sett i riktig kort??
Fra : Eirik Hamer

Dato : 05-07-01 12:08

Hei

Har en Ericsson 1018 som fungerer fint, men når jeg setter inn et annet kort
fra samme operatør får jeg feilmeldingen: Sett inn riktig kort. Det kan være
at denne meldingen lyder noe forskjellig på dansk (jeg og telefonen er
norske), men måske en av dere har en løsning likevel?

På forhånd takk.

Eirik

Fra : AKN

Dato : 05-07-01 14:43

Så må den være simkort låst ikke kun til udbyder men også til selve kortet.

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-07-01 13:09

> Så må den være simkort låst ikke kun til udbyder men også til selve
kortet.

Det siger den også bare ved Operatør lås...

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose