resultater
Fra : Battlefield's

Dato : 18-05-07 14:41

Hej
Håber I bærer over med mig, men jeg må da lige prale lidt af vore hunde.
I går bestod vores 8 måneder gamle " Altiquin Jet" Dansk Retriever Klubs
brugsprøve. "Jet" er født i Irland og det er første gang han deltager på et
arrangement, så vi var lidt spændte på, hvordan han ville tage det med så
mange andre hunde og mennesker, men det gik fint, han tog det hele i stiv
pote. Det eneste han ikke brød sig om, var at tisse et fremmed sted, så han
holdt sig lige indtil han skulle gå fri ved fod, så blev han nødt til at
sætte sig for at tisse en kæmpetår )
Hans "storebror" Gjøls Cato på 5 år blev på samme arrangemant 1. vinder i
vinderklassen, det var flot gået, især når man tænker på, at han har været
sygemeldt med et dårligt forben i den sidste uge inden prøven.
Hilsen en stolt "madmor"
Vibeke

Fra : Battlefield's

Dato : 18-05-07 14:48

Glemte at skrive at begge hunde er sorte Labradors.
De kan ses på vores hjemmeside under "Dogs":
www.battlefields.dk
hvis nogen har lyst til at se dem.
Hilsen Vibeke

Fra : Leyna

Dato : 18-05-07 17:30

On Fri, 18 May 2007 15:48:19 +0200, "Battlefield's"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Glemte at skrive at begge hunde er sorte Labradors.
>De kan ses på vores hjemmeside under "Dogs":
>www.battlefields.dk
>hvis nogen har lyst til at se dem.

Selvfølgelig har vi lyst til at se dem, og det er nogle lækre
hundebasser. Tillykke med de flotte resultater. Kan sagtens forstå at
du lige måtte prale.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-07 15:47

In news:464dace1$0$4163$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Battlefield's <battlefield@mail1.stofanet.dk> typed:
> [...]
> vinder i vinderklassen, det var flot gået, især når man tænker på,
> at han har været sygemeldt med et dårligt forben i den sidste uge

FLOT FLOT Vibeke tillykke.

Jeg kan godt forstå at du er stolt af dem. Jeg har jo dem alle tre i
mit album (sammen med de skønne "Siamisser"). Det er ikke til at
forstå at den lille Irer allerede er blevet så stor. Jeg kan huske
alle problemerne da han skulle hentes i lufthavnen, og hvordan du
ventede spændt på at din mand skulle komme hjem med ham. De vokser
bare alt for hurtigt synes man.

Det er nogle flotte og dejlige hunde I har, og der venter helt
sikkert mange gode præmier forude.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Battlefield's

Dato : 18-05-07 16:20

> [...]

> bare alt for hurtigt synes man.
>
> Det er nogle flotte og dejlige hunde I har, og der venter helt

Hej Tove
Tusind tak for de pæne ord
Ja, vi er skam også både glade og stolte over Jets præstationer. Faktisk har
vi næsten ikke trænet ham, kun på de daglige hundeture har han selvfølgelig
fået lidt lineføring lært. Men alt det andet har han faktisk lært på ganske
få timers træning hjemme i haven. Det er som om han fatter ideen efter få
forsøg. Kun havde vi lidt problemer med, at han holdt lidt for løst på
apportgenstanden (dummien), men det gik alligevel på prøven.
Han er en dejlig hund, som vi ikke har haft de store problemer med. Nu
glæder vi os til at han skal i begynderklasse på markprøverne så han med
tiden kan blive lige så dygtig som sin "storebror" Cato.
Hilsen Vibeke

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-05-07 16:48

> [...]
> vinderklassen, det var flot gået, især når man tænker på, at han har været
> sygemeldt med et dårligt forben i den sidste uge inden prøven.

Tillykke med det flotte resultat!, det er tilladt at prale ((o: og med god
grund!

mvh .marie

Fra : qfha

Dato : 18-05-07 17:18

Tillykke med brugsprøven, den er rar at få overstået, så man kan komme
til at arbejde "rigtigt" med den nye hund.
Intet er så spændende, som at starte en ny hund op. Og hvor kan
månederne op til de otte være lange når vidunderet allerede er klar
når den 5-6 måneder.

Knæk og bræk med ham.

mvh
qfha

Fra : pwh

Dato : 18-05-07 20:16

Battlefield's, skrev:
> [...]
> hunde.
> I går bestod vores 8 måneder gamle " Altiquin Jet" Dansk Retriever

Tillykke herfra
Altid rart når ens arbejde bærer frugt.

/Jens (som ikke bærer frugt som arbejde)

Fra : Battlefield's

Dato : 19-05-07 10:20

> Tillykke herfra
> Altid rart når ens arbejde bærer frugt.
>
> /Jens (som ikke bærer frugt som arbejde)

Hej alle
Tak for de søde mails!
I dag er Cato igen på prøve, denne gang en officiel prøve. 1. post gik
rigtigt flot, men på 2. post var han oppe sammen med en "møghund", der ved
at løbe efter Cato, fik presset ham ud af området. Cato gider ikke noget
bøvl, så han trækker sig hellere end puster sig op )
Nå, men sådan kan det jo gå, nu venter vi på at høre om pointene trods alt
er høje nok til at gå videre.
Hilsen Vibeke