Så snotdum ...
Fra : markens

Dato : 30-04-07 11:16

har ingen i danmark lov at være:
Da Radikale Venstres tidligere kulturminister, Elsebeth Gerner Nielsen,
offentligt optrådte med tørklæde udenfor Folketinget i et tåbeligt fremstød
for de mest reaktionære og kvindeundertrykkende kræfter i det danske og
internationale samfund, islamisterne.

Føj for satan for en islamistisk medløber.

Læs mere fra Pia ugebrev på danskfolkepart.dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-04-07 11:32

"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse
> har ingen i danmark lov at være:

så har du da et problem.

at opfordre til åbenlys borgerkrig må da siges at være endnu dummere - men
Pias støttter har måske en særlovgivning der tillader at være endnu dummere?

Peter

Fra : E.M.

Dato : 30-04-07 11:34

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> at opfordre til åbenlys borgerkrig må da siges at være endnu dummere - men
> Pias støttter har måske en særlovgivning der tillader at være endnu

Hvem har opfordret til borgerkrig?

E.M.

Fra : TBC

Dato : 30-04-07 12:00

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem har opfordret til borgerkrig?

Jeg tror der tænkes på trådstarteren selv, som bl.a for ganske nyligt har
kastet sig ud i følgende hadefulde og rabiate udsagn, som nedenstående
linket til

eller http://shor.ter.dk/950683930 (hvis ovenstående ikke virker)

TBC

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-04-07 12:51

"TBC" <sutmin@2night.fakemail> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror der tænkes på trådstarteren selv, som bl.a for ganske nyligt har
> kastet sig ud i følgende hadefulde og rabiate udsagn, som nedenstående

Lige præcis

Peter

Fra : markens

Dato : 30-04-07 13:46

> Lige præcis

Nævn lige ét samfund/land hvor islam og en hvilken som helst anden
ideologo/kultur,
har kunnet levet fredeligt sammen, og fortæl også gerne hvorfor lige danmark
skulle
gå hen og blive den eneste undtagelse!

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-04-07 13:52

> [...]
> ideologo/kultur,
> har kunnet levet fredeligt sammen, og fortæl også gerne hvorfor lige

nævn lige ét normalt begavet menneske der mener svaret på indvandrer
problemet er borgerkrig, vold og had er svaret

Peter

Fra : markens

Dato : 30-04-07 14:01

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> "markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

> nævn lige ét normalt begavet menneske der mener svaret på indvandrer
> problemet er borgerkrig, vold og had er svaret

Nævn lige én alternativ løsning,
ref. gerne til en der allerede har virket med omtalte parter!

Fra : E.M.

Dato : 30-04-07 14:03

> nævn lige ét normalt begavet menneske der mener svaret på indvandrer
> problemet er borgerkrig, vold og had er svaret
>
> Peter

Det er hverken svaret eller løsningen, men det vil blive resultatet hvis det
får lov til at fortsætte som hidtil.

E.M.

Fra : @

Dato : 30-04-07 16:01

On Mon, 30 Apr 2007 14:51:44 +0200, "Peter K. Nielsen"
<ikketaleom@.dk> wrote:

>"markens" <mm@der.ll> skrev i en meddelelse

>nævn lige ét normalt begavet menneske der mener svaret på indvandrer
>problemet er borgerkrig, vold og had er svaret

desværre bliver det enten krig eller muhamedansk magtovertagelse

så du kan bare vælge

fordi man netop ikke kan nævne et eneste område hvor muhamedanere har
kunnet lade ordentlige folk være i fred,

medmindre de fik prygl hver gang de stak næsen frem

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Michael Weber

Dato : 30-04-07 22:13

> desværre bliver det enten krig eller muhamedansk magtovertagelse
>
> så du kan bare vælge
>
> fordi man netop ikke kan nævne et eneste område hvor muhamedanere har
> kunnet lade ordentlige folk være i fred,

Ligesom i det tidligere Jugoslavien ?
Fredelige, ordentlige muslimer blev....hvad ?

> medmindre de fik prygl hver gang de stak næsen frem

Ligesom i det tidligere Jugoslavien ?
Agitere du for en "rask udrensning" i Danmark ?

Fra : @

Dato : 01-05-07 06:39

On Mon, 30 Apr 2007 23:12:38 +0200, "Michael Weber" <no@more.spam>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Ligesom i det tidligere Jugoslavien ?

lige præcis

da Tito regerede vidste muhamedanerne at de fik nogen over næsen hvis
de stak den for langt frem

men da Tito var væk og de følte sig stærke nok,
begyndte muhamedanerne i Kosovo med at forfølge jøder og kristne,
hvilket startede hele balladen på Balkan

>Ligesom i det tidligere Jugoslavien ?

desværre ikke,

der var jo nogle "velmenere" der gik ind og blandende sig til fordel
for forbryderne

>Agitere du for en "rask udrensning" i Danmark ?

den kommer helt af sig selv den dag muhamedanerne er stærke nok til at
udrense alle andre