MS Windows
briani 27239
Problem med at installer Nero Burning Rom ~
Fra : Blur

Dato : 23-05-07 00:16

Hej gruppe,

Jeg har prøvet at installere Nero v.7.9.5.0 (den nyeste version) under
windows vista ultimate 32-bit. Nero kræver Direct9c for at kunne
installeres. Vista har Direct10... Skal man nedgradere for at installere
Nero eller er der en anden måde at installere det uden Direct9c?

Mvh,
Blur

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 23-05-07 14:33

"Blur" <blurtenderly@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> installeres. Vista har Direct10... Skal man nedgradere for at installere
> Nero eller er der en anden måde at installere det uden Direct9c?

Mener DirectX er kompatibel bagud... du skal i det mindste ikke nedgradere,
så tror jeg næppe din Vista vil køre.
...::JMJ::..

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-05-07 15:11

Prøv med 7.9.6.0 i stedet.

Fra : Blur

Dato : 24-05-07 12:20

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Prøv med 7.9.6.0 i stedet.

Jeg har prøvet at kontakte Ahead og de sagde, at Nero kun har brug for 2 dll
filer fra Direct9c og installatíon ikke ændrer noget på Direct 10. Har
installeret 7.9.6.0, som kræver 2 dll filer fra Direct9c og kører uden
problemer.

Mvh,
Blur