ny madras
Fra : SB

Dato : 14-05-07 19:27

Hej

Nogen der ved hvor man kan få fremstillet en madras til sin CV, Wilk vil
have en masse penge for en springmadras til min vogn
Var sengen firkantet var det sikkert nemt nok, men nu er det ene hjørne
"lissom" skåret af.

Søren

Fra : Jens

Dato : 14-05-07 20:52

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have en masse penge for en springmadras til min vogn
> Var sengen firkantet var det sikkert nemt nok, men nu er det ene hjørne

Springmadras ved jeg ikke, men kvalitetsskummadrasser fås hos Skumhuset i
Risskov (v. Århus)

/Jens

Fra : Don't@mail

Dato : 15-05-07 14:57

Jeg mener at jeg engang har hørt at man kan bestille madrasser efter mål i
Jysk men hvad og hvor jeg havde hørt det husker jeg ikke. Men prøv

Fra : Jens

Dato : 15-05-07 20:34

> [...]
> have en masse penge for en springmadras til min vogn
> Var sengen firkantet var det sikkert nemt nok, men nu er det ene hjørne

Prøv dem her
http://www.danskrestlager.dk/product.asp?product=293&page=1

Eller vejle caravans på isabellahøj i vejle de har et skilt til at stå med
springmadrasser efter mål,jeg kan bare ikke lige huske priserne.
Mvh
Jens

Fra : Lis Petersen

Dato : 16-05-07 18:44

Hos IDEA-SKUM i 7100 Vejle, kan man også købe madrasser efter mål.
Allan