Lodret streg
Fra : jopa

Dato : 24-05-07 21:04

Hejsa.
Er det muligt at kode en lodret streg som skillelinie i en tekst.
(kunden kræver det)

Mener ikke jeg har en sådan i mit tastatur ellers er den blevet slidt væk

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leonard

Dato : 24-05-07 21:10

On Thu, 24 May 2007 22:03:32 +0200, jopa wrote:

> Er det muligt at kode en lodret streg som skillelinie i en tekst.
> (kunden kræver det)

Det er meget nemmere uden kunder

Menes der en pipe: | ?

På mit tastatur sidder den på Alt-GR og tasten lige til venstre for den
store backspace med accenter på og tegnet som 2 små streger over
hinanden.

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:16 sælges

Fra : jopa

Dato : 24-05-07 21:22

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i meddelelsen
> On Thu, 24 May 2007 22:03:32 +0200, jopa wrote:
>
> Menes der en pipe: | ?

| Takker. Du ved skoven og træer osv |
så virker mit tastaur alligevel

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-05-07 21:58

Leonard skrev:

> På mit tastatur sidder den på Alt-GR og tasten lige til venstre for den
> store backspace med accenter på og tegnet som 2 små streger over
> hinanden.

HTML-ækvivalent &#124;

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : jopa

Dato : 24-05-07 23:06

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> HTML-ækvivalent &#124;

Mente nok at man kunne kode sig til stregen
Tak til dig også

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Dennis Munding

Dato : 25-05-07 04:29

Hej John!
"jopa" skrev i en meddelelse:

> Mente nok at man kunne kode sig til stregen
> Tak til dig også

Vil da lige give dig en ekstra hånd til en anden gang...:
http://www.asciitable.com/ - Klik på "HTML Codes"...

Der findes måske en bedre tegn-oversigt, men jeg har p.t. ikke andre...

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 25-05-07 06:36

Dennis Munding <mail@invalid.dk> declared in:
gKs5i.1$ip5.0@news.get2net.dk :
> [...]
> http://www.asciitable.com/ - Klik på "HTML Codes"...
>
> Der findes måske en bedre tegn-oversigt, men jeg har p.t. ikke

Jeg kan godt lide denne her:
http://www.unics.uni-hannover.de/nhtcapri/mathematics.html

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-05-07 13:57

Dennis Munding skrev:
> Hej John!

> Vil da lige give dig en ekstra hånd til en anden gang...:
> http://www.asciitable.com/ - Klik på "HTML Codes"...
>
> Der findes måske en bedre tegn-oversigt, men jeg har p.t. ikke andre...

http://webdesign101.dk/artikler/asciitable.php
er en lille tastatur-til-HTML-kode applikation.

Jørgen Farum Jensen
..