Ingen stemmeret til kvinder/arbejdsløse
Fra : Martin Johansen

Dato : 29-04-07 15:12

Hvorfor går vi ikke tilbage til den gamle model fra dansk
demokratis fødsel, hvor kun mænd over tredvie med ren straffe-
attest og etnisk dansk fødsel kunne stemme, så ville vi blive fri
fra den socialdemokratiske pest, som har hærget siden 1918 indtil
nu

Kvinden er i sin natur slet, og forstår ikke betydningen af race
og tradition, som danske helte har forsvaret med eget blod, for
at efterkommere kunne leve fredeligt

Uden kvinders stemmer levede vi nu i et idyllisk Morten Korch
landsbysamfund, hvor onde kvinder ikke havde andet ansvar end
børnepasning og madlavning, som jo også for sig er så vigtigt
som noget andet

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 30-04-07 08:50

Martin Johansen skrev:
> [...]
> attest og etnisk dansk fødsel kunne stemme, så ville vi blive fri
> fra den socialdemokratiske pest, som har hærget siden 1918 indtil

Hvorfor ikke gå tilbage til enevælden, ligesom i Saudi Arabien?

Fra : Martin Johansen

Dato : 30-04-07 19:06

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>:

>Hvorfor ikke gå tilbage til enevælden, ligesom i Saudi Arabien?

Der var mange gode ting ved monarkiet, som man måske kunne
genbruge, men jeg synes nu, et omformet demokrati eller et senat,
som i Roms kejser tid, ville være bedre

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 30-04-07 09:00

Martin Johansen skrev:
> [...]
> landsbysamfund, hvor onde kvinder ikke havde andet ansvar end
> børnepasning og madlavning, som jo også for sig er så vigtigt

Dette kræver en form for indianer reservat, men hvor mange unge vil leve
i dette, i længere tid?

Vil andre lande eksperter dette reservat?

Din ide er prøvet og forkastet af alle lande, med få muslimske
undtagelser. Der er ikke noget godt alternativ til den
socialdemokratiske samfunds model. Det har selv Statsministeren måtte
anerkende.

Fra : Martin Johansen

Dato : 30-04-07 19:12

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>:

>Dette kræver en form for indianer reservat,
>men hvor mange unge vil leve
>i dette, i længere tid?

Forkert

>Vil andre lande eksperter dette reservat?

>Din ide er prøvet og forkastet af alle lande,

Nej

>med få muslimske
>undtagelser.

Der er IKKE tale om demokrati

>Der er ikke noget godt alternativ til den
>socialdemokratiske samfunds model.

Nej, for verden var meget BEDRE FØR de socialdemokratiske pampere
kom og forplumrede den

>Det har selv Statsministeren måtte
>anerkende.

Han er selv en velfærdskaptalist, som socialdemokraturets
håndlangere er