MS Windows
briani 27239
Skærm kort driver
Fra : larsgrau@gmail.com

Dato : 23-05-07 09:44

Hej NG

Jeg har en asus notebook w3000, og jeg skulle teste vista der på, men
fandt ret hurtigt ud af det var ikke noget, så jeg installerer hurtigt
windows XP igen, men nu kan jeg ikke få mit skærm kort til at virke
igen, hver gang jeg installer det, og genstarter får jeg en blå skærm,
og computeren genstarte før jeg kan se hvad der står, Det er et ATI
radeon mobility x600 som sidder her i, jeg har hentet den nyeste
driver fra både ATI og Asus, men ikke nogen af dem virker.

Venlig Hilsen

Lars Grau

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-05-07 14:53

Slå automatisk genstart fra så du kan se den blå skærm og læse hvad
der står.
System Properties | Advanced, under Startup and Recovery klik
settings.