PowerBait - hvor er det billigst ?
Fra : Simon

Dato : 05-07-01 10:56

Hejsa,
er der nogen der kender et godt powerbait tilbud, jeg tror normalen er 3
glas for 99,-
men synes jeg så et tilbud sidste år, jeg bor i kbh.... men indkøb via
nettet er velkomment også :)

mvh.Simon

Fra : Jesper Sloth

Dato : 05-07-01 17:44

"Simon" <guden@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> glas for 99,-
> men synes jeg så et tilbud sidste år, jeg bor i kbh.... men indkøb via

Hej

Prøv her det må være billigt, hvis du prøver så fortæl lige om det er godt
og nemt

http://www.sportsfiskeren.dk/sportsfiskeren/artikler/art2012.htm

Mvh

Jesper

Fra : Simon

Dato : 05-07-01 18:06

nå den har jeg læst, og besluttet at prøve før, fik bare aldrig svar derfra
hvor jeg bestilt materialler...
-Simon

Fra : Per Madsen

Dato : 20-07-01 15:58

Hej med jer.
Power Baits er billigst i Sigerslev på Stevns...prisen er 5 glas for 100 kr.

hilsen

Per Madsen

Fra : Anette

Dato : 21-07-01 07:30

Hej Per.
Hvis det er de almindelige store glas er det billigt! Kunne du ikke give en
adresse eller evt. telefonnummer?
Hilsen Anette

Per Madsen <wormmadsen@orangenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:wrX57.497$9S2.145406081@news.mobilixnet.dk...

Fra : Per

Dato : 21-07-01 09:03

> Hvis det er de almindelige store glas er det billigt! Kunne du ikke give
en
> adresse eller evt. telefonnummer?
> Hilsen Anette

Hej Anette.
Er det under indkøbspris siden du spørger ?. Så vidt jeg er orienteret er du
indehaver af Team Outdoor, som jo forhandler den slags og vel også kender
priserne ?.
Eller ligger prisen under hvad der er aftalt, i ikke eksisterende
"prisaftaler" ? .

Per.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-07-01 10:00

Hej Per

Du ser vist "kartel-spøgelser" overalt.

Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at samtlige landets grejbutikker
skulle have en prisaftale á la "rørkartellet" m.fl.

Grejbutikkerne i mit lokalområde konkurrerer i høj grad på pris. De
billigste frekventeres ofte - men lukker som regel efter kort tid.

Hvem husker ikke Fisk & Fri - og min gamle ven David hos Scot Grej (han var
simpelthen for flink).

Længe leve kræfternes frie (fallit)spil.

Knæk&Bræk

Jan Bang Jensby

Fra : Anette

Dato : 22-07-01 16:09

Hej Per!
Undskyld jeg sendte den samme forespørgsel flere gange, men der gik "kuk" i
mail-maskinen
Ja, det er faktisk langt under indkøbspris. Jeg kan ikke købe det så
billigt, så derfor er jeg naturligvis også interesseret i at købe af ham du
omtaler.!
Jeg har ikke været med til at lave nogle hverken eksisterende eller ikke
eksisterende prisaftale
Jeg aftaler mine priser med mig selv.!(og min revisor!)
Men jeg ville da blive glad hvis du gav mig hans nummer eller adresse..
Hilsen
Anette

Per <not@this_adress.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b593781$0$4652$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Anette

Dato : 21-07-01 07:30

Hej Per.

Fra : Anette

Dato : 21-07-01 07:30

Hej Per.

Fra : Henrik Møller

Dato : 05-07-01 20:41

Sportscentret på Roskildevej i Kbh har i øjeblikket (eller havde i hvert
fald for en uge siden) 4 glas for kr. 99,00

Stram line
Henrik