Købe stumper til bilen
Fra : Bob :-\)

Dato : 24-05-07 23:48

Hej

Ja, så skal jeg have en opel kadett 1.3 1987, til syn
Så der skal lidt stumper til bla. Komplet bremser bag / forfjedre /
bremserør / udstødning/dæk/
forlygte (Finder selv brugt), og der skal ordnes lidt skærmkanter m.m .
Men problemet er at B og U ikke sælger til private længere , så er der nogen
forslag
til hvor ellers man kan finde lidt stumper , har ikke lyst til at handle ved
thansen ,
da jeg kender mange der har haft dårlige erfaringer med at købe reservedele
der.

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-05-07 23:54

Bob skrev:

> er der nogen forslag
> til hvor ellers man kan finde lidt stumper

Hér i byen (Sønderborg) har vi Merkonomen samt Refako - plejede at købe
stumper hos sidstnævnte da jeg osse kørte Kadett - det var kvalitet (altså
stumperne)
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mogens

Dato : 25-05-07 05:24

Ellers kan man måske få lidt hjælp på dette site - www.opelpower.dk

> da jeg osse kørte Kadett - det var kvalitet (altså stumperne)

He he, det var Kadett'n sgu da også

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-05-07 08:29

Mogens skrev: