MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere War Craft
Fra : Lars A

Dato : 24-05-07 19:34

Hej.
Jeg kan ikke installerer War craft på min Asus A6J med Windows XP Home.
Den starter med at installerer cd1 og det går fint. Når den er færdig beder
programmet cd2.
Når cd2 venter pc'en lidt, hvorefter den skriver at programmet ikke kan
finde drevet. Der er også prøvet med et externt drev, men det er samme
fejlbillede.
Er der nogen der kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.
Mvh Lars

Fra : Bufferzz

Dato : 24-05-07 22:56

> Er der nogen der kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.
> Mvh Lars

Du kan downloade spillet fra nettet:

https://signup.worldofwarcraft.com/trial/10dayfreetrial.htm
download the game directly: [PC] [MAC].

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-05-07 00:47

Lars A skrev:

> Når cd2 venter pc'en lidt, hvorefter den skriver at
> programmet ikke kan finde drevet.

Kan du læse cd'en på normal vis?

> Der er også prøvet med et externt drev, men det er
> samme fejlbillede.

Jeg tror der er fejl på cd'en.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Finn

Dato : 25-05-07 09:26

On Thu, 24 May 2007 20:33:46 +0200, "Lars A" <lars-arvoe@futtemail.dk>
wrote:

> [...]
>fejlbillede.
>Er der nogen der kan hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.

Hej

Jeg måtte slukke min antivirus (Kaspersky) da jeg installerede WoW, da
den lavede samme fejl. Efter installationen køre det fint sammen.

Mvh.
Finn

Fra : Lars A

Dato : 25-05-07 16:04

> [...]
>
> Jeg måtte slukke min antivirus (Kaspersky) da jeg installerede WoW, da
> den lavede samme fejl. Efter installationen køre det fint sammen.

Først, jeg kan ikke få lov til at downloade på denne side
https://signup.worldofwarcraft.com/trial/10dayfreetrial.htm
Den kan ikke finde filen.

Næste der er prøvet med andre cd'er som er blevet byttet i den forretnig
hvor jeg købte spillet

Og nu, vis jeg prøve at deaktivere Kaspersky for at om det så kommer til at
virke.
Mvh Lars

Fra : Bufferzz

Dato : 25-05-07 18:17