Udlejning af både i Danmark
Fra : fohlmann002@hotmail.~

Dato : 21-05-07 10:12

Hej

Jeg vil gerne leje en båd i Danmark til sommer. Jeg ved jeg er sent
ude, men er der nogen der kan anbefale nogen firmaer eller private?
Det skal helst være en sejlbåd på ca. 30 fod men jeg er også åben for
motorsejlere eller motorbåde. Det er meningen at familien skal prøve
sejlerferie, noget som jeg virkelig savner fra min barndom.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Christian Rasmussen

Fra : Allan

Dato : 21-05-07 18:52

>Jeg vil gerne leje en båd i Danmark til sommer. Jeg ved jeg er sent
>ude, men er der nogen der kan anbefale nogen firmaer eller private?

Vi har med stor tilfredshed benyttet: http://www.dancharter.dk/

mvh
Allan

Fra : Per Martin Jensen

Dato : 21-05-07 20:24

Vi har her i familien valg at leje sejlbåd hos Sydfyns Bådudlejning til
sommerens sejlerferie (http://www.sydfynsbaadudlejning.dk/).
Alt med lejekontrakt, depositum og information er indtil videre forløbet
perfekt.
//Per