Hvormange muslimer i 2040
Fra : Vidal

Dato : 30-04-07 12:00

Findes der nogen objektive kilder til de danske muslimers
befolkningstilvækst?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-07 13:06

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Findes der nogen objektive kilder til de danske muslimers
> befolkningstilvækst?

Hvad er "objektive" kilder? Der er lavet flere fremskrivninger af danske
muslimers befolkningstilvækst, men de afvises (af dig?) med begrundelsen, at
man ikke kan tage de nuværende fødselstal og den nuværende indvandring og
bare fremskrive dem.

Her er en artikel fra Weekendavisen om situationen i Norge:
http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060922/SAMFUND/109220121/-1/samfund

Denne annonce fra DF (nej, du tager ikke skade af at se den) bygger på en
undersøgelse, der viste et muslimsk flertal i Danmark om ca. 60 år:
http://www.danskfolkeparti.dk/cgi-files/mdmgfx/file-53-6298-3508.pdf

Så vidt jeg husker, kunne Danmarks Statistik for nogle år siden fortælle os,
at vi ville have muslimsk flertal omkring 2060, såfrem den daværende
muslimske indvandring fortsatte uforandret.

En fremskrivning, foretaget af demografer fra Københavns Universitet,
forudsiger muslimsk flertal i Danmark i dette århundrede (læs evt.
antologien 'Storm over Europa - Islam - fred eller trussel?'). Jeg er
alvorligt bange for, de har et.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-07 20:17

In article <MPKdnVWcvOAzRqjbnZ2dnUVZ8t-nnZ2d@giganews.com>,
bruun_jens@hotmail.com says...
> "Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er "objektive" kilder?

Ikke social demokratiske eller SFs for de underdriver tallet, ikke dansk
folkeparti for de overdriver talne.

Fra : Vidal

Dato : 30-04-07 21:13

Jens Bruun wrote:
> "Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er "objektive" kilder? Der er lavet flere fremskrivninger af danske
> muslimers befolkningstilvækst,

Ærligt talt, havde jeg håbet, der var nye kilder
til de bestandige propagandistiske påstande om
muslimernes andel af befolkningen.

> men de afvises (af dig?) med begrundelsen, at
> man ikke kan tage de nuværende fødselstal og den nuværende
indvandring > og bare fremskrive dem.

Jamen det er jo da også en væsentlig indvending.
Den "nuværende indvandring" er da også ændret
væsentligt på det seneste, såvidt jeg da ved.

> Her er en artikel fra Weekendavisen om situationen i Norge:
> http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060922/SAMFUND/109220121/-1/samfund

"Imens vokser islam i Norge – om få år er der
muslimsk flertal i Oslo, og i Sverige, der
ifølge Storhaug er på vej mod et nationalt
selvmord, og i Frankrig, der formentlig bliver
det europæiske land, der først får muslimsk
flertal (inden for 25 år) og i Europa generelt,
som islamhistorikeren Bernhard Lewis nu kalder
for »det arabiske Vesten«."

Se, det er netop den slags påstande, jeg gerne
så bare den ringeste form for dokumentation for.

'Det arabiske vesten' præger jo netop ikke islam i
Danmark, vore muslimer er hovedsageligt af tyrkisk
oprindelse. Der er stor forskel på den tyrkiske og
den arabiske islam.

> Denne annonce fra DF (nej, du tager ikke skade af at se den) bygger på en
> undersøgelse, der viste et muslimsk flertal i Danmark om ca. 60 år:
> http://www.danskfolkeparti.dk/cgi-files/mdmgfx/file-53-6298-3508.pdf

Hvis jeg skal se på DF propagande, kræver jeg som
minimum en slagtet ged eller en blond kvinde, der
bliver voldtaget af en eller flere arabere eller
måske en blond ged, der bliver ...

> Så vidt jeg husker, kunne Danmarks Statistik for nogle år siden fortælle os,
> at vi ville have muslimsk flertal omkring 2060, såfrem den daværende
> muslimske indvandring fortsatte uforandret.

Jo, det er muligt, men indvandringen er der jo netop
sat en stopper for.

> [...]
> forudsiger muslimsk flertal i Danmark i dette århundrede (læs evt.
> antologien 'Storm over Europa - Islam - fred eller trussel?'). Jeg er

"Sover vi i timen, vil en brutal og ekspansiv ørkenreligion ødelægge
vores civilisation"!

Netop denne bog er jo stærkt propagandistisk og selv
for Jyllands-Posten for stærk kost til at kunne blive
taget alvorligt. Det kan undre mig, at netop du hopper
på den slags unuanceret propaganda.

De muslimer, vi har i Danmark, er for størstedelen
tyrkere. Netop i Tyrkiet ser vi jo i disse dage
stærke protester mod den religiøse stat og man
kan mobilisere en demonstration med en million
deltagere mod den.

Du og dine sluger tilsyneladende ukritisk enhver
påstand, bare den er går imod muslimer.

De eneste, der kan ødelægge vor civilisation, er
os selv.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-07 21:26

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Netop denne bog er jo stærkt propagandistisk og selv
> for Jyllands-Posten for stærk kost til at kunne blive
> taget alvorligt. Det kan undre mig, at netop du hopper
> på den slags unuanceret propaganda.

Læs nu, hvad jeg skriver. Demografer på Københavns Universitet har forsket i
sagen, og deres resultater bringes i antologien. Skyd ikke på budbringeren.
Det er i orden, du ikke stoler på demografer fra Københavns Universitet, men
jeg vil så gerne vide, hvad du har at hænge din mistillid til de mennesker,
der burde have mest forstand på sagen, op på...

> [...]
> tyrkere. Netop i Tyrkiet ser vi jo i disse dage
> stærke protester mod den religiøse stat og man
> kan mobilisere en demonstration med en million

Ja, men nu taler vi jo om muslimer i Danmark, ikke?

> Du og dine sluger tilsyneladende ukritisk enhver
> påstand, bare den er går imod muslimer.

Hold du bare fast i dén, Villy. Og kniber det, kan du jo altid kokettere
lidt og lade som om, du ikke forstår "mig og mine". Så går det nok alt
sammen, ikke?

> De eneste, der kan ødelægge vor civilisation, er
> os selv.

Ja. Og vi er i fuldt gang.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 04:24

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> jeg vil så gerne vide, hvad du har at hænge din mistillid til de mennesker,
> der burde have mest forstand på sagen, op på...

Disse prognoser bygger jo netop på historiske tal, der for Danmarks
vedkommende siden 2001 er fuldstændigt ændret.

Ændres forudsætningerne ændres resultatet naturligvis også. Vi vil
ganske vist stadig se en øgning af andelen af muslimer i det danske
samfund, men det skyldes to forhold, vi ikke sådan på et studs kan ændre
på:

1. Fertiliteten er højere. Men den falder for hver generation ned mod
dansk fertilitet, noget der tidligere forhindredes gennem udbredt brug
af familiesammenføring.

2. Aldersfordelingen er skæv. Muslimerne udgør 5% af den samlede
befolkning, men 10% af børnene i folkeskolen, på landsplan. I runde tal.

Men vi har jo altså netop her i landet vist at man kan gøre noget ved
ved problemet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 02-05-07 05:30

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Men vi har jo altså netop her i landet vist at man kan gøre noget ved
> ved problemet.

Og vi kan gøre endnu mere: REPATRIERING

Lad os starte med at sende kriminelle ikke-danske statsborgere hjem til det
land, de er statsborger i. Dernæst sender vi alle muhamedanere, der ikke er
danske statsborgere, hjem til deres hjemlande. Dernæst fratager vi
muhamedanere med dobbelt statsborgerskab deres danske statsborgerskab og
sender dem hjem til deres hjemlande.

Vi kan så håbe på at der derefter er så få tilbage, at de kan sendes på
opdragelseslejre og blive afmuhamedaniseret.
--
El Trabajador

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-05-07 06:54

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Vi kan så håbe på at der derefter er så få tilbage, at de kan
> sendes på
> opdragelseslejre og blive afmuhamedaniseret.

Jeg har et meget bedre forslag: vi tager alle fremmedfjendtlige
og sætter dem på opdragelseslejr så de kan blive
"affremmedfjendtlige" og de få det ikke lykkedes for, tager vi
deres danske statsborgerskab fra dem og sender dem til de
palæstinensiske områder eller til Saudi-Arabien hvor de kan lære
at arbejde - og du vil nok blive en af dem man får kik på.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-05-07 07:10

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> [...]

> dem til de palæstinensiske områder eller til Saudi-Arabien hvor de kan
> lære at arbejde - og du vil nok blive en af dem man får kik på.

God idé, i Saudi Arabien er det kun indvandrere der arbejder, og i de
palæstinensiske områder hygger man sig med pengene fra EU, og laver praktisk
taget intet andet end at skændes om hvem der skal have de fedeste EU-betalte
jobs.

Ja, der kan han lære et eller andet, - bl a i Saudi Arabien at behandle
indvandrere ad helvede til, og i de palæstinensiske områder, at overfalde
folk som ikke er muslimske nok.

Mon ikke DU trænger til et godt og grundigt "reality check" ? Du ved vist
intet som helst om verden omkring dig, du må en tur ned til Ghadaffi og
prøve hans "arbejder-kommitteer", og se om ordet, og retorikken om at det er
disse herlige arbejdere som bestemmer alt, - om det forandrer virkeligheden
og skaber hvad det nævner.

Du kunne måske bedre se diskrepansen mellem virkelighed og
"fremtrædelsesform", når det ikke drejede sig om et af dine typiske
"arbejder-drevne" potemkin-lande

Fra : Per Rønne

Dato : 02-05-07 08:18

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> God idé, i Saudi Arabien er det kun indvandrere der arbejder,

Ah, de forlanger da vist at saudier skal have ansættelser, helst på
direktørniveau.

I realiteten skal du vel bare have løn, uden at behøve at møde på
arbejde ...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-05-07 09:49

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> behandle indvandrere ad helvede til, og i de palæstinensiske
> områder, at overfalde folk som ikke er muslimske nok.

netop- så kan han s'gu' lære det.

> Mon ikke DU trænger til et godt og grundigt "reality check" ?

nej!

Du ved vist
> intet som helst om verden omkring dig,

jeg ved ALT hvad der foregår i verden omkring mig.

> [...]
> retorikken om at det er disse herlige arbejdere som bestemmer
> alt, - om det forandrer virkeligheden og skaber hvad det

disse arbejdere bestemmer ikke alt, og det er præcis der jeg
gerne ser ElTrabajador sendt ned.

> Du kunne måske bedre se diskrepansen mellem virkelighed og
> "fremtrædelsesform", når det ikke drejede sig om et af dine
> typiske "arbejder-drevne" potemkin-lande

Der er ingen diskrepans mellem virkelighed og
fremtrædelsesform -det viser at du ikke har fattet de begreber.
Der tales om væsen og fremtrædelsesform, hvor det sidstnævnte er
den erkendte virkelighed, du snakker om, og den første er de
forhold der ligger bagved, skjult umiddelbart for det
menneskelige øje, men som dog kan erkendes via
fremtrædelsesformerne, hvis man er bevidste om dem.

Du burde læse noget marxistisk filosofi før du kloger dig her.

Fra : Alucard

Dato : 02-05-07 08:16

On Wed, 2 May 2007 07:54:13 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>palæstinensiske områder eller til Saudi-Arabien hvor de kan lære
>at arbejde - og du vil nok blive en af dem man får kik på.

Lige som man i "gamle dage" sendte folk til Gulag...

Fra : Per Rønne

Dato : 02-05-07 07:18

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Vi kan så håbe på at der derefter er så få tilbage, at de kan sendes på
> opdragelseslejre og blive afmuhamedaniseret.

Og her går du så alt, alt for vidt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-05-07 07:23

> Og her går du så alt, alt for vidt.

Hvornår gør han ikke det?

Fra : Per Rønne

Dato : 02-05-07 08:18

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hvornår gør han ikke det?

Nu bør du ikke stille helt urimelige krav til folks hukommelse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-05-07 09:17

> Nu bør du ikke stille helt urimelige krav til folks hukommelse ...

Nej, det er rigtigt, vi skal vist nogle år tilbage

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-04-07 23:25

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> tyrkere. Netop i Tyrkiet ser vi jo i disse dage
> stærke protester mod den religiøse stat og man
> kan mobilisere en demonstration med en million

De tyrkere vi har i Danmark er for størstedelen kurdere.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 04:24

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> De tyrkere vi har i Danmark er for størstedelen kurdere.

I øvrigt har vi altså også med tiden fået en bunke arabere.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 01-05-07 06:34

On Mon, 30 Apr 2007 22:13:08 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>"Sover vi i timen, vil en brutal og ekspansiv ørkenreligion ødelægge
>vores civilisation"!

det viser historien at den vil

det er vist dig der har snorksovet i alle historietimerne

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Notion

Dato : 01-05-07 20:20

> [...]
> at man ikke kan tage de nuværende fødselstal og den nuværende indvandring

Vi har ikke indvandring, men familiesammenføring og Flygtninge.

Vi er blevet for selvfede, vi ønsker mere for os som familie, end vi ønsker
for samfundet. Virksomhederne ønsker arbejdere ikke familier, derfor har vi
fået et samfund som ikke producerer nok børn, vi producerer kun familien.

> Så vidt jeg husker, kunne Danmarks Statistik for nogle år siden fortælle
> os, at vi ville have muslimsk flertal omkring 2060, såfrem den daværende
> muslimske indvandring fortsatte uforandret.

Ja hvis vi ikke tager integration alvorlig, bliver vi automatiske i
mindretal, da vi ikke giver plads til andre og får tilført nye "borger", som
kan være samfundsgratiale og derved blive accepteret.

> [...]
> forudsiger muslimsk flertal i Danmark i dette århundrede (læs evt.
> antologien 'Storm over Europa - Islam - fred eller trussel?'). Jeg er

Og hvis du ser på faren i Europa så mangler der omkring 50 mill. om 50 år ??
Hvor skal de komme fra. Skal det være miljøflygtning, dvs. familier med
underernæret børn og derved lav funktionsniveau?

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 30-04-07 13:51

On Apr 30, 2:06 pm, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> forudsiger muslimsk flertal i Danmark i dette århundrede (læs evt.
> antologien 'Storm over Europa - Islam - fred eller trussel?'). Jeg er

Hvis man er bekymret for demografien må man vel igang med at sætte
nogle børn i verden.

Derudover skal man ikke være helt så sortsynet. Måske Islam vinder
frem i nogle områder, (Norge, Sverige), men på verdensplan er
kristendommen langt den største og hurtigeste voksende religion.
Ligesom de fleste indvandre Vest-Europa tager i disse år faktisk også
er kristne.

Fra : PerX ...

Dato : 30-04-07 20:18

In article <1177937466.340042.305360@y80g2000hsf.googlegroups.com>,
WinstonSmith_101@hotmail.com says...

> [...]
> kristendommen langt den største og hurtigeste voksende religion.
> Ligesom de fleste indvandre Vest-Europa tager i disse år faktisk også

Det er ikke korrekt.

Fra : Patruljen

Dato : 30-04-07 14:05

On 30 Apr., 14:51, WinstonSmith_...@hotmail.com wrote:

> Hvis man er bekymret for demografien må man vel igang med at sætte
> nogle børn i verden.

Der er andre løsninger, end at overbefolke planeten

> [...]
> kristendommen langt den største og hurtigeste voksende religion.
> Ligesom de fleste indvandre Vest-Europa tager i disse år faktisk også

Jeg har en serbisk kollega, som har været i specialtropperne under
krigen på Balkan.

Som fortæller med et deprimeret angsitsudtryk -
" We were outnumbered in your own country "

Mvh. Niels Bruun.

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 30-04-07 14:43

On Apr 30, 3:05 pm, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Der er andre løsninger, end at overbefolke planeten

Der er ingen risiko for at Danmark eller Europa bliver overbefolket,
eftersom der er negativ fødselstal. Jeg har ikke fem flade øre til
overs for folk der klager og demografien men ikke selv gider sætte
børn i verden (ikke sagt noget om at der er sådanne i denne tråd). Det
er jo rent faktisk et meget taknemmeligt emne. Man behøver ikke at
være mangemillionær eller politiker på Christiansborg for at få sig
nogle børn og opdrage dem til gode danske værdier. Alle kan være med
og gøre deres del. Derudover er der børn self. det bedste livet har at
byde på. Har selv tre, regner med en tre stykker mere.

> Som fortæller med et deprimeret angsitsudtryk -
> " We were outnumbered in your own country "

Hvis de var outnumbered, så var det ikke deres land.

Fra : E.M.

Dato : 30-04-07 14:57

> Som fortæller med et deprimeret angsitsudtryk -
> " We were outnumbered in your own country "

Hvis de var outnumbered, så var det ikke deres land.

Dvs. hvis jeg og hele min omfangsrige familie kommer i dit hjem, og vi er
flere end der er i din husstand, kan vi bare smide jer ud, for så er det
ikke jeres hus?

E.M.

Fra : markens

Dato : 30-04-07 15:24

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> Dvs. hvis jeg og hele min omfangsrige familie kommer i dit hjem, og vi er
> flere end der er i din husstand, kan vi bare smide jer ud, for så er det
> ikke jeres hus?

DET er jo præcis muhamedanernes tankegang.
"Bare "vi" er mange nok" så er alt tilladt.

Fra : Vidal

Dato : 30-04-07 21:58

markens wrote:

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> DET er jo præcis muhamedanernes tankegang.
> "Bare "vi" er mange nok" så er alt tilladt.

Hvor finder du den tankegang udtrykt?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : E.M.

Dato : 01-05-07 06:51

> Hvor finder du den tankegang udtrykt?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Lige præcis her: "Hvis de var outnumbered, så var det ikke deres land."

E.M.

Fra : @

Dato : 30-04-07 16:02

On 30 Apr 2007 06:42:33 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

>Hvis de var outnumbered, så var det ikke deres land.

mener du virkelig at man skal holde op med at bekæmpe rotter bare
fordi der er mange af dem?

Fra : Patruljen

Dato : 30-04-07 14:48

On 30 Apr., 15:42, WinstonSmith_...@hotmail.com wrote:

> [...]
> og gøre deres del. Derudover er der børn self. det bedste livet har at
> byde på. Har selv tre, regner med en tre stykker mere.

Hvad med en " lebensborn " institution ?

Et bidrag til befolkningsekspoltionen

> Hvis de var outnumbered, så var det ikke deres land.

Så hvorfra stammer udtrykket; Kosovo - albanere ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-04-07 18:58

On 30 Apr., 16:24, "markens" <m...@der.ll> wrote:

> DET er jo præcis muhamedanernes tankegang.
> "Bare "vi" er mange nok" så er alt tilladt.

Det er der nogen, der mener -

Terror og indvandring!

Den såkaldte islamforsker Bernard Lewis høstede for nyligt stort
bifald med et foredrag, hvis pointe var, at den muslimske verden
angriber Vesten med to strategier - terror og indvandring:

The 90-year-old Lewis, seen by some as the intellectual godfather
behind the administration's decision to invade Iraq, warned in his
lecture that the West - particularly Europe - was losing its fervor
and conviction in the face of an epochal challenge from the Islamic
world. The Islamic world, he said, was now attacking the West using
two tactics: terrorism and migration.

Stedet for foredraget: American Enterprise Institute - som havde
inviteret Bernard Lewis for at give ham en
såkaldt Irving Kristol Award - og publikummet, hvoriblandt var
notabiliteter som USAs vicepræsident Dick Cheney, højesteretsdommer
Clarence Thomas, tidligere FN-ambassadør John Bolton samt eks-Richard
Perle.

At the historical moment when: America is begging for the cooperation
of the Muslim world in the War on Terror..

THAT is the moment when the Vice President of the United States joins
an audience applauding a speech which declares the whole Islamic
world
to be at war with the West

http://blogs.wsj.com/washwire/2007/03/08/bernard-lewis-applauds-the-c...

Mvh. Niels Bruun.

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 01-05-07 08:10

On Apr 30, 9:18 pm, PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:
> In article <1177937466.340042.305...@y80g2000hsf.googlegroups.com>,
> WinstonSmith_...@hotmail.com says...

> Det er ikke korrekt.

uh? Hvad er ikke korrekt?

* Kristendommen er den største religion med > 2 billioner troende.
Islam omkring 1-1.2 billioner.

* Kristendommen er den hurtigst voksende - i absolutte tal, som er de
eneste interessante.
Islam vokser hurtigere i relative tal. Men det gør ligeledes en række
andre religioner som Baha'is, Zoroastriasme, Falun Gong - som alle
faktisk vokser relativt hurtigere end Islam. Relative tal er blot
forholdsvist uinteressante. I Sydamerika f.eks. vokser Islam relativt
hurtigere end Kristendommen, men udgør så tilgængeld kun omkring 0.3%
af befolkningen. I øvrigt er buddisme en hurtigere voksende religion i
Europa end Islam.

- ud over dette vokser Kristendommen i stor grad som følge af
konvertitter, mens Islam næsten udelukkende henter sin fremgang i
fødselstal. Men i fremtiden vil man se 1) en lavere fødselsrate i de
muslimske områder. 2) flere konvertitter fra Islam -> Kristendom.
Derudover er de eksisterende tal for kristne nok sat væsentligt lavere
(da kristne i Kina og Mellemøsten er sat meget lavt) og de muslimske
højere (da de medregner ex-muslimer).

Kina er iøvrigt et meget interessant område. Der findes idag en måske
60-80 millioner kristne kinesere. Men kirken vokser fænomenalt
hurtigt. Allerede om en 25-35 år kan op til 1/3 af befolkningen være
kristne. Det bliver interessant at se hvordan en verden med 400
millioner kristne kinesere vil se ud. Kristendommen vokser også
hurtigt i de andre østasiatiske lande; Vietnam, Burma, Korea etc. I
Syd-Korea er allerede over 40% kristne.

Jeg kan anbefale:
* The Next Christendom: The Coming of Global Christianity, af: Philip
Jenkins
* Jesus in Beijing, af: David Aikman

* De fleste indvandre Vest-Europa kommer ikke længere fra muslimske
områder. De kommer fra Øst-Europa (kristne), det sydlige Afrika
(kristne) og fra Asien (store dele kristne).

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 09:24

<WinstonSmith_101@hotmail.com> wrote:

> * Kristendommen er den største religion med > 2 billioner troende.
> Islam omkring 1-1.2 billioner.

Ah, mon ikke du skal dividere tallene med 1000 ? Jeg vil endda tvivle på
at Jorden ville have plads til mere end en billion mennesker; seks
milliarder er da også rigeligt nok.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 10:02

On 1 May 2007 00:09:59 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

>* Kristendommen er den største religion med > 2 billioner troende.
>Islam omkring 1-1.2 billioner.

Så mange mennesker findes der ikke....

http://da.wikipedia.org/wiki/Billion

En billion er tallet for en million millioner = 1.000.000.000.000

Fra : N_B_DK

Dato : 01-05-07 12:52

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Så mange mennesker findes der ikke....
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Billion
>
> En billion er tallet for en million millioner = 1.000.000.000.000

Ja på Dansk, i Engelske lande er en billion hvad vi kalder en milliard
(altså 1000 millioner)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Alucard

Dato : 01-05-07 17:51

On Tue, 1 May 2007 13:51:58 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ja på Dansk, i Engelske lande er en billion hvad vi kalder en milliard
>(altså 1000 millioner)

Men nu er vi jo ikke i et Engelsk land, vel...???

Fra : Vidal

Dato : 01-05-07 08:39

On 1 Maj, 07:51, "E.M." <e...@dbmail.dk> wrote:

> Lige præcis her: "Hvis de var outnumbered, så var det ikke deres land.."

Du misforstår, hvilken muslim har givet udtryk denne muhammedanske
tankegang?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 01-05-07 09:28

On 1 May 2007 00:39:17 -0700, Vidal <viidal@gmail.com> wrote:

>Du misforstår, hvilken muslim har givet udtryk denne muhammedanske
>tankegang?

hvilken - mener du ikke hvilke?

Fatih Alev, imam og formand for Muslimernes Landsorganisation

Abdul Wahid Petersen, imam, muslimsk friskoleleder

Tariqah Jihad

Vural Öger, tyrkisk muslim, indvalgt i EU parlamentet

M.A.Rassoul, islamisk filosof, nu bosat i Tyskland.

Tanveer Sharif, medlem af hovedbestyrelsen i Det radikale Venstre

Jahamir Abdallah, formand for danske Islamic Student organization

Hizbollahleder Moussawi

Amir Taheri

A.Khomeini

<<<<
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=188
A.Khomeini:
Vi kan ikke med militære midler overvinde Vesten, men vi kan ved at
blive mange nok og udvandre om Allah vil med tiden overtage magten.
<<<<

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1563

<<<<
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1364
Skrevet af Amir Taheri:
"Opstanden mod de franske myndigheder begyndte i Parisforstaden
Clichy, hvor fransk politi og offentlige myndigheder havde holdt sig
borte i årevis og hvor ca 80% er muslimer, som er indvandret
fortinsvis fra Algeriet i 80erne og 90erne. Ikke kun de franske
myndigheder holder sig borte, det drejer sig også om alt lige fra
taxaer til avisbude, postbude, lægekørsel, etc. For at markere sin
eksistens rykkede fransk politi ind i forstaden i forbindelse med et
biltyvrei. Denne polititilstedeværelse blev anset som en provokation,
hvorfor politiet blev angrebet med stor voldsomhed og flugtagtigt
måtte forlade Clichy under stenkast og råbet "Allah er stor". Under de
senere uroligheder, hvor både politi og brandvæsen massivt rykkede ind
i bydelen, anså unge muslimer dette for en krigserklæring og som et
forsøg på at tilbageerobre et "Frit islamask område". Forstaden er
allerede delvist organiseret som et islamisk område efter det
islamiske milletsystem og med islamisk lov styret af lokale islamiske
sheiker. I nogle områder er der pligt til at kvinder bærer
hijab(tørklæde). Milletsystemet stammer fra det islamiske khalifat og
var er et system, som går ud fra, at islam kan etablere sig og sin
lovgivning autonomt uden indblanding fra vantro(dvs ikke-islamiske)
myndigheder.

Opstanden har siden sin begyndelse i slutningen af Okt. 2005 bredt sig
til mere end 160 franske byer i midten af nov. samt til flere
indvandrerområder i større byer i Belgien og det sydlige Tyskland.
<<<<<

<<<<<<
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1365
Hizbollahleder Moussawi: Vi overtager magten i Frankrig

Sydsvenska Dagbladet skriver den 19.5.2003, at ”man skal tage Hussein
Moussawi, den franske leder af den muslimske bevægelse Hizbollah,
alvorligt, når han siger:
"I franskmænd kommer måske ikke lige nu til at opleve en islamisk
republik i Frankrig. Men det er helt sikkert, at jeres børn og
børnebørn kommer til at gøre det. Overalt i franske, engelske og
belgiske byer venter Allahs soldater på, at hævnens time skal komme.”
<<<<<

<<<<<<
http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1255
Jahamir Abdallah, formand for danske Islamic Student organization:

Magtovertagelse gennem børnefødsler
Forplant jer!

Af Tanveer Sharif, medlem af hovedbestyrelsen i Det radikale Venstre
og aktiv i ledelsen for den muslimsk pakistanske organisation Minhaj
ul-Quran.
Til Danmarks indvandrere: Forplant jer!
Integrationen af indvandrere og flygtninge i Danmark er mislykkedes.
Kun når de danske indvandrere opnår en kritisk masse, vil de blive
taget seriøst. Til indvandrerne er mit budskab klart: Få flere børn og
tag en længere uddannelse! Det er vejen frem (Politiken 15.3.2001).

Muslimer får flere børn end danskerne. Den kloge narrer den mindre
kloge
Jahamir Abdallah, formand for danske Islamic Student organization
-------

M.A.Rassoul, islamisk filosof, nu bosat i Tyskland.

Vi føder jer kaput

Tiden arbejder for os. Vore kvinder har altid en tyk mave. De kristne
får stadig færre børn. Når vi har nået 50%, skal grundloven væk, og
Koranen regere. De regerende skal være muslimer. Det må endegyldigt
være slut med de kristnes afgudstjeneste...”

At få børn er meget vigtigt for, at vi kan indtage landet. Det sker
gennem børnefødsler, og socialkontoret betaler jo. Hvad de tyrkiske
mænd ikke klarede, da de skulle erobre Wien, det klarer nu vi. Det er
vi Allah skyldig.
-------

Vural Öger, tyrkisk muslim, indvalgt i EU parlamentet for det tyske
socialdemokrati. Leder af et stort rejsebureau:

Vi vil opveje fødselsunderskuddet i hele EU

Det klarer vi. Det som Sultan Suleyman påbegyndte med belejringen af
Wien i 1683, vil vi gøre til virkelighed for indbyggerne gennem vore
kraftfulde mænd og vore sunde kvinders fødsler
--------

Altid klar til at lave børn

Tariqah Jihad, uddrag fra dansk fatwa for etablering af autonome
områder i Danmark(2003):

Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er
omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at
lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de
beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den
hellige Koran.
----------

Abdul Wahid Petersen, imam, muslimsk friskoleleder, formand for
Muslimernes Landsorganisation, bestyrelsesmedlem i Islamisk-Kristent
Studiecenter. Formand for den muslimske nødhjælpsorganisation ISRA:

Vi bliver flertallet

Efter kritik af Wahid Petersen, fordi han syntes, det var i orden, at
tilhængere fra andre religioner blev udryddet og henrettet i Iran,
blev han af professor Johannes Aagaard spurgt, om det virkelig var den
religion, han ønskede indført i Danmark, hvorpå han svarede: Ja, det
er det. Tilværelsen er ikke bare sukkersød. Der må være konsekvenser.
Vi muslimer tager tilværelsen alvorligt. Vi er konsekvente. Når vi
bliver flertallet i Danmark, så har vi muslimer ret til at indføre
islamiske love, sharia. Så må de samme islamiske love også gælde her
-----

Det vil også lykkes for os

Fatih Alev, imam og formand for Muslimernes Landsorganisation og
bestyrelsesmedlem i Islamisk-Kristent Studiecenter.

”Jøderne havde en drøm om at indtage Jerusalem. Det lykkedes for dem.
Muslimerne har en drøm om, at Danmark skal blive et islamisk samfund.
Den drøm skal nok gå i opfyldelse i Danmark… På et tidspunkt bliver vi
flertal.” Udtalelse til Dagbladet Information.
<<<<<<<

<<<<<<<

Fra : Vidal

Dato : 01-05-07 12:55

@ wrote:

> [...]
>
> Tanveer Sharif, medlem af hovedbestyrelsen i Det radikale Venstre
>
> Jahamir Abdallah, formand for danske Islamic Student organization

Tak for oplysningen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 01-05-07 09:29

>Du misforstår, hvilken muslim har givet udtryk denne muhammedanske
>tankegang?

du kan jo begynde at studere hvordan det er gået

de steder hvor man har ladet denne verdenspest få lov til at slå rod:

http://da.wikipedia.org/wiki/Tidslinje_for_Islam

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 01-05-07 09:36

On May 1, 10:23 am, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Ah, mon ikke du skal dividere tallene med 1000 ? Jeg vil endda tvivle på
> at Jorden ville have plads til mere end en billion mennesker; seks
> [...]

ack!. Ja naturligvis. Kommer af engelsk. Det skal også være 1,2 og
ikke 1.2.

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-05-07 09:56

<WinstonSmith_101@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> --
> Per Erik Rønnehttp://www.RQNNE.dk

ack!. Ja naturligvis. Kommer af engelsk. Det skal også være 1,2 og

Og med islam så siger eksperterne nu 1,5 milliard, OG de når med sikkerhed
at blive fordoblet en gang til de næste 35-40 år, - derefter regner FN med
(ved ikke hvorfor) at de får næsten samme fødselsrater som de rige lande.

Det er jo iøvrigt ikke særlig interessant, hvor mange tilhængere religioner
har, det der er interessant er, om de er igang med en verdensrevolution med
henblik på at lave ravage her og der og alle vegne. Som Sloterdijk siger så
sidder islamisterne nu på verdens "vredesbank", OG vi får med sikkehed flere
hundrede millioner unge muslimske mænd uden fremtidsudsigter, de skal have
noget at gå op i og leve for, og der kommer islamismen og vreden mod "os"
ind som hånd i handske - "islam er benzinen, islamismen er tændstikken" som
en forsker har sagt.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 10:12

<WinstonSmith_101@hotmail.com> wrote:

> ack!. Ja naturligvis. Kommer af engelsk.

Amerikansk engelsk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 11:15

On Tue, 1 May 2007 11:11:37 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Amerikansk engelsk.

Det er dog utroligt at jeg lille lægmand hele tiden må kalde gruppens
erklærede engelsklærere til orden :)

In most English-speaking countries today, one billion equals
1,000,000,000, or 10^9: a one followed by nine zeros.

Britain and Australia traditionally employed the international usage
of 10^12, but have recently largely switched to the U.S. version of
10^9.

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-05-07 12:24

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Rønne)

> Det er dog utroligt at jeg lille lægmand hele tiden må kalde

Hold mig uden for i den diskussion - 1.ooo.ooo.ooo er på britisk
engelsk A billion- ofte skrevet
one thousand million.

På dansk hedder det ikke en billion, men en milliard. Sådan er
der altså forskellige opfattelser af den sag.
En million millioner, dvs. et 1-tal efterfulgt af 12 nuller (=
10 i tolvte el. 1 million i 2. potens). I nogle lande, fx USA og
Frankrig, er en billion et 1-tal fulgt af 9 nuller svarende til
det der kaldes en milliard i Danmark. = TERA-

Det kommer fra fransk og er dannet af bi- 'to gange' + million,
med betydningen 'en million i anden potens'

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 14:23

On Tue, 1 May 2007 13:23:33 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Hold mig uden for i den diskussion - 1.ooo.ooo.ooo er på britisk

Jamen, hvorfor popper dit lille dumme DKP'ist-hoved så op?
som sædvanlig underydende med en gang sludder.

> [...]
>Frankrig, er en billion et 1-tal fulgt af 9 nuller svarende til
>det der kaldes en milliard i Danmark. = TERA-

Sludrebøtte, så må du have varmet de små ører.

Præfixerne er som følger:

mega- M 10^6
giga- G 10^9

tera- T 10^12 ******************

peta- P 10^15
exa- E 10^18
zetta- Z 10^21
yotta- Y 10^24

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 01-05-07 14:54

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Britain and Australia traditionally employed the international usage
> of 10^12, but have recently largely switched to the U.S. version of
> 10^9.

Men ikke fuldstændigt, og man gør klogt i lige at få at vide hvad der
menes med 'a billion', medmindre der inden er brugt ordet 'milliard' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 01-05-07 12:58

On May 1, 10:55 am, "Knud Larsen" <mafishmask...@yahoo.invalid> wrote:
> [...]
> (ved ikke hvorfor) at de får næsten samme fødselsrater som de rige lande.

Hvilke eksperter er det? Muslimer har det jo med at blæse deres antal
lidt op når de skal brokke sig over et eller andet. Så har man
fornærmet verdens 1,2, 1,4, 1,7 gazilioner muslimer.

Ifølge en lille fremskrivning af data fra World Christian Encyclopedia
(http://www.amazon.com/World-Christian-Encyclopedia-Comparative-
Religions/dp/0195079639) er der idag omkring 1,3 milliader muslimer (&
omkring 2,13 millarder kristne). Der kommer årligt 22 millioner nye
muslimer (& 25 millioner nye kristne). Om 35-40 år vil der således
være en 2,1 - 2,2 milliarder muslimer (& 3,0 - 3,3 milliarder
kristne).

Dette forudsætter dog at befolkningstilvæksten i den muslimske verden
fortsætter i samme høje stade. Hvilket er højest usandsynligt eftersom
befolkningstilvæksten også i denne del af verden har været for stadig
nedadgående de sidste mange årtier. Således ligger et land som
Indonesien (som ofte bliver fremført som den mest folkerige muslimske
nation) allerede under reproducionspunktet. Andre lande som Tyrkiet,
Iran og Algeriet ligger endnu lavere. Faktisk ligger Iran under
Danmark.

Ang. Indonesien var det faktisk lidt interessant at bemærke, at
optøjerne i forb. med den økonomiske krise ofte gik ud over kinesere -
dette blev udlagt som fordi de er rigere, men også fordi de er
kristne. Og det fremstormende kristne samfund i Kina har ikke denne
berørelsesangst for også at udbrede budskabet i den muslimske verden.
Mange ser deres skæbe som dem der skal kristne den muslimske verden
fra Kina langs silkevejen tilbage til Jerusalem. Back To Jerusalem
benævner de kaldet. Se her: http://www.backtojerusalem.com/. De regner
med at sende mindst 100,000 missionære den vej inden for de næste
35-40 år. Det 21. århundred bliver kristendommens århundred. Ikke
Islams.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 15:24

On 1 May 2007 04:57:34 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

> [...]
>Mange ser deres skæbe som dem der skal kristne den muslimske verden
>fra Kina langs silkevejen tilbage til Jerusalem. Back To Jerusalem

Ja, og i Tyrkiet går det også fantastisk. Kan du huske de 3 kristne
der fik skåret halsen over for nylig?
Vi fik vist ikke hele historien:

Turkey Christian Missionaries Horrifically Tortured Before Killings
The three Christians who were martyred in Turkey last week were
horribly tortured for three hours prior to being killed, Christian
Today has learned, as details continue to emerge.

“They arrived, and reportedly, after Necati read a chapter from the
Bible the assault began. The young men tied Ugur, Necati, and Tilman’s
hands and feet to chairs as they videoed their work on their
cellphones. What followed in the next three hours is beyond belief,”
an ICC release has said.

ICC then continued to describe the nature of the torture, which
included disembowelment, emasculation, and the slicing open of various
orifices.

“Tilman was stabbed 156 times, Necati 99 times and Ugur’s stabs were
too numerous to count. Finally, their throats were sliced from ear to
ear, heads practically decapitated,” ICC reports.

The ICC description goes on: “Meanwhile, another believer arrived at
the office around 12.30pm. The door was locked from the inside, and
his key would not work. He phoned and though it had connection on his
end he did not hear the phone ringing inside.

“He called cell phones of his brothers and finally Ugur answered his
phone. ‘We are not at the office. Go to the hotel meeting. We are
there. We will come there,’ he said cryptically. As Ugur spoke he
heard in the telephone’s background weeping and a strange snarling
sound.

Mvh
Martin

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 01-05-07 13:09

On Apr 30, 5:02 pm, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> mener du virkelig at man skal holde op med at bekæmpe rotter bare
> fordi der er mange af dem?

Jeg kalder ingen mennesker for rotter. Jeg har flere muslimske venner
som jeg regner blandt de bedste mennesker jeg kender. Derudover mener
jeg præcis som jeg skrev, at hvis man er bekymret for demografien er
det jo ligetil: så få nogle børn. Derudover har jeg længe ment alt den
opgivende negativhed kun hjælper med at realisere den sag i fryger
mest. Det kan gå hen og blive en selvopfyldende profeti når man bliver
ved med at spå Danmarks & Vestens undergang og Islams sejrsgang.

Fra : @

Dato : 01-05-07 13:36

On 1 May 2007 05:08:46 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

> [...]
>som jeg regner blandt de bedste mennesker jeg kender. Derudover mener
>jeg præcis som jeg skrev, at hvis man er bekymret for demografien er

du mener altså i ramme alvor at hvis din husstand omfatter tre
personer og du yder husly til fire der af en eller anden grund trænger
til din hjælp, så har disse ret til at smide dig og dine ud af dit
eget hus fordi de er i flertal?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-05-07 15:13

On 1 May 2007 05:08:46 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

>Derudover mener
>jeg præcis som jeg skrev, at hvis man er bekymret for demografien er
>det jo ligetil: så få nogle børn.

Var det det ikke mere rationelt at standse galningene i
godhedsindustrien og få dem beskæftiget med noget opbyggeligt for
samfundet.
Men det er måske for simpelt

Mvh
Martin

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 02-05-07 08:00

On May 1, 4:24 pm, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Ja, og i Tyrkiet går det også fantastisk. Kan du huske de 3 kristne
> der fik skåret halsen over for nylig?
> Vi fik vist ikke hele historien:

- og? Hvad er din pointe? At vi alle er fortabte? At vi ligeså godt
kan opgive på forhånd og gå ud og hænge os? At vi ikke skal prøve at
udbrede det kristne budskab i Tyrkiet, fordi nogle missionære vil
blive martyre?

Under alle omstændigheder taler et billede højere end 1000 ord. Her er
11 billeder fra Tyrkiet:
1) http://www.hurriyet.com.tr/_newsimages/3282408.jpg
2) http://galeri.milliyet.com.tr/2007/4/29Istanbulda_tarihi_Cumhuriyet_Mitingi/21.jpg
3) http://xs114.xs.to/xs114/07170/tmeeting.jpg
4) http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GalleryImages/Foto%20Haber/%C3%87a%C4%9Flayan'da%20bayrak%20denizi/05.jpg
5) http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GalleryImages/Foto%20Haber/%C3%87a%C4%9Flayan'da%20bayrak%20denizi/15.jpg
6) http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GalleryImages/Foto%20Haber/%C3%87a%C4%9Flayan'da%20bayrak%20denizi/17.jpg
7) http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GalleryImages/Foto%20Haber/%C3%87a%C4%9Flayan'da%20bayrak%20denizi/36.jpg
8) http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/GalleryImages/Foto%20Haber/%C3%87a%C4%9Flayan'da%20bayrak%20denizi/AHJIXJ00.jpg
9) http://img.sabah.com.tr/im/2007/04/29/ECC786358D4C134EA6C05D15r.jpg
10) http://xs114.xs.to/xs114/07170/tmeeting1.jpg
11) http://img.sabah.com.tr/im/2007/04/29/E6A96FB7794A9E46A42B6E65r.jpg

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-05-07 09:46

On 1 May 2007 23:59:37 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

> [...]
>kan opgive på forhånd og gå ud og hænge os? At vi ikke skal prøve at
>udbrede det kristne budskab i Tyrkiet, fordi nogle missionære vil

Læg dem på køl i 50 år, og sørg for at vort våbenarsenal er up to date
og velsmurt.

Mvh
Martin