HTML koder .. mangel eller fejl ??
Fra : Annette Brandsholm

Dato : 22-05-07 15:27

Jeg har et problom med HTML koder :
Hvordan kan det være mine animerede tegninger virker i Mozilla Firefox og
ikke i Internet Explorer ??

VH. Annette

Fra : Birger Sørensen

Dato : 22-05-07 15:35

Annette Brandsholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg har et problom med HTML koder :
> Hvordan kan det være mine animerede tegninger virker i Mozilla Firefox og
> ikke i Internet Explorer ??
>
> VH. Annette

Og det kan vi se hvor?
I IE kan visning af animationer slås fra...

Birger

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Annette Brandsholm

Dato : 22-05-07 15:42

Jeg har lige tjekket IE, der ér et flueben ved visning af animation.
Det må være en anden lille fejl eller mangel i koderne, men hvad og hvilket
ved jeg ikke. Håber meget på råd & hjælp

Fra : Per Rasmussen

Dato : 22-05-07 16:22

> [...]
> Det må være en anden lille fejl eller mangel i koderne, men hvad og hvilket
> ved jeg ikke. Håber meget på råd & hjælp

For at få hjælp er du nødt til at vise os din side.

PerR

Fra : Annette Brandsholm

Dato : 22-05-07 19:22

Fejlen kan ses via dette link :
http://www.hojbybudoklub.dk/content/traeningen/kastegrupperne/index.htm

VH. Annette

Fra : Birger Sørensen

Dato : 22-05-07 20:38

Annette Brandsholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Fejlen kan ses via dette link :
> http://www.hojbybudoklub.dk/content/traeningen/kastegrupperne/index.htm
>
> VH. Annette

Jeg tror det er dine billeder der har et forkert format.
Nogle af dem vises - andre gør ikke.