MS Windows
briani 27239
modtage egne gmails
Fra : Filip

Dato : 21-05-07 14:26

Hvorfor kan man ikke modtage en e-mail via Gmail, når jeg har sendt den til
mig selv fra samme konto??? Jeg bruger MS Outlook 2007. Det var også galt i
2003 udgaven.

Filip

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-05-07 14:39

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet/browse_thread/thread/d925434395d0bff5/cb11d11f07d90fd0?lnk=st&q=&rnum=1#cb11d11f07d90fd0

>Jeg bruger MS Outlook 2007. Det var også galt i 2003 udgaven.

Ja så er det jo ikke noget der hører til i windows gruppen, men
dk.edb.internet.software.mail+news gruppen

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 21-05-07 20:59

Ivan V. Klattrup wrote:

> [...]
>
> Ja så er det jo ikke noget der hører til i windows gruppen, men
> dk.edb.internet.software.mail+news gruppen

Det er en Gmail sak, man kan IKKE sende fra et ekternt program til samme
konto man sender fra.
--
AsleB;Oslo