MS Windows
briani 27239
Hvorfor virker alt + prtsn i XP ikke?
Fra : Dan Andersen

Dato : 23-05-07 16:29

Jeg har brug for i det daglige at tage et prtscrn af nogle opgaver i løbet
af dagen til dokumentation - men funktionen virker ikke! Jeg kan ikke finde
det i klippebordet til indsættelse..

Er der et eller andet flueben man skal hakke af??

Mvh. Dan Andersen

Fra : Heidi Hansen

Dato : 23-05-07 19:58

Hej

Prøv at reinstallere driverne til keyboardet... Hvis et andet program har
taget "magten" - så restore windows dem til default ved denne operation.

Heidi

Fra : emj

Dato : 23-05-07 22:31

Dan Andersen skrev:

>Jeg kan ikke finde
>det i klippebordet til indsættelse..

Du behøver ikke at finde det, men kan bare indsætte med ctrl+V
Det skal nok være der
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Dan Andersen

Dato : 24-05-07 16:09

"emj" <emj@> skrev i meddelelsen

> Du behøver ikke at finde det, men kan bare indsætte med ctrl+V
> Det skal nok være der
> Hilsen emj
> --
> http://lamaguf.dk/

Måske forkert formuleret.. men når det ikke findes i klippebordet, så kommer
der jo heller ikke noget ud af ctrl+v
Mvh. Dan

Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-05-07 23:41

Hvad er fidusen ved alt prtscn ?

Spørger måske dumt, men jeg plejer da kun at trykke prtscn
- herefter åbner jeg f. eks Paint Shop Pro og trykker ctrl V.

Kim

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-05-07 23:48

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev :

>Hvad er fidusen ved alt prtscn ?

Man får kun det aktive vindue med.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Rado

Dato : 26-05-07 10:44

On Wed, 23 May 2007 17:28:57 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Er der et eller andet flueben man skal hakke af??

Går du også og hiver benene af edderkoppper? :)

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern