Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Husk airshow i Ålborg 10. juni.
Fra : 7c

Dato : 24-05-07 11:54

Fra : Peter Bjoern

Dato : 24-05-07 16:20

On Thu, 24 May 2007 12:54:16 +0200, "7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/

Naturligvis, og i netop denne gruppe er det værd at minde om at der allerede om
lørdagen d. 9/6 er et særarrangement for bl.a. fotografer hvor der er bedre
mulighed for fotografering ...

Tilmelding er nødvendigt :

http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/Nyt+og+Presse/Spotter+dag/

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-05-07 03:34

Peter Bjoern skrev:
> [...]
> lørdagen d. 9/6 er et særarrangement for bl.a. fotografer hvor der er bedre

Tak for tippet er tilmeldt...

Hilsen Martin.

Fra : Ole Jensen

Dato : 24-05-07 21:14

7c <speax@SLETDETTEspeax.dk> wrote:

> http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/
>
> Vh.
>
> Søren C.

Kom i god tid.

Jeg læste i en omtale, at de forventer 100.000 besøgende!

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : Bo Bjerre

Dato : 24-05-07 21:46

Ole Jensen wrote:

> Kom i god tid.
>
> Jeg læste i en omtale, at de forventer 100.000 besøgende!

-hvilket betyder at man passende kan tage bilen, istedet for at flyve
selv

Bo //

Fra : Brian Lund

Dato : 25-05-07 06:54

> Kom i god tid.
>
> Jeg læste i en omtale, at de forventer 100.000 besøgende!

Hvilket vist er det antal de forventer hvert år! ;)

At der så normalt kun kommer lidt over det halve er så en anden side af
sagen!

Brian

Fra : Kim Schulz

Dato : 24-05-07 21:19

On Thu, 24 May 2007 12:54:16 +0200
"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> wrote:

> http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/
>
> Vh.

Og til dem som er mere til ting på landjorden, så er der battle of the
bands optog i forbindelse med karnevallet i aalborg. Det er i morgen at
det optog er der og ellers er det store optog på lørdag. Det plejer
også at give nogle ganske spændende motiver

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Martin Vollert

Dato : 04-06-07 16:35

7c skrev:
> http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/
>
> Vh.
>
> Søren C.

Er der andre herfra gruppen der skal med ???

Hilsen Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 23:06

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.invalid> skrev i en meddelelse

> Er der andre herfra gruppen der skal med ???
> Hilsen Martin.

Ja jeg er da næsten på vej derop. Og jeg skal derop sammen med Frodo og Povl
H. Pedersen, så jo da

hilsen
Claus Petersen

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-06-07 14:54

Claus Petersen skrev:
> [...]
>>

> Ja jeg er da næsten på vej derop. Og jeg skal derop sammen med Frodo og Povl

Nåår ok
så kunne det være vi sås deroppe, jeg køre i en sølv farvet Ford Mondeo stc.

Hilsen Martin

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 22:38

> Nåår ok så kunne det være vi sås deroppe, jeg køre i en sølv farvet
> Ford Mondeo stc.

Hej Martin
Ja det er der da ret stor sandsynlighed for - men hvis vi skal kende
hinanden, så må et andet kendetegn end en sølvgrå st.car vist i spil. Du
bliver transporteret rundt i bus med guide...

Ses.
Claus Petersen

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-06-07 22:56

Claus Petersen skrev:
> [...]
> hinanden, så må et andet kendetegn end en sølvgrå st.car vist i spil. Du
> bliver transporteret rundt i bus med guide...

Ok ja det har jeg læst, men jeg tænkte nu også uden for porten.. men så
er det mig med et Konica Minota D7D dem er der så nok ikke så mange af

Men ellers god tur..
Og til Casper, det er lørdag jeg snakker om

Hilsen Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 22:14

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> wrote in

> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja jeg er da næsten på vej derop. Og jeg skal derop sammen med Frodo
> og Povl H. Pedersen, så jo da

Kommer I ikke til "Spotters Day" om lørdagen??

//Casper

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 22:35

"Casper" <smokehat> skrev i en meddelelse

> Kommer I ikke til "Spotters Day" om lørdagen??

Jo lige præcis. Hvis du går ind på hjemmesiden kan du se en liste over de
tilmeldte personer.

Mvh. Claus Petersen