/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Opgradering af software
Fra : Morten Sørensen


Dato : 05-07-01 10:11

Hej
Jeg har en Nokia 8210 med sonofon variant abn.
kan man få opgraderet softwaren gratis på garantien?

Morten Sørensen



 
 
Hans-Jacob (05-07-2001)
Kommentar
Fra : Hans-Jacob


Dato : 05-07-01 10:47

> kan man få opgraderet softwaren gratis på garantien?

Jøps

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose
xr2.subnet.dk



Henrik Koksby Hansen (06-07-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Koksby Hansen


Dato : 06-07-01 06:14

On Thu, 5 Jul 2001 11:46:40 +0200, "Hans-Jacob" <zster@mailme.dk>
wrote:

>> kan man få opgraderet softwaren gratis på garantien?
>
>Jøps
[...]

Hvis du altså kan påvise fejl i den software, du har nu... mener
jeg... ??

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Hans-Jacob (06-07-2001)
Kommentar
Fra : Hans-Jacob


Dato : 06-07-01 12:49

> Hvis du altså kan påvise fejl i den software, du har nu... mener
> jeg... ??

Nej det er ligemeget nogle folk foretrækker at få telefonen opdateret før de
sælger den for at gøre det nemmere for køber og være sikker på at man ikke
får den tilbage lige i hovedet fordi at de tror at det er en fejl sælger har
lavet...


--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose
www.xr2.subnet.dk



Henrik Koksby Hansen (07-07-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Koksby Hansen


Dato : 07-07-01 14:40

>Nej det er ligemeget nogle folk foretrækker at få telefonen opdateret før de
>sælger den for at gøre det nemmere for køber og være sikker på at man ikke
>får den tilbage lige i hovedet fordi at de tror at det er en fejl sælger har
>lavet...
[...]

Men kan man ikke påvise fejl og insisterer på at få opdateret
softwaren, kan butikken så ikke - naturligt nok - opkræve et beløb for
fragt og administration?


--
Henrik Koksby.dk Hansen

Hans-Jacob (08-07-2001)
Kommentar
Fra : Hans-Jacob


Dato : 08-07-01 11:28

> Men kan man ikke påvise fejl og insisterer på at få opdateret
> softwaren, kan butikken så ikke - naturligt nok - opkræve et beløb for
> fragt og administration?

Jeg har kun erfaring med Nokia og der er det en fast service at hvis du vil
så skal forhandleren...
og hvis de nægter kan du jo evt. få fat i nokia kundeservice de kan jo
næsten sætte himmel og jord i bevægelse
Prøv at forestil dig at telebutikkerne ikke måtte sælge nokia telefoner...
det ville da være et trist tab...
De sælger jo pænt mange af dem...


--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose
www.xr2.subnet.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408622
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste