Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Verdens største fotokonkurrence
Fra : salexandersen@gmail.~

Dato : 18-05-07 13:36

Hej Alle fotointeresserede,

Jeg vil bare lige sende et link til resultatet af dette års
Trierenberg Super Circuit, som er Verdens største fotokonkurrence.
(tidl. Austrian Super Circuit).

René Asmussen har som den første Dansker nogensinde vundet fem
guldmedaljer ved årets konkurrence (og dermed slået sin egen rekord
med 2 guld og 1 sølv i 2005):

http://www.blaugrau.at/supercircuit/results2007k32p.cfm

Hygge
Søren Alexandersen

Fra : .J.S...

Dato : 18-05-07 13:59

flot, kan man se de vindende billeder ??
Ja der er et slideshow, men der står intet om hvem fotografen er..

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-05-07 15:38

> [...]

> René Asmussen har som den første Dansker nogensinde vundet fem
> guldmedaljer ved årets konkurrence (og dermed slået sin egen rekord

Hmm. hvis René Asmussens gennem-manipulerede billeder har kunnet deltage
og vinde, så ka' det da ikke ha' været en fotokonkurrence, der må snarre
være tale om en malekonkurrence...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-05-07 18:42

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Hmm. hvis René Asmussens gennem-manipulerede billeder har kunnet deltage
> og vinde, så ka' det da ikke ha' været en fotokonkurrence, der må snarre
> være tale om en malekonkurrence...

Misundelse er en grim ting

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Per O.

Dato : 18-05-07 20:05

"Thomas Schreiber" <fornavn-efternavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Misundelse er en grim ting

og netop en af grundene til at NRE ligger trygt og godt i mit killfilter.
Livet er for kort til den slags mennesker, som ikke tilfører ens liv noget
positiv energi.

Per O.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-05-07 20:49

Thomas Schreiber wrote:

> Misundelse er en grim ting

Og nu kan jeg så undres over, hvordan du kommer frem til, at min
konstatering er baseret på misundelse, men det kan naturligvis skyldes,
at du slet ikke magter at forholde dig til substandsen i mit indlæg.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-05-07 02:03

"Thomas Schreiber"

> Misundelse er en grim ting
>

> --
> Venligst,
> Thomas Schreiber

Men også en drivkraft:
www.munch.museum.no/images/M0447.jpg

Tillykke til René, med den dedikation han lægger i sit arbejde
(så vidt jeg kan bedømme) er det fuldt fortjent - alle kan lave
et lucky punch konkurrence vinder billede - godt at se at det
er dedikeret arbejde der blir belønnet -max-

Fra : AON

Dato : 19-05-07 02:11

<salexandersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jo der skal f....... drives hvis det er et vinder foto i mine øjne !

Men tillykke vi ser jo forskelligt på motiverne !

aon