Rep. af påhængsmotor
Fra : Rene Jensen

Dato : 23-05-07 10:08

Jeg har fået problemer med min ældre 2 takt 40 HK tohatsu motor. Den går ud
hele tiden, ligesom om den går tør for benzin, har skiftet filter, tændrør,
slanger, tank. kigget på benzin pumpen. men den virker stadig ikke, starter
ellers fint.
Men på mit lokale marine center er der 6 ugers vente tid for at få den
repareret. Jeg bor i vordingborg
Nogen her i gruppen der kan anbefale en reparatør uden lige så lang vente
tid?
Mvh.Rene Jensen

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 23-05-07 22:27

Det er ikke nok at kigge på benzinpumpen, prøv at afmontere benzinslangen
ved karburatoren, påvirk starteren el, eller træk i snoren, hvis der nu
sprøjter benzin ud af slangen er pumpen ok, hvis ikke skift pumpe, det er
ikke vanskeligt.