Månedens hund...
Fra : Leyna

Dato : 21-05-07 15:41

Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
forsiden. Man er lidt stolt.

http://vimedhund.tv2.dk/
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-07 15:53

In news:9ob3539nmtgbg8llnan1vhcqaesh3oi5c2@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:
> Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
> Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
> forsiden. Man er lidt stolt.
>
> http://vimedhund.tv2.dk/

Selvfølgelig. Jeg har stemt. Flot at Oy er på forsiden, det er også
et godt billede

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 21-05-07 17:04

On Mon, 21 May 2007 16:52:51 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>In news:9ob3539nmtgbg8llnan1vhcqaesh3oi5c2@4ax.com,
>Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

>Selvfølgelig. Jeg har stemt. Flot at Oy er på forsiden, det er også
>et godt billede

Takker. Jeg er nu osse ret stolt af det.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-05-07 16:30

Leyna skrev:
> Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
> Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
> forsiden. Man er lidt stolt.
>
> http://vimedhund.tv2.dk/

Jeg har også stemt. Og Oy fik en masse stemmer

Venlig hilsen Dikte

Fra : Leyna

Dato : 21-05-07 17:04

Du er en svedske. Oy si'r tak!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 17:49

> Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
> Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
> forsiden. Man er lidt stolt.
>
> http://vimedhund.tv2.dk/

Har du et direkte link. Kan godt se Oy på forsiden, men kan kun få billedet
frem af Cairnterrien, når der står stem på månedens hund. Hvor kan man se de
andre billeder ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 21-05-07 18:01

On Mon, 21 May 2007 18:49:18 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

> [...]
>frem af Cairnterrien, når der står stem på månedens hund. Hvor kan man se de

Du skal stemme for at komme videre. På den måde får alle hundene jo
stemmer. Oy er nr. 6 hund.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 19:22

> Du skal stemme for at komme videre. På den måde får alle hundene jo
> stemmer. Oy er nr. 6 hund.

Ahaa, på den kringlede måde. Havde nu været rart, at man kunne se alle
vovserne på en gang.
Nå, men Oy har fået toppoint herfra. Sjovt billede.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 21-05-07 20:44

On Mon, 21 May 2007 20:22:27 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Ahaa, på den kringlede måde. Havde nu været rart, at man kunne se alle
>vovserne på en gang.

Ja, det syntes jeg jo osse, men sådan er det altså ikke lige.

>Nå, men Oy har fået toppoint herfra. Sjovt billede.

Oy si'r tak, og ja... sjov hund gi'r sjovt billede. Det hænger sammen.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Anette

Dato : 21-05-07 22:20

Leyna wrote:
> Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
> Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
> forsiden. Man er lidt stolt.

Du har masser af vovhund at være stolt af- hvor er han dog sød.
Oy får en stooor ti-tal af maj

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Estrid Heldager

Dato : 22-05-07 13:00

Min Fossi er også med. Han er hund / billede nr. 20

--
MVH
Estrid Heldager

heldager@post9.tele.dk
http://home9.inet.tele.dk/heldager

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-05-07 13:54

In news:4652db37$0$57877$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Estrid Heldager <heldager@post9.tele.dk> typed:

> Min Fossi er også med. Han er hund / billede nr. 20

Han er også en *rigtig* sød hund med et dejligt udtryk i det lille
ansigt.

Fra : Anette

Dato : 22-05-07 19:05

Estrid Heldager wrote:
> Min Fossi er også med. Han er hund / billede nr. 20

Han er da også bare så søøød....stemme er afgivet

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Kasper

Dato : 22-05-07 15:59

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
> Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
> Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
> forsiden. Man er lidt stolt.
>
> http://vimedhund.tv2.dk/

Vores dreng kom ikke med :(

Men så kan han da lige få lidt ros her:
http://rapzak.mine.nu/jason/pote.bmp

Kasper

Fra : Kasper

Dato : 22-05-07 16:01

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> wrote in message

> "Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message

> Vores dreng kom ikke med :(
>
> Men så kan han da lige få lidt ros her:
> http://rapzak.mine.nu/jason/pote.bmp
øhmmm... omtale, ikke ros :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-05-07 16:14

In news:465305ae$0$90272$14726298@news.sunsite.dk,
Kasper <kasper@kasper.kasper> typed:
> "Kasper" <kasper@kasper.kasper> wrote in message

> øhmmm... omtale, ikke ros :)

Selvfølgelig skal han da ha' ros.

Dejlig lille fyr, men sådan er livet desværre. Der er nok bedre held
næste gang, så bare klø på

Fra : Leyna

Dato : 22-05-07 19:12

On Tue, 22 May 2007 17:00:57 +0200, "Kasper" <kasper@kasper.kasper>
wrote:

>"Kasper" <kasper@kasper.kasper> wrote in message

>øhmmm... omtale, ikke ros :)

Han kan osse sagtens få ros, for det er da en lækker lille hundebasse.
Hvis det er det billede du har afsendt, så forstår jeg det vist godt.
Det er BMP-format og det fylder utroligt meget. Lav det til en jpg
næste gang, for han er da skøn!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kasper

Dato : 22-05-07 19:45

> [...]
> Hvis det er det billede du har afsendt, så forstår jeg det vist godt.
> Det er BMP-format og det fylder utroligt meget. Lav det til en jpg

Det var JPG jeg sendte ind, tænkte ikke lige over det med tiden da jeg
testede det her var det jo hurtigt nok, men har jo 100mbit over til
serveren....

http://rapzak.mine.nu/jason/Pote_jpeg.jpg
http://rapzak.mine.nu/jason/IMG_2350.jpg
Det lå der alerede i jpeg, så det kan i nyde nu :)

Kasper

Fra : pwh

Dato : 22-05-07 21:43

Kasper, skrev:

> http://rapzak.mine.nu/jason/IMG_2350.jpg

Nu er gruppen her altså for hunde, og ikke mulvarper

Spøg til side, selv som mand bliver man skruk af sådan et billede

/Jens

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 22-05-07 21:29

Der er mange fine billeder.

Nu har jeg sendt et lille billede af vores egen E.T. på, så må vi se
om den kommer med i konkurrencen næste gang. Men der er godt nok mange
at vælge imellem for dem som skal vælge billeder ud til konkurrencen.

Men er vores lille "darling"

http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vi%20med%20hund/id-7031039/page-8.html

/Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : pwh

Dato : 22-05-07 21:46

Brian B. Christensen, skrev:

> http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vi%20med%20hund/id-7031039/page-8.html

Usædvanlig flot farve

/Jens

Fra : pwh

Dato : 22-05-07 21:52

Leyna, skrev:
> Vil I osse være med til at stemme på månedens hund på tv2?
> Oy er tilmeldt, og ligger faktisk pænt, og så er hans foto pt på
> forsiden. Man er lidt stolt.
>
> http://vimedhund.tv2.dk/

Oynkson, grisehunden fra det sorte Gylland ???
Ham der stueskideren, den stritpelsede,
ikkebarfede og ulydige, x-blanding.
Kan han blive nomineret, så er verden da af lave
Held og lykke med det Leyna

/Jens (som aldrig stemmer om den slags ting)

Fra : Leyna

Dato : 23-05-07 11:17

On Tue, 22 May 2007 22:51:37 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Oynkson, grisehunden fra det sorte Gylland ???

Ja, lige netop ham!

>Ham der stueskideren, den stritpelsede,

Nope. De dage er ovre. Langt om længe. Og hans pels er faktisk blevet
ret lækker.

>ikkebarfede og ulydige, x-blanding.

Hallo! Han blev skam barfet... til at starte med, og han lystrer da
ind imellem.

>Kan han blive nomineret, så er verden da af lave

Hvis du kiggede på billedet kunne du måske forstå det. Jeg er selv ret
stolt af det billede, for der er virkelig fuld fart på.

>Held og lykke med det Leyna

Tak skal du have. Det var jo egentligt bare for sjov, men der går da
lidt sport i det, og Oy ligner jo ikke ligefrem sådan en hund man ser
hver dag. Alene hans farve er ret unik. Han er blevet rødbrun, men har
jo bevaret rotte-aftegningerne. En ret speciel kombination.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk