prøver at læse, hvad dette handler om!!

Prøv selv at læse, hvad det handler om. >>>>> restitution

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 18:57

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> HALLO! Hvis du lige prøver at læse, hvad dette handler om!!

Notion er hardcore idiot, fabrikerer beviser osv. fakta afvisende, og ganske
enkelt dummere end vådt bølgepap.

Fra : Notion

Dato : 01-05-07 20:06

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Notion er hardcore idiot, fabrikerer beviser osv. fakta afvisende, og
> ganske enkelt dummere end vådt bølgepap.

Og det kommer fra N_B, som ikke engang kan forstå sin egen hverdag. Ja hvis
ikke han har humor må man sige at han virkelig behøver at drømme.

Men bevise lige at jeg fabrikerer beviser, da det er en påstand du jo kan
bevise?

Fakta er ikke hvad du mener er rigtig vel, at du ikke evner at argumenterer
er din fejl ikke andres.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 20:18

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Men bevise lige at jeg fabrikerer beviser, da det er en påstand du jo
> kan bevise?

Du har fået de beviser snart 123123 gange, men hver gang har du ikke haft
evner til at læse det.

> Fakta er ikke hvad du mener er rigtig vel, at du ikke evner at
> argumenterer er din fejl ikke andres.

Sjovt det netop er dig der skriver det *G*

Fra : Notion

Dato : 01-05-07 21:15

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Du har fået de beviser snart 123123 gange, men hver gang har du ikke haft
> evner til at læse det.

Jamen så vis dem, hvis du har dem så tæt på dig, men nej igen er det bare
noget du punger ud med, igen en af dine ubetalte regninger.

> Sjovt det netop er dig der skriver det *G*

Ja for du har da ikke oplyst noget af værdi her.

Fra : Kim Larsen

Dato : 02-05-07 12:11

"Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> HALLO! Hvis du lige prøver at læse, hvad dette handler om!!

Det HAR vi forstået: At svine Wilstrup til.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-05-07 12:41

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det HAR vi forstået: At svine Wilstrup til.

kunne ikke være sagt mere præcist og kortere!

Fra : Pernille

Dato : 02-05-07 13:24

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> kunne ikke være sagt mere præcist og kortere!

Kim Larsen og Arne Wilstrup, jeg tror, at I måske begge lider af en snært
forfølgelsesvanvid. Jeg har ikke svinet Wilstrup til! Det klarer han selv!

Fra : Alucard

Dato : 02-05-07 13:55

On Wed, 2 May 2007 14:24:06 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>Kim Larsen og Arne Wilstrup, jeg tror, at I måske begge lider af en snært
>forfølgelsesvanvid. Jeg har ikke svinet Wilstrup til! Det klarer han selv!

Du glemmer lige at bare man modsiger Wilstrup, så er det personlig
tilsvining, i Wilstrup's øjne...

Fra : @

Dato : 02-05-07 19:11

> [...]

>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Kim Larsen og Arne Wilstrup, jeg tror, at I måske begge lider af en snært

jeg vil faktisk håbe at der er nogen efter dem )

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 06:38

> Kim Larsen og Arne Wilstrup, jeg tror, at I måske begge lider
> af en snært forfølgelsesvanvid. Jeg har ikke svinet Wilstrup
> til! Det klarer han selv!

LOL! kan du komme med en blot tilnærmelsesvis begavet - nåeh,
nej- jeg omformulerer - kan du komme med en blot tilnærmelsesvis
forklaring på at jeg skulle svine mig selv til?

Men lad mig gætte: du er blondine?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-05-07 14:39

dp's Gøg & Gokke i rød beton )

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 02-05-07 13:23

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Pernille" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Det HAR vi forstået: At svine Wilstrup til.
>
> --
Hvor i al verden får du det fra??!!

Fra : Patruljen

Dato : 01-05-07 16:23

On May 1, 4:35 pm, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Hvis tomme tønder buldre mest, så er din tønde meget tom. Det må være din
> egen restitution som nu skal hæves, men den missede du muligheden for nu.
> Hvorfor ikke gå i dialog frem for, at komme med noget personligt.

Endnu engang tillægges et andet objekt - tomhed.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Notion

Dato : 01-05-07 17:09

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor ikke gå i dialog frem for, at komme med noget personligt.

>Endnu engang tillægges et andet objekt - tomhed.

Ja hvis du som du plejer at begive dig ind i en debat, kan jeg kun sige a
posteriori, altås påpeger du at medvirke til at oprette dig selv, for at
leve. Hvorfor prøver du ikke af med den søge, og begiver dig ud i
virkeligheden. hvor svært kan det være. benyt dig af min hjælp smid din a
posteriori og kom vider.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 17:25

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

> [...]
>
> Wilstrup bliver ved med at sige, at jeg har noget imod
> alle muslimer.
>
> Wilstrup, alle dine udsagn er forkerte. Har intet med

OK, du er en 70-årig /pastor emeritus/, der er medlem af såvel Det
radikale Venstre som Islamisk-Kristent Studiecenter ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 17:34

> OK, du er en 70-årig /pastor emeritus/, der er medlem af såvel Det
> radikale Venstre som Islamisk-Kristent Studiecenter ?
> --

Se, du er jo meget tættere på virkeligheden!
Så tæt har Wilstrup dog aldrig været på!

Fra : Malene P

Dato : 01-05-07 17:37

> [...]
> begynder lige på ny:
>
> Wilstrup bliver ved med at kalde mig, Pernille, for
> tilhænger af DF, uden at have bevis for det.

[SNIP]

Skid da hul i det gale fjols

Malene P

Fra : sdsf

Dato : 01-05-07 17:59

> [...]
>
> Wilstrup bliver ved med at sige, at jeg har noget imod
> alle muslimer.
>
> Wilstrup, alle dine udsagn er forkerte. Har intet med
Hvis Hr. overlærer og overyder Wilstrup siger det, så er det rigtig!

Citater, vælg frit:

Fra : N/A

Dato : 01-05-07 19:44

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 19:44

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Hører det med i dette billede.
>
> http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.sslug.dk/moede/hygge/2002-10-17/pix/r0016458.jpg&imgrefurl=http://www.sslug.dk/moede/hygge/2002-10-17/pix/index.php%3Fstart%3D2&h=1200&w=1792&sz=298&hl=en&start=1&sig2=kGdBsVsNWrUVsei0hiuA-w&tbnid=H_U9rPdRPhXoHM:&tbnh=100&tbnw=150&ei=VoY3RpzLM5GM0wS6waVu&prev=/images%3Fq%3Darne%2Bwilstrup%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Den%26sa%3DG

Smuk er han sq ikke, den røde satan fra helvede.

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 21:12

On Tue, 1 May 2007 20:43:56 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
<snip langt link>

>Smuk er han sq ikke, den røde satan fra helvede.

Linket virker ikke hos mig, men hvis man søger på "Arne Wilstrup" i
Google billeder, så er det det første billede der kommer frem....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-05-07 19:51

"Vidal" skrev i en meddelelse

> Hører det med i dette billede.

Shit , Har du ikke et underyderne kan male skæg på

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 19:52

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> venstreórienteret hører så med til billedet. Jeg hører til
> socialklasse I,
> så jow, jeg er meget klog Men det er ikke just

tja, det er ´da fint at du kan finde nogle citater fra mig revet
ud af sin sammenhæng. Ingen af citaterne er forkerte - men du
"glemmer" sammenhængen de er skrevet i - og det viser jo hvordan
du manipulerer med tingene. Velbekomme.

Fra : sdsf

Dato : 01-05-07 20:16

> [...]
> sammenhæng. Ingen af citaterne er forkerte - men du "glemmer" sammenhængen
> de er skrevet i - og det viser jo hvordan du manipulerer med tingene.
Det er citater der kan tåle at stå alene, det er perler!
Jeg er en stor beundre af dig, og den indsigt du
lægger for dagen.
Jeg bruger dine kloge ord som signatur.

Nu da jeg har set et billede af dig, kan jeg kun give dig ret:
du er meget smuk.

____
Citater, vælg frit:
[...]

Jeg hører til socialklasse I, så jow, jeg er meget klog ." Wilstrup

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 20:35

> Det er citater der kan tåle at stå alene, det er perler!

naturligvis er de perler, men det er stadig manipulation at
trække dem ud af deres sammenhæng.

> Jeg er en stor beundre af dig, og den indsigt du
> lægger for dagen.

jamen, det er da godt for dig!

> Jeg bruger dine kloge ord som signatur.

Det må du om. Jeg bryder mig ikke meget om persondyrkelse -men
hvis du får bedre drømme af det, så vær's'go'

> Nu da jeg har set et billede af dig, kan jeg kun give dig ret:
> du er meget smuk.

det ved jeg! Men sig det ikke til nogen. I kunne jo blive
misundelige.

Fra : Rea721

Dato : 01-05-07 20:49

> naturligvis er de perler, men det er stadig manipulation
> at trække dem ud af deres sammenhæng.

Gælder det også for citater der kommer fra DF ?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Pjensen73

Dato : 01-05-07 20:56

Rea721 frembragte:
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Gælder det også for citater der kommer fra DF ?

Nej, selvfølgelig gør de ikke det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 22:41

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i meddelelsen
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Gælder det også for citater der kommer fra DF ?

nej!

Fra : Rea721

Dato : 01-05-07 22:51

> nej!

Godt at du toner rent flag (det skal du ha) og står ved din åbenlyse
forskelsbehandling.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-05-07 00:21

Fra : Pjensen73

Dato : 02-05-07 03:37

Arne H. Wilstrup har bragt dette til verden:

Så du da ikke bedre end nazisterne. De sorte og YT og de hvide er IN.
Kan du se ligheden Arne?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-05-07 06:56

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> Arne H. Wilstrup har bragt dette til verden:

> Så du da ikke bedre end nazisterne. De sorte og YT og de hvide
> er IN. Kan du se ligheden Arne?

nej, det kan jeg ikke - men hvis du kikker i dk.politik og læser
hvad ElTrabajador skriver, så har vi netop tendensen. Kan du se
ligheden, Pjensen73?

Fra : Pjensen73

Dato : 03-05-07 18:38

Arne H. Wilstrup forklarede:
> [...]
>
> nej, det kan jeg ikke - men hvis du kikker i dk.politik og læser hvad
> ElTrabajador skriver, så har vi netop tendensen. Kan du se ligheden,

Hvorfor skriver du ligepluselig om ElTrabajador?
Du skriver DF er yt og socialistmen er IN
Og jeg svare dig ved at skrive:
De sorte er YT og de hvide er IN.
Deri ligger ligheden. Du er ikke bedre selv, når du går ind for
forskelsbehandling.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 19:08

Du er ikke bedre selv, når du går ind for
> forskelsbehandling.

naturligvis går jeg da ind for forskelsbehandling. Folk er
forskellige og skal behandles derefter.

Spørgsmålet er hvordan man behandler sine medmennesker ud fra
deres handlinger og ikke ud fra en stereotyp og generaliserende
opfattelse hvordan man tror de er som gruppe.
Men det er sikkert på et for højt niveau for dig at fatte.

Fra : Pernille

Dato : 03-05-07 20:03

> Arne H. Wilstrup skrev:

> Men det er sikkert på et for højt niveau for dig at fatte.

Vær som du selv ønsker andre skal være...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 20:25

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Vær som du selv ønsker andre skal være...

hvorfor er du så ikke selv det?

Fra : Pjensen73

Dato : 03-05-07 20:50

Arne H. Wilstrup:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> Du er ikke bedre selv, når du går ind for
>
> naturligvis går jeg da ind for forskelsbehandling. Folk er forskellige og
> skal behandles derefter.

Okay. Så mener du altså at de sorte skal behandles dårligere end de
hvide. Er der en lille nazist i dig Arne?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 21:00

> Arne H. Wilstrup:

> Okay. Så mener du altså at de sorte skal behandles dårligere
> end de hvide. Er der en lille nazist i dig Arne?

har jeg skrevet noget om at de skal behandles dårligere? nej,
jeg har blot skrevet at folk er forskellige og skal behandles
forskelligt.

Når jeg giver eleverne karakterer i skolen får de alle heller
ikke 13, vel?

Fra : Pjensen73

Dato : 03-05-07 21:19

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> har jeg skrevet noget om at de skal behandles dårligere? nej, jeg har blot
> skrevet at folk er forskellige og skal behandles forskelligt.

Så er det vel også iorden, når kvinder får mindre i løn end mændene?

> Når jeg giver eleverne karakterer i skolen får de alle heller ikke 13, vel?

Nej, selvfølgelig gør de ikke det, især ikke når de har den forkerte
holdning, vel Arne?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-05-07 03:24

> Så er det vel også iorden, når kvinder får mindre i løn end
> mændene?

for sidste gang- jeg har ikke med mine udtalelser givet en
værdidom - det er dig, der angiver denne værdidom. Jeg har alene
udtalt mig om at folk skal behandles forskellige fordi de er
forskellige. Når du så stiller dette retoriske spørgsmål, hvor
du iblander din værdidom, så har du misforstået noget. Hvordan
du vil tolke forskelsbehandlingen er jo netop et politisk
spørgsmål og ikke et semantisk spørgsmål.

Man kunne jo forestille sig at man gav folk der arbejdede på
deltid mindre i løn end dem, der arbejdede på fuld tid, ikke
sandt?

> Nej, selvfølgelig gør de ikke det, især ikke når de har den
> forkerte holdning, vel Arne?

nej, de skal alle tænke som mig, gøre præcis hvad jeg siger,
grine af mine vittigheder, fedte for mig og i det hele taget
være søde, rare og venlige altid. De skal give mig ret i alt for
at få deres karakterer over 10. </íroni off>

Hvis du ikke kan bidrage med noget seriøst, så er der ingen
grund til at fortsætte denne debat.

Fra : Pjensen73

Dato : 04-05-07 10:13

Den 04-05-2007, skrev Arne H. Wilstrup:
> [...]
>
> Man kunne jo forestille sig at man gav folk der arbejdede på deltid mindre i
> løn end dem, der arbejdede på fuld tid, ikke sandt?

Jo, det er sandt, men nu mente jeg at begge køn havde det samme arbejde
og den samme arbejdstid.

> [...]
> off>
>
> Hvis du ikke kan bidrage med noget seriøst, så er der ingen grund til at

Og det skulle komme fra dig, som sviner folk til, som har en anden
holdning end dig.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-05-07 10:26

> Og det skulle komme fra dig, som sviner folk til, som har en
> anden holdning end dig.

Jeg sviner aldrig folk til fordi de har en anden holdning end
mig, men jeg giver passende svar på uforskammetheder. Det er
præcis det, du ikke forstår. Jeg har mange gange haft en debat
kørende med folk fra højrefløjen uden at det er blevet til
uforskammetheder, men lige så snart det er endt med at blive
personlige angreb på mig, så har jeg naturligvis reageret på
passende måde.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-05-07 10:38

ROTFL

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 11:00

> [...]
> det er endt med at blive personlige angreb på mig, så har jeg naturligvis

Det ser ud som om, at der er uenighed om, Hvad "uforskammetheder" betyder...
Jeg har ofte modtaget uforskammetheder fra Wilstrup.
Den der oftest bruger personlige angreb, er Wilstrup.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-05-07 11:19

> [...]
> det er endt med at blive personlige angreb på mig, så har jeg naturligvis

Efter at have skrevet i 7 på usenet kan jeg ærligt sige at det simpelthen
ikke er sandt hvad Wilstrup skriver der.

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 11:31

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Efter at have skrevet i 7 på usenet kan jeg ærligt sige at det simpelthen
> ikke er sandt hvad Wilstrup skriver der.

Man behøver kun at læse, hvad Wilstrup skriver, i løbet af én dag, og man
ved, med sikkerhed, hvordan tingene hænger sammen.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-05-07 13:41

> Man behøver kun at læse, hvad Wilstrup skriver, i løbet af én
> dag, og man ved, med sikkerhed, hvordan tingene hænger sammen.

ROTFLMAO:
Du er kommet i fint selskab -nynazisten P.N. og højrefjolset
Martin Larsen klapper dig på skulderen - hvem mon den næste
idiot bliver ?

P.N. den selvbestaltede psykoanalytiker med tudekiksene, Martin
L, med quotefucking-tendenserne og så dig, Pernille - blondinen
med en hjerne som en sådan - et godt selskab- de tre
"musketerer" i uskøn forening. Ak, ja -

Om lidt hyler du op om at man skal behandle andre mennesker som
man selv ønsker at blive behandlet ))

Nå, men jeg har ikke tid til fjolser - I filteret med jer,
indtil videre - det er fuldkommen tåbeligt at skulle bruge sin
kostbare tid til folk som jer. I kan intet, vil intet og ved
intet - men dog har i et tilfælles: I er lige store fjolser, men
far her har desværre ikke tid til at lege med jer - I kan lege
med hinanden. P.N. som mangler lidt kvindelig omsorg, Martin L
som mangler P.N. og Pernille som mangler begge to. Hyg jer med
hinanden i mit filter så jeg kan nøjes med at diskutere med
voksne mennesker i denne gruppe )) I er sjove at iagttage,
men besværlige at kende.

Fra : @

Dato : 04-05-07 13:53

On Fri, 4 May 2007 14:40:54 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> -nynazisten
> højrefjolset
>idiot
> blondinen med en hjerne som en sådan
>"musketerer" i uskøn forening
>fjolser
> I kan intet
>ved intet
>store fjolser

skrevet af løgneren som påstår at han ikke sviner

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-05-07 14:05

On Fri, 04 May 2007 14:53:25 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>skrevet af løgneren som påstår at han ikke sviner

Men det må jo gøre ondt et sted i denne rabiate DKP'er, når han
ustandselig må ty til den slags "pejorativer"

Men om det er tegn på håb, tvivler jeg nu lidt på. Han vil sikkert
snart forsvinde ind i senilitetens mørke i sikker forvisning om at han
altid havde ret.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 16:27

> [...]
>
> Men om det er tegn på håb, tvivler jeg nu lidt på. Han vil sikkert
> snart forsvinde ind i senilitetens mørke i sikker forvisning om at han

Jeg tror, at Wilstrup vil ende med at frasortere alle.
Men så kan han jo sidde og diskutere med sig selv!

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 16:24

> skrevet af løgneren som påstår at han ikke sviner

Præcis!!!

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 16:24

> [...]
> hinanden i mit filter så jeg kan nøjes med at diskutere med voksne
> mennesker i denne gruppe )) I er sjove at iagttage, men besværlige at

Du kender slet ikke mig, Wilstrup!
Og du er heller ikke selskab for mig.
Men du har sørget for, at jeg har fået rigtig mange grin.
Tak for det. - Trist er det dog, at du mener, hvad du skriver!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-05-07 22:54

> [...]
> Du er kommet i fint selskab -nynazisten P.N. og højrefjolset Martin Larsen
> klapper dig på skulderen - hvem mon den næste idiot bliver ?

Bær over med idioten han er psykisk ude at svømme. Og nu skal han på
afvænnnig da han tog for mange af de små hvide. Manden må være psykopat hvis
han tror at jeg er nazist.

Fra : Pjensen73

Dato : 04-05-07 15:31

Arne H. Wilstrup frembragte:
> [...]
> blive personlige angreb på mig, så har jeg naturligvis reageret på passende

Arne opfatter, enhver der ikke er enig med ham, som et personangreb på
hans person. Og når han ikke kan komme med modargumenter, ryger vi i
hans filter.

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 16:29

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Arne H. Wilstrup frembragte:

> Arne opfatter, enhver der ikke er enig med ham, som et personangreb på
> hans person. Og når han ikke kan komme med modargumenter, ryger vi i hans
> filter.

Men jeg kommer til at savne de billige grin, som han har sørget for, hid
til.
Det har altid været spændende at sætte sig ved computeren, og så se, hvad
han lige har fundet på at kalde mig denne gang.

Fra : Alucard

Dato : 04-05-07 20:11

On Fri, 4 May 2007 17:29:02 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Men jeg kommer til at savne de billige grin, som han har sørget for, hid
>til.

Du kan da stadigvæk læse hans tåbeligheder, selvom du ryger i hans
filter...

>Det har altid været spændende at sætte sig ved computeren, og så se, hvad
>han lige har fundet på at kalde mig denne gang.

Det er vel efterhånden lidt ensformigt, eller hvad...???

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 20:43

> Du kan da stadigvæk læse hans tåbeligheder, selvom du ryger i hans
> filter...

> Det er vel efterhånden lidt ensformigt, eller hvad...???

Jo, men du ved, Hellere negativ kontakt end slet ingen kontake!

Fra : Egon Stich

Dato : 05-05-07 09:52

> [...]
>
> Arne opfatter, enhver der ikke er enig med ham, som et personangreb på
> hans person. Og når han ikke kan komme med modargumenter, ryger vi i

Der er nogle mennesker, der foretrækker at "debattere" med mennesker, de er enige med.
Sådanne plejer at forsamles i sekter.
Hvor de kan sidde, og klappe hinanden bekræftigende på ryggen.
Stundom forsøger de sig ude i "den virkelige verden", med at pådutte ander deres udgave af "Vagttårnet".
Og lærer hurtigt, at nogle døre skal man gå forbi.
I denne elektroniske verden, foregår dette ve hjælp af "Filtre".
Så man kan sidde og klappe andre sektmedlemmer på ryggen, uden at lade sig distrahere af "hedningene".

Jeg har aldrig opfattet "filtre" som andet og mere, end an variant af "Harens Gevær", der som bekendt består i, at løbe så stærkt man kan.

Og kan slet ikke forstå, hvorfor nogle indlader sig på at deltage i denne gruppe, om de ikke kan stå for mosten.

Men hvem ved:
Måske giver det nogle svage personligheder en følelse af magt, at kunne "straffe" andre ved at udbryde: "I filtretr med dig"---

MVH
Egon

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-05-07 20:34

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Måske giver det nogle svage personligheder en følelse af magt,
at kunne "straffe" andre ved at udbryde: "I filtretr med dig"---

1. jeg filterer dig fordi jeg ikke vil fristes som her til at
svare dig, når jeg skal færddiggøre en opgave med en deadline
2. når mit filter en gang virker, så vil jeg naturligvis ikke
kunne svare dig- og det har intet at gøre med at ville "flygte"
eller lignende, men har at gøre med at hindre mig i at foretage
alt for mange "overspringshandlinger"-
3. jeg har gennem de sidste mere end 10 år vist at jeg ikke er
bange for indlæg fra nogen, så det med at jeg skulle filtrere
folk af den grund er latterlig. Jeg gider blot ikke altid at
læse folks mere eller mindre deprimerende udtalelser.

Fra : Pernille

Dato : 06-05-07 08:43

Arne Wilstrup skrev:
> [...]
>indlæg fra nogen, så det med at jeg skulle filtrere folk af den grund er
>latterlig. Jeg gider blot ikke altid at læse folks mere eller mindre

Og det skulle komme fra Wilstrup.
Jeg er i hans filter, men jeg vil alligevel sige, at de mest deprimerende
udtalelser kommer fra ham, efter min mening.
Han tåler ikke, i længden, at blive modsagt. Og, når det så er 2 - 3 stk.
han har på "nakken" ad gangen, så er det, at man ryger i hans filter.

Fra : Egon Stich

Dato : 06-05-07 11:20

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse news:463cdc62$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>

> 1. jeg filterer dig fordi jeg ikke vil fristes som her til at
> svare dig, når jeg skal færddiggøre en opgave med en deadline

Du er jo åbenbart ikke engang konsekvent.
Og i stedet for denne latterlige "I filtret med ham", kan man jo blot undlade at læse/svare?

> [...]
> kunne svare dig- og det har intet at gøre med at ville "flygte"
> eller lignende, men har at gøre med at hindre mig i at foretage

Hvis du dermed mener, du vil anvende din sommerferie til, i al uforstyrrethed fra virkeligheden, til at sortere bare lidt ud i dine forunderlige opfattelser, der gang på gang bringer dig i uføre, kan man jo blot glæde sig herover.
Du kunne også prøve at tænke lidt over den blindgyde, du åbenlyst befinder dig i, og som kommer til udtryk ved at du, i stedet for at tilfredsstille din iboende trang til religiøs underkastelse på fornuftig måde, som substitut har underkastet dig en blind, og ureflekteret, tro på systemer, og, endnu værre, personer, som frelser.
Der ligger vist et godt refugium i Sønderjylland.

> [...]
> folk af den grund er latterlig. Jeg gider blot ikke altid at
> læse folks mere eller mindre deprimerende udtalelser.

Deprimerende?
Vel først om ens pseudoreligiøse holdninger anfægtes?
F.ex. af virkeligheden?

Egon

Fra : Pernille

Dato : 04-05-07 08:44

> [...]
> skrevet at folk er forskellige og skal behandles forskelligt.
>
> Når jeg giver eleverne karakterer i skolen får de alle heller ikke 13,

Nej, det ved vi godt. Det er selvfølgelig kun
de der har samme opfattelse at tingene, som du
har. - Eller de, som giver dig ret i dine holdninger.

Så meget ved vi.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-05-07 08:56

> [...]
>>

> Nej, det ved vi godt. Det er selvfølgelig kun
> de der har samme opfattelse at tingene, som du
> har. - Eller de, som giver dig ret i dine holdninger.

ja, naturligvis ved du det- du har jo netop deltaget i min
undervisning, ikke sandt - var det ikke dig den lille, tykke der
sad og forsøgte at følge med i timen eller var det kun din "ånd"
der var til stede?

Men det er trist for dig at vide at når mine elever en gang skal
til eksamen i fx samfundsfag, så er det nok skriftligt som i år.
De skriftlige opgaver bliver slet ikke rettet af mig, men af
uafhængige censorer, og hvis regeringen besinder sig, så er der
tale om en mundtlig eksamination, hvor der medvirker en censor.

Men du er jo oraklet i skolevæsenet, ikke sandt? Du ved jo alt
om hvordan karaktergivning foregår -og når det gælder mig, så
kan du rigtig få luftet dine fordomme, samtidig med at du hulker
over at blive "svinet til af den onde Arne" og "vær mod andre
som du selv ønsker at blive behandlet".

"så meget ved vi" skriver du - hvor ved du det fra?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-05-07 21:25

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Arne H. Wilstrup:

> Okay. Så mener du altså at de sorte skal behandles dårligere end de hvide.
> Er der en lille nazist i dig Arne?

Det tror jeg faktisk der er, foreks er Arne på god fod med flere af gruppens
nazister og holocaustbenægtere. Foreks er Arne vældig glad for
holocaustbenægteren "Patruljen" det ville da også være naturligt eftersom
Arne selv er holocaustforherliger.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-05-07 03:26

> [...]
> Arne vældig glad for holocaustbenægteren "Patruljen" det ville
> da også være naturligt eftersom Arne selv er

Den lille voldsmand P.N. slår til igen. Hvor mange værtshuse er
det nu lige du har karantæne fra, hr. voldsforherliger? Har du
slået nogen ned fornylig? Og din bebudede demonstration som dine
klienter ikke var dumme nok til at ville deltage i, bliver den
til noget? Er det kun dig der møder op med et par brandbomer
eller hvad? Eller vil du true min familie med tæsk? Du er jo
vant til det, kan man forstå.

Fra : Neuman

Dato : 04-05-07 08:07

> Er det kun dig der møder op med et par brandbomer eller hvad?

Hvad er en brandbom, hr. overlærer?

Fra : sdsf

Dato : 01-05-07 21:05

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i meddelelsen

> naturligvis er de perler, men det er stadig manipulation at trække dem ud
> af deres sammenhæng.
Man kan ikke sige at der manipuleres så citaterne siger noget
det du egentlig ikke ville udtrykke.

> jamen, det er da godt for dig!
Ja.

> Det må du om. Jeg bryder mig ikke meget om persondyrkelse -men hvis du får
> bedre drømme af det, så vær's'go'
Tak Wilstrup.

> det ved jeg! Men sig det ikke til nogen. I kunne jo blive misundelige.
Jeg misunder dig ikke, men jeg ville ønske
at jeg var lige så skøn som dig.
Du fortjener skønheden, du er jo en overyder!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 22:42

> Jeg misunder dig ikke, men jeg ville ønske
> at jeg var lige så skøn som dig.
> Du fortjener skønheden, du er jo en overyder!

netop!

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 21:53

On Tue, 1 May 2007 21:34:49 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Det må du om. Jeg bryder mig ikke meget om persondyrkelse -men
>hvis du får bedre drømme af det, så vær's'go'

Så må det have frydet dit lille ormædte kommunisthjerte at se
rød-koryfæ-statuerne falde i det hedengangne sovjet ))))

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 22:44

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Så må det have frydet dit lille ormædte kommunisthjerte at se
> rød-koryfæ-statuerne falde i det hedengangne sovjet ))))

nej, det er en skandale - men sådan er der så meget -jeg
foretrækker nu hellere socialismen fremfor statuer, så hvis jeg
har valget, så ...

Fra : Kim2000

Dato : 01-05-07 19:04

> [...]
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

Ganske enkelt, så smider du dem i killfilteret du mener er nogle idioter, du
behøver hverken fortælle du gør det eller hvorfor du gør det. Der er en
person herinde, som debattere med sig selv og sine stemmer i hovedet, som
aldrig har generet mig, men jeg gider bare ikke høre på det, derfor blokere
jeg ham, sådan er det. Hvis du ikke gider Wilstrup (eller en anden), så
blokerer du ham blot, ganske enkelt.
mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-05-07 19:17

"Pernille" skrev i en meddelelse

"Wilstrup on my mind"

Du godeste for en tråd, manden er jo mere populær end
Hitler i en konsentrationslejer.

nu vil jeg vide det folkens, hvad fanden er en underyder

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 19:25

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4637842b$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> nu vil jeg vide det folkens, hvad fanden er en underyder

Det vides ikke med sikkerhed, Wilstrup kan ikke selv forklare det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 19:43

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i meddelelsen
> Det hele er ved at være så rodet, så jeg
> begynder lige på ny:
>
> Wilstrup bliver ved med at kalde mig, Pernille, for
> tilhænger af DF, uden at have bevis for det.

Det behøver man ikke at bevise - det er en kendsgerning når man
læser dine udgydelser. En person der siger det samme som DF'erne
og deres principprogram kan kun være en tilhænger. Man beviser
ikke folks sympatier -man argumenterer for at de har dem ved at
henvise til hvad de skriver- du har skrevet ting som DF kan
nikke genkendende til, du har sagt at du næste gang nok vil
stemme på DF fordi der er noget der har "skubbet dig i den
retning"
Det er nok til at sige at du er DF-tilhænger. At du har fået
kolde fødder er ikke mit problem. Men du kan da tage afstand fra
DF og sige at du absolut ikke kunne tænke dig at stemme på
partiet- så vil vi måske tro dig.

> Wilstrup bliver ved med at sige, at jeg ikke er gammel
> nok til at vide noget som helst.

Det fremgår jo af dine skriblerier.

> Wilstrup bliver ved med at fortælle mig at jeg har en
> lav IQ.

Det er jo nemt at se. Man kan blot læse dine indlæg.

> Wilstrup bliver ved med at sige, at jeg har noget imod
> alle muslimer.

Det er dine egne ord, der fælder dig. Du skelner ikke mellem
alle muslimer og nogle i dine skriverier.

> Wilstrup, alle dine udsagn er forkerte. Har intet med
> virkeligheden at gøre.

jo, man kan blot læse hvad du skriver.

> Derfor, vælger jeg også at tro, at alt andet som du kommer
> med, her i gruppen, er grebet ud af den blå luft!
> Hold dig til sandheden! Du ved INTET om mig!

jeg ved tilstrækkeligt til at kunne udtale mig om dig - dine
skriverier afslører dig.

> Og nej, du lyder ikke som en glad mand.

Det er jeg skam- meget glad.>

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 19:58

> Det er jeg skam- meget glad.>

Lalle glad.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-05-07 20:58

Arne H. Wilstrup formulerede tirsdag:
> [...]
>
> jo, man kan blot læse hvad du skriver.

> jeg ved tilstrækkeligt til at kunne udtale mig om dig - dine skriverier

Man behøver ikke at være DF'er for at give DF ret i nogle af deres
holdninger.
Jeg kender SF'er, der giver DF ret i udlændingepolitikken. Hvad siger
du til det?

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 21:26

On Tue, 01 May 2007 21:58:01 +0200, Pjensen73

Det er nok en DF'er i forklædning...

Fra : @

Dato : 02-05-07 15:04

On Tue, 01 May 2007 22:26:12 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Det er nok en DF'er i forklædning...

hvis man går ind og læser på de forskellige partiers hjemmesider vil
alle sikkert kunne finde noget hos alle partier man er enig i

dog er jeg ikke helt sikker når det gælder RadV

Fra : Pernille

Dato : 02-05-07 15:12

> hvis man går ind og læser på de forskellige partiers hjemmesider vil
> alle sikkert kunne finde noget hos alle partier man er enig i
>

> dog er jeg ikke helt sikker når det gælder RadV
>

> --
Eller Enhedslisten. Men ellers ja, der er nok noget man er enig i hos alle
andre partier.

Fra : @

Dato : 02-05-07 19:26

On Wed, 2 May 2007 16:11:47 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Eller Enhedslisten. Men ellers ja, der er nok noget man er enig i hos alle
>andre partier.

Enhedslisten beholder vi kun fordi det parti simpelthen er det bedste
argument mod fri hash

Fra : Alucard

Dato : 02-05-07 19:38

On Wed, 02 May 2007 20:25:32 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>Enhedslisten beholder vi kun fordi det parti simpelthen er det bedste
>argument mod fri hash

Og FOR fri abort....

Fra : Kim2000

Dato : 01-05-07 21:30

> [...]
> holdninger.
> Jeg kender SF'er, der giver DF ret i udlændingepolitikken. Hvad siger du

Og DF'er der skam støtter mange af EL og SFs forslag og ideer, men
_udelukkende_ stemmer på DF fordi man er bange for at asylporten skal
genåbnes.
mvh
Kim

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 01-05-07 20:30

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse
> Det hele er ved at være så rodet, så jeg
> begynder lige på ny:

Du misforstår noget totalt.

Når Wilstrup har tabt en diskussion (sker ret ofte :)), begynder
han som regel med sine skryderier.

Du skal blot tage det som en kompliment.

Bedst er det, hvis han kalder dig nazist eller lign.

Fra : Anne

Dato : 02-05-07 18:05

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:eKqdnRiD66KzCKrbnZ2dnUVZ8sKdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> han som regel med sine skryderier.
>
> Du skal blot tage det som en kompliment.
>
> Bedst er det, hvis han kalder dig nazist eller lign.

Vild-strup er en morsom mand!
Hvorfor hedder han ikke Humørstrup?
Han er da en ægte humørspreder!

Fra : @

Dato : 02-05-07 20:35

On Wed, 2 May 2007 19:04:41 +0200, "Anne" <abc@co> wrote:

>Vild-strup er en morsom mand!

han er en ynkelig faktaresistent citatfusker og socialist

>Hvorfor hedder han ikke Humørstrup?

fordi han sviner mod alle som ikke giver ham ret i hans
vrangforestillinger

>Han er da en ægte humørspreder!

nej møgspreder

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-05-07 06:40

"Anne" <abc@co> skrev i meddelelsen

> "-=* DANELAW *=-"
> [...]

helt bestemt! Det er derfor en stor opgave at få højrefjolserne
til blot at smile ad sig selv - vi andre griner af dem.

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 11:02

On 3 Maj, 22:24, "Poul Nielsen" <m...@n.com> wrote:

> [...]
> nazister og holocaustbenægtere. Foreks er Arne vældig glad for
> holocaustbenægteren "Patruljen" det ville da også være naturligt eftersom

Du er blevet spurgt tidligere. Men har ikke kunne svare.
Jeg er jo en tålmodig fyr. Så jeg spørger igen -
Kan du citere mig for at benægte holocaust ?

Eller kan jeg frit kalde dig løgner fremover ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 07-05-07 11:04

On 2 Maj, 22:16, "Poul Nielsen" <m...@n.com> wrote:

> [...]
> konkurrence og absolutte modsætninger.
>
> Jeg ser Wilstrup beskrevet i den ovenstående beskrivelse også i den grad-

Jamen så beskriv, præcis hvor du " ser " Wilstrup - det må være
forholdsvis let for dig.
Og indtil da vil jeg mene, at du ikke " ser " andet end din egen
personlighed. Altså foretager endnu en projection.

Mvh. Niels Bruun.