Toyota Hi-Ace 1996, diesel
Fra : Jan Raarup

Dato : 19-05-07 16:20

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en Toyota Hi-Ace diesel fra 1996.
Kan nogen fortælle mig hvor mange watt der er til rådighed i
cigarstikket?
(Jeg har kigget i instruktionsbogen, der står intet)

Hilsen Jan

Fra : alexbo

Dato : 19-05-07 16:40

"Jan Raarup skrev

> Jeg er den lykkelige ejer af en Toyota Hi-Ace diesel fra 1996.
> Kan nogen fortælle mig hvor mange watt der er til rådighed i
> cigarstikket?
> (Jeg har kigget i instruktionsbogen, der står intet)

Hvis der står hvilken sikring der bruges kan du gange det med 12,
sandsynligvis 15 A, altså 12*15 = 180 w.
Så bruges der måske lidt af andre ting men det er næppe meget, men også det
bør stå i manualen, hvad sikringen ellers trækker.

Selve gigartænderen bruger 80-100 watt, så det er minimum til rådighed.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jan Raarup

Dato : 19-05-07 19:08

alexbo <alexbo@email.dk> skrev:

> [...]
>sandsynligvis 15 A, altså 12*15 = 180 w.
>Så bruges der måske lidt af andre
>ting men det er næppe meget, men også det

Tak for det

Hilsen Jan

http://janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm