MS Windows
briani 27239
Recovery program, der kan fimnde ALLE slag~
Fra : michael bs

Dato : 23-05-07 21:02

Jeg prøver at redde data ud af en harddisk. Jeg har prøvet forskellige
recoveryprogrammer, og de største kan udtrække de 290 kendteste
filextensioner. Problemet er, at den fil jeg er interesseret i ikke er på
listen. Det er Adobe Photoshop actions med filextensionen *.atn jeg er
interesseret i. Kender I et recoveryprogram, der kan trække sådan en fil ud
af en korrupt Harddisk?

mvh Michael

Fra : Mads

Dato : 23-05-07 23:01

On Wed, 23 May 2007 22:02:11 +0200, "michael bs"
<mbsfjerndette@ogfjerndettemichaelbennati.dk> wrote:

> [...]
>interesseret i. Kender I et recoveryprogram, der kan trække sådan en fil ud

PC Inspector kan hente alle filer, uanset filtype
og det er endda gratis og på dansk
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Fra : michael bs

Dato : 23-05-07 23:25

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> PC Inspector kan hente alle filer, uanset filtype
> og det er endda gratis og på dansk
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Som jeg læser indholdet af den side, dit link peger på, så er der specifikt
opregnet en liste af filformater, som kan genskabes. Er du sikker på at det
udover disse også gælder alle andre filformater?

mvh Michael

Fra : Asle Bjerva

Dato : 24-05-07 09:18

michael bs wrote:
> [...]
> specifikt opregnet en liste af filformater, som kan genskabes. Er du
> sikker på at det udover disse også gælder alle andre filformater?

http://www.ontrack.com/freesoftware/
Selv om Adobe Actions ikke er spesielt nevnt, har dette verktøyet RAW
recovery muligheter for mer enn 300 forskjellige andre filtyper, og vil også
klare å gjøre recovery på ukjente filtyper.
Scanning er gratis, men ellers er det et kjøpeprogram.
--
AsleB;Oslo

Fra : Mads

Dato : 24-05-07 09:47

On Thu, 24 May 2007 00:24:55 +0200, "michael bs"
> [...]

>opregnet en liste af filformater, som kan genskabes. Er du sikker på at det
>udover disse også gælder alle andre filformater?

Det er korrekt at der står nævnt en række filtyper, men der
er altså også en fritekst søgning, hvor du kan angive en
hvilken som helst filtype, samt hele eller delvise filnavne.
I dit tilfælde burde det kunne gøres ved at søge på "*.atn"

Du kan da prøve. Det koster jo ikke noget.

mvh Mads