MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem efter opdatering af windows
Fra : Michael Petersen

Dato : 25-05-07 10:28

Jeg opdater løbene min PC, men de opdatering microsoft anbefaler min
PC at opdater, men efter den nyeste opdatering fra et par uger siden,
får jeg disse fejl.

- Jeg kan ikke åbne pdf dokumenter i browser mere (ver. 7.0.5730.11)
- Hver gang jeg tænder min PC siger den at der er en opdatering til
rådighed som skal installes. Det gør jeg så, men det er altid den
sammen opdatering den vil installer: Windows Media Format 11 SDK til
Windowns XP (KB929399) installer.

Håber i kan hjælpe mig med overstående. Jeg bruger Windows XP service
pack 2.

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-05-07 10:31

Er der forreste en der ved, hvorfor åæø ikke virker lige pluselig i
f.eks. Outlook?? Jeg skal lukke Outlook ned og state det igen, så
virker tasterne åæø igen... Det samme problem får jeg i flere andre
programmer.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 25-05-07 12:00

"Michael Petersen" <michael@hifi-import.dk> skrev i en meddelelse
[...]