Forum.......
Fra : Frk.V.

Dato : 05-07-01 11:00

Hej alle,
Jeg skal til koncert i morgen i Forum..........Er der nogen, der ved nærmere
om, hvordan der "ser ud" derinde.....? Ståpladser eller.......? Hvor ser man
bedst etc.?

m.v.h.
Jyden :0)

Fra : Tobbi

Dato : 05-07-01 17:16

hvis jeg havde 1100,- kr skulle jeg også derind imorgen... ;-(
har været til koncert derinde en enkelt gang før, synes ikke lige
lyden var den bedste... men who cares når u2 spiller. Sidst jeg var der,
var der ståpladser, det går jeg da også udfra der er til U2....
Ellers synes jeg bare det minder om en stor håndboldhal eller noget i den
stil.

Bare det var mig....

Fra : J S

Dato : 05-07-01 19:55

> [...]
nærmere
> om, hvordan der "ser ud" derinde.....? Ståpladser eller.......? Hvor ser

Hvis det er standardforum koncert er det ståpladser på gulvet og nede bagved
rejser der sig så en slags tribune med siddepladser. Desuden ståpladsen op
under taget rundt om hele salen.

Hvor man ser bedst? Der bliver sikkert trængsel på gulvet så lider du af
klaustofobi eller er du ikke særlig stor kan det ikke anbefales.
Ståpladserne "under taget" kan være rigtig gode - men de er også hurtig
taget.

Vi ses derinde - go' fornøjelse