Endnu en gang: Asma Abdol-Hamid
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 30-04-07 15:42

Se gerne

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1604-mid-1-params-2.html

og

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1605-mid-1-params-2.html

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Kert Rats

Dato : 30-04-07 15:56

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev i en meddelelse

> Se gerne
>
> http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1604-mid-1-params-2.html
>
> og
>
> http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1605-mid-1-params-2.html

Derfor har jeg absolut intet tilovers for personer på venstrefløjen!
De er i den grad med til at undergrave demokratiet med deres
muldvarpe-aktiviteter.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-04-07 16:25

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse news:2snZh.36$OG4.3@news.get2net.dk...

> Derfor har jeg absolut intet tilovers for personer på venstrefløjen!
> De er i den grad med til at undergrave demokratiet med deres muldvarpe-aktiviteter.

Vi blev født i hatten
Vi kender alle jeres tricks
Men vi blev født om natten
I regner os for nul og nix
Vi er de vilde kaniner med meget lange ører
Alt hvad i visker og siger kan vi hører
Har du fred i den ene hånd og krig i den anden
Og kalder de dig gud, hvisker vi at du er fanden
Vi er de vilde kaniner
Vi undergraver grænserne og parrer os
Graver grøfter mellem øst og vest
Og vi forbinder søerne
Nord og syd og dig og mig
Og munden op til ørerne
De vilde kaniner Vilde kaniner...
I kan gemme jer bag jerntæpper
I kan lægge miner
Selv det hvide hus blev malet gråt
Af vilde kaniner
Vi er de vilde kaniner...
Hva´så med de røde øjne?
Kan jeg hører nogen spørge
Jo for min mor var indianer
Forklædt som hængeøre
Vi er de vilde kaniner...

God 1. Maj

Jan Rasmussen

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-04-07 16:45

On Mon, 30 Apr 2007 17:25:00 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Vi blev født i hatten
>Vi kender alle jeres tricks
>Men vi blev født om natten
>I regner os for nul og nix
>Vi er de vilde kaniner med meget lange ører
>Alt hvad i visker og siger kan vi hører
>Har du fred i den ene hånd og krig i den anden
>Og kalder de dig gud, hvisker vi at du er fanden
> [...]
Ja, det er sgu de røde på kornet. Sort tale i en hash-brandert der
ophøjes til fnisende indforstået politisk credo.

Men jeg ville egentlig blot sige tak fordi vi får fred for de røde et
stykke tid her i morgen - Og AHW: Pas nu på at Kimse ikke kommer ud i
noget skidt.

Mvh
Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-04-07 17:36

Martin Larsen wrote:

> Ja, det er sgu de røde på kornet. Sort tale i en hash-brandert der
> ophøjes til fnisende indforstået politisk credo.

Nåja, det ER vel egentlig talt også blot teksten til et gammelt
Gnags-nummer?

"Safari" er da også et nummer, der bringer sjove minder frem hos
undertegnede fra sin opvækst på en Lilleskole...

Anders Peter Johnsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-04-07 20:22

On Mon, 30 Apr 2007 18:36:12 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Nåja, det ER vel egentlig talt også blot teksten til et gammelt
>Gnags-nummer?

Ja, behøvede vi sige det? - Det må stamme fra en tidlig fase, for
deres tekster blev mere og mere minimalistiske (formentlig en følge af
langtidsvirkning af rigelig piberygning :) og kunne bestå af kun 3 ord
der blev gentaget og gentaget og gentaget og gentaget og gentaget,
typisk noget i retning af "sol over bakkekammen" ))

Mvh
Martin

Fra : Kert Rats

Dato : 30-04-07 19:15

> On Mon, 30 Apr 2007 17:25:00 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>
> Ja, det er sgu de røde på kornet. Sort tale i en hash-brandert der
> ophøjes til fnisende indforstået politisk credo.

Smukt formuleret! Den tager jeg til mig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Pernille

Dato : 30-04-07 20:28

> [...]
>>

> Derfor har jeg absolut intet tilovers for personer på venstrefløjen!
> De er i den grad med til at undergrave demokratiet med deres

Heldig vis, vil det kun skade Enhedslisten, at de roder sådan rundt i det.
Jeg har aldrig stemt på Dansk Folkeparti, men jeg må indrømme, at
Enhedslisten skubber gevaldigt til mig, for at få mig til det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-04-07 23:13

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i meddelelsen

> [...]
> rundt i det. Jeg har aldrig stemt på Dansk Folkeparti, men jeg
> må indrømme, at Enhedslisten skubber gevaldigt til mig, for at

Hvis du ikke før har stemt på DF så skyldes det sikkert at du
har været sofavælger altid. Dine synspunkter er helt klart DFs,
så det vil ikke overraske nogen her.

Fra : markens

Dato : 01-05-07 06:57

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke før har stemt på DF så skyldes det sikkert at du har været
> sofavælger altid. Dine synspunkter er helt klart DFs, så det vil ikke
> overraske nogen her.

Hvad er der så lige galt i at stemme DF?
Og hvad er der lige galt med Pernilles synspunkter?

Fra : Malene P

Dato : 01-05-07 07:38

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

> Hvad er der så lige galt i at stemme DF?
> Og hvad er der lige galt med Pernilles synspunkter?

De stemmer ikke overens med den stærkt selvoptagede Wilstrups.

Malene P

Fra : markens

Dato : 01-05-07 08:12

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De stemmer ikke overens med den stærkt selvoptagede Wilstrups.

Heheh det er kun de rigtige meninger der er "tilladte".
Sørgeligt men det bærer næsten alle medierne (TV, radio, aviser)
også præg af.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 08:32

"markens" <mm@der.ll> skrev i meddelelsen

> Hvad er der så lige galt i at stemme DF?
> Og hvad er der lige galt med Pernilles synspunkter?

har du en måned du kan rive ud af kalenderen? Så skal du få en
forklaring siden du ikke selv kan se det.
Men et par hints kan jeg give dig: menneskefjendsk, forskruet,
sort, hadefuld, fremmedfjendsk, utilbøjlig til at ville følge
internationale konventioner etc.

Fra : Malene P

Dato : 01-05-07 08:38

> [...]
> Men et par hints kan jeg give dig: menneskefjendsk, forskruet,
> sort, hadefuld, fremmedfjendsk, utilbøjlig til at ville følge

Hvorfra ved du at Pernille er neger?

Malene P

Fra : Neuman

Dato : 01-05-07 08:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfra ved du at Pernille er neger?

Touché!!

Fra : Malene P

Dato : 01-05-07 08:50

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Touché!!

Djævelen fik mig til det

Malene P

Fra : @

Dato : 01-05-07 09:30

On Tue, 1 May 2007 09:42:46 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Touché!!

Wilstrup er bare en ynkelig racist

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : markens

Dato : 01-05-07 08:54

> [...]
> Men et par hints kan jeg give dig: menneskefjendsk, forskruet, sort,
> hadefuld, fremmedfjendsk, utilbøjlig til at ville følge internationale

Det lyder lidt som muhamedanismens værdigrundlag.

Fra : @

Dato : 01-05-07 09:31

On Tue, 1 May 2007 09:53:59 +0200, "markens" <mm@der.ll> wrote:

>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder lidt som muhamedanismens værdigrundlag.

og Wilstrups

Fra : @

Dato : 01-05-07 09:03

On Tue, 1 May 2007 09:31:47 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"markens" <mm@der.ll> skrev i meddelelsen

>har du en måned du kan rive ud af kalenderen? Så skal du få en
>forklaring siden du ikke selv kan se det.
>Men et par hints kan jeg give dig:

>menneskefjendsk

som sædvanlig hos Wilstrup mangler der dokumentation

>forskruet,

flyt dig lige væk fra spejlet

>sort,

er du racist?

> [...]

som sædvanlig hos Wilstrup mangler der dokumentation

>fremmedfjendsk,

som sædvanlig hos Wilstrup mangler der dokumentation

det viser blot at evnen til at tænke er intakt

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 10:08

> [...]
> Men et par hints kan jeg give dig: menneskefjendsk, forskruet, sort,
> hadefuld, fremmedfjendsk, utilbøjlig til at ville følge internationale

Ak ja! - hvor du tager fejl!
Jeg er slet ikke alt det som du siger, at jeg er!
Men, det forventer jeg ikke, at du kan forstå..........!
Derimod, mener jeg, at du er alle de ting, som du
beskylder mig for at være.

Gamle, sure Wilstrup, søg hjælp! Du kan måske nå at
blive glad og velfungerende. Det kræver en rigtig god
psykolog. - men jeg tror, at pengene vil være godt
givet ud!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 10:26

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i meddelelsen

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Ak ja! - hvor du tager fejl!
> Jeg er slet ikke alt det som du siger, at jeg er!

jo, du er netop det, jeg siger du er - det kan man læse af dine
naive udtalelser.

> Men, det forventer jeg ikke, at du kan forstå..........!

det behøver jeg heller ikke - det er nemt at læse - men du ved
det sikkert ikke selv.

> Derimod, mener jeg, at du er alle de ting, som du
> beskylder mig for at være.

aldrig nogensinde. Du har ikke hørt mig defamere muslimer der
opfører sig ordentligt, hetze mod fremmede etc. som dig, der jo
benytter enhver lejlighed til enten at sige "du godeste" etc. og
så proklamere hvor tæt du er på at stemme på DF næste gang. Det
siger jo alt om dig og hvor dine sympatier ligger.

> Gamle, sure Wilstrup, søg hjælp! Du kan måske nå at
> blive glad og velfungerende. Det kræver en rigtig god
> psykolog. - men jeg tror, at pengene vil være godt
> givet ud!

jeg er hverken sur eller har hjælp behov. Jeg er både glad og
velfungerende- desuden er jeg ikke så lidt klogere end dig og
bedre uddannet, men det passer jo meget godt med det billede man
har af den typiske DF-vælger: dårligt uddannet, ikke særlig
begavet og populistisk orienteret.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 11:42

On Tue, 1 May 2007 11:25:47 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> men det passer jo meget godt med det billede man
>har af den typiske DF-vælger: dårligt uddannet, ikke særlig
>begavet og populistisk orienteret.

Ja, de er bare dumme, som ubegavede arbejdere. - Hvad blev der
forresten af det arbejderparti, som du bilder dig ind at være
ideologisk Führer for?

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 12:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, de er bare dumme, som ubegavede arbejdere. - Hvad blev der
> forresten af det arbejderparti, som du bilder dig ind at være
> ideologisk Führer for?

igen en løgn fra din side, din lille mide - jeg har aldrig
udtalt at jeg er fører for noget arbejderparti- nu er det tredje
gang du lyver om mig - hvad med at prøve noget nyt, fx at
fortælle sandheden, men det evner du sikkert heller ikke.

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 12:39

> [...]
> er fører for noget arbejderparti- nu er det tredje gang du lyver om mig -
> hvad med at prøve noget nyt, fx at fortælle sandheden, men det evner du

Du skulle selv prøve på at holde dig til sandheden!
Det ville være noget nyt, her i gruppen!
Dit billede af virkeligheden er noget blæst!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 19:36

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i meddelelsen

> Du skulle selv prøve på at holde dig til sandheden!
> Det ville være noget nyt, her i gruppen!
> Dit billede af virkeligheden er noget blæst!

foreløbig har jeg påvist at du har løjet ikke mindre end tre
gange - det er virkelig alt for meget!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 19:37

> Du skulle selv prøve på at holde dig til sandheden!
> Det ville være noget nyt, her i gruppen!
> Dit billede af virkeligheden er noget blæst!

Beklager- jeg så først nu at det var Pernille der forsvarede en
idiot - det var ham jeg svarede - jeg har ikke belæg for at mene
at Pernille er en løgnhals (endnu), så igen- jeg beklager!

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 14:37

On Tue, 1 May 2007 13:25:09 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>gang du lyver om mig - hvad med at prøve noget nyt, fx at
>fortælle sandheden, men det evner du sikkert heller ikke.

Herregud, der findes da utallige indlæg, hvor du docerer den ortodokse
lære for Egon Stich og din discipel Kim Larsen.

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 19:39

> Herregud, der findes da utallige indlæg, hvor du docerer den
> ortodokse
> lære for Egon Stich og din discipel Kim Larsen.

jeg docerer ingenting - jo, måske for Egon Stich, for han har
hjælp behov, men Kim Larsen er bestemt ikke min discipel - han
kan sagtens svare for sig selv - at han så er velbegavet og
vidende må kalde på misundelse fra din side, men sådan er der så
meget.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 20:52

On Tue, 1 May 2007 20:38:40 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

>jeg docerer ingenting - jo, måske for Egon Stich, for han har
>hjælp behov,

Altså har jeg ret!

>men Kim Larsen er bestemt ikke min discipel - han
>kan sagtens svare for sig selv - at han så er velbegavet og
>vidende må kalde på misundelse fra din side, men sådan er der så
>meget.

Her prøver du at smyge dig uden om din persistente løgner, men det får
du ikke lov til! Et par velvalgte Kimsecitater afslører alt:

"Jeg spørger kun Wilstrup når det tjener det formål at komme rundt om
et emne på en lidt anderledes og befordrende måde"

"Jeg foreslår stadig en boot-camp til dig samt en hel del undervisning
i samfundsfag og historie af Wilstrup"

"I så fald kan jeg godt høre Wilstrup om han er interesseret
i at undervise dig lidt "

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 01-05-07 12:35

On Tue, 01 May 2007 12:42:00 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, de er bare dumme, som ubegavede arbejdere. - Hvad blev der
>forresten af det arbejderparti, som du bilder dig ind at være
>ideologisk Führer for?

det parti har da for mange år siden vendt det arbejdende folk ryggen

Fra : Neuman

Dato : 01-05-07 11:48

> jo, du er netop det, jeg siger du er - det kan man læse af dine naive
> udtalelser.

Tal på dine egne vegne.

> det behøver jeg heller ikke - det er nemt at læse - men du ved det sikkert
> ikke selv.

Så du indrømmer altså du læser men ikke forstår?

> jeg er hverken sur eller har hjælp behov.

Det er som regel patienten selv der har indsigt i behovet.

>Jeg er både glad og velfungerende- desuden er jeg ikke så lidt klogere end
>dig

Og det er du selvfølgelig HELT sikker på.

>og bedre uddannet, men det passer jo meget godt med det billede man har af
>den typiske DF-vælger: dårligt uddannet, ikke særlig begavet og populistisk
>orienteret.
Hvad kender du til Pernille's uddannelse?
Jeg selv har en videregående uddannelse og stemmer på DF. Hvordan forklarer
du den?
Og ja, jeg tager også til enhver tid en lille IQ-battle med dig hvis det
skulle være. Men det regner jeg ikke med du tør?

Fra : Malene P

Dato : 01-05-07 10:40

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive glad og velfungerende. Det kræver en rigtig god
> psykolog. - men jeg tror, at pengene vil være godt

Det HAR han prøvet -han plejer bare at kalde det noget andet. Ferie,
arbejdspres, jeg gider ikke gruppen mere for i er allesammen dummme, osv.

Malene P

Fra : @

Dato : 01-05-07 12:25

On Tue, 1 May 2007 11:07:30 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Ak ja! - hvor du tager fejl!
>Jeg er slet ikke alt det som du siger, at jeg er!

det er blot Wilstrup i en nøddeskal

da han igen en gang ikke evner at nå bolden går han efter personen

og der evner han heller ikke at ramme rigtigt

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 12:42

> det er blot Wilstrup i en nøddeskal
>
> da han igen en gang ikke evner at nå bolden går han efter personen
>
> og der evner han heller ikke at ramme rigtigt
>

> --
Det har du set helt korrekt. Hverken bolden eller personen evner
Wilstrup at ramme rigtigt.........

Fra : Pernille

Dato : 01-05-07 10:01

> Hvis du ikke før har stemt på DF så skyldes det sikkert at du har været
> sofavælger altid. Dine synspunkter er helt klart DFs, så det vil ikke
> overraske nogen her.

Nu viser du, igen, at du slet ikke kan vurdere folk korrekt. Jeg er
et af de mennesker, som benytter mig af min stemmeret, HVER GANG!
Jeg har ikke én eneste gang været sofavælger.
Lad være med at udtale dig om, hvordan folk er, når du ikke ved det!
Men enhedslisten vil aldrig få min stemme.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 10:22

> [...]

> Jeg er
> et af de mennesker, som benytter mig af min stemmeret, HVER

siden hvornår? du kan ikke være mere end førstegangsvælger med
de synspunkter du kommer med.

> Jeg har ikke én eneste gang været sofavælger.
> Lad være med at udtale dig om, hvordan folk er, når du ikke
> ved det!

hvorfor dog det? du udtaler dig jo om muslimer uden at kende det
mindste til dem, hvorfor kan jeg så ikke udtale mig om dig på
baggrund af dine udtalelser her?

> Men enhedslisten vil aldrig få min stemme.

Det ville den sikkert også frabede sig med de holdninger du har.

Fra : Hugo Sánchez Policar~

Dato : 30-04-07 19:36

On30/04/2007 16:42, Michael Laudahn eOpposition wrote:
> [...]
>

> --
>
> Even if leftists and jews don't like to hear

JEEZUS. Naar skal du slutte med den aandsforlatte spamming av
skandinaviske newsgrupper?

Du virker ikke som om du er helt riktig skrudd sammen.

--
Hugo

Recuerda que a veces el silencio es la mejor respuesta

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 01-05-07 13:50

"Hugo Sánchez Policarpo" <hugo_san_55@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> JEEZUS. Naar skal du slutte med den aandsforlatte spamming av
> skandinaviske newsgrupper?
>
> Du virker ikke som om du er helt riktig skrudd sammen.

Hvornår begriber du at du skal blande dig udenom vores NGer, din spanjol
lejende mohammedaner eller jøde?

Fra : Hugo Sánchez Policar~

Dato : 01-05-07 17:44

On01/05/2007 14:50, Michael Laudahn eOpposition wrote:

> Hvornår begriber du at du skal blande dig udenom vores NGer, din spanjol
> lejende mohammedaner eller jøde?

VUSJJJJJ::::::::

Bort med dig tyskjävel.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 01-05-07 17:59

> VUSJJJJJ::::::::
>
> Bort med dig tyskjävel.

Hvor mange her mon deler din opfattelse, bortset fra de venstrerabiate og
deres jødiske inspiratører?

Det er dig, der er yderst uvedkommen samt uvelkommen - hvis du forstår, hvad
jeg mener, perker.

Fra : Hugo Sánchez Policar~

Dato : 01-05-07 18:22

On01/05/2007 18:59, Michael Laudahn eOpposition wrote:
> [...]
> deres jødiske inspiratører?
>
> Det er dig, der er yderst uvedkommen samt uvelkommen - hvis du forstår, hvad

Tyskjävelen taler nu ogsaa om "vores NG".

BWHAHAHA...

De dage da tyskjävler kommanderede Europa er forlengst over, om
du ikke har fattet det.

Tyskjävelspamming av skandinaviske grupper er et tiltagende problem.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 02-05-07 09:57

> [...]
> har fattet det.
>
> Tyskjävelspamming av skandinaviske grupper er et tiltagende problem.

Hvilke andre 'tyskjävlar' kan du se?

Jeg ser bare en mohammedaner- eller jøde-djævl, som kamuflerer som spanjol.

Fra : Hugo Sánchez Policar~

Dato : 02-05-07 13:51

On02/05/2007 10:57, Michael Laudahn eOpposition wrote:

> Jeg ser bare en mohammedaner- eller jøde-djævl, som kamuflerer som spanjol.

Husjjj; tilbage i skraldespandet med dig igen, tyskjävel.

Fra : Charlie R

Dato : 01-05-07 18:13

Tue, 01 May 2007 18:43:38 +0200, Hugo Sánchez Policarpo ba:

> Recuerda que a veces el silencio es la mejor respuesta

Às vezes.

Charlie.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 02-05-07 09:59

"Charlie R" <spam_spam_spam@chroot.yi.org> schrieb im Newsbeitrag

> Às vezes.

Idioten forstår ikke engang spansk. Hvordan skulle han da forstå
portugisisk?

Fra : Pernille

Dato : 02-05-07 10:37

> "Charlie R" <spam_spam_spam@chroot.yi.org> schrieb im Newsbeitrag

> Idioten forstår ikke engang spansk. Hvordan skulle han da forstå
> portugisisk?

-
Skal man kunne alle sprog, for at deltage her?

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 02-05-07 14:32

"Pernille" <Hovedst@deb> schrieb im Newsbeitrag

> Skal man kunne alle sprog, for at deltage her?

Hvordan hedder det: 'Det er ikke forudsætning at være åndssvag for at kunne
arbejde her, men det ville være en fordel.'

Fra : Ördög

Dato : 03-05-07 03:55

Michael el Laudahn eOpportunist spammer and helicopter specialist
tries to sound intelligible:
> "Pernille" schrieb

> Hvordan hedder det: 'Det er ikke forudsætning at være åndssvag for at kunne
> arbejde her, men det ville være en fordel.'

Do you still suffer from those agressive migranes? Poor creature. This
might explain you hate tirades and your hopeless excursions into
advanced kookology!

> Even if leftists and jews .....
Yes we know! You have posted this propaganda sign thousands of times
before.

And it is obvious that you aren't having here a good day either.

Therefore I wish you a quick recovery. I hope your shrink is a
trustworthy professional.

Ördög (Your scary shadow that says "Boo" in the dark)
Either the neocons go or civilisation does!