MS Windows
briani 27239
Værktøj til "rep" af Maxtor disk
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 22-05-07 11:09

Hejsa,

Jeg har en 250G SATA Maxtor-disk der døjer med at ville lave CRC fejl når
man når ind omkring 180 gb...

Findes der et værktøj til Windows (gider ikke alle de bootcd'er osv) der kan
overfladescanne for sådanne fejl, og markere sektorerne som defekte så der
ikke bliver skrevet på dem?

Her snakker vi uanset pris, jeg er skideligeglad.

Det skal bare VIRKE!!!!!

Troels

Fra : hcma

Dato : 22-05-07 11:35

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:4652c11e$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> der ikke bliver skrevet på dem?
>
> Her snakker vi uanset pris, jeg er skideligeglad.

har du prøvet chkdsk ??
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no46
m v h
hcma

Fra : Asle Bjerva

Dato : 22-05-07 13:05

hcma wrote:
> "Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
> [...]

Hva med å gå til Seagate (som nå eier maxtor) og laste ned det verktøyet de
har (SeaTools) ?
--
AsleB;Oslo

Fra : Bent E.

Dato : 22-05-07 15:31

Troels Plougmann-Olsen wrote:
> [...]
> så der ikke bliver skrevet på dem?
>
> Her snakker vi uanset pris, jeg er skideligeglad.

SPINRITE 6
koster ca. 90$

Bent E.

--